Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:18:
Ik heb zojuist deze kalender van GPFans in mijn Google Agenda gezet net zoals voorgaande jaren, maar ik zie geen Nederlandse tijden. Welke gebruiken jullie dit seizoen? Want zoek een met Nederlandse tijden :)
Beetje jammer dit, zo'n mooie topic start met alle tijden die je zo kunt overnemen. ;)

Heb je al gekeken naar de sync calendar bij formula1.com zelf? https://www.formula1.com/en/racing/2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:47
sjaool schreef op zondag 9 februari 2025 @ 09:06:
[...]

Dan moeten ze wel heel snel kunnen ontwikkelen want Newey heeft nog niets gedaan voor Aston Martin qua ontwikkeling van de wagen van 2025.

[...]
Newey loopt altijd rond met zijn befaamde kladblok. Na Melbourne staat dat kladblok stijf van de aantekeningen. Ferrari en Mclaren daar gaat Newey Enorm naar kijken.

Newey en stil zitten? Ik denk het niet....

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Chocoball schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:14:
[...]

Beetje jammer dit, zo'n mooie topic start met alle tijden die je zo kunt overnemen. ;)

Heb je al gekeken naar de sync calendar bij formula1.com zelf? https://www.formula1.com/en/racing/2025
Ik zou alles handmatig over kunnen nemen, maar er zijn ook automatische manieren wat tijd scheelt :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Voor wie meer over Newey wil weten maar niet in F1 Randzaken kijkt. AMuS zag eerder kans Newey te interviewen. Deel 1, deel 2 en een bonusvideo over de privécollectie van Newey heb ik als link toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op zondag 9 februari 2025 @ 09:06:
[...]

Dan moeten ze wel heel snel kunnen ontwikkelen want Newey heeft nog niets gedaan voor Aston Martin qua ontwikkeling van de wagen van 2025.

[...]
En hij mag dat officieel ook niet totdat hij in dienst gaat bij Aston Martin.
Verder mogen de teams pas vanaf 1 januari formeel beginnen. Maar zelfs de FIA kan nog niet controleren wat mensen denken of in hun eigen tijd, thuis schetsen. En dat is wat Newey aan het doen zal zijn. Of het wat gaat worden weten we niet. Newey lijkt toch ook vooral veel strategische en operationele zaken te doen. Hij zet de kaders, ziet toe op de implementatie en ontwerpt af en toe zelf ook wat technisch. Maar dat moet wel vertaald worden door de technische staf van Aston Martin. En dat gaat de uitdaging zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:57
DaniëlWW2 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:42:

Verder mogen de teams pas vanaf 1 januari formeel beginnen. Maar zelfs de FIA kan nog niet controleren wat mensen denken of in hun eigen tijd, thuis schetsen.
Volgens mij is die "pas vanaf 1 januari" op CFD & windtunnel tijd? En daarmee dus "prima" te controleren omdat er sowieso al controles zijn op CFD & windtunnel. En teams mochten daarvoor dus ook al prima ideeën op papier zetten, incl. CAD modellen maken.
En 1-1 klopt natuurlijk ook niet. Want er is een verplichte sluiting met (en tussen?) de feestdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03

AvK

Ready Set Go

G_Dragon schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:18:
Ik heb zojuist deze kalender van GPFans in mijn Google Agenda gezet net zoals voorgaande jaren, maar ik zie geen Nederlandse tijden. Welke gebruiken jullie dit seizoen? Want zoek een met Nederlandse tijden :)
RN365 heeft de juiste Nederlandse tijden kalender, makkelijk te downen en opslaan. 3x klikken.
:)

https://racingnews365.nl/f1-kalender-2025-agenda-download

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ik gebruik deze al jaren https://f1calendar.com/nl

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:13

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Hetzelfde hier, in de aanloop naar het begin seizoen, update die zich.
Heb je altijd de juiste tijden.

Ik begin ook al beetje bij beetje, te kriebelen voor seizoenstart.
Mijn ideale seizoen is dat de rijdende wereldkampioenen het met elkaar gaan uitvechten. Al denk ik dat the Dark Lord Alonso, al vroeg afhaakt.
Ben niet echt een Hamilton fan , maar stiekem hoop ik een beetje op 2021 vibes de tweede helft van het seizoen.

Alle drie, VER, Alo en Ham, kunnen sluw meedogenloos en berekenend zijn.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Sepp14 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:47:
[...]

Hetzelfde hier, in de aanloop naar het begin seizoen, update die zich.
Heb je altijd de juiste tijden.

Ik begin ook al beetje bij beetje, te kriebelen voor seizoenstart.
Mijn ideale seizoen is dat de rijdende wereldkampioenen het met elkaar gaan uitvechten. Al denk ik dat the Dark Lord Alonso, al vroeg afhaakt.
Ben niet echt een Hamilton fan , maar stiekem hoop ik een beetje op 2021 vibes de tweede helft van het seizoen.

Alle drie, VER, Alo en Ham, kunnen sluw meedogenloos en berekenend zijn.
Mijn verwachting is dat Hamilton het helemaal totaal niet gaat redden bij Ferrari. Hij is zelf te oud, hij is nooit die geweldige kampioen geweest. Ja bij Mercedes. Maar Ferrari is een hele andere omgeving. Hij kan dat niet handelen. Die dagelijkse chaos daar. Duitsers en Italianen zijn echt 100% tegenovergesteld. Hij zal niet meer de kracht hebben om dat naar zijn voordeel te trekken. Hij zal zo nu en dan een goed weekend hebben. Maar Leclercq staat 5 van de 10 races voor hem. Zie hem na de zomerbreak nog wel verdwijnen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik durft het bijna niet te posten maar eerlijkheid gaat altijd voor :X :$, ik vroeg vanmiddag welke agenda jullie gebruikten omdat ik geen Nederlandse tijden zag bij die van GPFans. Maar blijkbaar waren het wel Nederlandse tijden, want de eerste races zijn blijkbaar ontzettend vroeg. Iets wat ik niet had verwacht.... :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Prutser! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:51
AvK schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:59:
[...]

Mijn verwachting is dat Hamilton het helemaal totaal niet gaat redden bij Ferrari. Hij is zelf te oud, hij is nooit die geweldige kampioen geweest. Ja bij Mercedes. Maar Ferrari is een hele andere omgeving. Hij kan dat niet handelen. Die dagelijkse chaos daar. Duitsers en Italianen zijn echt 100% tegenovergesteld. Hij zal niet meer de kracht hebben om dat naar zijn voordeel te trekken. Hij zal zo nu en dan een goed weekend hebben. Maar Leclercq staat 5 van de 10 races voor hem. Zie hem na de zomerbreak nog wel verdwijnen.
Mwah, Vasseur lijkt echt wel veranderingen op dat vlak te hebben aangebracht, het afgelopen seizoen leek de organisatie al flink verbeterd te zijn tov de seizoenen ervoor. Ook kennen Vasseur en Hamilton elkaar nog uit de GP2 tijd, dus de lijntjes zullen vrij kort zijn. Ben vooral benieuwd hoe Leclerc en Hamilton met elkaar om zullen gaan, en of één van de twee echt de overhand zal krijgen. Mocht Hamilton op de één of andere manier zijn draai niet vinden met de Ferrari, dan vraag ik mij wel af of hij nog meerdere seizoenen zal blijven. En dan hoop ik echt dat ze bij Ferrari als de sodemieter Sainz weer terughalen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:07
Chocoball schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:14:
[...]

Dit weerhoudt mij er wel van deze in m'n Google Calendar te linken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QWVeDrpLKM6jccJdW3qxGxgWOOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/560jtB44PQ3VGIDONAf86osF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:07
Ik gebruikte zelf altijd de kalender van Gran Prix Radio, maar die is volgens mij voor komend seizoen nog niet gevuld....

[ Voor 60% gewijzigd door babbelbox op 09-02-2025 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Lance is al aan het oefenen in een Citroen rally auto. Voelt hij de bui al hangen? Ik gok op Stoffel naast Alonso.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Speedster
AvK schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:59:
[...]

" Hamilton is te oud".
40 lentes jong is SIR Lewis Hamilton.

" Hij is nooit die geweldige kampioen geweest"
Zevenvoudig wereld kampioen!

Waar komt de Hamilton haat/angst vandaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-07 18:49
De haat tegen Hamilton heb ik ook nooit begrepen, maar zoals in bijna elke sport, mensen vinden een underdog leuker dan een bestaande kampioen (of oud kampioen). Omdat hij gewoon ontzettend goede auto jaren heeft gehad (en natuurlijk ook gewoon goede race skills) worden mensen snel moe. Ik zie die trend nu ook bij Verstappen, mensen willen weer wat nieuws zien, een Norris, Piastri een LeClerc etc. als nieuwe kampioen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Goldman schreef op maandag 10 februari 2025 @ 05:15:
De haat tegen Hamilton heb ik ook nooit begrepen, maar zoals in bijna elke sport, mensen vinden een underdog leuker dan een bestaande kampioen (of oud kampioen). Omdat hij gewoon ontzettend goede auto jaren heeft gehad (en natuurlijk ook gewoon goede race skills) worden mensen snel moe. Ik zie die trend nu ook bij Verstappen, mensen willen weer wat nieuws zien, een Norris, Piastri een LeClerc etc. als nieuwe kampioen.
Zonder er een hele discussie van te maken, bij ons thuis hadden we op een gegeven moment even een hekel aan hem en dat was niet omdat hij de snelste auto had of omdat hij lang aan de top stond zoals Verstappen nu doet. Het was omdat hij politiek in de F1 bracht met zijn Black Live Matters en vrolijk stond te feesten nadat Verstappen hard gecrasht was, die twee punten zorgde bij ons thuis voor een reactie van oké wij zijn even klaar met deze man. Maar dat neemt na een of twee seizoenen ook wel weer af en dan laat je het weer los :)

Wij zijn dit seizoen weer oprecht nieuwsgierig wat deze beste man zal gaan doen in die Ferrari, ondanks wij toch denken dat hij zijn beste jaren heeft gehad. Maar terwijl die gedachten door ons hoofd gaan, kijken we even naar Alonso :X.. Die ook nog gewoon rondrijdt, wat Hamilton nog genoeg hoop geven kan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Een uitgebreid artikel met een lijst van alle RB Juniors die de F1 hebben gehaald en hoe het ze vergaan is en waar ze nu rijden:
https://www.motorsport.co...re-are-they-now/10694410/

Heb niet vaak zo'n uitgebreide overview gezien.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedster
Verklaring voor Hamilton angst?

https://x.com/F1/status/1888894758778519923/photo/1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THTtuGlOv4ko5G2hPtYw4i6d6Z8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/65PIs5whCN1MDP4A6NVPJcPZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ze zijn er helemaal klaar voor :9

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 12:26
Dat soort lijstjes zegt natuurlijk lang niet alles.

Het is geen angst, maar een analyse. De Merc was gewoon veel sneller dan de concurrerende auto's. Bottas was gewoon geen geweldige coureur. Dat leek zo door de auto. Zie Perez toen de auto zeer dominant was. Die leek toen ook goed.

Dat mensen zich afvragen of die het gaat redden is IMHO terecht. Nieuw team (totaal anders dan een duits team. We kennen allemaal de reputatie van Ferrari als het over strategie gaat), voor zover we weten een snelle teammate, en we kennen nog de depressieve Hamilton van de eerste helft van 2021 die niets zei en zijn auto niet uit kwam. En dat seizoen was enkel Max vs Ham. Niet Max vs Ham vs snelle teammate.

Daarnaast zijn er dingen waar Nederlanders zich vooral druk over maken:
  • Mensen die blijven herhalen dat Hamilton een clean driver is (die kennen duidelijk de historie niet), dat geeft gewoon een tegenreactie.
  • Hamilton die groen doet, maar aan de andere kant een prive vliegtuig had toen die dat uitsprak
  • Hamilton die uitgesproken is over BLM, maar zich niet uitspreekt tegen de mensenrechten in andere landen waar ze racen (waar een Vettel dit wel deed).
Nederlanders zijn nu eenmaal vrij direct en duidelijk. En dat botst vaak met het Britse "er omheen lullen". Daardoor kunnen we vrij slecht tegen hyprocrisie, en daar zal ook een groot deel van de klachten tegen komen. Wij steunen eerder een Max die precies zegt wat die vind (maar vervolgens ook niets doet voor "groen" of mensenrechten) dan iemand die op een (in onze ogen) hypocriete manier toch iets wil bewerkstelligen (Hamilton).

Maar het grootste issue is volgens mij heel simpel: Als je enige kritiek uit op Hamilton, is het meteen haat/angst.
Daar zit IMHO meer het probleem O-) Als je op andere coureurs kritiek hebt is prima. Maar zodra het op Hamilton is, is het haat 8)7
* Waah had ook F1 coureur moeten worden O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Dat is iets wat bijna alle coureurs gemeen hebben: Een baard groeien kan er bijna niet één O-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Maarten_E
Piastri be like:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ovewJB5EssesGGNndu_MRd4mucM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FLOPZJTm5RDQb69So9g9e3pn.jpg?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Waah schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:15:
[...]

Dat soort lijstjes zegt natuurlijk lang niet alles.

Het is geen angst, maar een analyse. De Merc was gewoon veel sneller dan de concurrerende auto's. Bottas was gewoon geen geweldige coureur. Dat leek zo door de auto. Zie Perez toen de auto zeer dominant was. Die leek toen ook goed.

Dat mensen zich afvragen of die het gaat redden is IMHO terecht. Nieuw team (totaal anders dan een duits team. We kennen allemaal de reputatie van Ferrari als het over strategie gaat), voor zover we weten een snelle teammate, en we kennen nog de depressieve Hamilton van de eerste helft van 2021 die niets zei en zijn auto niet uit kwam. En dat seizoen was enkel Max vs Ham. Niet Max vs Ham vs snelle teammate.

Daarnaast zijn er dingen waar Nederlanders zich vooral druk over maken:
  • Mensen die blijven herhalen dat Hamilton een clean driver is (die kennen duidelijk de historie niet), dat geeft gewoon een tegenreactie.
  • Hamilton die groen doet, maar aan de andere kant een prive vliegtuig had toen die dat uitsprak
  • Hamilton die uitgesproken is over BLM, maar zich niet uitspreekt tegen de mensenrechten in andere landen waar ze racen (waar een Vettel dit wel deed).
Nederlanders zijn nu eenmaal vrij direct en duidelijk. En dat botst vaak met het Britse "er omheen lullen". Daardoor kunnen we vrij slecht tegen hyprocrisie, en daar zal ook een groot deel van de klachten tegen komen. Wij steunen eerder een Max die precies zegt wat die vind (maar vervolgens ook niets doet voor "groen" of mensenrechten) dan iemand die op een (in onze ogen) hypocriete manier toch iets wil bewerkstelligen (Hamilton).

Maar het grootste issue is volgens mij heel simpel: Als je enige kritiek uit op Hamilton, is het meteen haat/angst.
Daar zit IMHO meer het probleem O-) Als je op andere coureurs kritiek hebt is prima. Maar zodra het op Hamilton is, is het haat 8)7
* Waah had ook F1 coureur moeten worden O-)
Ga anderen eens niet zo lopen beschuldigen.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-02-2025 17:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:31
Zullen we zeggen dat de beste mag winnen dit jaar ?

Hamilton is over zijn top heen, hij zal nog best links en rechts wat scoren maar in een nieuwe auto met een heel ander team tegen de jonge honden verwacht ik geen 1e plaats dit jaar. Laten ze het vooral op de baan mogen uitvechten dit keer en niet in de jurykamertjes en media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-07 18:49
Ik vind dat Hamilton tenminste 5e of beter moet rijden in de driver standing (vergeleken met Sainz 2024) anders is Ferrari niet veel opgeschoten imho.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 16:37
Goldman schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:06:
Ik vind dat Hamilton tenminste 5e of beter moet rijden in de driver standing (vergeleken met Sainz 2024) anders is Ferrari niet veel opgeschoten imho.
Keep dreaming, die man gaat net als de laatste 3 jaren niks bereiken. Arme Ferrari team.
Hoop dat ze hem na 1 seizoen kicken voor een jong talent. HAM is voltooid verleden tijd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Waah
Sorry, maar als dat je verdediging is ben je wat mij betreft gewoon af.

Maar je bewijst exact mijn punt. Zodra er enige kritiek is op Hamilton krijg je dit soort reacties.
Gelukkig niet van iedereen. Maar dit is gewoon een poging iemand in diskrediet te brengen.

Ik heb genoeg posts op mijn eigen account, ik heb écht geen 2e account nodig _O-

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-02-2025 17:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Behalve dan dat Newey ook al niet aan de 2024 wagen heeft gewerkt, en ook al niet aan vorige wagens heeft gewerkt. En wat heeft die boot, dat vliegtuig en een kind er mee te maken? Dat vliegtuig heeft die om zo efficient mogelijk naar de races te gaan (je weet wel, 24 stuks in een jaar, veel plezier als je dat gewoon even economy gaat vliegen op tijden die de maatschappij bepaald terwijl je ook lekker met een prive jet kunt gaan en "just in time" daar kunt aan komen zonder tussenstops, overstappen, en lange tijd op een vliegveld doorbrengen). En hoe veel die echt in de simulator, in Milton Keynes, zit weten we niet. En als die meer tijd in de simulator door moet brengen dan doet die wellicht wel minder sim-racen met team Redline, of andere zaken, weet jij veel hoe hij zijn leven plant.

Hamilton daarentegen maakt muziek, is producent van de F1 film, etc etc. Ook daar gaat tijd in zitten die die "beter in de sim door kan brengen" (oh wacht, Hamilton was altijd tegen de sim).

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-02-2025 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 21:54

DataGhost

iPL dev

Waar komt die Verstappen haat/angst vandaan? Een kind schaf je niet aan trouwens, en daar had hij er al eentje van rondlopen zonder dat dat hem heeft gehinderd in het halen van vier wereldtitels. Dat vliegtuig wordt voor hem gevlogen net zoals de huidige. Een boot... tsja, daar kan je ook prima een sim-rig in neerzetten. Maar tenzij hij nu kneiterhard gaat trainen om solo de Volvo Ocean Race te zeilen zie ik daar ook geen grote problemen in.

Blijft Newey over. Je had over afgelopen jaar kunnen zeggen dat Newey een kut-auto heeft ontworpen, dus heilig is hij ook niet. Sinds dat hij weg is is het wel op een gegeven moment beter gegaan met de auto. Ondanks dat gepruts is hij afgelopen jaar wel kampioen gaan worden met een auto die slechts op de 3e plek in het WCC terecht kwam ondanks of vanwege Newey. Of zou het toch aan de rest van het team erachter liggen?
Voor volgend jaar helemaal koffiedik kijken, net als met alle teams eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-02-2025 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
wvkreg schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:34:
[...]

Wat een domme onzin, Max gaat met gemak de 5e titel pakken. Hij heeft werkelijk 0 echte concurentie.
LEC, HAM en anderen zijn niet stabiel genoeg en kunnen geen consecutive wins halen. Norris is helemaal dramatisch. Nee, is voor mij echt clear cut case in 2025. Volgend jaar wellicht anders.
Zonder de voorsprong van de eerste 8 races had die het volgens mij niet gered in 2024.

Als de auto enigszins mee kan met de MCL / Ferrari / MB zie ik hem wel die 5e titel pakken. Maar of dat zo gaat zijn betwijfel ik. En het als clear cut bestempelen zou ik me al helemaal niet aan wagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Shinji op 10-02-2025 16:39 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:48
Zo de glazen bollen waren in de aanbieding geloof ik :O

Ik heb zin in het seizoen, en wie er gaat winnen zullen we gaan zien.
Een voorspelling op zijn tijd is prima, maar het complete disrespect voor elkaar mag wel een tandje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Shinji schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Zonder de voorsprong van de eerste 8 races had die het volgens mij niet gered in 2024.

Als de auto enigszins mee kan met de MCL / Ferrari / MB zie ik hem wel die 5e titel pakken. Maar of dat zo gaat zijn betwijfel ik. En het als clear cut bestempelen zou ik me al helemaal niet aan wagen.
Ben je wel een echte Nederlander?😂
Wees trots op Max!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
wvkreg schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:01:
[...]

Ben je wel een echte Nederlander?😂
Wees trots op Max!
Je kan trots zijn op Max, en denken dat het moeilijk gaat worden. Idolaat zijn van iemand hoeft je niet blind te maken van de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:58
DataGhost schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Waar komt die Verstappen haat/angst vandaan? Een kind schaf je niet aan trouwens, en daar had hij er al eentje van rondlopen zonder dat dat hem heeft gehinderd in het halen van vier wereldtitels. Dat vliegtuig wordt voor hem gevlogen net zoals de huidige. Een boot... tsja, daar kan je ook prima een sim-rig in neerzetten. Maar tenzij hij nu kneiterhard gaat trainen om solo de Volvo Ocean Race te zeilen zie ik daar ook geen grote problemen in.

Blijft Newey over. Je had over afgelopen jaar kunnen zeggen dat Newey een kut-auto heeft ontworpen, dus heilig is hij ook niet. Sinds dat hij weg is is het wel op een gegeven moment beter gegaan met de auto. Ondanks dat gepruts is hij afgelopen jaar wel kampioen gaan worden met een auto die slechts op de 3e plek in het WCC terecht kwam ondanks of vanwege Newey. Of zou het toch aan de rest van het team erachter liggen?
Voor volgend jaar helemaal koffiedik kijken, net als met alle teams eigenlijk.
Waarom een boot je langzamer zou maken, weet ik niet.

Maar een kind kost 3 tienden per rondje (per kind, andermans kind telt niet), kijk maar naar Perez... (de papa van Penelope was al traag)

:+

Voor wat betreft Hamilton: ik schrijf hem nog niet helemaal af, als hij een goede auto heeft, kan hij nog wel wat. Hij heeft alleen al een paar jaar geen goede auto meer gehad...

Ik ben geen fan, Hamilton kan soms zeuren en was niet altijd even sportief. Maar ik heb wel respect voor wat hij gepresteerd heeft. Je wordt geen 7 keer kampioen zonder talent en zonder heel hard werken. (En Schumacher was ook niet altijd even sportief, dus misschien is dat ook gewoon nodig voor 7 titels. Wat dat betreft maakt Max ook nog een goede kans op 7 titels🤐)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Shinji schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:37:
[...]

McLaren/Norris had de snellere auto sinds Miami ongeveer. Het gat was toen 53 punten.
Na de laatste race was het verschil 63 punten

Max had zonder de eerste 8 races het waarschijnlijk ook wel gehaald. Nog los van de extra druk die dat bij Norris had gelegd. O-)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
FIA F1 sporting manager Claire Dubbelman gaat komend seizoen de deputy race director worden naast race director Rui Marques.

Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/2025/02/Dubbelman.png

https://www.the-race.com/...-race-director-plan-2025/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Speedster schreef op maandag 10 februari 2025 @ 03:57:
[...]

Waar komt de Hamilton haat/angst vandaan?
Hoe bedoelt u dat ik Hamilton zou haten, laat staan angst hebben. Het is gewoon een beschouwing. Een soort verwachting, analyse van de symptomen van de afgelopen jaren met Hamilton. En ja, Vasseur doet goed werk. Dat zie ik ook wel. Maar HAM gaat het niet redden VERWACHT ik.

Zo duidelijk? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
Wild Chocolate schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:11:
[...]

Waarom een boot je langzamer zou maken, weet ik niet.

Maar een kind kost 3 tienden per rondje (per kind, andermans kind telt niet), kijk maar naar Perez... (de papa van Penelope was al traag)

:+

Voor wat betreft Hamilton: ik schrijf hem nog niet helemaal af, als hij een goede auto heeft, kan hij nog wel wat. Hij heeft alleen al een paar jaar geen goede auto meer gehad...

Ik ben geen fan, Hamilton kan soms zeuren en was niet altijd even sportief. Maar ik heb wel respect voor wat hij gepresteerd heeft. Je wordt geen 7 keer kampioen zonder talent en zonder heel hard werken. (En Schumacher was ook niet altijd even sportief, dus misschien is dat ook gewoon nodig voor 7 titels. Wat dat betreft maakt Max ook nog een goede kans op 7 titels🤐)
Dat is nergens voor nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-02-2025 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Blijkbaar ben jij niet op de hoogte op dat dit een bekend statement is dat rond gaat, ook op TV etc dat dit wel eens wordt benoemd "elk kind kost je 3 tienden". Vervolgens heeft Perez er 3, dus zo slecht was die nog niet :+

Blijkbaar heeft "na de aankondiging" zelfs Helmut Marko er nog wat over gezegd, "dat men dat zegt", maar dat het voor Red Bull / Verstappen geen probleem is om 3 tienden langzamer te zijn, hij blijft nog "de snelste".

Of er ook enig bewijs is voor het statement weet ik niet (neem aan van niet). Maar er wordt wel gewoon echt veel over gesproken. En is dus ook gebaseerd op "je gaat voorzichtiger rijden als je een kind thuis hebt zitten".

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-02-2025 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:58
RobertMe schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:29:
[...]

Blijkbaar ben jij niet op de hoogte op dat dit een bekend statement is dat rond gaat, ook op TV etc dat dit wel eens wordt benoemd "elk kind kost je 3 tienden". Vervolgens heeft Perez er 3, dus zo slecht was die nog niet :+

Blijkbaar heeft "na de aankondiging" zelfs Helmut Marko er nog wat over gezegd, "dat men dat zegt", maar dat het voor Red Bull / Verstappen geen probleem is om 3 tienden langzamer te zijn, hij blijft nog "de snelste".

Of er ook enig bewijs is voor het statement weet ik niet (neem aan van niet). Maar er wordt wel gewoon echt veel over gesproken. En is dus ook gebaseerd op "je gaat voorzichtiger rijden als je een kind thuis hebt zitten".
Perez heeft zelfs 4 kinderen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-07 18:43
Chocoball schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:26:
FIA F1 sporting manager Claire Dubbelman gaat komend seizoen de deputy race director worden naast race director Rui Marques.

[Afbeelding]

https://www.the-race.com/...-race-director-plan-2025/
Is zij niet eens in het Race Cafe te gast geweest? Twee a drie jaar terug?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Williams Racing heeft een titelsponsor en heet nu Atlassian Williams Racing oftewel Williams ;)

https://www.williamsf1.co...id=sm_twitter_news_021125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Siebeh schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:18:
[...]

Is zij niet eens in het Race Cafe te gast geweest? Twee a drie jaar terug?!
Een los interview en studiogast meen ik.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Chocoball schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:52:
Williams Racing heeft een titelsponsor en heet nu Atlassian Williams Racing oftewel Williams ;)

offtopic:
Ik hoop dat ze hun Epics goed gerefined hebben en hun story points zijn toegewezen aan hun stories en tasks.
Voor iedereen die dit begrijpt, sorry. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:44
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:19:
[...]

offtopic:
Ik hoop dat ze hun Epics goed gerefined hebben en hun story points zijn toegewezen aan hun stories en tasks.
offtopic:
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht _O-

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-07 15:56
G_Dragon schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:38:
[...]

Ik zou alles handmatig over kunnen nemen, maar er zijn ook automatische manieren wat tijd scheelt :p
De officiele F1 kalender werkt prima en past zich aan de tijdzone waar je bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-07 21:02
[...]

offtopic:
offtopic:
Eerst maar eens tot een stabiele velocity van minimaal 1 punt per race eh.. sprint komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Chocoball schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:52:

De Racing Bulls waren VCARB dus dit wordt AWR. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:14
Illegal_Alien schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:34:
[...]

De Racing Bulls waren VCARB dus dit wordt AWR. :p
Het wordt er niet simpeler op. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_ehoDxXIyoRfZs-xdP0F9wBIB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSsQIBKo6wfT79yCELNJzS2D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
De reservecoureur bij Williams :)
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/image-C1770x996-ffffff-C-b1bf86a1-2177922.jpeg
spoiler:
Villeneuve is aan boord bij Williams als merkambassadeur naast Button en Chadwick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:07
Met de verwachting dat er bij de 'We launch as one'-livery launch alleen showcars ​​zullen zijn en geen echte 2025-auto's, hoop ik echt dat een team of twee een verrassing op het podium zet door hun livery te onthullen op een auto met een verrassend ontwerp waarbij edereen zich afvraagt ​​of dat een feature van hun 2025 auto zal zijn of gewoon een geinigheidje om de concurrentie op het verkeerde been te zetten. Zoals Alfa Romeo 2 jaar geleden deed met hun 'waved floor'.

En ik kan me nog best voorstellen dat (een van de kleinere) teams dit gaan doen, want zo zouden ze aanzienlijk meer aandacht krijgen en er meer over worden gesproken onder de fans en in de media dan normaal het geval zou zijn.

Geef ons dus wat van die McLaren U-vormige sidepods of een kopie van Mercedes' 2022 Zeropod sidepods, een funky gevormde achtervleugel, een 'extreme' vloer (inlaten) interpretatie! In ieder geval iets om over te speculeren en te praten totdat de tests beginnen en we de echte auto's zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
henri86 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:40:
Met de verwachting dat er bij de 'We launch as one'-livery launch alleen showcars ​​zullen zijn en geen echte 2025-auto's, hoop ik echt dat een team of twee een verrassing op het podium zet door hun livery te onthullen op een auto met een verrassend ontwerp waarbij edereen zich afvraagt ​​of dat een feature van hun 2025 auto zal zijn of gewoon een geinigheidje om de concurrentie op het verkeerde been te zetten. Zoals Alfa Romeo 2 jaar geleden deed met hun 'waved floor'.

En ik kan me nog best voorstellen dat (een van de kleinere) teams dit gaan doen, want zo zouden ze aanzienlijk meer aandacht krijgen en er meer over worden gesproken onder de fans en in de media dan normaal het geval zou zijn.

Geef ons dus wat van die McLaren U-vormige sidepods of een kopie van Mercedes' 2022 Zeropod sidepods, een funky gevormde achtervleugel, een 'extreme' vloer (inlaten) interpretatie! In ieder geval iets om over te speculeren en te praten totdat de tests beginnen en we de echte auto's zien!
Verwacht er niet teveel van zou ik zeggen. Hetzelfde creatieve team zit erachter wat ook de teampresentaties verzorgde bij de eerste Las Vegas grand prix in 2023. Elk team krijgt volgende week iets van 7 minuten om de livery, coureurs en teambaas voor te stellen aan het aanwezige publiek.

Denk dat je eerder moet wachten tot de testdagen of de eerste vrije training van het jaar wil je nog aanpassingen zien als ze al te zien zijn. Aan een meer flexibele voorvleugel of aangepaste vloer zal weinig te zien zijn. Misschien dat hier en daar nog wat aan de neusconstructie gesleuteld is voor wat extra performance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

D-dark schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:05:
[...]

Aangezien Williams ook voorheen ook vrijwel nooit werd afgekort met WR zal het best meevallen :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:07
Chocoball schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:07:
[...]

Verwacht er niet teveel van zou ik zeggen. Hetzelfde creatieve team zit erachter wat ook de teampresentaties verzorgde bij de eerste Las Vegas grand prix in 2023. Elk team krijgt volgende week iets van 7 minuten om de livery, coureurs en teambaas voor te stellen aan het aanwezige publiek.

Denk dat je eerder moet wachten tot de testdagen of de eerste vrije training van het jaar wil je nog aanpassingen zien als ze al te zien zijn. Aan een meer flexibele voorvleugel of aangepaste vloer zal weinig te zien zijn. Misschien dat hier en daar nog wat aan de neusconstructie gesleuteld is voor wat extra performance.
Ik doel dus niet (per sé) op 2025 onderdelen, maar teams die met iets speciaals/onverwachts op de proppen komen om meer aandacht op zichzelf te vestigen en bijv. iedereen zich te laten afvragen of het nu representatief voor 2025 zal zijn of een geinigheidje, zoals dus Alfa's 'vloer-mysterie' bij de launch in 2023. https://www.motorsport.co...design-dead-end/10430810/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

henri86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:11:
[...]

Ik doel dus niet (per sé) op 2025 onderdelen, maar teams die met iets speciaals/onverwachts op de proppen komen om meer aandacht op zichzelf te vestigen en bijv. iedereen zich te laten afvragen of het nu representatief voor 2025 zal zijn of een geinigheidje, zoals dus Alfa's 'vloer-mysterie' bij de launch in 2023. https://www.motorsport.co...design-dead-end/10430810/
Of iedereen komt met de mock auto's uit 2022 :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
henri86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:11:
[...]

Ik begreep je verwijzing al over de Alfa Romeo vloerrand van een paar jaar geleden maar dit is een rode loper voorstelling en met name bedoeld om te laten zien in welke kleuren de rijdende reclameborden komend seizoen te bewonderen zijn. Aangezien de show in Las Vegas strak geregisseerd was denk ik niet dat er ruimte is voor zoiets en is het eerder de vraag hoeveel blauwe HP logo's staan er dit jaar op de Ferrari en hoe groot zullen ze zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:58
[...]

offtopic:
offtopic:
Zo lang alles maar goed staat in Align is het management blij

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:25
Duurt lang voordat we weer van start gaan. Eigenlijk bizar dat ze zoveel races in korte tijd weten te proppen, kijkende naar hoe lang het off-season is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
D-dark schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:05:
[...]

Zo lastig is het toch niet?
Alpha Tauri en Williams :+

Volgens mij noemden de coureurs zelf het ook nog wel eens Alpha Tauri :+

Net als dat Lewis elk jaar weer vergeet in welke volgorde hij zijn teamnaam moest uitspreken :+ dat is nu makkelijker met Ferrari :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online

All 20 Drivers. All 10 Teams. UNVEILED. | F1 75 Live at The O2

Hier alvast de YouTube link naar F1 75 Live event wat live wordt uitgezonden op dinsdag 18 februari om 21.00 Nederlandse tijd.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Een McLaren MCL39 in camouflage kleuren
Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2025/02/MCL39-02-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2025/02/MCL39-05-1.jpg

Racepak voor komend seizoen
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mclaren-new-kit-v0-hi57zlpuwvie1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=75128feba3adf8b5206bdc125a5c77dd2dd7bdd3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Niet zoveel sponsors :+

PSN

• Chocoball
  • Nu online
Die zullen er volgende week vast wel op staan bij het live event :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Die zijn gecamoufleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Chocoball schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:51:
Een McLaren MCL39 in camouflage kleuren
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Racepak voor komend seizoen
[Afbeelding]
Gave kleuren! Helaas niet hoe ze op de grid zullen staan, vind dit echt zoveel mooier dan compleet oranje :D

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-07 21:46
Lijkt wel een duikpak zo. :+

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Om onder de tijd van Verstappen te duiken :+

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Even snel, de neus is een stuk breder, de sidepods aan de achterkant lijken anders en bij de achtervleugel zit aan de zijkant ook een wijziging volgens mij van wat ik er nu van kan zien.

edit: hmmm, die neus, zou dat door de camo komen dat die zo breed lijkt?

[ Voor 17% gewijzigd door Dagg op 13-02-2025 13:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:55
Even van Instagram gepikt, van crashnetformula1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RU0YnqizIaqfg_ykQcmr_nealaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O7sipciXADlNTNcHuaDjI0SJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lpwGhIch-AFJGs5Avx2hXLBempo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IWr5tdsMyLn5DFZuDp0LSVjM.jpg?f=fotoalbum_large

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ook wat kleine comments in het motorsport artikel, maar niks schokkends lijkt het :P
https://www.motorsport.co...2025-car-design/10695546/
Images revealed by the Woking-based team show the MCL39 retains some of the key elements pursued across McLaren’s previous designs and continues with the pull-rod front suspension layout.

Other key differences to the MCL38 seem to affect the bodywork around the engine cover, with a visual difference in its more ovoid air intake.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Chocoball schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:21:

All 20 Drivers. All 10 Teams. UNVEILED. | F1 75 Live at The O2

[YouTube: All 20 Drivers. All 10 Teams. UNVEILED. | F1 75 Live at The O2]
Hier alvast de YouTube link naar F1 75 Live event wat live wordt uitgezonden op dinsdag 18 februari om 21.00 Nederlandse tijd.
Kan me niet voorstellen dat iemand dit gaat kijken om eerlijk te zijn. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
dawg schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Kan me niet voorstellen dat iemand dit gaat kijken om eerlijk te zijn. :)
Er zijn ergere dingen om naar te kijken zoals het FIA Prize Giving Ceremony, waar ook zogenaamd niemand naar kijkt :)

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Chocoball schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:45:
[...]

Er zijn ergere dingen om naar te kijken zoals het FIA Prize Giving Ceremony, waar ook zogenaamd niemand naar kijkt :)
Nou ja, het wordt steeds commerciëler lijkt wel. Op zich niets mis mee als het daadwerkelijk wat toevoegt. Maar bij de presentatie van de auto’s in de O2 Arena, tja. Lijkt me niet zoveel toevoegen aangezien het nog niet de echte auto’s zijn en het dus enkel om de kleurstelling gaat, waarvan de meeste al bekend zijn want niet veranderd.

Maar goed. Gelukkig komt de start van het seizoen dichterbij. :)

• Chocoball
  • Nu online
dawg schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:56:
[...]

Nou ja, het wordt steeds commerciëler lijkt wel. Op zich niets mis mee als het daadwerkelijk wat toevoegt. Maar bij de presentatie van de auto’s in de O2 Arena, tja. Lijkt me niet zoveel toevoegen aangezien het nog niet de echte auto’s zijn en het dus enkel om de kleurstelling gaat, waarvan de meeste al bekend zijn want niet verandert.

Maar goed. Gelukkig komt de start van het seizoen dichterbij. :)
Het is ook pure commercie en eigenlijk altijd al geweest. Sinds de overname door Liberty is het aantal sponsoren alleen maar toegenomen en wordt er een biedingenoorlog verwacht voor de uitzendrechten in de VS.

Het is nu ook gedaan omdat de Formule 1 75 bestaat. Begreep al dat de teams dit eventueel volgend jaar weer willen op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

McLaren made 'aggressive and fundamental' changes to its title-winning F1 car

https://www.motorsport.co...e-winning-f1-car/10695665

en dan staan ze straks alsnog op #2 of #3 in de rangorde, lopen ze straks weer te huilen "we deserved to win ;w "

Ben echt helemaal om, heb helemaal niks meer met McLaren (kan er toch geen betalen :+ ).

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 13-02-2025 19:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sky sports met een interview van de mogelijke kampioenen van 2025 :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24
Hebben ze Lewis nu al afgeschreven :o :X :/ :D ?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:22

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind vooral de aanname dat McLaren wel weer het snelste team zal zijn een beetje dommig als je de afgelopen jaren gevolgd hebt. Het zit zo dicht bij elkaar dat de kleinste aanpassingen al heel snel een positieve of negatieve verschuiving op de grid kunnen veroorzaken. Er zijn 4 teams die stuivertje wisselen, dat McLaren domineert is verre van een zekerheid.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Verstappen heeft er in ieder geval veel zin in en testte gisteren alvast zijn nieuwe Red Bull de RB21;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbedVtu4mjsjrfvxjChg85wUnqA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Z1eWGEZEYcXoHiLo5bTbP5Vy.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYDOIxTgnl_YzSOA-fwj0IALMdw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/6hMxn8mpygLiIQqaw5DgiQCF.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdnEvAIAdyTN_9Wf-IKAB0Rkzf4=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/i0NiL5LBkky7yaoIU6n1NoJb.webp?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Daar gaan we weer. :P
Tijd voor de jaarlijkse YT analyse video's en kijken wie totaal geen idee had waar die het over had.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4W3lyeTkHnM1UgJ3A8XK5TQGVs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/n2KiUF8qhAqhDnconMcUxmQm.png?f=user_large

Het lijkt er op dat we een paar weken voor lopen op schema...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:44

[ Voor 53% gewijzigd door Extigo op 14-02-2025 10:20 ]

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-07 13:34
Lekkere shakedown in koud weer op regenbanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
breew schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:19:
[Afbeelding]

Het lijkt er op dat we een paar weken voor lopen op schema...
Klopt toch precies wat bij februari staat? Volgens mij zitten we mooi op schema.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

De eerste foto's van de FW47 :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YImys8PuaNQEtC1x3An-GsCZahE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CJhMOw028uhCooeWEuv33pHz.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rTYqpVBQFsPrKTZkjJXSdsZ1pwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mkVR4tr2u7WnWisSPbTlNOVe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 14-02-2025 11:03 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tgjXpGxR/image.png

Ik heb mijn eerste analyse gedaan. Aan de rood omcirkelde delen is duidelijk te zien dat Williams geen WCC of WDC gaat worden dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22-07 09:38
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:03:
Verstappen heeft er in ieder geval veel zin in en testte gisteren alvast zijn nieuwe Red Bull de RB21;

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Dat was alleen stoeltje passen. Gerucht gaat dat er vandaag op Silverstone een shakedown is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
loekf2 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:04:
[...]

Dat was alleen stoeltje passen. Gerucht gaat dat er vandaag op Silverstone een shakedown is.
Meerdere teams zijn daar aanwezig deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22-07 09:38
Wat hebben ze met die wishbones van de voor ophanging gedaan ? Wel erg aero gedreven.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Carlos test ff de remmen gezien de zwarte rook :)

korte versie van het circuit zo te zien. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Willem30 op 14-02-2025 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Hier een betere foto!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3gSsPfMUgBtKir7oGmZWBQ_hCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5eXVv73m3XjDqZ46BvyXNOXl.jpg?f=fotoalbum_large

Met bewegend beeld:

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 14-02-2025 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

loekf2 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:04:
[...]

Ah oké :) Ja klopt ze gaan vanmiddag een shakedown houden op Silverstone _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ferrari op Instagram;
Begint nu toch wel meer de kriebelen dit seizoen nu de teams ook meer beginnen te delen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwZevJ2khwG4x8_A2539IVzzHRw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/vgQqddcqnopZAzSQAugN6Jtt.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6TRS5ouW6QIXyQnsqLBAWIBYdU=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/7Agwl6uHSYHf4CqGdnLxDUjw.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Kk6C5I5N-wzd1FaGnkCr_iCMXc=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/wuKE7ilbizd1mPP488mfoXfk.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxpTmUtLTJBWKpYwljwfxWFqHoM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/6SXhWaVbg1gH7CbpUPAO3FSz.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dy_rZKgIfB_ActNkhQ0BUGAZKw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Ghcz6bSMepF5OgVrCSnp91Lo.webp?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
Het zal vast wennen maar ferrari en Hamilton voelt nog steeds als zo'n gekke combinatie. Het 'staat' niet zeg maar. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:55
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:03:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Nee, een seatfit voor zijn stoeltje in de nieuwe auto. De shakedown van Red Bull is, uit m’n hoofd, 25 februari.
Pagina: 1 ... 4 ... 44 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken