@
Mad-Matt klinkt goed

denk dat de meeste wel zin hebben in dit seizoen. de bolides zullen wel zo goed als uitontwikkeld zijn. En daardoor allemaal dichter bij elkaar. Stiekem ook aantal rookies erbij, altijd leuk voor de ervaren boys - gegarandeerd dat het wat spraakmakende situaties gaat opleveren.
Kijk wel uit naar Ferrari / Lewis, als die beetje naar zijn zin heeft gaat hij altijd hard. Benieuwd naar verschil tussen hem en zijn teamgenoot. Zou er niet raar van staan te kijken als 2026 zijn 8e titel gaat pakken.
Wat met Astin Martin? Lukt het ze nu wel om een flitsende start door te trekken in het seizoen? Alonso altijd goed voor spectakel. (zou ik die graag langs Max zien rijden)
Mercedes kun je denk ik nooit helemaal afschrijven, die komen er echt wel weer bij te staan.
Alpine [..] boeiend
Als Mclaren nu wel eens doorpakt en minder discutabele beslissingen neemt, zou het zowaar een toppertje kunnen worden. Gun het Norris wel, maar piastri lijkt voor mij de betere van die twee.
Stakes (of is dat nu al Audi?) zal nog moeten bouwen, dat liep afgelopen seizoen niet over. Zal nu ook wel niet veel zijn, toch?
En de
no appendix Williams boys [..] wat zit daar in het vat? Waarom is Caros die kant op gegaan?
Team van Haas? zou dat nog iets worden?