• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:34
Polvo176 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:00:
[...]

De eerder door mij aangegeven Eastron kWh meting is real time en geijkt.
Je gaf in je vorige bericht dit aan:

HA leest inderdaad alleen maar uit.
Hou er wel rekening mee dat HW een gemiddelde van 5 minuten meet.
Daardoor kan het lager uitvallen.

Toch niet bij de NU weergave?

Met exact dezelfde energy socket en hetzelfde apparaat om te testen meet ik bij de SF 800+ 800 watt en bij de SF 1600+ 772 watt bij ontladen.

[ Voor 77% gewijzigd door knorde op 09-08-2026 14:57 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• Polvo176
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20:01
knorde schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:54:
[...]

Misschien ben ik hier niet duidelijk over geweest, maar de Eastron kWh meter staat los van HA, HW of Zendure, die meet alleen de stroom per groep in de meterkast.
HA leest de Zendure uit en een socket van HW zit tussen stopcontact en batterij en meet per 5 minuten.

• knorde
Polvo176 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:06:
[...]

Misschien ben ik hier niet duidelijk over geweest, maar de Eastron kWh meter staat los van HA, HW of Zendure, die meet alleen de stroom per groep in de meterkast.
HA leest de Zendure uit en een socket van HW zit tussen stopcontact en batterij en meet per 5 minuten.
Ah ok, en die energy socket meet dus ongeveer 30 watt verschil vergeleken met de Zendure app in de NU weergave?

• Newtonjan
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:58
TCMR schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:20:
[...]

Al iemand een idee waarom/hoe dit gebeurd is? Na maanden probleemloos gielz draaien, is hier een paar dagen geleden opeens ook de maxSoc naar 70% gezet, om 4:04 uur op 3 augustus, maar bleef zich telkens terugzetten naar 70%, zelfs als ik 'm in de app weer op 100% had gezet. Vreemde bug, als je de firmware onveranderd gelaten hebt, toch? Ik ga deze ook maar eens van het internet blokkeren, dit klinkt niet goed.

@Newtonjan via het API commando blijft ie nu wel weer op 100% plakken, thanks.
Inmiddels draai ik al een heel aantal dagen op v2.0.1 op een 2400AC. De maxSoc en andere setting blijven nu gewoon wel goed staan met internet AANGESLOTEN op de batterij. Ik heb nog geen bugs ontdekt met deze nieuwste versie met of zonder internet. Zendure heeft nog wel beloofd om antwoord te geven op onze grote vraag: "hoe kan iemand van buitenuit gewoon settings wijzigen?"
Op 8 aug 2026, om 04:36 heeft ---- het volgende geschreven:

Geachte klant,

Bedankt voor uw geduld.

Wij hebben het betreffende forumteam opnieuw verzocht om zo snel mogelijk op uw vraag te reageren en zullen de verdere voortgang blijven opvolgen.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Zendure Support Team

• denneappel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22:47
knorde schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:34:
[...]

Ik heb de SolarFlow 800 Plus hier nog staan (hij wordt verkocht) dus ik dacht toch nog even testen. Hij wil echt niet verder dan 1000 watt laden ondanks dat ik 1200 in de app instel. Het lijkt dus of een vernieuwde hardware versie te zijn die dan 1200 ondersteund of de documentatie lijkt niet te kloppen.
De 1200W gaat over de batterij en niet de omvormer.

De batterij kan met max 1200W laden. Daarbij gebruikt het eerst het vermogen van DC aangesloten PV en vult dat aan met max 1000W via de omvormer.

De omvormer kan 1000W doen en is voor ontladen/invoeden begrenst op 800W.

• Polvo176
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20:01
knorde schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:13:
[...]

Ah ok, en die energy socket meet dus ongeveer 30 watt verschil vergeleken met de Zendure app in de NU weergave?
Ik heb er geen energie socket tussen zitten, het verschil wat ik aangaf was tussen de Eastron kWh meter en wat HA uit las uit de Zendure batterij wat het zelfde is als wat de Zendure app aangeeft.
knorde schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 08:11:
Er viel me zojuist nog wat op, de SolarFlow 1600 AC+ ging in 1x van 12% naar 8% ontlading.
Toen zag ik in de Zendure app dit:
[Afbeelding]

Daarna ging hij bij laden tot ongeveer 9 a 10% totaal.
Toen zag ik in de Zendure app dit:
[Afbeelding]

Hoe kan het dat hij in 1x van 12% naar 8% gaat en hoe kan het dat 1 batterij al op 0% staat en de rest hoger is (en hij de limiet van 10% niet aanhoudt per batterij maar alleen allemaal bij elkaar berekend)?
Bekend fenomeen. Heb je een 2e set? Als je die batterij swapt met 1 uit de andere set en het probleem gaat mee dan Zendure mailen. Zelfde hier gehad. Is vervangen toen. Overigens ging hier om de 2400 AC+

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. Testen Accumate 4.8 kWh Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

• mhwsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:44
Newtonjan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:35:
[...]

Inmiddels draai ik al een heel aantal dagen op v2.0.1 op een 2400 AC. De maxSoc en andere setting blijven nu gewoon wel goed staan met internet AANGESLOTEN op de batterij. Ik heb nog geen bugs ontdekt met deze nieuwste versie met of zonder internet. Zendure heeft nog wel beloofd om antwoord te geven op onze grote vraag: "hoe kan iemand van buitenuit gewoon settings wijzigen?"

[...]
Ik had hetzelfde probleem, bij mij draait alles nu weer goed, maar internet is afgesloten en blijft afgesloten voor de 2400AC. Ik heb nog nergens enige reactie op deze actie gezien van Zendure en heb er geen vertrouwen in dat het niet nog een keer gebeurd als mensen naar hun mening te lang op een oude firmwareversie blijven hangen of enige andere scheet die hun dwarszit.

De 2400AC bedien ik via HA en ik stel deze daar zelf in, die Chinezen hebben met hun tengels van mijn instellingen af te blijven.

• wesley2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:24
mhwsmits schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:04:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, bij mij draait alles nu weer goed, maar internet is afgesloten en blijft afgesloten voor de 2400AC. Ik heb nog nergens enige reactie op deze actie gezien van Zendure en heb er geen vertrouwen in dat het niet nog een keer gebeurd als mensen naar hun mening te lang op een oude firmwareversie blijven hangen of enige andere scheet die hun dwarszit.

De 2400AC bedien ik via HA en ik stel deze daar zelf in, die Chinezen hebben met hun tengels van mijn instellingen af te blijven.
Ik heb het probleem dat hij op stand-by blijft staan. Heb hem nu afgesloten van internet.

Stuur normaal aan via home assistant gielz.

Gaat dit weer vanzelf werken of moet ik dan nog iets meer dan dan alleen internet uit?

• AquilaXL
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 23:57
wesley2004 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:56:
[...]

Ik heb het probleem dat hij op stand-by blijft staan. Heb hem nu afgesloten van internet.

Gaat dit weer vanzelf werken of moet ik dan nog iets meer dan dan alleen internet uit?
Even zoeken op het forum, dit is veel vaker voorgekomen en hij gaat niet zomaar weer werken.

• wesley2004
AquilaXL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:30:
[...]

Even zoeken op het forum, dit is veel vaker voorgekomen en hij gaat niet zomaar weer werken.
Gezocht en vanalles gelezen maar niets iets gevonden wat ik zo snel dacht dat het antwoord zou zijn behalve van internet halen

• mhwsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:44
wesley2004 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:56:
[...]

Ik heb de instellingen handmatig teruggezet in de Zendure app voordat ik de internetverbinding verbrak: ik heb de landinstelling terug moeten zetten (stond op Duitsland), de max charge en max discharge, en dat de accu tot 100% mag laden. In eerdere reacties staan nog andere oplossingen, kijk even naar posts van 3 en 4 augustus.

• wesley2004
mhwsmits schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:57:
[...]

Ik heb de instellingen handmatig teruggezet in de Zendure app voordat ik de internetverbinding verbrak: ik heb de landinstelling terug moeten zetten (stond op Duitsland), de max charge en max discharge, en dat de accu tot 100% mag laden. In eerdere reacties staan nog andere oplossingen, kijk even naar posts van 3 en 4 augustus.
Bedankt voor de tip. Ik ga dit zoeken!

• wesley2004
mhwsmits schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:57:
[...]

Heb toegang tot internet weer aangezet.

De Zendure app geopend. Leek geen update te zijn. Firmware 2.0.1. Oplaad instellingen accu staat nog op 10 tot 100% en land Nederland. Dit is het dus niet.

De oplossing met curl enzo geprobeerd maar ik kom niet verder want hij zegt serienummer niet correct terwijl dit echt klopt.

• AquilaXL
wesley2004 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:22:
[...]

Heb toegang tot internet weer aangezet.

De Zendure app geopend. Leek geen update te zijn. Firmware 2.0.1. Oplaad instellingen accu staat nog op 10 tot 100% en land Nederland. Dit is het dus niet.

De oplossing met curl enzo geprobeerd maar ik kom niet verder want hij zegt serienummer niet correct terwijl dit echt klopt.is het een "oude" 2400AC? Zijn de connectoren goed?
Heb je een "oude" 2400AC? Zijn de connectoren onder de omvormer nog goed?

[ Voor 7% gewijzigd door AquilaXL op 09-08-2026 20:00 ]

• Jasperdpl
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 21:58
Hallo Allen,

Ik heb gisteren bij ons thuis en bij mijn ouders 2x SF800 Plus geïnstalleerd, ging simpel en vlot.
Wij hebben dynamische tarieven en DSMR 5.0, hij staat nu op de ZENKI modus.
Af en toe een rare keuze, maar grotendeels tevreden hierover.

Mijn ouders hebben echter nog vaste tarievenen DSMR 4.2, hier heb ik hem op Eigen verbruik gezet.
Maar hier lijkt het alsof de accu's totaal van slag zijn, eigenlijk op alle momenten dat de zon niet schijnt zijn ze constant aan het op- en ontladen zonder enige reden.

Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Wellicht dat ik iets verkeerd heb staan ergens...

Hieronder het gedrag van de batterijen, en het totaaloverzicht uit Homewizard.
Zoals te zien was het nachtverbruik voor installatie van de accu heel "normaal".

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EFqvSF6MgOM6c3_1PhLPHMPx5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iZujLTOJNpnD2uAbqRtkcUkI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDI8qn1d0L-z6H4iHSwVvxIPO1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dlr87MVejKjnHSJjh7ZYemNB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0TdKTfApeUiqlRB8KzwRuMGw7Bk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YAXbbdbBhxfH0jlaj0778nm1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kYqQvW0zuitvvJDD2AIigo-vGQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xNp1a1q9TVTIIBQPVwMBPeum.jpg?f=fotoalbum_large

• AquilaXL
Jasperdpl schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:59:
Hallo Allen,

Ik heb gisteren bij ons thuis en bij mijn ouders 2x SF800 Plus geïnstalleerd, ging simpel en vlot.
Wij hebben dynamische tarieven, hij staat nu op de ZENKI modus.
Af en toe een rare keuze, maar grotendeels tevreden hierover.

Mijn ouders hebben echter nog vaste tarieven, hier heb ik hem op Eigen verbruik gezet.
Maar hier lijkt het alsof de accu's totaal van slag zijn, eigenlijk op alle momenten dat de zon niet schijnt zijn ze constant aan het op- en ontladen zonder enige reden.

Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Wellicht dat ik iets verkeerd heb staan ergens...

Hieronder het gedrag van de batterijen, en het totaaloverzicht uit Homewizard.
Zoals te zien was het nachtverbruik voor installatie van de accu heel "normaal".

Alvast bedankt!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kijk naar de slimme meter, is dit wel een DSMR 5 meter want dat zou het gejojo verklaren.

• Jasperdpl
AquilaXL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:02:
[...]

Kijk naar de slimme meter, is dit wel een DSMR 5 meter want dat zou het gejojo verklaren.
Ik had het net nog aan de post toegevoegd, maar je was al te snel :).
Ze hebben inderdaad nog een 4.2 meter, ik had niet verwacht dat dit zo'n raar gedrag zou veroorzaken.

Is hier nog een oplossing voor, of moeten ze werkelijk aan de nieuwe meter?

• AquilaXL
Jasperdpl schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:04:
[...]

Ze hebben inderdaad nog een 4.2 meter, ik had niet verwacht dat dit zo'n raar gedrag zou veroorzaken.

Met aansturen via Home assistent kan je het gedrag dempen maar ik snap gezien het verhaal dat dit niet wenselijk is. Dat rest twee opties; of je slimme meter laten vervangen, of CT klemmen in de groepenkast plaatsen. Dit laatste is niet moeilijk maar je moet wel weten wat je doet in de groepenkast.

• wesley2004
AquilaXL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:58:
[...]

Heb je een "oude" 2400AC? Zijn de connectoren onder de omvormer nog goed?
Edit; nu ik ze in elkaar heb en even gewacht lijken ze het weer te doen! Hopelijk was dit iets of net niet lekker gereset ofzo. Geen idee.

Ja heb idd de eerste. De omvormer er net afgehaald en de connector naar de accu zag ik niets geks aan.

[ Voor 19% gewijzigd door wesley2004 op 09-08-2026 20:11 ]

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:16

koboy

Heb een idee voor een icon

AquilaXL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:07:
[...]

Met aansturen via Home assistent kan je het gedrag dempen maar ik snap gezien het verhaal dat dit niet wenselijk is. Dat rest twee opties; of je slimme meter laten vervangen, of CT klemmen in de groepenkast plaatsen. Dit laatste is niet moeilijk maar je moet wel weten wat je doet in de groepenkast.
@Jasperdpl

En tot je een oplossing hebt: die accu in standby. Grote kans dat je door al dat gejojo en terugleveren kosten maakt. I.t.t. bij dynamisch kost terugleveren geld op een vast contract.

Die meter wordt zowiezo binnen 1,5 jaar vervangen. Sommige netbeheerders kun je met een vriendelijk telefoontje overtuigen je in de planning naar voren te halen.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• wadwandelaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 21:42
Afgelopen vrijdag een hagelnieuwe Zendure SolarFlow 2400 AC+ in ontvangst genomen. Stekker in het stopcontact en de powerled blijft rood knipperen. Goed begin.....Alles geprobeerd wat zou kunnen helpen maar helaas....rode led blijft knipperen.
Ik vermoed retour leverancier.....

• Jasperdpl
AquilaXL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:07:
[...]

Home assistent gebruik ik (nog) niet, dus dat is op de korte termijn geen oplossing.
CT klemmen heb ik bij onszelf ook gedaan voor de Enphase panelen, ga ik daar even naar kijken. Bedankt!

• Jasperdpl
koboy schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:12:
[...]

@Jasperdpl

En tot je een oplossing hebt: die accu in standby. Grote kans dat je door al dat gejojo en terugleveren kosten maakt. I.t.t. bij dynamisch kost terugleveren geld op een vast contract.

Die meter wordt zowiezo binnen 1,5 jaar vervangen. Sommige netbeheerders kun je met een vriendelijk telefoontje overtuigen je in de planning naar voren te halen.
Ik ga nog eens proberen of ik met TOU of aangepaste modus iets van een standaard waarde kan maken voor 's nachts dat werkbaar is, anders gaan ze op standby.

Ik zal Liander morgen eens bellen of ze wat voor ons kunnen betekenen.
Bedankt!

• AquilaXL
Jasperdpl schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:25:
[...]

Home assistent gebruik ik (nog) niet, dus dat is op de korte termijn geen oplossing.
CT klemmen heb ik bij onszelf ook gedaan voor de Enphase panelen, ga ik daar even naar kijken. Bedankt!
Je kan die van Zendure zelf aanschaffen en anders de CT klemmen van Shelly die werken ook goed.

• Jasperdpl
AquilaXL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:50:
[...]

Je kan die van Zendure zelf aanschaffen en anders de CT klemmen van Shelly die werken ook goed.
Ik zie dat ze beiden niet heel goedkoop zijn, dus daar wacht ik nog even mee.
Ze zijn gepensioneerd en redelijk ouderwets, 9 van de 10 dagen gaan dus volgens dezelfde planning.
Ik heb er nu een handmatig laad en ontlaat schema opgezet, dat wil ik een paar dagen aankijken en evt. aanpassen of dat wat is.

En anders hoop ik dat Liander snel en kostenloos de meter komt vervangen...

• AquilaXL
Jasperdpl schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:56:
[...]

Ik zie dat ze beiden niet heel goedkoop zijn, dus daar wacht ik nog even mee.
Ze zijn gepensioneerd en redelijk ouderwets, 9 van de 10 dagen gaan dus volgens dezelfde planning.
Ik heb er nu een handmatig laad en ontlaat schema opgezet, dat wil ik een paar dagen aankijken en evt. aanpassen of dat wat is.

En anders hoop ik dat Liander snel en kostenloos de meter komt vervangen...
Klinkt logisch en is ook een werkbare oplossing voor nu. De netbeheerder moet inderdaad deze meters vervangen maar Stedin is niet zo scheutig en rekent dik €200,-

• knorde
knorde schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:54:
[...]

Met exact dezelfde energy socket en hetzelfde apparaat om te testen meet ik bij de SF 800+ 800 watt en bij de SF 1600+ 772 watt bij ontladen.
Volgens mij heb ik inmiddels alles uitgesloten.
Mijn kennis heeft dezelfde SF 1600+ en 2 extra batterijen, en ook een energy socket. Bij hem geeft hij wel gewoon netjes 800 watt aan in de Homewizard app.

Nu draaide mijn kennis nog op firmware 2.0.0. Ik dacht mooi zou de bug zijn ontstaan in 2.0.1 maar na zijn apparaat te hebben geüpdatet blijft hij bij hem gewoon 800 aangeven.

Ik heb de Zendure app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit bracht ook geen oplossing.
Ik denk dus dat deze defect is, ik zou niet weten wat ik nog meer kan testen.

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:58

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

TCMR schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:20:
[...]

Al iemand een idee waarom/hoe dit gebeurd is? Na maanden probleemloos gielz draaien, is hier een paar dagen geleden opeens ook de maxSoc naar 70% gezet, om 4:04 uur op 3 augustus, maar bleef zich telkens terugzetten naar 70%, zelfs als ik 'm in de app weer op 100% had gezet. Vreemde bug, als je de firmware onveranderd gelaten hebt, toch? Ik ga deze ook maar eens van het internet blokkeren, dit klinkt niet goed.

@Newtonjan via het API commando blijft ie nu wel weer op 100% plakken, thanks.
Heb ik ook idd. Niks veranderd en in eens issues. Nu van internet geblokkeerd blijft het wel in orde maar verlies ik gek genoeg af en toe de lokale connectie tussen HA en Zendure.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:58

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Newtonjan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:35:
[...]
"hoe kan iemand van buitenuit gewoon settings wijzigen?"
[...]
Ze doen er bij mij vaag over. Geven aan dat het ligt aan de api aansturing (Gielz) die ik gebruik of een firmware issue.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• frankj030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:57
Jasperdpl schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:04:
[...]

Zoek op “pingpong” in dit topic en je ziet vele ervaringen, waaronder die van mij. En om je laatste vraag alvast te beantwoorden; het pingpong gedrag stopt als je een nieuwe slimme meter laat plaatsen.

• ctrl-tab
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:12
frankj030 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:53:
[...]

Zoek op “pingpong” in dit topic en je ziet vele ervaringen, waaronder die van mij. En om je laatste vraag alvast te beantwoorden; het pingpong gedrag stopt als je een nieuwe slimme meter laat plaatsen.
of voor gielz integratie gaan en je interval op 20 seconden zetten. werkt prima

WP: Panasonic KIT-WC07L3E5 7kw , buffer PAW-BTANK50L-2, Boiler PAW-TD20C1E5-1 | Solar: Goodwe SDT G2 GW6K-DT 6 kW | Battery: 2x Zendure SF 2400 AC totaal 17.2 kW

• frankj030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:57
ctrl-tab schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:53:
[...]

of voor gielz integratie gaan en je interval op 20 seconden zetten. werkt prima
Dat kan natuurlijk ook, ik was erg gefocust op het slimme meter verhaal en gebruik zelf geen HA.
Pagina: 1 ... 288 289 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.

Heb je een 2400? Check dan even Zendure 2400 AC Gesmolten connectoren