• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:43
Is er een medetweaker in Nederland die toevallig in de buurt van de grens met België (West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen of Antwerpen) woont en mij wil helpen met de deal van 330 EUR op Ali? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/vanaf-zaterdag-zendure-solar-flow-800-plus-at-aliexpress-413858

Ik kom er met plezier om (of evt. versturen naar een pakketpunt) met eeuwige dank en een extraatje uiteraard :)

[ Voor 30% gewijzigd door superjona op 02-08-2026 21:43 ]

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

koboy

Heb een idee voor een icon

bert pit schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:43:
@Milmoor HEMS 2.0 kun je beter niet aanzetten. Ik weet de actuele stand van zaken niet maar toen het enige tijd geleden uitkwam bracht het velen in de problemen. OA nachtelijke ontladingen en NOM dat niet werkt.
Enige probleem is dat je over "MOET" naar HEMS 2.0. Ja de boel blijft doordraaien, maar je kunt geen instelling van HEMS meer aanpassen.

Eind juni op vakantie crashte mijn proxmox server waar HA op draait, en die kon ik. Iets even remote herstarten. Kon niet overschakelen naar een uur gestuurd programma om handmatig te gaan handelen zonder de 2400AC te updaten naar de 2.0 firmware en HEMS 2.0 te activeren/accepteren.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:36
Dat hangt toch af van wat je wilt bereiken... In 2026 kun je nog het meest verdienen door volop te handelen, dus dat is wat ik nu doe. Met ToU-modus zou dat moeten werken, maar in HEMS 2.0 gaat ie dan NOM draaien bij hoge tarieven ipv volop terugleveren. Sindsdien heb ik hem in HA gezet waar het wel goed werkt.

Velen hier draaien vooral NOM. Dat is weer een andere modus, zoals Eigen Verbruik.

Voor vgend jaar zou ik iets willen als laden bij PV overschot of hele lage prijzen, 300W terugleveren tijdens de nacht en wat overblijft op de duurste uren vol terugleveren.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:57
ik krijg hier de keuze om mijn SF2400AC+ te updaten van v1.0.1 naar v2.0.1. Zijn er zwaarwegende problemen met deze versie en is het af te raden om te updaten?

[ Voor 3% gewijzigd door Dagobert op 02-08-2026 23:57 ]

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

bert pit schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:43:
@Milmoor HEMS 2.0 kun je beter niet aanzetten. Ik weet de actuele stand van zaken niet maar toen het enige tijd geleden uitkwam bracht het velen in de problemen. OA nachtelijke ontladingen en NOM dat niet werkt.
m.n. bij de eigen verbruiksmodus (NOM modus) werkt ondertussen ook weer prima, ik heb hierover met Zendure contact gehad en kreeg ook vrij snel een oplossing (update) waardoor het weer prima werkt.
Met de Tou modus ben ik zelf nog niet echt tevreden, maar dat is meer een persoonlijke mening hoe ik dit graag zou zien werken. Nu vind ik de groepering nog veel te grof (hoog, midden en laag), ik zou daar dus meer opties willen hebben met aantal voorwaarden.

• MrSweety66
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01:16
Dagobert schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:44:
ik krijg hier de keuze om mijn SF2400AC+ te updaten van v1.0.1 naar v2.0.1. Zijn er zwaarwegende problemen met deze versie en is het af te raden om te updaten?
Vroeg ik mij op bladzijde 1134 ook af…. (Update van V200 naar v201)

[ Voor 4% gewijzigd door MrSweety66 op 03-08-2026 01:16 ]

Pagina: 1 ... 285 286 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.

Heb je een 2400? Check dan even Zendure 2400 AC Gesmolten connectoren