• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-06 22:23
Breadrun schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 08:50:
[...]

Hier ook nog een vast contract zonder boetes etc tot half 2027. Wat ik gedaan heb is al mijn data uit HW eens door Claude halen. Die kwam tot de conclusie dat ik met een dynamisch contract en een batterij vanaf 1 oktober beter af ben dan dat ik mijn vaste contract aanhoud.
Uiteraard moeten we dan wel ons gedrag aanpassen en de batterij slim inzetten.
Met welk tarieven heb jij gerekend? Ik heb hetzelfde gedaan, maar toen bleek dat dynamisch een stuk duurder zou zijn. Heb twee vergelijkingen gemaakt met de historische tarieven van 2025 en 2026 en dat tegenover een vast tarief van 0,23 cent per kWh.

• ppaulv
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:31
Gramser schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:16:
[...]

Ik dacht te begrijpen dat jij zegt: 2026 is nog lang en je nu al druk maken om 2027 is niet zinvol (even simpel gezegd). Ik zit in kamp "2026 is zo voorbij dus nu al voorbereiden met een thuisbatterij en snappen hoe dat allemaal werkt kan helemaal geen kwaad".
Misschien bedoelen we wel hetzelfde :+
Ook volledig mijn drijfveer. Nu nog een jaar vaste tarieven en een half jaar salderen, daarna dynamisch maar nu alvast inleren en voorbereiden.

One cookie a day keeps the doctor away !

• Breadrun
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:46
Mausssie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:29:
[...]

Met welk tarieven heb jij gerekend? Ik heb hetzelfde gedaan, maar toen bleek dat dynamisch een stuk duurder zou zijn. Heb twee vergelijkingen gemaakt met de historische tarieven van 2025 en 2026 en dat tegenover een vast tarief van 0,23 cent per kWh.
Ik heb het destijds doorgerekend met mijn contracttarieven (€0,247/€0,259 dubbeltarief). Mijn plan is per September/Oktober over naar Zonneplan. Zonder accu is Zonneplan zo'n €475 per jaar duurder dan mijn vaste contract van wege de saldering.

Met batterij is Zonneplan maar een klein beetje goedkoper (nog een €100) , maar dan moet ik wel goedkoop laden en op de dure uren gebruiken.

Vanaf 1-1-2027 vervalt saldering toch voor iedereen. Dus het voordeel van mijn vaste contract verdwijnt sowieso. Ik heb geen opzegvergoeding dus als ik alles naar mijn zin heb draaien stap ik over als de goede opwek maanden geweest zijn.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
doobieters schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:06:
[...]

Bij veilige energie instellingen.. en dan de som nemen van het aantal units met omvormer.
Ik heb nu 1 unit en deze dus op 1000w laden gezet. Vandaag zag ik inderdaad dat ie op max aan het laden was. Maar wat gebeurt er als je instelling per ongeluk hoger instelt? In de omvormer zit toch wel een harde hardware technische limiet? Of kun je zo iets wel kapot maken?

• AquilaXL
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 16:08
meesje schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 13:34:
[...]

Ik heb nu 1 unit en deze dus op 1000w laden gezet. Vandaag zag ik inderdaad dat ie op max aan het laden was. Maar wat gebeurt er als je instelling per ongeluk hoger instelt? In de omvormer zit toch wel een harde hardware technische limiet? Of kun je zo iets wel kapot maken?
Hij limiteert zichzelf en zal daar niet overheen gaan. Als je twee units hebt staan en voert 2000watt in zal eentje altijd maximaal 1000 watt pakken, ook als de ander vol zit.

• meesje
  • Nu online
AquilaXL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:07:
[...]

Hij limiteert zichzelf en zal daar niet overheen gaan. Als je twee units hebt staan en voert 2000watt in zal eentje altijd maximaal 1000 watt pakken, ook als de ander vol zit.
Goed om te weten dat er niks fout kan gaan.
meesje schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:44:
[...]

Goed om te weten dat er niks fout kan gaan.
“Famous last words” :+
Breadrun schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:08:
[...]

Ik heb het destijds doorgerekend met mijn contracttarieven (€0,247/€0,259 dubbeltarief). Mijn plan is per September/Oktober over naar Zonneplan. Zonder accu is Zonneplan zo'n €475 per jaar duurder dan mijn vaste contract van wege de saldering.
en in 2027, want een vast contract is normaal gesproken minimaal 1 jaar vast, dus voor de helft zit je (als je nu overstapt) al in 2027, en hoe verhoud zich dat dan met bv zonneplan ?
het effect zie je m.n. bij de teruglevering in 2027, want vast zal de opbrengst ergens tussen de 2ct en 0,25ct per kWh liggen, terwijl bij zonneplan (kijk maar eens naar de huidige prijzen (excl EB en BTW) een stuk hoger liggen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6H4ortmdpqqsZAsBYWFLcTYGG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tsxaAl3DIjqZK80DfHPpZz1r.png?f=fotoalbum_large
met een thuis-batterij zou je zelfs nog van de huidige hoge prijzen in de avond kunnen profiteren. (wat met een vast contract natuurlijk totaal niet gaat lukken).
Met een juiste capaciteit thuis-batterij zou je geduurende de voor t/m najaar (groten deels) mogelijk zelfs op NOM kunnen draaien, dus totaal geen (bijna dan) netstroom nodig hebben.
Met batterij is Zonneplan maar een klein beetje goedkoper (nog een €100) , maar dan moet ik wel goedkoop laden en op de dure uren gebruiken.

Vanaf 1-1-2027 vervalt saldering toch voor iedereen. Dus het voordeel van mijn vaste contract verdwijnt sowieso. Ik heb geen opzegvergoeding dus als ik alles naar mijn zin heb draaien stap ik over als de goede opwek maanden geweest zijn.
geen opzegvergoeding ? dan is of je jaarcontract afgelopen of je hebt ondertussen een variabel contract wat een maandelijkse opzegtermijn heeft. Zonneplan heeft dat bv niet, maar andere dynamische wel weer.

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-06 23:14
Mausssie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:29:
[...]

Het zal te maken hebben met het kunnen verschuiven van grote afname naar de goedkope uren. Als je dat niet kunt is een tarief van 23 cent prima. Daarnaast uiteraard het kunnen opslaan van de zonneenergie in je accu voor later gebruik.

Aiaiai... zeker met AI gedaan

• meesje
  • Nu online
Skipperhenk schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 09:56:
Goedemorgen,
Na de update voor de 2400 ac lijken bepaalde zaken anders te gaan of niet meer te werken???
Mijn huisgenote had als gaste ook de Zendure app ter beschikking maar vandaag bleek deze op die telefoon niet meer op te starten. Aanmelden met de gegevens die er waren werkte niet meer.
Op mijn eigen telefoon kun je apparaat delen maar daar gebeurt niets.
Oeeeeps, ben nu een beetje kwijt (leeftijd denk ik) hoe ik dat dus vorige keer gedaan heb bij de 2e gebruiker.
Is er iemand die me een zetje in de goede richting kan duwen?

Even gegoogled, ga dat even proberen. Kan me overigens niet herinneren dat ik dit ook de 1ste keer had gedaan 8)7 8)7 8)7

Maak een tweede Zendure-account aan: Maak een nieuw account aan via de Zendure-app, dit account kan een ander e-mailadres of een andere naam hebben.
Log uit en deel het apparaat: Log uit met je originele account en log in met het tweede account om de apparaat- delen functie te activeren.
Deel het apparaat: Deel het apparaat nu met de originele account.
Accepteer het verzoek: Log weer in met het originele account en accepteer het verzoek van het tweede account om het apparaat te kunnen zien.
Log weer in en deel: Log uit en weer in met het originele account, nu kan de tweede gebruiker het apparaat bekijken met hun eigen account
Ik probeer een tweede Zendure account aan te maken (om de Zendure app ook op mijn iPad te kunnen gebruiken. Bovenstaand stappenplan snap ik helemaal niks van. Kan iemand mij uitleggen hoe een tweede account aan te kunnen maken met als start punt dat ik met mijn huidige account ingelogd ben op de Zendure app op mijn iPhone.

Is de iPad app overigens een echte iPad app of is dit eigenlijk een iphone app?

• ijhas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:51
@meesje makkelijkste is om op je tweede apparaat de zendure app te downloaden en een nieuw account aan te maken.

Daarna ga je op je eerste apparaat (met je eerste account) naar je home tab en klik bovenaan op Home Energy System > management systeem > Home Energy System. Kies dan voor nodig leden uit.Vul daar het emailadres/account in van jouw tweede account en nodig uit.

Pak daarna je tweede apparaat weer waar je met je tweede account bent ingelogd. Navigeer naar je Profiel tab en dan meldingen. Als het goed is kun je daar de uitnodiging accepteren.

Panasonic Aquarea High Performance KIT-WC05JE5 (5 kw), 2750wp oost/west, 660 zuid, 2x Atlantic Calypso wp boilers

• meesje
  • Nu online
@ijhas Bedankt. Het is gelukt! Nu kan ik op mijn iPad ook e.e.a. bekijken. Het tabblad apparaten blijft wel leeg. Is dat juist? Via het eerste tabblad kan ik wel naar mijn batterij en P1 meter navigeren.

• Zonsmurf
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 30-06 23:44
  • Heb tijdens de 40+ graden hittegolf geen throtling gezien bij de 2400AC+ (als stekkerbatterij aangesloten). Temperatuur bleef rond de 7 graden hoger dan omgevingstemperatuur, hetzelfde als bij 23 graden binnen.
  • Heb een aanbieding met cashback gehad van sunergy via de app.

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Beste mensen. Ik heb een vierde 800 plus gekocht en toegevoegd aan hems. Nu wil ik het totaal ontlaadvermogen naar 3,2kw verhogen maar moet ik blijkbaar een bewijs van de elektricien hebben.. maar dat heb ik niet want het zit gewoon verspreid over bestaande groepen met ieder 800w.. hoezo heb ik dan een verklaring of factuur van de elektricien nodig? Iemand een workaround?

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V148) - 4,7 kWp panelen

• Polvo176
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 15:05
doobieters schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 00:02:
Beste mensen. Ik heb een vierde 800 plus gekocht en toegevoegd aan hems. Nu wil ik het totaal ontlaadvermogen naar 3,2kw verhogen maar moet ik blijkbaar een bewijs van de elektricien hebben.. maar dat heb ik niet want het zit gewoon verspreid over bestaande groepen met ieder 800w.. hoezo heb ik dan een verklaring of factuur van de elektricien nodig? Iemand een workaround?
Je kunt zelf maar tot 3 kW instellen, maar meer is mogelijk door 1 800 plus uit Hems te halen en handmatig op 800 W te zetten.
De andere 3 zullen dan de 2400W leveren.
Of die laatste 200W de moeite waard is moet je zelf beslissen.
Ik doe dit op alleen op erg dure uren zoals vanavond met 80 cent.
Ik haal mijn 1600AC uit Hems en laat die vol 1600 W ontladen.
De resterende batterijen ontladen samen de max van 3000 W totaal 4600 W.

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:04

koboy

Heb een idee voor een icon

Zonsmurf schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 23:39:
  • Heb tijdens de 40+ graden hittegolf geen throtling gezien bij de 2400AC+ (als stekkerbatterij aangesloten). Temperatuur bleef rond de 7 graden hoger dan omgevingstemperatuur, hetzelfde als bij 23 graden binnen.
  • Heb een aanbieding met cashback gehad van sunergy via de app.
Leuk die cashback, maar daarvoor ben je dus wel de cashflow.

Synergy rekent ruim 2,2 cent per kWh inkoopkosten bij teruglevering, waar een heel aantal concurrenten niets rekent of in een aantal gevallen zelfs uitbetaald. Vergeleken met Zonneplan (meeste extreme geval) krijg je dus ruim 4,2 cent minder per kWh, en dan reken ik de 10% zonnebonus nog niet mee.

Cashbacks zijn bedoeld om prijzen minder makkelijk te vergelijken te maken en zouden voor zaken als stroom verboden moeten worden, net als de Postcodeloterij.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• AquilaXL
doobieters schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 00:02:
Buiten de Zendure app om middels Home Assistant of een dergelijke of anders handmatig.

• Breadrun
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:46
Jan-tweak schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:38:
[...]
en in 2027, want een vast contract is normaal gesproken minimaal 1 jaar vast, dus voor de helft zit je (als je nu overstapt) al in 2027, en hoe verhoud zich dat dan met bv zonneplan ?
het effect zie je m.n. bij de teruglevering in 2027, want vast zal de opbrengst ergens tussen de 2ct en 0,25ct per kWh liggen, terwijl bij zonneplan (kijk maar eens naar de huidige prijzen (excl EB en BTW) een stuk hoger liggen.
[Afbeelding]
met een thuis-batterij zou je zelfs nog van de huidige hoge prijzen in de avond kunnen profiteren. (wat met een vast contract natuurlijk totaal niet gaat lukken).
Met een juiste capaciteit thuis-batterij zou je geduurende de voor t/m najaar (groten deels) mogelijk zelfs op NOM kunnen draaien, dus totaal geen (bijna dan) netstroom nodig hebben.
Precies, het NOM-verhaal klopt ook zeker voor mensen met veel solar en weinig verbruik. Maar mijn verhouding is omgekeerd (11.600 kWh verbruik, 4.200 kWh opwek).

Met een 8 kWh batterij dek ik zo'n 17% van mijn verbruik zelf. Realistischer dan NOM is dat ik in de zomermaanden goed profiteer van goedkoop laden en de batterij op de dure uren. In de winter laad ik dan gewoon slim op de goedkoper nachturen.
geen opzegvergoeding ? dan is of je jaarcontract afgelopen of je hebt ondertussen een variabel contract wat een maandelijkse opzegtermijn heeft. Zonneplan heeft dat bv niet, maar andere dynamische wel weer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BQBuC5vu8mm84Av97-KDqXrvV8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qKxNEr1os9VlR0MnHzVDmlYU.jpg?f=user_large

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik zie bij MarcMax.de de AC 2400 inc 19% BTW (komt dus nog klein beetje bij) voor €736,61. Scherpe prijs lijkt me, of is deze vaker aangetikt?

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Sander schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:55:
Ik zie bij MarcMax.de de AC 2400 inc 19% BTW (komt dus nog klein beetje bij) voor €736,61. Scherpe prijs lijkt me, of is deze vaker aangetikt?
Lees even het topic over de 'smeltende connectoren' van de AC2400. Daar zit een designfout in.

Ik denk dat de marcmax.de van hun voorraad afwillen.

Je kunt beter gewoon de AC2400+ kopen. Deze heeft een ander design.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Sander
  • Niet online
Panzer_V schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:16:
[...]

Lees even het topic over de 'smeltende connectoren' van de AC2400. Daar zit een designfout in.

Is de 2400 AC+ ook (irritante slechte naamgeving van Zendure), dus het punt van smeltende connectoren is irrelevant. Ik heb al een stapel AB2000X accu's en een Hyper vandaar de logische stap naar de 2400 AC+

• meesje
  • Nu online
Sander schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:19:
[...]

Is de 2400 AC+ ook (irritante slechte naamgeving van Zendure), dus het punt van smeltende connectoren is irrelevant. Ik heb al een stapel AB2000X accu's en een Hyper vandaar de logische stap naar de 2400 AC+
Kun je aangeven waarom dit een logische stap is?
meesje schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 18:23:
[...]

Ik probeer een tweede Zendure account aan te maken (om de Zendure app ook op mijn iPad te kunnen gebruiken. Bovenstaand stappenplan snap ik helemaal niks van. Kan iemand mij uitleggen hoe een tweede account aan te kunnen maken met als start punt dat ik met mijn huidige account ingelogd ben op de Zendure app op mijn iPhone.

Is de iPad app overigens een echte iPad app of is dit eigenlijk een iphone app?
ik snap niet dat je een tweede account wilt, ik heb één account en die werkt op zowel op mijn phone als ook op en pad. (alleen niet gelijktijdig, maar dat heeft in mijn ogen ook weinig zin, maar dat is natuurlijk gewoon mijn eigen mening, of zie ik iets over het hoofd?)
ik heb op de ipad gewoon full screen, dus lijkt het mij een volledige app voor de ipad.

• meesje
  • Nu online
Jan-tweak schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:48:
[...]

ik snap niet dat je een tweede account wilt, ik heb één account en die werkt op zowel op mijn phone als ook op en pad. (alleen niet gelijktijdig, maar dat heeft in mijn ogen ook weinig zin, maar dat is natuurlijk gewoon mijn eigen mening, of zie ik iets over het hoofd?)
ik heb op de ipad gewoon full screen, dus lijkt het mij een volledige app voor de ipad.
Mijn ervaring is dat ik elke keer opnieuw moest inloggen. Maar wellicht deed ik wat verkeerd?

Het is inderdaad een echte iPad app.

• awhatever
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:21
Sinds deze week in bezit van de 2400 AC+ met accu's en P1 meter van Zendure voor ~8KW opslag.

Het werkt direct out of the box en werkt samen met de Zendure P1-meter (mag ook wel als product en het geld, maar toch is het meer plug & play dan ik had verwacht).
Ik ga momenteel voor NOM (Eigen Verbuiksmodus).

Zoals ik hier ook gelezen heb, werkt dat alleen maar “redelijk” met de laatste softwareversie, en zeker niet perfect. In de nacht houdt ie hem wel netjes rond de 0 (± 5 watt), alleen pieken van de keukenboiler reageert hij te traag.

Overdag vind ik het echt onder de maat, zoals hier ook al over gesproken wordt. Dan blijf je circa 50 watt terugleveren, en vangt hij pieken erg traag op. Dit weekend wellicht eens Home Assistant testen 😊 Zoals ik het hier lees kun je dan strakker op 0 blijven.

Maar de vraag die ik wilde stellen, doen jullie via Home Assistant actief de batterij oplaadcyclus managen voor theoretisch extra levensduur? Dus bijvoorbeeld standaard 10-90% laden, en 1x per week 10-100% laden? Kan dit met de Gielz HA integratie?

Aan de andere kant zijn het LFP-batterijen waarbij het naar 100% laden minder impact heeft op de levensduur. Ik vroeg mij af of mensen dit actief doen via Home Assistant en of hier data/testen van zijn dat het daadwerkelijk zin heeft? Meningen zullen er genoeg zijn :)
Sander schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:55:
Lijkt me niet, ik heb dergelijke prijzen ook al eerder gezien. bij Ali was deze incl. levering in Nederland een tijdje geleden zelf voor net iets meer dan 500 euro en dat bij de Zendure Shop zelf.

• meesje
  • Nu online
Jan-tweak schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:09:
[...]

Lijkt me niet, ik heb dergelijke prijzen ook al eerder gezien. bij Ali was deze incl. levering in Nederland een tijdje geleden zelf voor net iets meer dan 500 euro en dat bij de Zendure Shop zelf.
Zoals later aangegeven betreft het de AC2400+. Deze is niet voor de jou genoemde prijs voorbij gekomen.

• AquilaXL
meesje schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:26:
[...]

Kun je aangeven waarom dit een logische stap is?
De 2400 AC+ werkt ook op de AB2000X. Het wordt niet aangegeven op de site maar er zijn meerdere correspondenties over gegaan en hier gepost vanuit Zendure, dat dit werkt.

• meesje
  • Nu online
AquilaXL schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:22:
[...]

De 2400 AC+ werkt ook op de AB2000X. Het wordt niet aangegeven op de site maar er zijn meerdere correspondenties over gegaan en hier gepost vanuit Zendure, dat dit werkt.
Dat wist ik niet. Ik heb zelf een AB2000X onder mijn SF800Plus. Aangezien dit een geheel andere form factor is (dan de 2400 AC+), had ik niet verwacht dat dit met elkaar werkt.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:31
Sander schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:19:
[...]

Zeker een logische stap.
Ik had tot vorige week :) 2 x hyper met elk 4 ab2000S eronder en 1 Ac2400+ met 1 3000L eronder.
Nog nooit enig probleem gehad zowel als de old school besturing (voor HEMS), HEMS en nu al sinds een hele tijd via Homeassistant

Had mooie aanbieding gevonden voor 880 euro Uwsolarinstallatieshop om nog een ac2400+ erbij te halen, de accu's die onder de hypers stonden verdeeld onder de 2 2400's en werkt sinds afgelopen vrijdag wederom perfect via Homeassistant.

Grote voordeel is dat de Ab2000 series onder de nieuwe modellen passen anders had ik die omschakeling nooit gemaakt.

6.35K wP Solar | 21,94kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

• Pakhaas
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Panzer_V schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:16:
[...]

Of die 2400ac kopen en zodra connector smelt krijg je 2400+ rechtstreeks uit China zonder tussenkomst van Duitsland.

• Sander
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:25:
[...]

Dat wist ik niet. Ik heb zelf een AB2000X onder mijn SF800Plus. Aangezien dit een geheel andere form factor is (dan de 2400 AC+), had ik niet verwacht dat dit met elkaar werkt.
Het is geen andere formfactor, jij haalt nu de AC 2400 en 2400 AC+ door elkaar. De 2400 AC+ gebruikt dezelfde form factor accu's als de Hyper, SF800 etc.
therobber schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:30:
[...]

Zeker een logische stap.
Ik had tot vorige week :) 2 x hyper met elk 4 ab2000S eronder en 1 Ac2400+ met 1 3000L eronder.
Nog nooit enig probleem gehad zowel als de old school besturing (voor HEMS), HEMS en nu al sinds een hele tijd via Homeassistant

Had mooie aanbieding gevonden voor 880 euro Uwsolarinstallatieshop om nog een ac2400+ erbij te halen, de accu's die onder de hypers stonden verdeeld onder de 2 2400's en werkt sinds afgelopen vrijdag wederom perfect via Homeassistant.

Grote voordeel is dat de Ab2000 series onder de nieuwe modellen passen anders had ik die omschakeling nooit gemaakt.
Ja ik zou dus dezelfde stap maken en evt de P1 + Hyper 2000 (met 1 x AB2000X) even tijdelijk bij familie plaatsen als test-opstelling om voor hun te kijken wat het effect zou zijn op hun dynamische energie tarieven met klein beetje 'dempen' van de duurste uren en goedkope teruglevering.

[ Voor 54% gewijzigd door Sander op 01-07-2026 15:21 ]

Pagina: 1 ... 274 275 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.

Heb je een 2400? Check dan even Zendure 2400 AC Gesmolten connectoren