WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
emielbf schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:27:
[...]

mooie analyse! heb je ook netwerktraces gemaakt en geanalyseerd? op mijn 800Pro heb ik hetzelfde probleem, de netwerk trace liet geen connectieproblemen zien. Wel een stortvloed aan mDNS verkeer. De trace liet dus zien dat op IP niveau alles prima werkte, verbindingen kwamen tot stand. Maar geen verkeer, en dus geen waarden in mijn systeem (OpenHab). Conclusie: de interne webserver van zendure crasht te pas en te onpas als er teveel op het netwerk gebeurt. En dat kunnen dus ook externe factoren zijn, en als die wegvallen loopt alles ineens veel beter. En de app blijft gewoon doorwerken want dat is mqtt.
Nee en helaas zijn de issues weer terug. Ik heb de gegevens in het draadje van het HA topic gezet. Wellicht ervaren we hetzelfde. Tweakers bericht

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. Testen Accumate 4.8 kWh Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:08
Tiesert schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 16:55:
[...]

ja, dat patroon heb ik ook gezien op mijn AC+
Heb je nog iets aangepast aan het maximaal vermogen of het maar geaccepteerd?

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Vraagje, zijn de stekkers/aansluitingen van de 2400AC en de 2400AC+ hetzelfde? Ik bedoel de stekker waarmee de omvormer op het net wordt aangesloten.

Ik heb namelijk de shuko van de 2400AC vervangen voor een CEE stekker, en zou graag dezelfde kabel gebruiken ipv te moeten ombouwen (vervangende set met 2400AC+ is onderweg).

• Pakhaas
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:39
jelleeelco schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 09:56:
Vraagje, zijn de stekkers/aansluitingen van de 2400AC en de 2400AC+ hetzelfde? Ik bedoel de stekker waarmee de omvormer op het net wordt aangesloten.

Ik heb namelijk de shuko van de 2400AC vervangen voor een CEE stekker, en zou graag dezelfde kabel gebruiken ipv te moeten ombouwen (vervangende set met 2400AC+ is onderweg).
Ik ga er wel vanuit. @geert1992 zal het nu wel weten. Hier ook omgebouwd naar CEE stekker en als ze gelijk zijn gebruik ik de oude stekkers.

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
nlrobert schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:
Kwam deze deal net tegen voor de Solarflow 800 plus (https://nl.pepper.com/aanbiedingen/zendure-solarflow-800-plus-406008). Dat is toch een vrije nette deal?
Vanochtend besteld voor 319 euries, mooie deal lijkt mij zo, maar volgens mij is hij nu idd weer wat duurder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLHN2mfdC6NZcQqFXUAkDBgXGrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vpuB97MEtq4P0T68QzccGuxz.jpg?f=fotoalbum_large

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
ralphkeb schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:29:
[...]

Vanochtend besteld voor 319 euries, mooie deal lijkt mij zo, maar volgens mij is hij nu idd weer wat duurder.

[Afbeelding]
Nice! Ik heb hem zondag besteld voor €358,-. Toen dacht ik al een goede deal te hebben. Bizar dat het kennelijk nog goedkoper kan.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Pakhaas schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 10:17:
[...]

Ik ga er wel vanuit. @geert1992 zal het nu wel weten. Hier ook omgebouwd naar CEE stekker en als ze gelijk zijn gebruik ik de oude stekkers.
Yes, stekker past 1 op 1.

5200wp SolarEdge - 14,4KW 2400AC - k2 pro combo - WP boiler - 2x MHI - Homey shs & HAOS -> NUC i5 32gb akasa fanless

Pagina: 1 ... 262 263 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.

Heb je een 2400? Check dan even Zendure 2400 AC Gesmolten connectoren