Persoonlijk vind ik dat je te snel wilt gaan. Zo'n bedrijf krijgt een paar meldingen en gaat hiermee om als een individueel incident. Je zag ook dat de eerste melders, eerst hun batterij moesten opsturen alvorens ze een nieuwe kregen en inmiddels worden eerst de units opgestuurd. Het getuigd van een erkenning van het probleem. Nu is het; units binnenkrijgen en fout opsporen. Dit gaat echter niet binnen de twee maanden dat de aantallen nu oplopen, zoiets duurt nou eenmaal langer.thijsh02 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:46:
[...]
Denk dat niemand dit graag wil doen, maar geloof me... die customer support gaat echt niet soepel en is frustrerend. Alleen maar standaard antwoorden en niemand heeft nog echt de indruk gehad dat ze het serieus oppakken. Ze ontwijken vragen en het opsturen van hetzelfde apparaat is geen oplossing.
Maar laten we nog even afwachten of er volgende week duidelijkheid komt. Meerdere personen zijn in contact met Zendure
Dan het stukje vervangen voor gelijken. Ik denk niet dat Zendure jouw unit gaat vervangen voor een nieuwe generatie, dit zijn ze tot dusver ook niet verplicht. Mocht een definitieve oorzaak bepaald worden, mag de fabrikant ook een fix on site of omruil aanbieden. Als het zo makkelijk was om een nieuwe 2400 AC+ te leveren en hop op de stapel, was dat misschien wel gebeurt maar je zit met het feit dat je dan voor iedereen de complete stapels moet vervangen aangezien de AB3000X niet ondersteund word door een ander type omvormer.
De problematiek van de storing is een flinke, dit ga ik niet ontkennen maar ik ken bedrijven waar je meer moeite moet doen voor vervanging.
:strip_exif()/f/image/g38GH1SM3Lp7lA5fkhSpaXtS.jpg?f=fotoalbum_large)