Bedankt, maar graag zo concreet mogelijk zijn. Adviseer je de 3P+N mét ALS ipv de 4P of bedoel je de theorie?nico_09 schreef op maandag 27 april 2026 @ 08:25:
@Taro Elke automaat achter een aardlekschakelaar, of een 3 fase aardlekautomaat gebruiken.
Ontvang graag heel duidelijke en gerichte feedback om vraagtekens en aannames te voorkomen.
Niet lullig bedoeld, maar ik zit hier met een potentieel gevaarlijke situatie, ik moet dingen zeker weten, "Volgens mij" past daar helaas niet bij. En ik heb aangegeven er al een 4P in te hebben zitten, dus of die duurder is maakt niet uit en of het "noodzakelijk is" verwacht ik dus juist als feedback te ontvangen, niet als wedervraag.3p+n of 4p.
Volgens mij is een 4p automaat veiliger omdat de N ook beveiligd wordt tegen overbelasting. Of dit noodzakelijk is in jou situatie weet ik niet maar kan geen kwaad, 4p wel iets duurder.
Ik bespaar graag op producten, maar niet op de meterkast. Dat moet gewoon goed zijn en mag prima wat meer kosten.
Begriip mij niiet verkeerd, ik waardeer je hulp, maar ik probeer het heel bewust heel duidelijk te maken door een duidelijke toelichting en schetsen te geven. Ik heb hier namelijk met een potentieel zeer gevaarlijke situatie te maken. Als ik geen Flir had gehad en dit bij iemand anders was geweest was het mogelijk anders afgelopen. Ik kon dus tijdig ingrijpen. Hier is geen ruimte voor aannames, ik moet dingen zeker weten. Daarom vraag ik om onderbouwd advies.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-04-2026 09:14 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
:strip_exif()/f/image/hXKfdsvUxjaGL8jZzE8Bgc7X.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/5AXcZwgKLSVpFWSFv83sZoJZ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/9vPwM3NH0PmcEyjKYGc8XUGY.png?f=user_large)