:strip_exif()/f/image/YiqilxXKwKsoa9R09Sut5uCH.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bT97vfcFTkWuVAtLKYqBx74x.png?f=fotoalbum_large)
Ha Tweakers, nog even een verdiepende vraag ter voorbereiding op de plaatsing van een extra kast: het lijkt er op dat ik met drie groepen van linksonder naar rechtsboven moet. Ik heb al het een en ander gezocht en gelezen, maar de meningen zijn verdeeld: ga je buitenom of binnendoor.
Buitenom lijkt in dit geval erg lastig te zijn, want links van de nieuwe kast passen geen drie buizen meer (met moeite misschien 1). Het liefst voer ik die drie buizen netjes via onder in in de nieuw te plaatsen kast aan de linkerkant van de huidige kast, maar dat betekent dat er zeker drie groepen achter de dinrails van de linkerkast omhoog moeten en dan naar rechts naar de huidige kast. Dit betreft de wasmachinegroep, quooker en algemene groep van de uitbouw. In verband met het busboard verplaats ik deze ook niet 'even' naar de linkerkast.
In ieder geval de twee grijze flexbuizen en een van de twee kabels moeten dus naar het busboard rechtsboven.
De andere kabel wordt afgemonteerd in de nieuwe kast, samen met een nog te trekken kabel voor de airco.
Hoe erg is dat/zijn daar grote bezwaren tegen?
[ Voor 30% gewijzigd door Ethiron op 03-02-2025 09:21 ]