Goeie tip. Je bedoelt dat symbooltje rechtsonder toch wanneer je hem in achteruit zet he?Chillz schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:09:
[...]
Ik heb het idee dat wanneer je de pieper/ 'geluidsindicatie' uitzet, dat hij daarmee ook de noodstop deactiveert
Bij de sportclub parkeer ik meestal op parkeervakken bij een strookje gras, altijd achteruit.
Als dat gras te hoog wordt, reageren de sensoren daar al op, terwijl ik eigenlijk gewoon nog achteruit kan over de grassprieten heen. Paar keer noodstop gehad voor niks, schrok me rot...
Wanneer ik daar nu sta en bij het achteruitrijden het geluid uitzet, heb ik het idee dat óf de marge een stuk ruimer wordt óf je daarmee de sensoren+noodstop helemaal overruled. Want nu geen last meer van ongewenste stops. Dan let ik nu gewoon goed op de camera, geeft ook genoeg info
Ja, volgens mij wel ja. Dr staat in ieder geval zo'n speaker-icoontje opTomskii5 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:22:
[...]
Goeie tip. Je bedoelt dat symbooltje rechtsonder toch wanneer je hem in achteruit zet he?
Leeg - Sinds 20180907
Ja dan spreken we over hetzelfde idd. I'll try it out!Chillz schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:38:
[...]
Ja, volgens mij wel ja. Dr staat in ieder geval zo'n speaker-icoontje op
Ik heb in mijn 9 maanden met de Elroq nog nooit meegemaakt dat de AC niet aangegaan was, Alleen merkte ik op dat de resterende timer niet altijd precies 30 minuten was vergeleken met het tijdstip van aanzetten waardoor ik concludeerde dat de auto pas na enkele minuten was begonnen met klimatiseren. In mijn geval niet erg.Boy schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 14:55:
[...]
Ok, m'n ID.4 was nogal onbetrouwbaar als ik AC aanzetten; kon goed gaan, maar zolang hij geen verbinding had, ging het sowieso fout, altijd even wachten tot hij verbinding had, maar dat is dus met de Elroq niet zo? Ik heb het uitgeschakeld, hopelijk helpt het!
Bij mij gooit ie hem er dan heel snel weer af. Meerdere keren toegevoegd.Whiskey48 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 15:56:
[...]
Bekende issue bij Tibber, staat ergens op hun site
Even skoda app er af halen en opnieuw er op. Dan opnieuw verbinden in de Tibber app, dan pakt hij hem weer.
Let op:
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa