Heb mijn Elroq vandaag al weer 1 jaar....time flies. Nog geen probleem gehad tot nu toe op de sierstrip na dan.
Ik heb m'n BE85 sinds 31 oktober 2025, geen enkele storing, rijdt als een tierelier. De app-update zoals recent gedownload worden ook steeds beter. De temperatuur van de accu kun je nu zien in een cirkeldiagram. En Spotify, de filmpjes van Skoda en Airconsole voor leuke spellen tijdens het laden ook supertof.
Ik begrijp dat als je een BE hebt en je betaald extra voor de kleuren van de interieurverlichting, niet ook het dashboadstripje aangaat? Want dat zit er standaard niet in, of is het niet geactiveerd?
Ik begrijp dat als je een BE hebt en je betaald extra voor de kleuren van de interieurverlichting, niet ook het dashboadstripje aangaat? Want dat zit er standaard niet in, of is het niet geactiveerd?
Temperatuur van de accu? Tijdens het laden of altijd? IOS of Android?Markzoethout schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 12:23:
Ik heb m'n BE85 sinds 31 oktober 2025, geen enkele storing, rijdt als een tierelier. De app-update zoals recent gedownload worden ook steeds beter. De temperatuur van de accu kun je nu zien in een cirkeldiagram. En Spotify, de filmpjes van Skoda en Airconsole voor leuke spellen tijdens het laden ook supertof.
Zijn de levertijden nu zo kort?Frankyy schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 11:42:
Gisteren een nieuwe be60 besteld. Voorlopige leverdatum 17april.
Dat zou mooi zijn. Heb nog niet besteld, maar moet dat van mijn werkgever wel snel gaan doen...
Als tussenauto krijg ik een Volvo EX30 waar ik nauwelijks fatsoenlijk in kan zitten, zo krap is die bak.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Ik verbaasde mij er ook al over, heb het hard op papier staan (verwachting). Kon qua levertijden niet veel vinden recent in dit topic.Mars Warrior schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:06:
[...]
Zijn de levertijden nu zo kort?
Dat zou mooi zijn. Heb nog niet besteld, maar moet dat van mijn werkgever wel snel gaan doen...
Als tussenauto krijg ik een Volvo EX30 waar ik nauwelijks fatsoenlijk in kan zitten, zo krap is die bak.
Levertijd is ook net iets te lang dat het bijv. een voorraad zou zijn of dergelijk, buiten het feit dat ik ze daar niet over heb gehoord. Ik ben benieuwd.
Wij hebben de onze 2 weken geleden besteld, zelfde leverdatumFrankyy schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 11:42:
Gisteren een nieuwe be60 besteld. Voorlopige leverdatum 17april.
Maar wij hebben PL, dan heb je sowieso te maken met 2 weken bedenktijd, eerder gaan zie die bak toch niet bestellen.
Weet t soms wel beter
Ik krijg hem via Alphabet, ik kom nergens meer onderuit voorlopigbasjuh schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:19:
[...]
Wij hebben de onze 2 weken geleden besteld, zelfde leverdatum![]()
Maar wij hebben PL, dan heb je sowieso te maken met 2 weken bedenktijd, eerder gaan zie die bak toch niet bestellen.
Wel grappig om te horen zelfde datum.
Ik heb begrepen als tile / app in de auto zelfm.eddy schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 12:42:
[...]
Temperatuur van de accu? Tijdens het laden of altijd? IOS of Android?
Ik kom inderdaad ook niks vinden hier qua actuele levertijden.Frankyy schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:09:
[...]
Ik verbaasde mij er ook al over, heb het hard op papier staan (verwachting). Kon qua levertijden niet veel vinden recent in dit topic.
Levertijd is ook net iets te lang dat het bijv. een voorraad zou zijn of dergelijk, buiten het feit dat ik ze daar niet over heb gehoord. Ik ben benieuwd.
Dit is dan ca 2 maanden. Dat zou erg fijn zijn gezien de waardeloze tussenauto. En het is nog ruim voor de vakantieperiodes. Ook fijn.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Blijkbaar duikt er nu in sommige landen (heb het nog niet op de mijne gecheckt) een app update met de temperatuur van de batterij op
EDIT: ook zou de knop voor batterij voorverwarmen ook bij niet contact aangezet kunnen worden.
/f/image/svq6v2houdMHgYlgq7VQMamV.png?f=fotoalbum_large)
EDIT: ook zou de knop voor batterij voorverwarmen ook bij niet contact aangezet kunnen worden.
/f/image/svq6v2houdMHgYlgq7VQMamV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Tomskii5 op 11-02-2026 13:48 ]
Grappig dat er telkens, 1 voor 1, nieuwe appjes verschijnen in de auto.
AirConsole was wel grappig met onze reis terug van wintersport (Frankrijk). Wel erg weinig aanbod aan games zo ver ik kon zien.
Benieuwd wat we nog meer gaan zien komende tijd.
AirConsole was wel grappig met onze reis terug van wintersport (Frankrijk). Wel erg weinig aanbod aan games zo ver ik kon zien.
Benieuwd wat we nog meer gaan zien komende tijd.
Dit was toch al beschikbaar in de "oude" enyaq?Tomskii5 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:47:
Blijkbaar duikt er nu in sommige landen (heb het nog niet op de mijne gecheckt) een app update met de temperatuur van de batterij op
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De TS bevat een link naar een overzicht met bestellingen en levertijden. Volgens mij zitten daar ook al wat bestellingen van 2026 tussen.Frankyy schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:09:
[...]
Ik verbaasde mij er ook al over, heb het hard op papier staan (verwachting). Kon qua levertijden niet veel vinden recent in dit topic.
Let op:
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa
Dit topic gaat alleen over de Elroq. Andere vragen kunnen in de volgende topics worden gesteld:
• Openbare laadpalen en -passen: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
• Thuisladen: Thuisladen van je EV deel 2 en Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
• Lange reizen met een EV: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa