Mijn BE60 heeft nu bijna 6.000 km's gelopen.
In aanvulling op de laatste posts het volgende:
- Ik had een ANWB- en een Shell Recharge- pas maar heb tijdens mijn vakantie in Oostenrijk een Ionity- abonnement genomen; het laden was kostbaar gebleken. Verder laad ik altijd thuis (zonnepanelen).
- Er is bij mij maar één keer een melding geweest dat ik het stuur moest vasthouden. Hierbij merk ik wel op dat ik het stuur niet met twee vingers vasthoudt maar met 5 of 10 exemplaren.
- Het optrekken met de Travel- assist achter een stilstaande auto ervaar ik als fenomenaal. Het is me wel opgevallen dat je het stuur voldoende moet blijven vasthouden. Anders blijft de auto staan.
- Behalve in druk stadsverkeer ben ik na de rij- instructie hoofdzakelijk in de D- stand gaan rijden. Het rijdt en remt gewoon soepeler door het soepel aangrijpen van het regenereren. Je moet daarbij natuurlijk wel zelf snelheid en afremmen in de gaten houden....
- het infotainment is door mij nu twee keer opnieuw opgestart. De laatste keer omdat de verkeersbordherkenning niet meer functioneerde. Na herstart was het weer ok.
- Er is een lichte "gons" te horen in de auto rond 75-80 km/u. Ik wijd dit aan de banden. Ben ik de enige met dit euvel?
[
Voor 3% gewijzigd door
CBGerard op 27-06-2025 22:51
]