Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:29
Sh0tterke schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 14:43:
[...]

Werken jullie in Nederland ook met een TCO? Ik begin bij een nieuwe werkgever en krijg daar een TCO budget van €1025 (5 jaar - 30k km per jaar) en ben van plan een Elroq te bestellen maar heb nog geen idee wat ik van opties kan nemen met die TCO.
Ik zit maar aan 725 eur en heb een Elroq 85 BE + Maxx pack, warmtepomp en nog andere 20 inch velgen.

Het probleem is dat elke werkgever zijn TCO anders lijkt te berekenen :/

Maar je gaat daar wel een mooie Elroq voor kunnen samenstellen normaalgezien

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amuser
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 06:24
Mijn Elroq wordt als het goed is deze week ook besteld.

BE 85
Black Magic
Vega
Clever

Wordt nog niet echt wijs uit de levertijd. Begin januari al mee bezig geweest, toen 26 weken.
Gisteren online een document tegengekomen met levertijden auto’s, daar staat ie op 11 weken (laatste update 20-3-2025).
Hoop dat laatste want ben er al sinds december mee bezig haha

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Hier ook afgelopen week de bestelling geplaatst.
Sportline 85
Timiano Green
Clever en transport

Levertijd staat nu op 1 augustus.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Mauri Pr schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 11:37:
Volgens Honeymoon zou mijn auto week 11 geproduceerd worden

Week 11, geen bericht, week 12 ook niet, eind week 12 gemaild en uiteindelijk kreeg ik dinsdag week 13 de start productie, en vrijdag het chassisnummer.

Grappig genoeg zei pouw al die tijd week 12 productie, daarmee week 16-17 aflevering, zou nu dan wel week 17-18 worden

Hij is in ieder geval geproduceerd!

60, Be + clever
Je krijgt bij Pouw dus ook een Honeymoon link?
Of moet je daar dan om vragen?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Decibel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:58
Decibel schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 22:01:
Vandaag ook proefrit gehad in de Elroq en de knoop doorgehakt.

In de leaseportal (Arval) van de zaak een Elroq besteld!
Elroq 60 Sportline
Advanced pack
Warmtepomp
Tiamano Green

Levertijd zou eind juni zijn kon de dealer (Wealer) mij vertellen.
De leasemaatschappij toch nog gevraagd de WP eruit te halen. Zal nog wel kunnen gezien de officiële bestelling nog niet de deur uit is.

Achteraf is die 20euro extra pm het mij niet direct waard tegenover de oplevering. Rij voornamelijk woon/werk en prive en ga nooit op wintersport. Zal zeker nut hebben maar niet op de stukken die ik meestal rijd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anme
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-05 12:12
Wij hebben gisteren de elroq BE 82 kW besteld met als opties trekhaak en transport pack. Levertijd zou eind juni zijn. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Zojuist m'n eerste Elroq in het wild tegen gekomen, een Graphite Grey met matrix koplampen :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:23
Anme schreef op zondag 30 maart 2025 @ 17:13:
Wij hebben gisteren de elroq BE 82 kW besteld met als opties trekhaak en transport pack. Levertijd zou eind juni zijn. Ik ben benieuwd.
Eind Juni is snel! En zeer hoopgevend voor de mensen die voor gister hebben besteld en nog geen levertijd hebben doorgekregen (zoals wij :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Sh0tterke schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 14:43:
[...]

Werken jullie in Nederland ook met een TCO? Ik begin bij een nieuwe werkgever en krijg daar een TCO budget van €1025 (5 jaar - 30k km per jaar) en ben van plan een Elroq te bestellen maar heb nog geen idee wat ik van opties kan nemen met die TCO.
Ik heb een 85 Business met Advanced pack and DCC voor 725euro.

Maar we hebben 5j en 20k per jaar. En ik huur een apartement dus ook geen laadpaal in het lease contract enkel een laadpas, dat scheelt ook wat euros per maand.

Maar het hangt af per bedrijf. Sommige bedrijven hebben echt goede deals met merken / garages.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leendert_s
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 12:20
Mauri Pr schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 11:37:
Volgens Honeymoon zou mijn auto week 11 geproduceerd worden

Week 11, geen bericht, week 12 ook niet, eind week 12 gemaild en uiteindelijk kreeg ik dinsdag week 13 de start productie, en vrijdag het chassisnummer.

Grappig genoeg zei pouw al die tijd week 12 productie, daarmee week 16-17 aflevering, zou nu dan wel week 17-18 worden

Hij is in ieder geval geproduceerd!

60, Be + clever
Net mailtje gehad van de dealer, komende week gaat hij in productie 3 weken vertraging dan eerder aangegeven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mindgarp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:08
Electrified Speicher heeft een review van de vernieuwde Enyaq gepubliceerd. Als je de eerste 12 minuten skipt, dan is eigenlijk (bijna) alles ook op de Elroq van toepassing, wat natuurlijk een 17 centimeter kortere Enyaq is. 8)

Hij behandelt veel onderwerpen waarover hier nogal eens vragen gesteld worden, zoals ADAS, DCC, one pedal driving, parkeerassistenten, Matrix-verlichting, Head Up Display (HUD) en de nieuwe softwareversie 5.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decibel
mindgarp schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:20:
Electrified Speicher heeft een review van de vernieuwde Enyaq gepubliceerd. Als je de eerste 12 minuten skipt, dan is eigenlijk (bijna) alles ook op de Elroq van toepassing, wat natuurlijk een 17 centimeter kortere Enyaq is. 8)

Hij behandelt veel onderwerpen waarover hier nogal eens vragen gesteld worden, zoals ADAS, DCC, one pedal driving, parkeerassistenten, Matrix-verlichting, Head Up Display (HUD) en de nieuwe softwareversie 5.4.

[YouTube: Škoda ENYAQ Facelift reviewed: Software, Charging, Lights, Driving, Exterior, Interior, DCC and more]
Mooi filmpje! Ook mooi om de HUD en Matrix koplampen aan het werk te zien. Met de proefrit moeilijk te testen de Matrix :P en HUD zat er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgarp
Decibel schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:54:
[...]

Mooi filmpje! Ook mooi om de HUD en Matrix koplampen aan het werk te zien. Met de proefrit moeilijk te testen de Matrix :P en HUD zat er niet op.
Ja, bij mij precies zo. :)

Het stuk over de UI/software vond ik ook erg interessant (voor iedereen die nog geen Elroq of Enyaq met 5.4 heeft kunnen rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier_be
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 29-04 11:22
Weet iemand wat de output is van de standaard USB-C poorten in de Škoda Elroq? Dus niet de optionele upgrade met snelladen (45W), maar de gewone poorten.
Ik vraag me af of het mogelijk is om daar een dashcam op aan te sluiten, of dat het vermogen daarvoor te laag is.

Verder ben ik ook benieuwd met welk wattage een smartphone via deze poorten opgeladen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javo1994
  • Laatst online: 14:41
Heeft iemand inmiddels ervaring met de veiligheidssystemen? Deze moeten natuurlijk iedere rit uitgeschakeld worden maar kan dit doormiddel van een druk op het touchscreen of de assistknop op het dashboard?
En kan dit dan vergelijkbaar met de Renault Scenic waarbij je je persoonlijke voorkeur assist kan aanzetten met een knopje. Wellicht stel ik de vraag dubbel of had ik dit ergens kunnen lezen maar tot op heden heb ik het nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:59
javo1994 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 10:42:
Heeft iemand inmiddels ervaring met de veiligheidssystemen? Deze moeten natuurlijk iedere rit uitgeschakeld worden maar kan dit doormiddel van een druk op het touchscreen of de assistknop op het dashboard?
En kan dit dan vergelijkbaar met de Renault Scenic waarbij je je persoonlijke voorkeur assist kan aanzetten met een knopje. Wellicht stel ik de vraag dubbel of had ik dit ergens kunnen lezen maar tot op heden heb ik het nog niet gevonden.
Deze moeten natuurlijk zoveel mogelijk ingeschakeld blijven

Je kunt snelkoppelingen maken op het homescreen naar de functies die je liever niet gebruikt ;)

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aCb1780
  • Nu online
Na veel vijven en zessen kan ik volgende week eindelijk mijn Elroq ophalen bij D'Ieteren. oOo

Die staat er al sinds 18 maart maar de leasing en onze fleet manager doen wat moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javo1994
MarcelGo schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:20:
[...]

Deze moeten natuurlijk zoveel mogelijk ingeschakeld blijven

Je kunt snelkoppelingen maken op het homescreen naar de functies die je liever niet gebruikt ;)
In principe gaat het maar om twee veiligheidsfuncties,

- Geluidje bij harder rijden dan de maximum snelheid
- Afremmen voertuig wanneer je op adaptive cruisecontrol rijd en een verkeerd verkeersbord wordt gescant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
javo1994 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 12:17:
[...]

- Afremmen voertuig wanneer je op adaptive cruisecontrol rijd en een verkeerd verkeersbord wordt gescant.
Die eerste ga ik ook uit zetten tenzij er een marge ingesteld kan worden maar dat verwacht ik niet.
De 2e kun je dacht ik eenmalig uitzetten en dan heb je er geen last/gemak meer van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acxels
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 06-05 16:58
Je kunt 5 of 10 km marge instellen in de waarschuwing. Ik weet alleen niet of je dit elke keer moet doen.

Vandaag deur tot deur gereden met de travel assist aan. Optie automatisch snelheid aanpassen aan. Werkt boven verwachting goed. Ik heb een paar keer geholpen bij een rotonde en 60 wegen vind ie niet zo leuk maar verder echt super. Ik heb het stuur vast gehouden omdat het moest maar verder ging optrekken, afremmen, snelheid aanpassen. Lane centering, bochten incl rotondes nagenoeg volledig zelfstandig echt top! Jammer overigens dat hij geen stoplichten herkend.

Na de rit viel helaas alles wel 30 seconde uit zonder duidelijke reden. Dat wil zeggen emergency braking en travel assist. Zal wel iets voor de sensor hebben gezeten al heb ik geen idee wat.

Ik heb overigens all weather banden van de dealer dit zijn continentals. Meen dat iemand dat eerder vroeg in dit topic. Mooie stille band.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elroq85
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 13:12
MarcelGo schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 12:26:
[...]

Die eerste ga ik ook uit zetten tenzij er een marge ingesteld kan worden maar dat verwacht ik niet.
De 2e kun je dacht ik eenmalig uitzetten en dan heb je er geen last/gemak meer van.
Je kunt ook nog het geluid van de meldingen instellen. Ik heb bv. het geluid van de snelheidswaarschuwing niet uit gezet maar wel heel zacht zodat ik het net kan horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Laatst online: 13:59
javo1994 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 12:17:
[...]

Dat eerste kan je dmv snelkoppeling iedere keer uitzetten.
De tweede hoef je maar 1 maal uit te schakelen bij de instellingen van ACC.
Acxels schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:29:
Je kunt 5 of 10 km marge instellen in de waarschuwing. Ik weet alleen niet of je dit elke keer moet doen.

Vandaag deur tot deur gereden met de travel assist aan. Optie automatisch snelheid aanpassen aan. Werkt boven verwachting goed. Ik heb een paar keer geholpen bij een rotonde en 60 wegen vind ie niet zo leuk maar verder echt super. Ik heb het stuur vast gehouden omdat het moest maar verder ging optrekken, afremmen, snelheid aanpassen. Lane centering, bochten incl rotondes nagenoeg volledig zelfstandig echt top! Jammer overigens dat hij geen stoplichten herkend.

Na de rit viel helaas alles wel 30 seconde uit zonder duidelijke reden. Dat wil zeggen emergency braking en travel assist. Zal wel iets voor de sensor hebben gezeten al heb ik geen idee wat.

Ik heb overigens all weather banden van de dealer dit zijn continentals. Meen dat iemand dat eerder vroeg in dit topic. Mooie stille band.
5/10km schiet ook iedere keer terug naar default.

En mazzel met de banden! De allcontact2 zeker?
Zet er privé ook altijd continentals op.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Flix20 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 14:13:
Heb vandaag maar eens contact opgezocht met de dealer.
Krijg toch wel dagelijks een storingsmelding dat de hulpsystemen uitgeschakeld worden, voor een tel, soms iets langer.
Hij had de klacht nog niet eerder van de Elroq gehad, maar wel van andere Skoda's.

Hij gaf al aan dat het komt omdat er dan wat voor de sensor zit, welke achter de achteruitkijkspiegel geplaatst zit. Deze is heel gevoelig afgesteld.
Zelfs bij mist (zoals gister en vandaag) kan die daardoor al van slag raken, maar ook na al die Sahara zand van de afgelopen dagen kan dat de sensor beïnvloeden.

Zijn advies was een doekje in de auto te leggen en dan maar regelmatig langs de sensor te halen.
Ik vroeg of hij wel melding maakte van de keren dat ze hier over gebeld worden maar hij gaf aan dat de auto zelf deze storingen doorgeeft aan Skoda.
Hierop zou een software update kunnen volgen.
Zelf kunnen ze er niet zoveel aan, behalve her kalibreren maar dat kan dan alleen binnen de door Skoda gestelde parameters.
Ondertussen is het me ook opgevallen dat het iedere keer bij dezelfde bocht is. Bij afrit a2.
Ook m’n partner had het onlangs op hetzelfde stukje, dus het zal niet enkel aan mijn rijstijl hebben gelegen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mauri Pr
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 14-04 09:28
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Van twee weken later geproduceerd, naar deze week al in Nederland en volgende week ophalen. (Twee weken na productie)

Dikke primaaa 👌

Elroq60

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
De mijne staat aanstaande maandag klaar, maar ik heb helemaal geen tijd om 'm op te halen. :')

[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 01-04-2025 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTom92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:15
Mauri Pr schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:28:

Van twee weken later geproduceerd, naar deze week al in Nederland en volgende week ophalen. (Twee weken na productie)

Dikke primaaa 👌
Nice! Wanneer had je ‘m besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leendert_s

Dikke primaaa 👌
die van mij gister gemaakt en vandaag op transport :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:09

Dikke primaaa 👌
Gefeliciteerd! Die van mij is al 3 weken onderweg... En nog steeds niet in Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sador
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:02

Dikke primaaa 👌
Kan vrijdag de mijne ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:09
Leendert_s schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:54:
[...]

die van mij gister gemaakt en vandaag op transport :*)
Dat is mazzel hebben. Ik zie in de Excel dat jouw verwachte leverdatum op 13 juni stond.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fork74
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:18
Ik heb de eerste 500 kilometer met mijn nieuwe 60BE gereden.

Mijn eerste indruk is zeer positief. Ik ben aangenaam verrast door hoe stil de auto is tijdens het rijden; het windgeruis is minimaal. De auto is voorzien van Hankook banden, hoewel ik nog niet heb gecontroleerd of het zomer-, winter- of all-season banden zijn.

Vanaf de achterbank heb ik geen klachten gehad over gebrek aan ruimte of comfort.
Vergeleken met mijn Kia c'eed is het uiteraard een enorme verbetering

De travel assistent werkt over het algemeen goed, maar reageert soms ook op verkeersborden van parallelle wegen. Verder moet ik moet nog uitvogelen hoe ik de cruise control op 100 km/u kan vastzetten, zodat deze niet naar 120 km/u versnelt zodra dat is toegestaan.
De locatie van de bediening is voor mij nog even wennen, deze hadden ze wat mij betreft beter in het stuurwiel kunnen plaatsen in plaats van op het hendeltje aan de linkerkant.

De actieradius, vooral bij snelwegverkeer, is ongeveer 250 kilometer

door wat onduidelijkheden van mijn kant nog even wat toegevoegd
bij vertrek stond hij op 90% en bij aankomst op 17%

[ Voor 5% gewijzigd door fork74 op 02-04-2025 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leendert_s
fork74 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:16:

Mijn eerste indruk is zeer positief. Ik ben aangenaam verrast door hoe stil de auto is tijdens het rijden; het windgeruis is minimaal. De auto is voorzien van Hankook banden, hoewel ik nog niet heb gecontroleerd of het zomer-, winter- of all-season banden zijn.

Vanaf de achterbank heb ik geen klachten gehad over gebrek aan ruimte of comfort.

De travel assistent werkt over het algemeen goed, maar reageert soms ook op verkeersborden van parallelle wegen. Verder moet ik moet nog uitvogelen hoe ik de cruise control op 100 km/u kan vastzetten, zodat deze niet naar 120 km/u versnelt zodra dat is toegestaan.
De locatie van de bediening is voor mij nog even wennen, deze hadden ze wat mij betreft beter in het stuurwiel kunnen plaatsen in plaats van op het hendeltje aan de linkerkant.

maar 250KM? hoe hard rij je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fork74
Leendert_s schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:19:
[...]

maar 250KM? hoe hard rij je dan?
Als een natte krant, zoveel mogelijk op de 100km
Maar ik moet er wel even bij vertellen dat het verkeer nogal onrustig was en dus veel afremmen en weer optrekken. Door de ACC
route A4-A20-A13-A16-A15 op een zaterdag middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroq85
fork74 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:27:
[...]

Als een natte krant, zoveel mogelijk op de 100km
Maar ik moet er wel even bij vertellen dat het verkeer nogal onrustig was en dus veel afremmen en weer optrekken. Door de ACC
route A4-A20-A13-A16-A15 op een zaterdag middag
Hm...dat klinkt niet zo goed. Ik zit al regelmatig boven de 500 km met de 85 terwijl ik 80% snelweg rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fork74
Elroq85 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:30:
[...]

Hm...dat klinkt niet zo goed. Ik zit al regelmatig boven de 500 km met de 85 terwijl ik 80% snelweg rijd.
ik hou het in de gaten, zal bij de volgende laadsessie even de km standen noteren.
Dat zal wat nauwkeuriger zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
fork74 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:33:
[...]

ik hou het in de gaten, zal bij de volgende laadsessie even de km standen noteren.
Dat zal wat nauwkeuriger zijn
In de B stand rijden (als je dat nog niet doet) kan ook helpen. Dan regenereert hij altijd (ook op ACC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
Bij een 60 is 250 kilometer wel aardig te verwachten denk ik..
In mijn Cupra Born rij ik rond de 210 kilometer op dezelfde accu en opgeladen tot 80% en verbruik tot 20% (B stand).

Bij normaal weer zet ik de A/C ook uit, dat scheelt ook best wat en als het niet warm is merk je geen verschil.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerbo11
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 26-05 12:38
begin januari de elroq 85 BE besteld via LM. Vandaag bericht van de dealer dat wk17/18 productie is en wk 20/21 in NL. In eerste instantie was wk19 levering medegedeeld.
Auto is toegevoegd aan de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stockbaard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 08:44
Iemand met een Advanced pakket die mij kan vertellen of Easy Entry aanwezig is in de Elroq? In de handleiding staat het volgende:
Bestuurdersstoel – Easy Entry-functie

Afhankelijk van de voertuiguitrusting kan de bestuurdersstoel zijn uitgerust met een instaphulpfunctie.
Wanneer het bestuurdersportier wordt geopend terwijl het contact is uitgeschakeld, beweegt de stoel naar een stand die gemakkelijk in- en uitstappen mogelijk maakt.
De stoel beweegt in de opgeslagen positie terug, zodra het portier wordt gesloten en het contact wordt ingeschakeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aCb1780
  • Nu online
in de lijst van opties zie ik het niet staan.
Pack Advanced
- Pack Advanced
- Opbergvak
- Buitenspiegels, elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar, met geheugen
functie, zelfdimmend aan bestuurderskant
- Alarmsysteem met interieurbewaking, anti-sleep bescherming en SAFE
functie
- USB-aansluiting (Type-C) achteraan met verhoogde oplaadcapaciteit
- Uitgebreide geluidsisolatie interieur
- Inklapbare kofferafdekking met opbergnet voor oplaadkabel onder
hoedenplank
- Opbergnetten in de bagageruimte
- Adaptive Cruise Control - Adaptieve snelheidsregelaar
- LED Koplampen met variabele lichtregeling
- Head-Up Display - projectie op voorruit
- Omkeerbaar tapijt voor in de bagageruimte
- Beveiliging kindersloten achteraan, elektrisch bediend
- AREA VIEW - 360° Camera
- Variabele laadvloer met multifunctioneel opbergvak en 1x extra Cargo
Element
- LED MATRIX koplampen
- Elektrisch verstelbare lendensteun zetels vooraan, massagefunctie voor
bestuurderszetel
- SOUND SYSTEM CANTON - 12 luidsprekers, subwoofer
- Hoogteregeling koplampen, automatisch/dynamisch
- Lichten met all weather functie, bochverlichting en snelwegverlichting
- Zijdelingse airbags voor- en achteraan, met hoofdairbag en interactie-airbag
vooraan
- Dynamische LED-achterlichten
- Elektrische opening en sluiting van het kofferdeksel met Virtual Pedal
- Elektrisch verstelbare bestuurderszetel met geheugenfunctie
- Lane Assist met Traffic Jam Assist en Emergency Assist
- Zijdelingse ruiten vooraan met geluidsdemping - SUNSET achteraan
- Rolgordijnen voor zijruiten
- KESSY Advanced: Openen/Sluiten en starten zonder sleutel, met SAFE functie
- Comforttelefonie (Bluetooth) met Wireless Charging
Op fora lees ik dat het beschikbaar is als je de Elektrisch verstelbare bestuurderszetel met geheugenfunctie hebt.

ik zal het dinsdag weten te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
M@cer schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:07:
Bij een 60 is 250 kilometer wel aardig te verwachten denk ik..
Ik vind dat beneden verwachting. Mijn e-Golf doet al 220 km met dit weer (90% snelweg met aardig tempo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeeEzel
  • Nu online
Hebben andere BE60 rijders andere ervaringen qua verbruik 🤔

Ford Fiesta bj. 2023, in bestelling Skoda Elroq BE60.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.selker
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 07:10
ZeeEzel schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:09:
Dat hoop ik wel inderdaad... Hopelijk kunnen andere mensen BE60 rijders dit bevestigen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 08:15

250 KM? Was de SOC 100% bij vertrek of minder? Had het ruimer verwacht.
Maar misschien is mijn verwachting te optimistisch :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fork74
Dropje schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:20:
[...]

250 KM? Was de SOC 100% bij vertrek of minder? Had het ruimer verwacht.
Maar misschien is mijn verwachting te optimistisch :)
achteraf gezien niet helemaal duidelijk geweest
bij vertrek stond hij op 90% en bij aankomst op 17%

heb de orginele post nog even aangepast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hetzer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-05 20:35
Net gebeld met de dealer, mijn 60BE is al in Nederland.
Volgende week of die week erop kan ik hem waarschijnlijk ophalen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003

..............

..........................
Als ik jou was zou ik misschien er toch voor kiezen de verkeersbordherkenning uit te zetten. In de ID.3 waar ik in reed klapte er bijna iemand bovenop mij toen de auto vanaf de snelweg een bord 30 op een paralelle B-weg zag en van 120 km/h naar de 30 klapte. Dus dat meteen uitgezet.

En die handle is de oude handle die voorheen de verbrandingsauto's hadden. Aan het begin even wennen, maar je zal merken dat je hem al snel op de tast vindt en weet te bedienen. Veel beter dan capacatieve toetsen op een stuur. (Al heeft de Elroq weer echte knoppen op het stuur toch?)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CaptainMarvel
  • Laatst online: 24-05 21:38
Ik mag me hier ook melden O+

Zojuist besteld via zakelijke lease (Arval)

Elroq 85 Sportline
Timiano Green
Maxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
ucsdcom schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:58:
[...]

Als ik jou was zou ik misschien er toch voor kiezen de verkeersbordherkenning uit te zetten. In de ID.3 waar ik in reed klapte er bijna iemand bovenop mij toen de auto vanaf de snelweg een bord 30 op een paralelle B-weg zag en van 120 km/h naar de 30 klapte. Dus dat meteen uitgezet.

En die handle is de oude handle die voorheen de verbrandingsauto's hadden. Aan het begin even wennen, maar je zal merken dat je hem al snel op de tast vindt en weet te bedienen. Veel beter dan capacatieve toetsen op een stuur. (Al heeft de Elroq weer echte knoppen op het stuur toch?)
Elton heeft inderdaad, godzijdank fysieke knoppen. Gelijk zoals de ICE SKODAS.
moet zeggen dat de hendel inderdaad even wennen is, maar uiteindelijk best prima werkt. Maar blijf ik op het stuur fijner vinden.

En dat van de borden herkenning herken ik inderdaad ook uit de id3 1st edition waar ik regelmatig mee gereden heb. Ook regelmatig met 120 in de ankers gegaan door een bord van BV de afrit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

RobertowNL schreef op zondag 30 maart 2025 @ 08:28:
Hier ook afgelopen week de bestelling geplaatst.
Sportline 85
Timiano Green
Clever en transport

Levertijd staat nu op 1 augustus.
Vandaag de Honeymoonpagina van Pouw ontvangen. Verwachte leverdatum staat op week 27 (week van 30 juni)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanoet
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:18
Hallo,

Hier ook waarschijnlijk een toekomstige Elroqrijder (50kwh Selection)
Het grote laadvolume voor zowel werk en privé icm mijn leasebudget trekt mij naar deze auto. Ik zat sterk te twijfelen tussen de Kia EV3 en de Skoda Elroq. De reden waarvoor ik uiteindelijk voor de Elroq ga? Standaardkleur blauw itt wit (scheelt ritjes wasstraat) en de laadpoort achter ipv voor. Wel zo praktisch. :+

Ik ga voor de Selection, een zeer kale versie helaas maar ik vertik het een eigen bijdrage (gouden ketting) te betalen bij een nieuwe werkgever. Dus helaas geen lijst aan moderne snufjes. Ik rijdt privé in een 18 jaar oude bak en nu shortlease in een goed uitgeruste te kleine benzineauto. Het zal beter rijden mijn eigen auto maar ik ben altijd wel erg kritisch op niet goed ontwikkelde rijhulpsystemen.

Kan iemand mij op weg helpen met enkele accessoires? Ik heb al begrepen (uit praktisch alle review video's) dat dat o zo handige opbergnet voor de laadkabel voor onder de hoedenplank enkel leverbaar is vanaf het Business upgrade Plus pakket. Maar hoe zit het nu met die laadbodem? De dealer zei bij de testrit dat er géén dubbele bodem was (wel opbergvakken). Vervolgens kan ik wel kiezen uit een 'Kofferbakschaal voor dubbele bodem' (5LJ061162A), een Dubbelzijdige kofferbakmatkrat(5LJ061163B) of het Transportpakket (PFT) met o.a. een variabele laadvloer. Ik wil gewoon een rubberen mat en als het kan iets er onder opbergen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anme
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-05 12:12
Je kunt de rubberen mat los bestellen. Er kan altijd iets onder. Maar met schaal past er meer onder. Het transportpakket heeft beide. Ga anders even kijken bij een dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:32
Tomskii5 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:34:
[...]

Ik zit maar aan 725 eur en heb een Elroq 85 BE + Maxx pack, warmtepomp en nog andere 20 inch velgen.

Het probleem is dat elke werkgever zijn TCO anders lijkt te berekenen :/

Maar je gaat daar wel een mooie Elroq voor kunnen samenstellen normaalgezien
Is dat voor 4 of 5 jaar?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Acxels
ZeeEzel schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:09:
Die van mij staat momenteel op 380km actieradius. 90% snelweg 105 op de acc. Maar ik lees dat diverse mensen maar 60% van hun batterij gebruiken. Boven de 80 en onder de 20% opslaan zal vast slecht zijn. Ik rijd echter al 5 jaar mijn e-golf van 100 tot 0 leeg zonder merkbaar in te boeten op de actieradius. Ik ben wel voornemens tot 80 te laden maar boven de 20 houden is in mijn beleving onnodig. Maar goed op 80% is 300km realistisch in mijn beleving bij 3graden+.

Nog 1 vraag want wellicht begrijp ik het niet. Waarom zou je je een beperking van 40% opleggen om (wellicht) te voorkomen dat er 10 a 20% actieradius afgaat na een jaar of 5?

[ Voor 12% gewijzigd door Acxels op 03-04-2025 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeEzel
  • Nu online
Acxels schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:03:
[...]

Die van mij staat momenteel op 380km actieradius. 90% snelweg 105 op de acc. Maar ik lees dat diverse mensen maar 60% van hun batterij gebruiken. Boven de 80 en onder de 20% opslaan zal vast slecht zijn. Ik rijd echter al 5 jaar mijn e-golf van 100 tot 0 leeg zonder merkbaar in te boeten op de actieradius. Ik ben wel voornemens tot 80 te laden maar boven de 20 houden is in mijn beleving onnodig. Maar goed op 80% is 300km realistisch in mijn beleving bij 3graden+.
Thanks, dit soort reacties geven de burger moed 😊👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sador
Bij mijn Kamiq heb ik overdag altijd dagrijverlichting voor en achter aanstaan, is dit bij de Elroq ook zo in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:58
Zijn hier al (toekomstige) 85 sportline rijders die een indicatie hebben gekregen van de leverdatum?

Die van mij is op 9 december besteld, maar het blijft heel erg stil vanaf de kant van de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
draayertje schreef op donderdag 3 april 2025 @ 08:14:
Zijn hier al (toekomstige) 85 sportline rijders die een indicatie hebben gekregen van de leverdatum?

Die van mij is op 9 december besteld, maar het blijft heel erg stil vanaf de kant van de dealer.
halverwege juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poortm
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:25

Ik mag de Sportline + advanced volgende week vrijdag ophalen bij Pouw Rijssen. Hij was al binnen begreep ik.
Vanuit honeymoon kreeg ik vorige week bevestiging dat ie in productie was.
Ik gok dat lease maatschappij hem half december heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparks
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:23
Acxels schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:03:
[...]

Omdat mijn vrouw altijd bezorgd is over de range en ze vandaag de auto wil gebruiken, vannacht opgeladen tot 100% -> 320 km.
Zal nu wel weer iets beter worden omdat ik net weer op zomerbanden sta.
Gaat om een 60 van 2021.
Persoonlijk vind ik de 60 qua bereik tegenvallen maar in de praktijk hoef ik maar incidenteel > 300km op een dag te rijden.
Echter als je op wintersport gaat, koude temperaturen, dan houdt het echt wel op met 200km is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
5 jaar & 125k km (25k km/jaar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeertMR
  • Laatst online: 08:02
Zojuist contact gehad met de dealer (Huiskes Kokkeler Hengelo) over de levering van mijn Elroq 60 Sportline, hij staat voor een deze weken in de productie, en de verwachting is dat ie uiterlijk half mei geleverd zal worden. De verkoper was positief over het leveren van de Elroq momenteel, dus wellicht zal het misschien nog iets eerder worden. De auto is besteld op 23 januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcodh078
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-05 10:31
Ik ben wel benieuwd of iemand ondertussen de Sportline met Vega velgen (zwart) heeft. Zo ja, zou ik daarvan graag een foto zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgarp
AutoWeek (vroeger werd dat ook wel VAG-week genoemd, is dat nog een ding? ;)) bespreekt de Elroq RS. Intormatieve video: AWD d.m.v. 2 motoren (uiteraard), grotere accu (79 kWh netto), 340 pk, 0 naar 100 km/u in 5,4 seconden. Maximaal trekgewicht 1800 kg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroq85
mindgarp schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:58:
AutoWeek (vroeger werd dat ook wel VAG-week genoemd, is dat nog een ding? ;)) bespreekt de Elroq RS. Intormatieve video: AWD d.m.v. 2 motoren (uiteraard), grotere accu (79 kWh netto), 340 pk, 0 naar 100 km/u in 5,4 seconden. Maximaal trekgewicht 1800 kg!

[YouTube: Skoda Elroq RS: Gifgroen, 340 pk en 679 Nm - Eerste kennismaking]
Leuke en mooie auto hoor! Maar voor mij is de 85 krachtig genoeg ;-).
BTW: Nog steeds maar 1 review op deze AUTOWEEK website over de Elroq....had meer verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
sador schreef op donderdag 3 april 2025 @ 05:09:
Bij mijn Kamiq heb ik overdag altijd dagrijverlichting voor en achter aanstaan, is dit bij de Elroq ook zo in te stellen?
In principe moet dit bij nieuw geleverde auto's nu standaard het geval zijn dat de achterlichten ook aan staan als de dagrijverlichting aan staat. Is dat bij jou niet het geval, dan kan je die vraag bij je dealer stellen. Mocht die nou niet heel toeschietelijk blijken te zijn, dan kan je met een OBD dongel (bijvoorbeeld OBDeleven) de dagrijverlichting met 1 vinkje op "Scandinavische DLR aan" zetten. (10 credits als je de dongel al hebt of iemand met een abonnement zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 13:29
ucsdcom schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:25:
[...]

In principe moet dit bij nieuw geleverde auto's nu standaard het geval zijn dat de achterlichten ook aan staan als de dagrijverlichting aan staat. Is dat bij jou niet het geval, dan kan je die vraag bij je dealer stellen. Mocht die nou niet heel toeschietelijk blijken te zijn, dan kan je met een OBD dongel (bijvoorbeeld OBDeleven) de dagrijverlichting met 1 vinkje op "Scandinavische DLR aan" zetten. (10 credits als je de dongel al hebt of iemand met een abonnement zoeken).
mijn Enyaq uit 2021 heeft dat helaas niet maar zowel de dealer in Dordrecht als in Zwijndrecht "konden" het niet aanzetten. Het letterlijke antwoord was: "via internet kun je vast wel iemand vinden in de buurt die dat voor je kan instellen" |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark322
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:32
mindgarp schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:58:

[YouTube: Skoda Elroq RS: Gifgroen, 340 pk en 679 Nm - Eerste kennismaking]
Dat trekgewicht is echt geniaal en zou voor mij een reden zijn om voor de RS te gaan. zeggen ze in het filmpje ook wanneer deze te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroq85
mark322 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:52:
[...]

Dat trekgewicht is echt geniaal en zou voor mij een reden zijn om voor de RS te gaan. zeggen ze in het filmpje ook wanneer deze te bestellen is?
Ik gebruik alleen een fietsendrager maar vraag mij echt af waarom de 85 (met 286 pk) maar 1000 kg maar trekken terwijl deze RS met 54 pk meer ineens 1800 kg mag trekken. Kennelijk niet alleen afhankelijk van de natuurwetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgarp
[...]

Geen woord daarover: https://www.skoda.nl/nieu...in-zijn-krachtigste-vorm/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javo1994
Elroq85 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:54:
[...]

Ik gebruik alleen een fietsendrager maar vraag mij echt af waarom de 85 (met 286 pk) maar 1000 kg maar trekken terwijl deze RS met 54 pk meer ineens 1800 kg mag trekken. Kennelijk niet alleen afhankelijk van de natuurwetten ;-)
Dat trekgewicht komt vooral doordat er bij de RS 4 wielen aangedreven worden door twee elektromotoren ten opzichte van standaard Elroq 2 wielen op de achteras met een elektromotor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeertMR
[...]

Volgende de mail van Skoda Nederland die ik vanmorgen ontvangen heb, verwachten ze dat ie vanaf eind april te bestellen is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DM0206
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-05 20:01
Stockbaard schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:53:
Iemand met een Advanced pakket die mij kan vertellen of Easy Entry aanwezig is in de Elroq? In de handleiding staat het volgende:

[...]
Ja dit klopt. Ik heb het Advanced pakket en de rijdersstoel gaat automatisch naar achter en ook weer naar voren met het uit- en instappen. Met het instappen gaat hij pas weer naar voren wanneer de rem wordt bediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTom92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:15
javo1994 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:07:
[...]
Dat trekgewicht komt vooral doordat er bij de RS 4 wielen aangedreven worden door twee elektromotoren ten opzichte van standaard Elroq 2 wielen op de achteras met een elektromotor :)
Het aantal aangedreven wielen maakt niet zoveel uit, maatje van me heeft een BMW met achterwielaandrijving en mag ook 1800kg trekken. Rijklaar gewicht van die auto is 1600kg.

Volgens internetbronnen:
De autofabrikant bepaalt het maximale toegestane trekgewicht, gebaseerd op de constructie van de auto, de motor, de transmissie, de remmen en het chassis.

De RS zal wel een sterker chassis hebben omdat er nu ook voorin een motor ligt. En door het hogere gewicht zullen de remmen sterker zijn, wat hem dus bij elkaar een hoger maximaal trekgewicht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
TweakTom92 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:12:
[...]

Het aantal aangedreven wielen maakt niet zoveel uit, maatje van me heeft een BMW met achterwielaandrijving en mag ook 1800kg trekken. Rijklaar gewicht van die auto is 1600kg.

Volgens internetbronnen:
De autofabrikant bepaalt het maximale toegestane trekgewicht, gebaseerd op de constructie van de auto, de motor, de transmissie, de remmen en het chassis.

De RS zal wel een sterker chassis hebben omdat er nu ook voorin een motor ligt. En door het hogere gewicht zullen de remmen sterker zijn, wat hem dus bij elkaar een hoger maximaal trekgewicht geeft.
Zal aan mij liggen hoor, maar ik denk dat het alleen marketing is, zwaar trekken = meer uitgeven. Heel misschien dat er andere remmen op zitten…. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• draayertje

Maar even bij de dealer naar binnen gelopen, blijkt dat mijn auto al bij PON in Leusden staat. Blijkbaar gaat er iets fout met de Honeymoon. Verwachte levering: 24 april *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-05 21:14
De Elroq RS heeft idd zwaardere remmen (dubbele zuigers aan de voorkant) ik denk dat daar het verschil vandaan komt. Kan me niet voorstellen dat vermogen een probleem is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
Hetzer schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:52:
Net gebeld met de dealer, mijn 60BE is al in Nederland.
Volgende week of die week erop kan ik hem waarschijnlijk ophalen!
Ik geloof dat we een tweeling hebben. Net telefoontje dat de Elroq is aangekomen. Of ik 17 april tijd.

Alleen jammer dat de PL van de Kamiq nog langer is dus hij ging eens bellen. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leendert_s
draayertje schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:26:
[...]

Maar even bij de dealer naar binnen gelopen, blijkt dat mijn auto al bij PON in Leusden staat. Blijkbaar gaat er iets fout met de Honeymoon. Verwachte levering: 24 april *O* oOo
wanneer ging hij op transport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
Vraag was niet voor mij maar honeymoon mail was 25 maart. Dus net 10 dagen.

Alleen geen honeymoon update meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
Leendert_s schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:27:
[...]

wanneer ging hij op transport?
Dat weet ik niet, ik heb daar helaas geen updates van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdb
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:59
Hier van 19 april naar 8 mei aflevering....BE 60.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frankythefly
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-05 21:34
We hebben zojuist een leveringsafspraak gemaakt.
60BE, net in NL aangekomen, 17-04 leveren. (in nov besteld).

Elroq 63 BE Timiano Groen + Lodge

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MOOS
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-05 10:01
Lang getwijfeld, Model Y of Elroq maar het is uiteindelijk toch een Elroq geworden.

Business Edition 82kWh met Advanced pakket en trekhaak. Wordt ergens juni geleverd. Na 5 jaar Tesla ben ik erg benieuwd hoe dit gaat bevallen...

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• sador
Vandaag de Elroq opgehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o-g_pwBnQXir_qqgHg5NkF8qLt8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8TQ4M7yQ2wPRy4HjaiiTDsu9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58tGi_AULK-LPYOKa1tOmCs8Pec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v4qiyioATGRNMD8kZcKI6Nlt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9NQdafmBW2JHlJRxCXKQu2pgVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60oYJGT9n9ToTphH9MlkKfEF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeeEzel
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Decibel
Volgens mij is bij mij de order nu ook officeel de deur uit!
In de Arval portal staat "Besteldatum leverancier: 4 april 2025" maar nog geen levertijd.
Dealer zei eind juni/julie tegen mij dus ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hetzer
Vanmorgen gebeld door de dealer, volgende week zaterdag kan ik mijn Elroq 60 BE + advanced pakket ophalen!

Ik wilde de Excel aanpassen, maar ik sta niet meer in de lijst! :|

[ Voor 24% gewijzigd door Hetzer op 04-04-2025 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leendert_s
[quote]Hetzer schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:45:
Vanmorgen gebeld door de dealer, volgende week zaterdag kan ik mijn Elroq 60 BE + advanced pakket ophalen!

Ik wilde de Excel aanpassen, maar ik sta niet meer in de lijst! :|
[/quote

nog een klein weekje geduld. je staat nog wel in de lijst zie ik, rij 37!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetzer
Leendert_s schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:21:

nog een klein weekje geduld. je staat nog wel in de lijst zie ik, rij 37!
Ja, kan niet wachten!
Thanks, mijn excel zoekfunctie op de telefoon vond niks. :/

[ Voor 36% gewijzigd door Hetzer op 04-04-2025 15:56 ]

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• mindgarp
Vandaag opgehaald: Elroq 85 Business Edition met Advanced pakket! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CD4SKWwFPPy4BrywxmpytevYEHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yMhl3YcyptlR2fD0NOuDZtm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmoY3gD1VdH56kS4S-vLqi1A0Xo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ttBC8PLByZMtMy3N5EtfpdRP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMjNbUFw1SJZ0ec46G6VFTBhBaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x7boipPJQiI8HFmnxU0ftL3I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CehF_Ekn8iRgLiiBKu0hEtVnACs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D1Wk2ZNE2izBagp4TgImEotP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRouamq9uq-1TH9ARsbCKB71YDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nW2pExR2axUlU8a4BpEPkHHV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dD3VqZj5-FRPgAIgB5HMDapcG4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7HNxSsWSWm4FW0isRrNCsDpq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A89x3B-WT3T4VXO4n7vUcJ_V5nQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dPENqKXuDGLAKZu2dFbjxO9Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leendert_s
vette koets! veel veilige kilometers gewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeertMR
Mooi! zie dat je geen typeaanduiding hebt, heb je dit bij de dealer aangeven, of zelf verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdb
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:59
Nice, is dit de 19 inch Regulus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindgarp
GeertMR schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:54:
[...]

Mooi! zie dat je geen typeaanduiding hebt, heb je dit bij de dealer aangeven, of zelf verwijderd?
Dit heeft de dealer gedaan. Skoda-logo kan er ook af, maar dat vond ik wat overdreven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindgarp
Martijnvdb schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:59:
Nice, is dit de 19 inch Regulus?
Yep. Staat goed i.c.m. met deze kleur en de grijze carroseriedelen, vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• techdeck
  • Laatst online: 26-05 20:42
mindgarp schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:56:
[...]

Dit heeft de dealer gedaan. Skoda-logo kan er ook af, maar dat vond ik wat overdreven. :)
Ik vraag al weken aan de dealer of er al Elroqs zijn afgeleverd zonder aanduidingen, maar blijkbaar tot heden hebben ze dat niet gedaan. Dus fijn om eigenlijk een semi kale Elroq te zien! Ik ben eruit in ieder geval mijn aanduidingen gaan er definitief af.

En inderdaad met SKODA logo is veel sjieker! Super strak zo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andre WD
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 07-04 08:49
Afgelopen donderdag onze Elroq 85 business ontvangen, en Niro ingeruild. Eerste indruk positief, maar wel wat ingewikkeld om mijn weg te vinden in het systeem. In de Niro had ik een keurig overzicht van het actuele verbruik en het verbruik per dag, die functie heb ik in de Elroq nog niet kunnen vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acxels
andre WD schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 10:11:
Afgelopen donderdag onze Elroq 85 business ontvangen, en Niro ingeruild. Eerste indruk positief, maar wel wat ingewikkeld om mijn weg te vinden in het systeem. In de Niro had ik een keurig overzicht van het actuele verbruik en het verbruik per dag, die functie heb ik in de Elroq nog niet kunnen vinden?
Op de auto linksboven klikken en dan naar gegevens. Huidig verbruik, verbruik sinds start, sinds laden en 'lange tijd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 22:21
Ik zag dat je die Elroq RS nog niet kan configureren, benieuwd of het t.o.v. de Sportline meer voordeel bied. Dit leek wel zo omdat er bv. in de AutoWeek introvideo canton audio in zat. Maar goed, die zijn waarschijnlijk sowieso al full-option...
Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste