remcodh078 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:41:
Zaterdag een proefrit gehad in de Elroq bij Skoda te Dordrecht. Wat een topbak! Alleen viel mij het standaard audio systeem zwaar tegen, waardoor ik bijna denk dat er iets mee mis was. Het maximale geluidsniveau was laag en werd duidelijk geknepen bij hoger volume. De geluidskwaliteit en hoeveelheid bass was ook niet best. Door te spelen met de settings werd het ook niet echt beter. Zijn er anderen die het standaard geluidssysteem hebben getest en wat was jullie ervaring?
Audio is natuurlijk altijd subjectief, maar ik vond het standaard systeem erg goed tijdens de proefrit van de Elroq. Heb in de Kia EV3 zowel standaard als met 'betere' audio gezeten, de standaard vond ik zeer ondermaats.
Bij de Elroq vond ik het goed genoeg, heb er extra op gelet dat hier niet het Canton systeem in zat want dat pakket vond ik te duur. Moest wel iets spelen met de settings, vooral de bas was vrij zacht als alles in het midden stond. Aan volume kwam ik niks te kort. Hoe was je verbonden? Via bluetooth? Carplay of Android auto?
Kan dit permanent of moet het per rit opnieuw?
[
Voor 11% gewijzigd door
TweakTom92 op 03-03-2025 16:58
]