[F1 2024] Race 23 GP van Qatar Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 74.000 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:11
Sommige auto's zitten letterlijk te dichtbij elkaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een grote verschillen zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
Hulkenberg gewoon weer in de top 10... hopsakee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

LAW lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:30

Marc H

- - Is wakker - -

"Darth Toto" :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marc H op 29-11-2024 19:03 ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
ik vraag me wel af of iedereen de auto zo laag kan afstellen voor zondag, aangezien parc ferme niet meer geldt voor de sprint naar de normale kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gasly is de laatste races echt veel beter dan Ocon, die lijkt alleen nog maar voor de gewoonte mee te tuffen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:16
Ik ben bang dat Verstappen misschien nog wel eens P7 zou kunnen eindigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Mooie unsafe release van Alpine vlak voor de neus van Verstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
RogerSch schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:06:
Dat lijkt me zelfs zeer waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

RogerSch schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:06:
ach, wat maakt het uit? Het gaat eigenlijk alleen nog tussen Ferrari en McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Wat is de qualifying stats tussen Lawson en Perez eigenlijk “?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hippocampus schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:11:
[...]

ach, wat maakt het uit? Het gaat eigenlijk alleen nog tussen Ferrari en McLaren.
Dat Verstappen grote invloed op het WCC kan hebben als hij voor de Ferrari's of McLaren's zit.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:12:
[...]

Dat Verstappen grote invloed op het WCC kan hebben als hij voor de Ferrari's of McLaren's zit.
Moeten de Ferrari's wel wat vlotter gaan dan dit. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hmmm, RUS verrassend ertussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Max toch nog 6de.
Kan ie alvast wennen voor volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:55
Exocet schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:16:
Max toch nog 6de.
Misschien is Checo niet zo slecht maar haalt Max een halve seconde extra uit die sh*tbak...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Max toch nog 6de.
Nu zegt toch weinig over volgend seizoen, ze hebben allemaal genoeg tijd om te testen en te sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Morgen is het warm tijdens de sprint. Mcl gaat door z’n banden. Max staat in race trim en komt minimaal in de top 3.

Ik denk Russel, Max, leclerc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:05
Lynx schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:00:
Morgen is het warm tijdens de sprint. Mcl gaat door z’n banden. Max staat in race trim en komt minimaal in de top 3.
Race trim? Hoogstens sprint trim. Immers is er een parc ferme meer tussen sprint en Q (en daarmee niet tussen sprint en race). En gezien de sprint maar 1/3e van de race is zal het qua afstelling dus ook een stuk dichter tegen Q afstelling zitten. Sure, sprint rijden ze niet "on fumes" terwijl ze dat wel doen bij de Q. Maar 100KG startgewicht vs ~30KG startgewicht maakt ook nogal een verschil.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
Craig Slater, Sky (news?) verslaggever, had een verrassing voor Verstappen: https://dubz.co/c/86a323

Eerst video kijken, en als je het dan niet gezien hebt...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/kymillman-sky-sports-f1s-british-tv-presenter-craig-slater-v0-dotrsb2tzo3e1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=31d781503a6ba6159bb2619e47c3e03c2be148cf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Kom net uit de bioscoop, maar wat een mooie uitslag! Dit word leuk morgen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eA2nKuvuwvxUSW9C8VfXtwsp2_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CdMPaKnYBnqCeYeeUdf5oau1.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Max toch nog 6de.
Of ze zijn bij Red Bull al een tijdje bezig met volgend seizoen. Niemand kan in hun kaarten kijken. Overigens ook niet bij de overige teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Wat moet je een nog over zeggen. Leuk dat de teams zo dicht bij elkaar zitten. Benieuwd wat dat volgend seizoen gaat brengen.

Ziet er naar uit dat er meer teams om overwinningen gaan strijden dan ooit tevoren, en meer teams daarachter voor de hoogst mogelijke positie achter de top, en zit ook dicht bij elkaar. En dan gaat 2026 alles op de schop 😑

En dan is er nog Perez....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Charles Hill schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:42:
Wat moet je een nog over zeggen. Leuk dat de teams zo dicht bij elkaar zitten. Benieuwd wat dat volgend seizoen gaat brengen.

Ziet er naar uit dat er meer teams om overwinningen gaan strijden dan ooit tevoren, en meer teams daarachter voor de hoogst mogelijke positie achter de top, en zit ook dicht bij elkaar. En dan gaat 2026 alles op de schop 😑

En dan is er nog Perez....
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat Perez volgend seizoen nog voor RBR rijdt. Nou hebben meerdere mensen die al vaker geroepen, meerdere seizoenen... maar toch. Je moet je wel écht blindstaren op geld als je hem er bij wilt houden. Perez is dé reden dat RBR dit jaar niet mee heeft kunnen strijden om het WCC. Verstappen heeft vorig jaar praktisch zelfstandig die titel binnen weten te slepen. En dit jaar loopt ie te vechten (en wint ie niet eens altijd) met iemand van het zusterteam.

Ik snap dat je als team zijnde bepaalde markten niet kwijt wilt raken, maar voor de rest van de wereld is Perez niet veel meer dan een PR-nachtmerrie die je ook nog eens geld kost omdat ie te weinig doet voor de punten.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 21:12
Cartman! schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:52:
[...]

Eens hoor, ik vind het zonde dat ze maar 1 rijder hebben die meedoet vooraan.
Ja, het doet je toch ook steeds afvragen hoe goed die wagen nou echt is. Is Perez nou zo slecht, of doet Max gewoon onmogelijke dingen met een kutwagen.

Ik hoop dat ze voor volgend seizoen iets beters neer gaan zetten. Nr 5 zou gaaf zijn. :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:33
SomerenV schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:26:
[...]

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat Perez volgend seizoen nog voor RBR rijdt. Nou hebben meerdere mensen die al vaker geroepen, meerdere seizoenen... maar toch. Je moet je wel écht blindstaren op geld als je hem er bij wilt houden. Perez is dé reden dat RBR dit jaar niet mee heeft kunnen strijden om het WCC. Verstappen heeft vorig jaar praktisch zelfstandig die titel binnen weten te slepen. En dit jaar loopt ie te vechten (en wint ie niet eens altijd) met iemand van het zusterteam.

Ik snap dat je als team zijnde bepaalde markten niet kwijt wilt raken, maar voor de rest van de wereld is Perez niet veel meer dan een PR-nachtmerrie die je ook nog eens geld kost omdat ie te weinig doet voor de punten.
De enige reden dat ze Perez zouden kunnen behouden is als uit de data blijkt dat de RB daadwerkelijk slechts de 4 of 5e wagen op de grid is en dat alleen Verstappen het verschil weet te maken. Dan zou een driverswap niet zoveel zin hebben. Want inderdaad, dit is objectief gezien niet meer vol te houden.

Vermoed echter dat ze niet exact weten waar die wagen staat, want hoe bepaal je dat? Enige houvast die ze hebben is dat al die driver-swaps voordat Perez kwam ook niks gebracht hebben (en die diverse coureurs het nu best aardig doen), en dat Perez toch bepaald geen langzame jongen was. Ben bang dat ze om deze reden best terughoudend zijn om een nieuw iemand in die wagen te stoppen. Want wat als die ook volledig door het ijs zakt?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Zewatanejo

Fine Thanks!

alexbl69 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:52:
[...]

De enige reden dat ze Perez zouden kunnen behouden is als uit de data blijkt dat de RB daadwerkelijk slechts de 4 of 5e wagen op de grid is en dat alleen Verstappen het verschil weet te maken. Dan zou een driverswap niet zoveel zin hebben. Want inderdaad, dit is objectief gezien niet meer vol te houden.

Vermoed echter dat ze niet exact weten waar die wagen staat, want hoe bepaal je dat? Enige houvast die ze hebben is dat al die driver-swaps voordat Perez kwam ook niks gebracht hebben (en die diverse coureurs het nu best aardig doen), en dat Perez toch bepaald geen langzame jongen was. Ben bang dat ze om deze reden best terughoudend zijn om een nieuw iemand in die wagen te stoppen. Want wat als die ook volledig door het ijs zakt?
Als PER zich één race ziek meldt en bv LAW in de wagen wordt gezet, weten we al wat meer..

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Zewatanejo schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:54:
[...]

Als PER zich één race ziek meldt en bv LAW in de wagen wordt gezet, weten we al wat meer..
Yuki mag er binnenkort in rijden dan weten ze het ook wel. Het is afwachten wat de aandeelhouders van Red Bull gaan beslissen. Maar de resultaten van afgelopen seizoen laten gewoon zien dat Perez niet in die wagen thuis hoort. Het verschuilen achter dat de RB20 slecht zou zijn en dat alleen Max er mee om kan gaan is ook een dooddoener aan het worden.

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 30-11-2024 07:57 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
Misschien is niet de auto perse zo slecht. Maar mogelijk is de auto onbestuurbaar in de handen van ieder ander dan Max. Albon heeft ook al eens beschreven hoe gevoelig Max de auto wenst te hebben. Dan kan je rijders blijven wisselen maar kan niemand er mee overweg. Begin 22 deed perez nog leuk mee, maar naarmate Max sneller werd zakte perez steeds verder weg.

Conclusie: neem dan maar een dummy die je zo veel mogelijk centen oplevert en focus op WDC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lynx schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:58:
Misschien is niet de auto perse zo slecht. Maar mogelijk is de auto onbestuurbaar in de handen van ieder ander dan Max. Albon heeft ook al eens beschreven hoe gevoelig Max de auto wenst te hebben. Dan kan je rijders blijven wisselen maar kan niemand er mee overweg. Begin 22 deed perez nog leuk mee, maar naarmate Max sneller werd zakte perez steeds verder weg.

Conclusie: neem dan maar een dummy die je zo veel mogelijk centen oplevert en focus op WDC.
Ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om daar als zo'n dummy rond te lopen, iedere persco en ieder interview weer de vragen te krijgen of je er volgend jaar ook nog bij bent en of dat in de snelle auto is, of bij het langzamere zusterteam... Alle media schrijven je af, je bent (samen met Stroll Jr.) het lachertje van de grid.

Nu maken de miljoenen vast een hoop goed, maar die kun je als coureur ook wel ergens anders verdienen en hoeveel is genoeg?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
Ik verwacht dat het WDC volgend jaar al moeilijk genoeg gaat worden voor Red Bull dus een tweede auto vooraan hebben wordt wel belangrijker dan de afgelopen jaren qua strategie. Ben toch wel erg benieuwd hoe LAW het daar zou doen.

Uiteindelijk vond ik de VER dominantie stiekem wel rustiger kijken, maar het zou toch ook mooi zijn als het echt spannend tussen 3 of 4 teams gaat worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Southern Sun op 30-11-2024 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:56:
[...]

Het verschuilen achter dat de RB20 slecht zou zijn en dat alleen Max er mee om kan gaan is ook een dooddoener aan het worden.
Naja, dooddoener?! Velen noemen het een feitelijke constatering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
RCBL schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:27:
[...]

Naja, dooddoener?! Velen noemen het een feitelijke constatering.
Hoe kan dit nou een feitelijke constatering zijn?

Dat weet je als je minstens een paar andere coureurs erin laat rijden.

Ik denk dat je werkelijk niks te verliezen hebt met enige andere coureur. Je kan gewoon niet slechter presteren dan dat hij nu doet.

Ze verliezen nu, met het anhouden van Perez, iig een hoop sympathie voor het team..

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tc0uWZGPpvjvcfJsEjMsY30F_KU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OIlJOVc4qDdT8Jj6XDBgOoxt.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier nog het officiele document erbij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gzj2BRSuyEzH6FjZAyK4PHcx1Jk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nBUzWwUteVKvUzCGrNaEZnCG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Gewoon de te verwachten race setup erop schroeven en 100KG benzine er in doen. Heeft het team mooi wat data v.w.b. heavy fuel aan het begin van de race. Zeker met een pitlane start gaat die, normaal gezien, geen punten scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brakius
  • Laatst online: 13-09 10:23
Wordt een leuke sprintrace: wie heeft de auto voor de sprint quali afgesteld en wie meer richting de race i.v.m. tijdstip dat gereden wordt en ander condities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:55

Bestla

Kvinne

Zo, alle plichtplegingen van vandaag achter de rug, Chimay Blue erbij, en kom maar door met die sprintrace. Ik ben er helemaal klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

Yuki Colapinto dus ook vanuit de pits hoor ik op SKY.

[ Voor 21% gewijzigd door Pierre op 30-11-2024 14:59 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:30
sorry

[ Voor 97% gewijzigd door Toke_gt op 30-11-2024 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bestla schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:26:
Zo, alle plichtplegingen van vandaag achter de rug, Chimay Blue erbij, en kom maar door met die sprintrace. Ik ben er helemaal klaar voor.
Chimay Blue na de lunch, wat kun je daarna nog nemen dat beter is? Yummie :9~

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
gambieter schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:39:
[...]

Chimay Blue na de lunch, wat kun je daarna nog nemen dat beter is? Yummie :9~
Wijn na bier geeft vertier? Hier staat een glas Argentijnse Malbec op tafel, maar moet eerlijk toegeven dat ik hiervoor geen bier heb gedronken :+

Ontopic: Bij F1tv begonnen ze tijdens het interview met KMag over Cadillac, omdat hij daar connecties heeft. Alhoewel ik het hem wel gun, zou het voor F1 ook wel eens goed zijn om wat jonkies in de auto's te krijgen, ipv de usual suspects. Al is ervaring wel belangrijk voor een nieuwkomer. En wellicht is WEC/IMSA wel (weer) iets voor KMag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen heel veel plezier met de sprintrace! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Fijne sprint allemaal!

* APClll vult schaaltje kruidnootjes nog eens bij :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• plizz
Veel plezier allemaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Goedemiddag! Zo, de kerstverlichting hangt in de voortuin, nu tijd voor wat ontspanning. Veel kijkplezier! oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Hier hangen de kerstlampjes ook in de hof, veel plezier met de sprint.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
Hompu schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:52:
[...]

Wijn na bier geeft vertier? Hier staat een glas Argentijnse Malbec op tafel, maar moet eerlijk toegeven dat ik hiervoor geen bier heb gedronken :+

Ontopic: Bij F1tv begonnen ze tijdens het interview met KMag over Cadillac, omdat hij daar connecties heeft. Alhoewel ik het hem wel gun, zou het voor F1 ook wel eens goed zijn om wat jonkies in de auto's te krijgen, ipv de usual suspects. Al is ervaring wel belangrijk voor een nieuwkomer. En wellicht is WEC/IMSA wel (weer) iets voor KMag.
Het is wel belangrijk een coureur te hebben die goed feedback kan geven om de auto verder te kunnen ontwikkelen. Vraag mij af of dat met jonge coureurs zal kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ligt het aan mij of heeft de viaplay stream af en toe een hickup?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ok lets go
Mooi op tijd thuis voor de sprint.
Benieuwd naar het WCC.

Kunnen de fer's nog verassing bieden.
En heeft max een goede start om nog een plekje te winnen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne sprint. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:52
Hopelijk veel actie/spektakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:05
Verwarrend die roze Alpines :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max is al drie plekken kwijt. Die auto stuurt niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Jeetje, wat een ongelofelijke poepstart van Verstappen haha. Die gaat echt heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:21
HAM heeft goede start!

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:52
StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:04:
Jeetje, wat een ongelofelijke poepstart van Verstappen haha. Die gaat echt heel slecht.
Gelukkig staat er niets meer op het spel voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Nog een kater van Las Vegas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:04:
Max is al drie plekken kwijt. Die auto stuurt niet...
Max verliest bij de start, en NOR heeft de start onder controle... In welk parallel universum zijn we opeens terecht gekomen? :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Championship Over :/ :>

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
pietr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:05:
[...]

Gelukkig staat er niets meer op het spel voor hem.
Max (heel kalm): "Wow, oversteer is an understatement"

Edit: fixed

[ Voor 12% gewijzigd door StefanVerkerk op 30-11-2024 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
DRS ENABLED
30 Nov 2024, 15:05:05, Lap 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ja dat is het ook. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Colapinto is Perez al voorbij.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ach, Perez heeft maar een plek verloren. Verstappen 3 plekken. Dan weet je wel wie er volgend jaar voor zijn stoeltje moet vrezen hè...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Perez te lang staan wachten, koude banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:06:
Ach, Perez heeft maar een plek verloren. Verstappen 3 plekken. Dan weet je wel wie er volgend jaar voor zijn stoeltje moet vrezen hè...?
Ja, Max is buiten punten. Dat is toch niet normaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

TinusXIII schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:06:
[...]

Perez te lang staan wachten, koude banden.
Klopt, ging 5.5 minuut voor formationlap er al staan. Vreemd, meestal gaan ze tijdens formationlap pas de pitbox uit.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Gelukkig is het WDC al bepaald... jeetje.

Rondetijden voor ronde 2

1NOR1:25.961
2PIA1:25.982
3RUS1:26.166
4SAI1:26.295
5HAM1:26.545
6LEC1:26.794
7HUL1:27.239
8GAS1:27.379
9VER1:27.425
10ALO1:28.360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Piastri heeft wel heule brede schouders.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
Ik hoop trouwens dat Ferrari wel nog even in kan lopen op McLaren zodat het WCC volgende week pas bepaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Heb het idee dat Max gewoon aan het cruisen is, met een kater ofzo. :p (Onboards zien er ook erg relaxed uit.)

[ Voor 22% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-11-2024 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Max kwam dus gewoon vast te zitten, kan gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Poah in de herhaling kan je goed zien hoeveel moeite het Max kost om die auto recht te houden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Wat is Perez aan het doen? die pakt niet eens groene sector tijden..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Top 10 nu redelijk gelijke rondetijden, 1:25.7 - 1:26.4

Rondetijden voor ronde 5

1NOR1:26.103
2PIA1:26.157
3RUS1:26.154
4SAI1:25.988
5HAM1:25.748
6LEC1:25.915
7HUL1:26.414
8GAS1:26.451
9VER1:26.276
10MAG1:25.972

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik loop helaas 7 minuten achter, kwam wat tussendoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
G_Dragon schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:11:
Even doorspoelen dan, je mist niet heel veel. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
G_Dragon schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:11:
Je hebt niks gemist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
Nou Verstappen in de punten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Max weer in de punt(en) oOo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
McLaren valt me toch mee. Hebben goede snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
VER in de vrije lucht, gelijk FL

Rondetijden voor ronde 8

1NOR1:25.528
2PIA1:25.595
3RUS1:25.468
4SAI1:25.556
5HAM1:25.889
6LEC1:25.527
7HUL1:25.721
8VER1:25.224
9GAS1:27.097

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Russell heeft wel een beetje die vibe dat ie ook net als Verstappen gewoon altijd wel gevaarlijk kan zijn. Altijd wel een poging wagen, nooit in een treintje aansluiten en hopen dat er maar iemand een fout maakt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Sneaky Colapinto :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
LOL @ replay Perez. Haha. Wat een gepruts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

HAHA per

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zat Perez te tukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Wauw Perez |:( :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
NOR > FL

Rondetijden voor ronde 10

1NOR1:25.067
2PIA1:25.154
3RUS1:25.357
4SAI1:25.482
5HAM1:25.366
6LEC1:25.301
7HUL1:25.410
8VER1:25.413
9GAS1:25.470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Zijn Zhou zijn zachte rubbertjes al klaar? Verliest al een paar ronden vele seconden per ronde. Fijne keuze. :+

Ahh nu nieuwe banden.

[ Voor 10% gewijzigd door Bastien op 30-11-2024 15:20 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Bastien schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:19:
Zijn Zhou zijn zachte rubbertjes al klaar? Verliest al een paar ronden vele seconden per ronde. Fijne keuze. :+
Hij is al gepit naar mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Bastien schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:19:
Waarschijnlijk proefballonnetje voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
SAI > FL

Ben benieuwd naar de rondetijd zo van NOR, kijken of die ook echt sneller is.

Rondetijden voor ronde 11

1NOR1:24.916
2PIA1:24.981
3RUS1:25.005
4SAI1:24.904
5HAM1:25.216
6LEC1:25.097
7HUL1:25.544
8VER1:25.347
9GAS1:25.465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Zit geen snelheid in de RB20’s hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:10
VER zijn banden nu al op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Leclerc even kleine statement tegen Hamilton. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Fair duel. :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord