Ver en Nor letten jullie even op hoe het wel hoort idd
PIA buiten de DRS van NOR. Oeps.
Zit geen snelheid in. Perez zit ook vast op 19Treveo schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:21:
VER zijn banden nu al op?
Hm gemist, stond bakkie peut te maken.StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:18:
LOL @ replay Perez. Haha. Wat een gepruts.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Perez vast op P19 is nieuws?TinusXIII schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:23:
[...]
Zit geen snelheid in. Perez zit ook vast op 19
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dan heb je net zoveel gemist als Perez
Red Bull en Ferrari hebben nog wat werk te doen voor de kwalificatie en de race.
NOR heeft 'm even laten afzakken voor PIA. LOL. PIA weer binnen DRS van NOR.
Rondetijden voor ronde 14
Rondetijden voor ronde 14
1 | NOR | 1:25.308 |
2 | PIA | 1:24.827 |
3 | RUS | 1:25.203 |
4 | SAI | 1:25.134 |
5 | LEC | 1:25.186 |
6 | HAM | 1:24.999 |
7 | HUL | 1:24.686 |
8 | VER | 1:24.911 |
9 | GAS | 1:25.202 |
Eerder voor de rest van het weekend denk ik.StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:25:
Zijn ze bij Perez niet gewoon onderdelen aan het testen voor 2025? LOL.
Waarom binnen blijven staan? Gewoon testjes doen.TinusXIII schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:25:
Perez pit? Blijf dan lekker binnen staan.
Commentator heeft het over een fascinerende sprintrace. Ik zit blijkbaar naar een andere race te kijken. Het is voornamelijk treintje rijden.
Wauw...TinusXIII schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:23:
[...]
Zit geen snelheid in. Perez zit ook vast op 19
Eerste keer dat Kick Sauber niet laatste wordt?
Ik dacht al dat ik het niet goed hoordepietr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:26:
Commentator heeft het over een fascinerende sprintrace. Ik zit blijkbaar naar een andere race te kijken. Het is voornamelijk treintje rijden.
We zijn gewoon heel erg verwend met de sprint race + Grand Prix van Brazilië. Wat een verschil weer met dit weekend tot nu toe.pietr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:26:

Een Haas die een Red Bull eruit rijdt en de andere die nou ja voor de vorm meerijdt. Het is dat ze WDC binnen hebben maar het oogt niet best.
Het is maar goed dat het kampioenschap al binnen is 😏
Zelfs op een baan waar het vloeiend loopt, heeft de Red Bull een probleem.
Zelfs op een baan waar het vloeiend loopt, heeft de Red Bull een probleem.
Een beetje enthousiast commentaar is leuk, maar dat mega-gehype als het saai is geeft wel jeuk.
Wederom weer Hamilton die hem op z'n manier laat staan waar die meestal mee wegkomt, ik weet niet of dit zo netjes was van hem. Het was in ieder geval wel een flink gevecht
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lol Piastri?
Norris geeft die bewust weg.
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-11-2024 15:31 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uhhh. OK....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
u zei??TinusXIII schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:31:
Hm erg saaie Sprint was dit hoor.
Als dit de voorbode is voor morgen zal de interesse niet heel hoog zijn voor de race hier.
Kwalificatie beloofd wel weer spannend te worden straks.
Kwalificatie beloofd wel weer spannend te worden straks.
⏩ PVOutput☀️
Een heel duel in 19 ronden en een paar halfslachtige pogingen van Russell. Slaapverwekkend. Iedereen lijkt wel klaar met het seizoen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Toch heet PIA nu 2 wins op zijn naam staan die geen wins zijn.....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zucht wat was dit nu weer.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heb ik iets gemist? Hamilton heeft toch niks fout gedaan?G_Dragon schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:31:
Wederom weer Hamilton die hem op z'n manier laat staan waar die meestal mee wegkomt, ik weet niet of dit zo netjes was van hem. Het was in ieder geval wel een flink gevecht
is dit niet ook die baan waar het enorm zwaar is om rond te rijdenBastien schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:32:
Een heel duel in 19 ronden en een paar halfslachtige pogingen van Russell. Slaapverwekkend. Iedereen lijkt wel klaar met het seizoen.
nee maar ik zag hem ook niet aankomen haha dus ik schrok wel even op
Hmm dat denk ik niet. Er is voor McLaren en Ferrari nog genoeg om voor te vechten. Maar de tactiek om een DRS-trein te maken is erg slaapverwekkend. En... het circuit heeft geen écht harde remzone waar je divebombs kan doen.Bastien schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:32:
Die plaatswissel maakt de race nou niet echt beter.
Was op het randje, hij laat hem zoals we hem kennen altijd best agressief staan en geeft geen ruimte. Maar daarin is hij niet de enigsteTinusXIII schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:32:
[...]
Heb ik iets gemist? Hamilton heeft toch niks fout gedaan?
Is mooi racen maar wel altijd op het randje
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou als ik Piastri was niet blij zijn met zon wist, for is toch helemaal niets waard op deze manier.
Perez is ook beschamend ondertussen.
Nee, dat was vorig jaar toen het veel heter was en ze maar een maximaal aantal rondjes op de banden mochten waardoor ze veel harder gingen dan nu.Wognummer schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:32:
[...]
is dit niet ook die baan waar het enorm zwaar is om rond te rijden
Piastri is ook een aantal keer voor Norris aan de kant gegaan, dus dat balanceert elkaar weer een beetje.Homeland schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:33:
Zou als ik Piastri was niet blij zijn met zon wist, for is toch helemaal niets waard op deze manier.
Haha bij Red Bull laten ze ook steken vallen, Perez binnenhalen voor een nieuwe voorvleugel om te kijken hoe die werkt in vrije lucht. Maar wachten veel te lang, waardoor hij niet in vrije lucht komt
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 30-11-2024 15:36 ]
Zal Piastri nou blij zijn om weer zo te 'winnen'
Ik snap Perez wel... die zag dit allemaal al aankomen. talent! die viel voor de race al in slaap.
Ik snap Perez wel... die zag dit allemaal al aankomen. talent! die viel voor de race al in slaap.
... ... huh.. Oh sorry, ik schrok wakker.
Nou ja, dan maar even de interviews luisteren. Misschien nog wat interessants.
Nou ja, dan maar even de interviews luisteren. Misschien nog wat interessants.
Alex Jacques klinkt al net zo overdreven als Crofty van Sky. Ik vind het niets.pietr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:26:
Moet inmiddels wel "sabotage" zijn van RedBull, Sergio is nl echt niet slechter dan Kevin Magnussen of Lance Stroll.
RB`s optimalisaties voor Max zitten hem ontzettend in de weg lijkt het.
[ Voor 12% gewijzigd door enchion op 30-11-2024 15:37 ]
How do you save a random generator ?
Hij is zelf toch ook aan de kant gegaan voor Norris, in Brazilië nog als meest recente.Dutchie01 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:36:
Zal Piastri nou blij zijn om weer zo te 'winnen'
Streept weer een beetje af tegen elkaar.
De eerste overwinning was overduidelijk wel een overwinning. Het was juist Norris die anders de overwinning had gekregen doordat de pitstop in de omgekeerde volgorde werd gedaan. Zonder dat had Piastri gewoon gewonnen. Dat mensen dit nog steeds lopen beweren, bizar!DarkSide schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:32:
Toch heet PIA nu 2 wins op zijn naam staan die geen wins zijn.....
Ik vind het prima wat Norris doet. Onderlinge sfeer en samenwerking zal dit alleen maar voorlopig beter maken.
⏩ PVOutput☀️
Niet kunnen kijken, net even aangezet en zag niets bijzonders tijdens doorspoelen. Zo te lezen heb ik niets gemist.
Ze kunnen beter gebruik maken van om te testen. Beter zal het niet worden.G_Dragon schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:35:
Haha bij Red Bull laten ze ook steken vallen, Perez binnenhalen voor een nieuwe voorvleugel om te kijken hoe die werkt in vrije lucht. Maar wachten veel te lang, waardoor hij niet in vrije lucht komt
Nee niet echt. Alleen dat Verstappen niet bij een Haas in de buurt kan komen, wat hopelijk niets betekent voor komend seizoen.albino71 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:37:
Niet kunnen kijken, net even aangezet en zag niets bijzonders tijdens doorspoelen. Zo te lezen heb ik niets gemist.
Ik vond het van beiden netjes races. Ze gaven elkaar genoeg ruimte om naast elkaar een aantal bochten door te komen.G_Dragon schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:33:
[...]
Was op het randje, hij laat hem zoals we hem kennen altijd best agressief staan en geeft geen ruimte. Maar daarin is hij niet de enigste![]()
Is mooi racen maar wel altijd op het randje
Kunnen Verstappen en Norris nog wat van leren.
Ik vond McLaren altijd sympathiek. Somehow is dat gevoel inmiddels helemaal weg. Begrijp niet precies hoe en waarom maar Zack en Lando helpen niet mee.
Welke optimalisaties?enchion schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:37:
[...]
Moet inmiddels wel "sabotage" zijn van RedBull, Sergio is nl echt niet slechter dan Kevin Magnussen of Lance Stroll.
RB`s optimalisaties voor Max zitten hem ontzettend in de weg lijkt het.
Dat was een tractor waar Verstappen mee reed. Constant correcties moeten doen bij de bochten.
Hij kon niet eens een Haas inhalen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een zuurpruim die Oscar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
LOL, Norris heeft dus teamorders genegeerd en heeft Piastri dus voorbij gelaten terwijl de engineer zei dat NOR P1 PIA P2 moest blijven. Bijzonder.
Dus Norris deed het zelf terwijl het team zei het niet te doen.
PIA wordt mentaal helemaal verkloot op deze manier.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
SKY wordt internationaal uitgezonden, en dan hoor je iets in deze trant (als ik het goed heb gehoord):
Russell kan er bij Piastri niet voorbij, voordeel is dat hij wel de DRS van Norris kwijt is.
😑
Overigens ook niet erg handig om te zeggen, aangezien McLaren dat juist wel wil en Norris deze ook gewoon weer gaf aan Piastri om Russell voor te blijven.
Russell kan er bij Piastri niet voorbij, voordeel is dat hij wel de DRS van Norris kwijt is.
😑
Overigens ook niet erg handig om te zeggen, aangezien McLaren dat juist wel wil en Norris deze ook gewoon weer gaf aan Piastri om Russell voor te blijven.
Wellicht omdat Russell er zo dicht op zat en bij een kleine vergissing McLaren de 1-2 kwijt zou kunnen zijn?StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:43:
LOL, Norris heeft dus teamorders genegeerd en heeft Piastri dus voorbij gelaten terwijl de engineer zei dat NOR P1 PIA P2 moest blijven. Bijzonder.
Of willen ze dat Norris zo dicht mogelijk achter Verstappen eindigd in het kampioenschap voor de druk of sponsoren?
Want voor de punten maakt het niets uit.
Wat wel duidelijk is, is dat de RB wagens redelijk knudde zijn. VER kan dat op sommige tracks redelijk verbloemen vanwege zijn uitzonderlijke skills. Als daar een willekeurig andere coureur had gezeten dit seizoen was het voor het grootste gedeelte gewoon middenmoot geweest.
Dat betekent, stam + t .
Ik heb Norris nooit sympathiek gevonden, in het begin was het echt nog een kind, en inmiddels tja. Dat hij een Brit is helpt niet, ik persoonlijk heb niets met Britten.mikkelnl schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:40:
Ik vond McLaren altijd sympathiek. Somehow is dat gevoel inmiddels helemaal weg. Begrijp niet precies hoe en waarom maar Zack en Lando helpen niet mee.
Dat was een cadeautje dat terug werd gegeven aan Hulk, omdat die hem vorige week een tow heeft gegeven.Charles Hill schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:39:
[...]
Nee niet echt. Alleen dat Verstappen niet bij een Haas in de buurt kan komen, wat hopelijk niets betekent voor komend seizoen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Redbull is bezig met de 2025 upgrades te testen.
Constructors titel gaan ze niet meer redden dus er valt niets winnen.
Mclaren mercedes en mercedes doen er alles aan om Ferrari achter zich te houden.
Lewis zit dan in een merkwaardige positief.
Hij gaat immers volgende jaar voor Ferrari rijden.
Mclaren mercedes en mercedes doen er alles aan om Ferrari achter zich te houden.
Lewis zit dan in een merkwaardige positief.
Hij gaat immers volgende jaar voor Ferrari rijden.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Is hij al ontslagen?Drials schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:07:
Perez in interview Viaplay: Heb Colapinto expres voor laten gaan bij de start 😂😂
Weet je dat zeker?Speedster schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:09:
Redbull is bezig met de 2025 upgrades te testen.
Wat een saaie optocht zeg.
Red Bull heeft heel erg veel werk te doen, anders strijden ze volgend jaar ook in het middenveld.
Belachelijke wissel bij McLaren. Piastri was zonder Norris nooit voor Russel gebleven.
Red Bull heeft heel erg veel werk te doen, anders strijden ze volgend jaar ook in het middenveld.
Belachelijke wissel bij McLaren. Piastri was zonder Norris nooit voor Russel gebleven.
[ Voor 26% gewijzigd door Exocet op 30-11-2024 16:24 ]
Nee, echter gezien de uitslag van de sprintrace en de voorvleugel wissel bij Perez denk ik dat wel.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Die voorvleugel was denk ik eerder met oog op de Q later vandaag en de race morgen.Speedster schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:31:
[...]
Nee, echter gezien de uitslag van de sprintrace en de voorvleugel wissel bij Perez denk ik dat wel.
Ik lees veel over dat Norris volgend jaar verslagen gaat worden door Piastri, maar dat moet ik nog maar zien. Norris laat vaker toch meer snelheid zien.
Ik vond het een mooie sprintrace met hier en daar een paar leuke gevechten 
Er zijn nog 88 punten te verdelen in het constructeurskampioenschap tussen Mclaren en Ferrari
Er zijn nog 88 punten te verdelen in het constructeurskampioenschap tussen Mclaren en Ferrari
:strip_exif()/f/image/S7wrNGwGuVhAaAsu6cg0ycYq.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is toch geen parc fermé na de sprint?Treveo schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:48:
[...]
Die voorvleugel was denk ik eerder met oog op de Q later vandaag en de race morgen.
Nee hoor, maar ook geen FP om alles te testen heThinlanet schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:06:
[...]
Er is toch geen parc fermé na de sprint?
Gaf Perez ook nog aan waarom? Want het leek me niet echt een vooropgezet plan, want als dat zo was, had hij niet al voor de start van de formatieronde bij de pit exit gestaan, en nu zag het er wel heel klunzig uit..Drials schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:07:
Perez in interview Viaplay: Heb Colapinto expres voor laten gaan bij de start 😂😂
Precies. Dat is puur om te kijken voor de hoofdrace. Maar ja, ze zijn kansloos. Hooguit in de rand van de top 6 voor Max.
Mocht McLaren volgend jaar het snelste zijn dan verwacht ik ook eerder Norris dan Piastri. Norris is sneller. Piastri veel meerboeien to earth en soms ook echt heel snel.
Mocht McLaren volgend jaar het snelste zijn dan verwacht ik ook eerder Norris dan Piastri. Norris is sneller. Piastri veel meerboeien to earth en soms ook echt heel snel.
een treffende spreuk
Volgens mij hadden ze bij de voorbespreking er niets over afgesproken. Norris mocht Piastri dus voorbij laten. De engineer wilde dat Norris niet het risico liep om door Russel te worden ingehaald en eiste dus een groter gat. Norris dacht dat hij Piastri wel kon bijhalen zonder door Russel te worden ingehaald en negeerde het advies van zijn engineer.StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:43:
Omdat ze de auto in vrije lucht wilden testen, zei Perez. Maar lijkt me erg ongeloofwaardig.Transportman schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:26:
[...]
Gaf Perez ook nog aan waarom? Want het leek me niet echt een vooropgezet plan, want als dat zo was, had hij niet al voor de start van de formatieronde bij de pit exit gestaan, en nu zag het er wel heel klunzig uit..
Zo te lezen heb ik op tijd mijn F1TV abo opgezegd, vandaag niet gekeken en morgen kan niet meer
ICE ICE Baby
ik dacht dat je altijd voor een heel seizoen afsluit? Hoe dan ook, deze sprintrace was erg saai gezien de spektakel stukken die we eerder dit jaar hebben gehad. Het lijkt ook echt een moeilijk circuit om in te halen.. Misschien dat de fysieke slijtage slag morgen de race wat spannender maakt anders mis je inderdaad niks.djmuggs schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:52:
Zo te lezen heb ik op tijd mijn F1TV abo opgezegd, vandaag niet gekeken en morgen kan niet meer
F1TV is jaarabonnement, die van mij is begin juli dat het nieuwe jaar in gaat.Chefbierrr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 18:44:
[...]
ik dacht dat je altijd voor een heel seizoen afsluit? Hoe dan ook, deze sprintrace was erg saai gezien de spektakel stukken die we eerder dit jaar hebben gehad. Het lijkt ook echt een moeilijk circuit om in te halen.. Misschien dat de fysieke slijtage slag morgen de race wat spannender maakt anders mis je inderdaad niks.
Sprint was deze ronde ook veel minder, maar in het F1TV commentaar werd het ook wel door Palmer/Coulthard benoemt, dit circuit heeft niet echt zware rempunten (T1 is de zwaarste en dat is eigenlijk ook net niet) en de rest van de baan is eigenlijk ook moeilijk/niet in te halen.
F2 was wat dat betreft al interessanter doordat niet iedereen daar dezelfde strategie had en het daardoor weer samenkwam.
Mclaren pole en P2 en Mercedes P3 en P4. Misschien Ferrari die nog ons kan verrassen. Verstappen P7?
Kijken of RBR iets aangepast heeft. Anders gaat dat hem ook niet worden voor de race.
Verder kijken of Ferrari dichterbij McLaren kan komen. Anders gaat het WCC ook een lastig verhaal worden.
Verder kijken of Ferrari dichterbij McLaren kan komen. Anders gaat het WCC ook een lastig verhaal worden.
Goedenavond! Het eten net achter de kiezen en de kleine richting bed... tijd voor de kwalificatie. Veel plezier weer! Hopelijk weer een mooie strijd voorin.
Stond Binotto nou te buurten in een Stake shirt in de pitstraat?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Veel plezier met de echte Q vanavond!
Eens kijken of Perez wat motivatie heeft gekregen...
Eens kijken of Perez wat motivatie heeft gekregen...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Oke, ze lijken wat aangepast te hebben.
Max is nu wel blij met de auto balans.
Max is nu wel blij met de auto balans.
Leek nog een aardige ronde van VER. Op 5 rondes oude softs. Idem voor NOR (6 rondes) en PIA (9 rondes). LEC (7 rondes).
Gewoon geen weegbrug.
is een winnende auto niets aan veranderen,plizz schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:06:
Rallyauto van Verstappen al gefixed?
ooh je bedoeld die van Max?
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |