ICE ICE Baby
Inderdaad zo zie ik het ook. Moet wel zeggen dat ik er een hoog "ik ben gecoacht" gehalte in vind zitten in de zin van de rode vlag was geluk, volgens mij benoemd hij dat de herstart ongelukkig was. Lijkt wel alsof iemand heeft gezegd Lando kop op, hier kun je niks aan doen het was gewoon gelukSlaadjeBla schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:25:
In die vooral veel teleurstelling. Begrijpelijk, hij had het anders voor zich gezien na de Q. Je kunt overal wat achter zoeken, ik zie vooral teleurstelling.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
en ze staan er voor alle 4,
dus NOR RUS LAW and TSU
Ver natuurlijk die wilde niet wegdjmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:30:
[...]
We gaan zien wie ze de zwarte piet echt toebedelen
Of 1% korting 😉Aardappelbakker schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:14:
[...]
Gemiste kans om 33% korting te geven
Copyright dus gespiegeld om een take down te vermijden denk ik.chucky666 schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:28:
Huh ?
Kijken ze bij Sky ook alles achterste voren ?
Wist niet dat ze daar alles in de spiegel lezen
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Precies dit. Op elke slak zout leggen zegt ook iets over het andere perspectief. Ik zie vooral een teleurgestelde rijder die zijn kansen heeft zien verdampen.SlaadjeBla schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:25:
In die vooral veel teleurstelling. Begrijpelijk, hij had het anders voor zich gezien na de Q. Je kunt overal wat achter zoeken, ik zie vooral teleurstelling.
'The Stewards'. Zijn de stewards nu een merknaam? Of gaat het om een boyband? Zal wel aanmij liggen, maar tenzij het plotseling allemaal Duitsers zijn geworden moet dat juist niet met hoofdletter
Anyway. Ik neem aan per driver apart een oproep, waarom niet gezamenlijk van al die 3-5 mensen die wegreden? Bijzonder als er niks uitkomt. Maar aan de andere kant ook weer niet bijzonder.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 97% gewijzigd door Maurice079 op 03-11-2024 21:33 ]
PSN: xMaurice93
“ I felt that guy breathing down my neck, from P17 all the way to P1, I got so uncomfortable I just had to move. So it is his fault”djmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:30:
[...]
We gaan zien wie ze de zwarte piet echt toebedelen
Zag net een filmpje voorbij komen dat ze hem onder de mat hadden geschoven. 🤡Wognummer schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:15:
wel jammer dat er nog niet eens een document is voor de start van de race we zijn alweer een uur of 2 na de finish...
maarja zal wel weer neits uitkomen
Het is vooral een groep komedianten. Of ze kunnen zingen weet ik niet.siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:32:
[...]
'The Stewards'. Zijn de stewards nu een merknaam? Of gaat het om een boyband? Zal wel aanmij liggen, maar tenzij het plotseling allemaal Duitsers zijn geworden moet dat juist niet met hoofdletter
Anyway. Ik neem aan per driver apart een oproep, waarom niet gezamenlijk van al die 3-5 mensen die wegreden? Bijzonder als er niks uitkomt. Maar aan de andere kant ook weer niet bijzonder.....
Een uitstekend voorbeeld van iemand die wordt geinterviewd en erg onzeker is over zijn eigen prestaties, hij doet niet anders dat het geluk in zijn ogen van anderen benoemen.schumi2004 schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:18:
[...]
Dat van Russel klopt, dat zegt ie hier.
YouTube: Lando Norris Reacts to Tough P6 Finish | Brazil GP 2024 Post-Race In...
Krijg wel een heel apart gevoel bij dit interview over hoe Norris de race ziet.
Was het niet zo dat je geluk moet afdwingen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Denk dat hij even moet verwerken wat er allemaal is gebeurd. Het was voor de kijkers al een rollercoaster, moet je nagaan hoe dit voor een coureur is die zeer waarschijnlijk het kampioenschap heeft verloren, in een weekend waarin hij dacht het gat een stuk te kunnen dichten na de kwalificatie.Exocet schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:35:
[...]
Klasse van Hamilton.
Norris heeft nog een heel hoop te leren, blijkt na dit weekend.
Wat onsportief, een vuistslag in zijn gezicht geven
/s
Die rode vlag heeft juist wel met talent te maken. Zoals Max met GP hierover aan het praten was zie ik Norris nog niet doen. Terwijl die discussie uiteindelijk wel een heel belangrijke was waarbij Max samen met GP de goede beslissing maakt. Juist dat je die beslissing kunt maken terwijl je volop in de regen aan het racen bent is talent. Door dit weg te doen als geluk zal Norris hier zelf niet van leren en dat is toch echt nodig wil ie aan de top komen.siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:29:
[...]
Dit dan wel. Ik vind niet dat hij iets fouts zegt danwelde intentie heeft om een dig te uitten , haalt wel zijn eigen potentiele procedurele fout niet eens aan. Wel een beetje een on-Norris interview, maar ik hoor niet de bedoeling die anderen horen. Een rode vlag heeft gewoon weinig met talent te maken. Hij kan misschien zeuren over consistentie, maar euh, ja eigenlijk ook compleet niet dit weekend.
[removed]
https://www.mulierinstitu...eeper-heeft-altijd-geluk/Bullet NL schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:37:
[...]
Een uitstekend voorbeeld van iemand die wordt geinterviewd en erg onzeker is over zijn eigen prestaties, hij doet niet anders dat het geluk in zijn ogen van anderen benoemen.
Was het niet zo dat je geluk moet afdwingen?
Muah, Norris heeft heel snel de neiging heel sad over te komen als het hem niet 'gegund' is. Een beetje op het depressieve af zeg maar. Veel teleurstelling, veel negativiteit, veel wijzen naar anderen of andere factoren. Als Norris niet zo jankerig en depri is vind ik het oprecht een leuke coureur om erbij te hebben. Een beetje de vibes van Ricciardo zeg maar. Vrolijk, houdt van een lolletje. Maar als het tegenzit is ie gewoon... sad. Ik heb er niet echt een ander woord voorsiggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:29:
[...]
Dit dan wel. Ik vind niet dat hij iets fouts zegt danwelde intentie heeft om een dig te uitten , haalt wel zijn eigen potentiele procedurele fout niet eens aan. Wel een beetje een on-Norris interview, maar ik hoor niet de bedoeling die anderen horen. Een rode vlag heeft gewoon weinig met talent te maken. Hij kan misschien zeuren over consistentie, maar euh, ja eigenlijk ook compleet niet dit weekend.
Verstappen wordt vooral kwaad. Kwaad op zichzelf, kwaad op de wagen, kwaad op het team, kwaad op externe factoren, maar presteert vervolgens wel 9 van de 10 keer op een niveau dat er maar weinig kunnen evenaren. De term Mad Max komt niet zomaar uit de lucht vallen zeg maar. En dan ben ik niet eens Verstappen fanboy, mocht men dat denken.
Norris is vaker direct na de wedstrijd wat uit het veld geslagen en een dag later weer realistisch. Laat die man even bijkomen, die is natuurlijk ook teleurgesteld en had terecht een kampioenschap voor ogen.Charles Hill schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:37:
[...]
Denk dat hij even moet verwerken wat er allemaal is gebeurd. Het was voor de kijkers al een rollercoaster, moet je nagaan hoe dit voor een coureur is die zeer waarschijnlijk het kampioenschap heeft verloren, in een weekend waarin hij dacht het gat een stuk te kunnen dichten na de kwalificatie.
Wat een leuk seizoen zeg op deze manier

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Dat deze twee niet echt meer concurrenten zijn doet het goed. Maar het was ook wel fantastisch gereden, volledig tegen de verwachtingen in.Maurice079 schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:32:
Whoops dubbel
Maar je kan toch ook alleen zoiets maar waarderen, in deze omstandigheden zo naar voren rijden. Maar ook gezamenlijk de juiste keuzes maken (buiten blijven, nog niet aanvallen/ inhalen, waardoor hij na de herstart naar de eerste plek sprong.
Vond het nog wel meevallen. Hij zegt dat ze wat geluk hebben met de rode vlag en dat was ook zo. In een safety car situatie hadden Max en de Alpines veel verloren, zeker tov Russell, Lando en Charles. Dat Franco dat ding kort reed net voordat ze zouden putten was gewoon geluk.schumi2004 schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:18:
[...]
Dat van Russel klopt, dat zegt ie hier.
YouTube: Lando Norris Reacts to Tough P6 Finish | Brazil GP 2024 Post-Race In...
Krijg wel een heel apart gevoel bij dit interview over hoe Norris de race ziet.
Dat them zie ik ook als de top 3. Hij zegt ook dat Max goed gereden heeft. Zie daar weinig ophef in persoonlijk
"George deserved to win more than anyone else"
W-T-F
Kampioenschap kon die al begin dit jaar vergeten. Ja hij kwam wat dichterbij, maar hij heeft nog lang het talent en racecraft niet.BakkerM schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:40:
[...]
Norris is vaker direct na de wedstrijd wat uit het veld geslagen en een dag later weer realistisch. Laat die man even bijkomen, die is natuurlijk ook teleurgesteld en had terecht een kampioenschap voor ogen.
Wat een leuk seizoen zeg op deze manier
[Twitter: https://x.com/viaplaysportnl/status/1853168904433987884?t=sskisjNwBT5fTfYUOCujkw&s=19]
Oh, jazeker. Ik snap wat je zegt. En dit volgende is niet als nit picking bedoeld, maar dan geen ik nog de benefit of the doubt dat het om race talent ging. Ik heb weinig met het woord talent, misschien dat dat mijn reactie nogal kleurd, maar GP & Max zijn wat dat betreft een goed ervaren combo. Goede communicatie.redwing schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:38:
[...]
Die rode vlag heeft juist wel met talent te maken. Zoals Max met GP hierover aan het praten was zie ik Norris nog niet doen. Terwijl die discussie uiteindelijk wel een heel belangrijke was waarbij Max samen met GP de goede beslissing maakt. Juist dat je die beslissing kunt maken terwijl je volop in de regen aan het racen bent is talent. Door dit weg te doen als geluk zal Norris hier zelf niet van leren en dat is toch echt nodig wil ie aan de top komen.
Als dat ook talent is, prima, maar zoals Norris het interview ging, klonk het meer op mij dat het weinig met race talent te maken had een rode vlag.
Maar ja, er zijn vrij weinig coureurs & race engineers duo's die zo rotsvast zijn als GP & Max. Kan ik echt alleen MSC & Brawn (als hij al race engineer was) als beter duo aanprijzen.
Ik geloof niet dat ze Norris gaan straffen voor de aborted start. Team zal wel een straf krijgen, neem aan dat er communicatie was vanaf de muur naar Norris waarbij ze hem vroegen nog een rondje te doen. Boete of geen punten voor het constructeur kampioenschap.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Zeiden ze niet dat Norris de auto uit moest zetten?sly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Die steken naar de Britse pers zijn niet nodig. Ik snap de verleiding van Jos en Max maar je kan er beter boven staan. Je krijgt deze weer eens terug al zal hen dat aan hun r..t roesten.
Ik geloof niet dat ze Norris gaan straffen voor de aborted start. Team zal wel een straf krijgen, neem aan dat er communicatie was vanaf de muur naar Norris waarbij ze hem vroegen nog een rondje te doen. Boete of geen punten voor het constructeur kampioenschap.
Klopt hoor, maar Norris doet hiermee net of het alleen om het racen zelf gaat, terwijl de tactiek vaak net zoveel zo niet meer invloed op het eindresultaat heeft. Juist doordat ie de focus er op legt dat het 'geluk' is, laat zien dat Norris nog wel wat aan ervaring mist.siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
[...]
Oh, jazeker. Ik snap wat je zegt. En dit volgende is niet als nit picking bedoeld, maar dan geen ik nog de benefit of the doubt dat het om race talent ging. Ik heb weinig met het woord talent, misschien dat dat mijn reactie nogal kleurd, maar GP & Max zijn wat dat betreft een goed ervaren combo. Goede communicatie.
Als dat ook talent is, prima, maar zoals Norris het interview ging, klonk het meer op mij dat het weinig met race talent te maken had een rode vlag.
Maar ja, er zijn vrij weinig coureurs & race engineers duo's die zo rotsvast zijn als GP & Max. Kan ik echt alleen MSC & Brawn (als hij al race engineer was) als beter duo aanprijzen.
[removed]
Dat is ook wat ik van het Nederlandse commentaar begreep. Op het moment dat hij werd gevraagd de motor af te zetten is ie gaan wegrijden.Exocet schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:48:
[...]
Zeiden ze niet dat Norris de auto uit moest zetten?
Het team zei juist dat ie de motor uit moest zetten. Dit op het team gooien zal dus lastig worden.sly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
[removed]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Norris zou toch echt moeten weten dat hij een onveilige situatie initieerde. Hij zit in de auto, hij trapt het gaspedaal in. Dan moet hij de sanctie krijgen. Als je tegen een buschauffeur zegt ”rij maar door rood, want ik heb haast” dan is hij toch echt degene die op de blaren moet zitten.sly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Die steken naar de Britse pers zijn niet nodig. Ik snap de verleiding van Jos en Max maar je kan er beter boven staan. Je krijgt deze weer eens terug al zal hen dat aan hun r..t roesten.
Too the Max, Super Max Max Max.backupdevice schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:48:
Dit is de Max die ik wil zien
ICE ICE Baby
Nee, alleen documenten dat ze naar de stewarts zijn geroepen. Die documenten staan er net een half uurtje op.VincentG schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:50:
Al resultaat uit de start infringements?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Je mag toch wel een beetje van je afbijten na de lading negativiteit van de laatste jaren?sly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Daarnaast is het echt van de gekke dat de Britse per niet aanwezig was bij de persconferentie? Of klopt dat verhaal niet?
Stewards praten al 20 min daar met Norris. Dus duurt nog wel eventjes.VincentG schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:50:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Zo blijft deze uitkomst hetzelfde, maar is er wel een straf gegeven.
Anders moet ik ook voor de Stewards verschijnen.
ICE ICE Baby

Het word pas leuk als russell, tsunoda en lawson gridstraf krijgen en norris vrijuit (of met een geldboete ofzo) gaat.VincentG schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:50:
Dan zullen die teams in beroep gaan ivm zelfde overtreding en dus minimaal zelfde straf verwachten voor iedereen.stylezzz schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:59:
[...]
Het word pas leuk als russell, tsunoda en lawson gridstraf krijgen en norris vrijuit (of met een geldboete ofzo) gaat.
Daar zla de FIA blij mee zijn.
ICE ICE Baby
Ik vind het ook een rare, maar ik kan mij wel voorstellen dat omdat de baan nat is, ze dit nog door de vingers zien.Lizard schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:01:
Ik blijf het vreemd vinden dat die 'leaving the track and gaining an advantage' van norris helemaal niet onderzocht wordt. Of heb ik die situatie verkeerd gezien?
nee dat heb je goed gezien, is hier ook al besproken. Uitermate vreemd dat daar helemaal geen "under investigation" voor is geweest.Lizard schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:01:
Ik blijf het vreemd vinden dat die 'leaving the track and gaining an advantage' van norris helemaal niet onderzocht wordt. Of heb ik die situatie verkeerd gezien?
[ Voor 56% gewijzigd door Bushie op 03-11-2024 22:16 ]
Wat mij betreft een historische race. Ongelooflijk wat we hier hebben mogen zien. 🥳
Is er nog iets naar buiten gekomen over dat verhaal met water in de banden bij MCL?
[ Voor 15% gewijzigd door Lynx op 03-11-2024 22:05 ]
Het zou me verbazen als ze Lando niet bestraffen. Iets scheef in je gridslot, 0,2km/u te hard in de pitlane, 0,1s te vroeg gas gegeven, etc... De F1 is heel zwart wit en ze hadden niet weg mogen rijden. De rest wist dat en bleef staan. En het gaat om veiligheid, dus dat verzwaart de situatie.sly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Het is zwaar, maar een tijdstraf o.i.d. zou niet onlogisch zijn. Dat doen ze bij een valse start of verkeerde gridslot ook. Een gridstraf voor de volgende race past volgens mij niet helemaal in wat ze normaal doen in vergelijkbare situaties.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
True, maar in die vergelijkbare gevallen (valse start of verkeerd gridslot) wachten ze doorgaans niet tot na de race.Grrrrrene schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:08:
[...]
Het is zwaar, maar een tijdstraf o.i.d. zou niet onlogisch zijn. Dat doen ze bij een valse start of verkeerde gridslot ook. Een gridstraf voor de volgende race past volgens mij niet helemaal in wat ze normaal doen in vergelijkbare situaties.
Is daar al een onderzoek naar gestart / een officieel document van onderzoek beschikbaar?Jorah_Newstone schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:01:
Oja, en de mercedessen hebben gesjoemeld met de bandendruk bij de 2e start, daar komt ook nog wel een straf voor hoor.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Daarna zullen ze de media te woord staan.
Wordt leclerc 4 en Russell 5.
Lando blijft 6.
Tsu wordt 12.
Geen invloed op kampioenschap, hebben we volgende week nog enige spanning.
Edit: voor startgebeuren, niet voor sjoemelen met lucht.
[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 03-11-2024 22:17 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ik zie RUS niet wegkomen met 10s eerlijk gezegd.matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:14:
Ach, laat ze Norris, Rus en Tsu allemaal 10 sec geven.
Lando blijft 6.
Tsu wordt 12.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dat wordt een DSQ, want de auto is dan niet meer volgens spec. Kan niet anders dan DSQ opleveren, anders gaan andere teams dit ook proberen.
Er was juist communicatie vanuit het team dat hij moest blijven staan. Norris drukte toen het gaspedaal in. Juist het team kan niet de schuld krijgen in dezesly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Ik zat Sky te kijken en die hadden het erover dat de procedure die de wedstrijdleiding had gevolgd niet correct was. Wat er dan niet klopt heb ik niet onthouden, maar het kan een reden zijn voor de ceureurs om in de war te raken. Als ze zelf ook inzien dat ze iets fout hebben gedaan krijg je een andere discussie.Dentist schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:12:
[...]
True, maar in die vergelijkbare gevallen (valse start of verkeerd gridslot) wachten ze doorgaans niet tot na de race.
Het wordt hier wat duidelijker : YouTube: Race Highlights | 2024 Sao Paulo Grand Prix
Dus het gaat laat worden
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb er nog even een screencap van gemaakt, is toch overduidelijk een voordeel:Bushie schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:03:
[...]
nee dat heb je goed gezien, is hier ook al besproken. Uitermate vreemd dat daar helemaal geen "under investigation" voor is geweest.
[Afbeelding]

Hoe kan Mercedes dit doen? Je weet toch dat dit niet magmrottjers schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:16:
Russell krijgt een DSQ voor de bandenspanning. Op die manier kan Johnny Herbert Lando aan extra punten helpen.
Ja al 4 keer inmiddelsTechnofreakz schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:18:
Weet niet als dit al gepost is..
https://dubz.co/c/6ea139
Hij verliest een plek?Lizard schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:17:
[...]
Ik heb er nog even een screencap van gemaakt, is toch overduidelijk een voordeel:
[Afbeelding]
Op de manier hoe Max dit nu doet is helemaal niets mis, Alonso ervaart het zelfde. De Britse pers is altijd opzoek naar een niet niet Brit als zondebok.sly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Ik hou wel van dit soort uitspraken, los van het feit dat de Britse pers niet tijdens de pers-con aanwezig was, het is gewoon enorm disrespectvol naar de winnaar van de GP van Brazilië.
Ze zijn wel altijd aanwezig om het negatieve uit te vergroten en te benoemen, waardeer de race van Max dan ook gewoon na afloop tijdens een persconferentie. Het is nog maar 5x eerder gelukt om van P17 naar P1 te rijden, over meer dan 1100 races bekeken, das best wel uniek.
Max is maximaal, laat hem niet veranderen......
Cogitationis poenam nemo patitur
Hij heeft toch een flink voordeel door rechtuit te rijden in plaats van de bocht te volgen.
Op zijn minst die vcarb waarhij overduidelijk achter ligt als hij naast de baan ligt,daar komt hij weer vóór op de baan terecht.
Geen idee wat het wordt maar dit zou zwaar bestraft moeten worden, niet omdat het nu toevallig ook Norris betreft maar omdat het gewoon gevaarlijk is wat er gebeurde.matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:14:
Ach, laat ze Norris, Rus en Tsu allemaal 10 sec geven.
Lando blijft 6.
Tsu wordt 12.
Jules Bianchi is het voorbeeld van wat er kan gebeuren, dit soort acties hoor je gewoon neer te knupppelen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Precies, marshalls stonden al op de baan, de baan is tevens ook nog eens flink nat. Dit kon zo vreselijk misgaan. Een start wordt niet voor niets onderbroken. Dit is om de marshalls hun werk te laten doen. Er is ook geen safety car die de snelheid omlaag brengt. 100% dat dit niet kan.Bastie-88 schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:20:
[...]
Geen idee wat het wordt maar dit zou zwaar bestraft moeten worden, niet omdat het nu toevallig ook Norris betreft maar omdat het gewoon gevaarlijk is wat er gebeurde.
Jules Bianchi is het voorbeeld van wat er kan gebeuren, dit soort acties hoor je gewoon neer te knupppelen
Eh, nee. Waar hij de baan verlaat zit hij daar niet achter. En hij verliest een plek aan de auto waar hij wel achter zit waar hij de baan weer op komt.siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:20:
[...]
Op zijn minst die vcarb waarhij overduidelijk achter ligt als hij naast de baan ligt,daar komt hij weer vóór op de baan terecht.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 03-11-2024 22:25 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk dat je het verkeerd hebt gezien. Aan het einde van lap 42 eindigt de safety car die voor de crash van Sainz was gekomen en bestaat de top 7 uit Ocon, Verstappen, Gasly, Russell, Norris, Leclerc en Piastri. Op het rechte stuk haalt Leclerc Norris en Russell in en blijft de rest van de top 7 ongewijzigd. Als Norris van de baan afschiet, zitten er vijf auto's voor hem (Ocon, Verstappen, Gasly, Russell, Leclerc, Norris). Als hij terugkeert komt hij naast Piastri en achter dezelfde vijf auto's. Terug te zien op 01:58:37.Lizard schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:01:
Lijkt erop dat ie naast de baan komt omdat hij niet in z'n voorganger wil rijden?siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:20:
[...]
Hij is van de racebaan af. Hij valt duidelijk achter de vcarb terwijl hij buiten de baan is. Hij snijdt de bocht af (hij rijdt immers buiten de witte lijntjes). En komt dan vóór de vcarb weer de baan op. Dus hij was sneller naast de baan, dan als ie op de baan was gebleven?Herko_ter_Horst schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:23:
[...]
Eh, nee. Waar hij de baan verlaat zit hij daar niet achter. En hij verliest een plek aan de auto waar hij wel achter zit waar hij de baan weer op komt.
Anders hoef je bij afsnijden maar maximaal 1 plek op te geven? Kom op zeg.
Ik heb net de onboard teruggekeken. Er verscheen "race aborted" op het scherm boven de baan en oranje lichten, en Norris begon gewoon te rijden. Pit wall zei alleen "aborted start, recharge on"sly___ schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Neu.siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:25:
[...]
Hij is van de racebaan af. Hij valt duidelijk achter de vcarb terwijl hij buiten de baan is. Hij snijdt de bocht af (hij rijdt immers buiten de witte lijntjes). En komt dan vóór de vcarb weer de baan op. Dus hij was sneller naast de baan, dan als ie op de baan was gebleven?
Anders hoef je bij afsnijden maar maximaal 1 plek op te geven? Kom op zeg.
Op de baan was hij p6 gebleven hij kwam terug als p7, net na Piastri.
Ja als je het niet wilt snappen wordt het lastigsiggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:28:
[Afbeelding]
Hoe..? Ligt Norris niet achter de vcarb?

Ik zie een Norris op p6 die uitwijkt om niet achterin Russell te rijden. Hij komt buiten de baan en komt terug op p7.
De hele term geeft al aan dat er niks aan de hand is: leaving the track and gaining and advantage? Welke advantage: hij was p6 en komt terug als p7.
[ Voor 5% gewijzigd door Dagg op 03-11-2024 22:32 ]
Dit is wel heel erg kort door de bocht. Op de timing moet Norris achter de Vcarb terecht zijn gekomen, en dan gaat ie buiten de baan er weer voor liggen?matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:30:
[...]
Ja als je het niet wilt snappen wordt het lastig![]()
Ik zie een Norris op p6 die uitwijkt om niet achterin Russell te rijden. Hij komt buiten de baan en komt terug op p7.
De hele term geeft al aan dat er niks aan de hand is: leaving the track and gaining and advantage? Welke advantage: hij was p6 en komt terug als p7.
En blijkbaar vond vcarb het ook niet de moeite waard om te melden want het werd niet eens noted.matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:30:
[...]
Wel een aantal bizarre momenten, Stroll die het voor elkaar krijgt lager te classificeren dan iemand die niet eens op de grid stond, de aborted start en alle chaos daarbij, Verstappen die gewoon even met zevenmijlslaarzen bij de rest wegrijdt.
Strategisch gewoon goed ingeschat van VER en de Alpines, toen de SC de baan op kwam kon je er eigenlijk al op rekenen dat er vroeg of laat een rode vlag zou volgen, ik had alleen verwacht dat die eerder zou komen vanwege lage zichtbaarheid dan de crash van Colapinto die volgens mij ook een beetje pech was (zeker als je ook ziet dat meer ervaren coureurs het moeilijk hadden en het niet allemaal uit de muur hielden).
De rookies op zich ook goede races, Colapinto zoals ik hierboven al aangaf voor mijn gevoel vooral pech met zijn crash en daarvoor goed bezig, Bearman ook lekker bezig alleen door de straf van 10s+penaltypoints voor dat kusje op het achterwerk van zijn voorganger eigenlijk verder kansloos daarna terwijl ik het wel een overdreven straf vond omdat het ook verder geen gevolgen had voor het "slachtoffer" maar Bearman zelf er wel door in rondte was gegaan, Lawson hard maar fair verdedigd tegen Perez en Hamilton en punten gepakt (zoals het nu is).
Ik snap dat ronde na ronde iemand in beeld die onbedreigd in clean air rijdt niet super interessant is, maar eindeloos het gevecht om P10 (om 1 punt notabene) in beeld is toch ook niet logisch?
https://www.reddit.com/r/.../1giv6lt/cook_those_rats/
😄
[ Voor 20% gewijzigd door Charles Hill op 03-11-2024 22:37 ]
Hij maakt een fout en pakt daardoor meerdere posities terug, als dat geen voordeel is dan weet ik het niet meer. In plaats van P10 komt ie nu terug als P7.matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:30:
[...]
Hij reed toch P6 en na de fout weer de baan op als P7. 🤔NotSoSteady schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:38:
[...]
Hij maakt een fout en pakt daardoor meerdere posities terug, als dat geen voordeel is dan weet ik het niet meer. In plaats van P10 komt ie nu terug als P7.
Ja, omdat ie volgas rechtdoor gaat. Bij een normale route zou Norris misschien net voor Perez zijn uitgekomen.DoubleDutch schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:40:
[...]
Hij reed toch P6 en na de fout weer de baan op als P7. 🤔
[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 03-11-2024 22:41 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |