Hoeveel ronden zijn er tegenwoordig nodig voor halve punten?
Dat is net zo goed spekglad.
Oftewel : dat kost even tijd om dat op te ruimen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Valt dat niet nog binnen de zichttermijn?Cass Casey schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:45:
[...]
Ben net vier weken getrouwd. Weet je wat dat kost!
[ Voor 11% gewijzigd door TIGER1125 op 03-11-2024 17:46 ]
Met je eens wat betreft de regel. Maar iedereen heeft deze situatie wel eens in z'n voordeel gehad, maar zeker ook in hun nadeel. Beetje om het even...vhal schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:43:
Ik blijf het een rare regel vinden dat je nu van alles aan een auto mag doen. Strontmazzel weer voor Verstappen...
Stomme regel, helemaal eens.vhal schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:43:
Ik blijf het een rare regel vinden dat je nu van alles aan een auto mag doen. Strontmazzel weer voor Verstappen...
Mazzel, nee. Iedereen had kunnen weten dat de kans groot was dat er rood kwam, RBR en Alpine zijn de enigen die er naar acteerden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Toch respect voor die baan werkens, in weer en wind ff alles fixen op de weg
In ieder geval veel minder dan na 10 jaar en 3 kinderenCass Casey schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:45:
[...]
Minder dan wanneer je 14 jaar getrouwd bent en zij minder verdient dan jijCass Casey schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:45:
[...]
Balen dat ik uiteraard dit weekend niet kan volgen. Wel gaat de samenvatting er goed uitzien!
Dat woord heb ik toch even op moeten zoeken (al was het uit context wel enigszins beredeneerbaar:)StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
AWNINGS MAY BE USED
3 Nov 2024, 17:40:51, Lap 33
Tijd voor de partytenten
Meerdere mensen in het topic zeiden dat al ja, als we het hier al zien...BM schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:46:
[...]
Stomme regel, helemaal eens.
Mazzel, nee. Iedereen had kunnen weten dat de kans groot was dat er rood kwam, RBR en Alpine zijn de enigen die er naar acteerden
En bij geen rood had Nor het geluk gehad…BM schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:46:
[...]
Stomme regel, helemaal eens.
Waren ze nou de voorvleugel van bearman aan het wegen?
Als de race zometeen wordt hervat, zijn er nog meer een beetje nerveus voor de Max achter Ocon situatie?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hopelijk heb je geen kinderen, dan kost het je (maandelijks) nog meer tot hun 18de. Kan het weten...Cass Casey schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:45:
[...]
Had je maar vrijgezel moeten blijven
FIA STEWARDS: BLACK FLAG FOR CAR 27 (HUL)
3 Nov 2024, 17:47:33, Lap 33
weer?vhal schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:43:
Hij heeft deze race in Brazilië vooral pech gehad. Nu heeft hij geluk
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Eet smakelijk, ziet er goed uit!StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:46:
Potjandorie wat gaat mij dit lekker smaken!![]()
Aan iedereen die nu gaat schaften, eet smakelijk!
[Afbeelding]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
jep, bearman had schade er aan dus vervangen mag wanneer rode vlag. en dan moet hij gewogen wordenMikeyMan schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:47:
Waren ze nou de voorvleugel van bearman aan het wegen?
Bocht 1 easy peasyMajor_ton schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:48:
Als de race zometeen wordt hervat, zijn er nog meer een beetje nerveus voor de Max achter Ocon situatie?
Je krijgt er zoveel voor terugKadett schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:48:
[...]
Hopelijk heb je geen kinderen, dan kost het je (maandelijks) nog meer tot hun 18de. Kan het weten...

Wauw, DSQ.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:48:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand?Brakius schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:27:
Is er een onderzoek gaande naar coureurs waarvan de bandenspanning aangepast is?
Hulkenberg DSQ.
Die had (uiteraard) niet door mogen rijden nadat ie hulp gekregen had.
De tijd na de race wordt korter met roodQuad schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:42:
[...]
Na de race, al hebben ze nu even de tijd er wel voor.
Heb zo'n vermoeden dat de stewards druk genoeg zijn voorlopig
En als je een beetje pech hebt nog langer.Kadett schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:48:
[...]
Hopelijk heb je geen kinderen, dan kost het je (maandelijks) nog meer tot hun 18de. Kan het weten...
"When you grow up your heart dies"
wow wanneer was er voor het laatst een black flag..StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:48:
PUSH CARS TO FRONT IN ORDER: 24
3 Nov 2024, 17:48:26, Lap 33
3 Nov 2024, 17:48:26, Lap 33
Mja, Max heeft ook wel eens pech gehad met een rode vlag meen ik te herinneren.vhal schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:43:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 30 (LAW) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
3 Nov 2024, 17:49:04, Lap 33
Max heeft nog een setje nieuwe inters, hoe zit dat bij de Alpines?
Zie nu pas dat de outfit van Ruth (f1tv) uit 1 stuk bestaat, en een soort leer. Lekker kittig! Maar zal niet heel erg ademen, en dat met die vochtige omstandigheden
Geweldig voor MAX hopelijk gaat die voor de winst.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Weten we al iets over de tire pressure van de Mercedessen??
eindelijk een goede beslissing....StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 30 (LAW) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
Zwarte vlag voor wat? mis weer precies alle uitleg.
Wat heeft hij gedaan?Jorah_Newstone schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
Hulk black flag. Dus eruit.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Lijkt wel en waadpak. Toepasselijk voor dit weerPendaco schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
Zie nu pas dat de outfit van Ruth (f1tv) uit 1 stuk bestaat, en een soort leer. Lekker kittig! Maar zal niet heel erg ademen, en dat met die vochtige omstandigheden
[ Voor 4% gewijzigd door Zewatanejo op 03-11-2024 17:51 ]
Een zwarte vlag, dat is ook lang geleden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heeft doorgereden nadat hij door stewards van de ridge geduwd was.Hippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - CONTINUING ON TRACK AFTER RECEIVING ASSISTANCEHippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
3 Nov 2024, 17:35:57, Lap 31
Hij is geholpen bij het weer op gang komen. Hij was in principe al uitgevallen.Hippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
wegens dat er geholpen is om onderweg te gaan. dus dan mag je niet verder/..Hippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
Hulkenberg is aangedrukt toen die stilstond en dat is hulp van buitenaf en verboden, vandaar de diskwalificatie
Volg je de race eigenlijk wel? Is weer de baan opgegaan na assistentie.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Werd geholpen op de baan door de marshalls en daarna doorgeredenHippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
[ Voor 4% gewijzigd door Zewatanejo op 03-11-2024 17:51 ]
Ik gok dat hij een duwtje gehad heeft van de marshalls.
ICE ICE Baby
Outside assistance gekregen...
4-tal Marshalls hebben de gebeachte Haas van een hobbeltje af getild waarna hij verder kon.
@hoevenpe @Hippocampus
Mja, of dat nou helemaal aan Hulkenberg te wijten is...
4-tal Marshalls hebben de gebeachte Haas van een hobbeltje af getild waarna hij verder kon.
@hoevenpe @Hippocampus
Mja, of dat nou helemaal aan Hulkenberg te wijten is...
[ Voor 25% gewijzigd door TIGER1125 op 03-11-2024 17:52 ]
Hulp van de marshalls, zodra die de auto aanraken, doe je niet meer mee.Hippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
Marshals, niet stewards, maar verder klopt ie welazerty schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:51:
[...]
Heeft doorgereden nadat hij door stewards van de ridge geduwd was.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Behoorlijk veel ellende en frustratie. Maar goed we houden het maar bij F1 racen hier verder
Nou ik heb de chaos gemist
Leven we allemaal nog?

Leven we allemaal nog?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Met oranje oogkleppen op mis je dit soort dingen wel eensIllegal_Alien schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:51:
[...]
ICE ICE Baby
StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/LySnVY2yFcVPYEpkjs3TyZ3b.webp?f=user_large)
RACE WILL RESUME AT 18:02
3 Nov 2024, 17:51:37, Lap 33
3 Nov 2024, 17:51:37, Lap 33
Ok, hij mocht dus enkel meer terug naar zijn pitbox rijden. (thanks allemaal
)
Zo. Even snel avondeten naar binnen gewerkt.
Gunstig dit! Wellicht wordt dit dan toch het beslissende weekend maar dan in positieve zin.
Gunstig dit! Wellicht wordt dit dan toch het beslissende weekend maar dan in positieve zin.

Ik denk Montoya 2005Catmandos schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
[...]
wow wanneer was er voor het laatst een black flag..
https://www.sportskeeda.c...p-10-black-flag-incidents
Die tijden zijn al ff over idd.Dido schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
Hulkenberg DSQ.
Kan me nog Senna en Prost herinneren, Senna druk gebaren, duw me los!
En weer door.
Maar toch sneu voor HUL
Sorry, die Ruth vind ik niet interessant genoeg om naar te kijken.Pendaco schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:50:
Ik ben wel bijzonder benieuwd wat ze met dat start incident gaan doen. Mijn gevoel zegt dat ze een reden gaan vinden om geen straffen uit te delen.
Maar we gaan het zien.
Maar we gaan het zien.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja, de Mercedessen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou nou, dat hoeft niet zo.Illegal_Alien schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:51:
Gebeurd nogal veel tegelijk deze race.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Over 7 minuten zou de oorspronkelijke start eigenlijk plaatsvinden...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zeg maar dat je vaststaat achter de safety car

Heeft MCL hun wensenlijstje al doorgegeven? #dtv
Mijn boefje is liev!
ORDER FOR RESTART: 31, 1, 10, 4, 63, 22, 16, 81, 14, 30, 44, 77, 55, 11, 50, 24
3 Nov 2024, 17:52:43, Lap 33
3 Nov 2024, 17:52:43, Lap 33
Daarom hebben we het over haar outfitEquator schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:52:
[...]
Sorry, die Ruth vind ik niet interessant genoeg om naar te kijken.
dat is grappig, want dan zou je ook kunnen zeggen dat NOR een DSQ gaat krijgen want hij reed ook een " Rood" circuit opHolk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:52:
2007 was de laatste keer voor Massa
google, black flag voor massa was voor het oprijden van een rood circuit
[ Voor 12% gewijzigd door Catmandos op 03-11-2024 17:55 ]
Proost allemaal, ik pak nog snel een nieuw coronaatje.
https://f1manager.info/ranking/4605
Mods, tweakers staff, potato potatoeBM schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:51:
[...]
Marshals, niet stewards, maar verder klopt ie wel
(maar je hebt gelijk uiteraard)
Herstart in lap 33... het zal ook niet.
Well… misschien is dat wel de reden dat ze dit pas na goed overleg willen doenCatmandos schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:53:
[...]
dat is grappig, want dan zou je ook kunnen zeggen dat NOR een DSQ gaat krijgen want hij reed ook een " Rood" circuit op
Was net m'n koorts wat gezakt...
Zweet nu weer beekjes door deze race.
Max speeding in pitlane; running to fast, 10 seconds walkthrough.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze moeten eerst kijken op welke plek Norris geëindigd isBvanham schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:53:
Maar nu hebben ze een kwartier ongestoord over dat start incident kunnen denken toch ???

Vaak bu'j te bang!
Doe maar niet, worden we dadelijk weer opgeslotenpowah33 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:54:
Proost allemaal, ik pak nog snel een nieuw coronaatje.
Hij zo graag wisselen... Het is al langer duidelijk dat hij nog niet zo geslepen is. Gelukkig maar.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Heerlijk dit! Wat een spanning.
www.google.nl
Oké Stroll had zelf ook door dat het stukje door de gravel niet zo'n handige actie was, zei hij in het interview.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mercedes ook een DSQ met die banden infringement? Ze doen wel erg lang over de beslissingen vandaag.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Het lijkt erop dat de Mercs de bandendruk hebben aangepast bij de start, wat niet mag.
Wordt vervolgd
Wordt vervolgd
Laten we niet te vroeg juichen, er kan nog van alles gebeuren.
Moet hij zijn wagen dan door de pitlane duwen? Vleugel aanraken is ook €50.000,- boete.Illegal_Alien schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:54:
Max speeding in pitlane; running to fast, 10 seconds walkthrough.
Potjandorie, ik moet nog dooretenSilent Thunder schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:55:
Nog 8min tot een restart
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |