Precies, Ocon en Max is geen goede combijaapstobbe schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:55:
Laten we niet te vroeg juichen, er kan nog van alles gebeuren.
OCO mogelijk electrisch probleem, rubber gloves.
ICE ICE Baby
DSQ incoming?jan390 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:55:
Het lijkt erop dat de Mercs de bandendruk hebben aangepast bij de start, wat niet mag.
Wordt vervolgd
Jep, hoe meer je reflecteert hoe meer je kan groeien zei mn oma altijdQuad schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:54:
Oké Stroll had zelf ook door dat het stukje door de gravel niet zo'n handige actie was, zei hij in het interview.
33+1... want een extra formatie ronde gehad
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik vind Ruth wel leuk, enthousiast en neutraal.
... gecensureerd ...
Die kosten zonder te scheiden ook wel voor een flinke uitgave onder de budget capKadett schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:48:
[...]
Hopelijk heb je geen kinderen, dan kost het je (maandelijks) nog meer tot hun 18de. Kan het weten...
DUGG
Ze willen waarschijnlijk de betrokkenen spreken.Bvanham schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:53:
Maar nu hebben ze een kwartier ongestoord over dat start incident kunnen denken toch ???
Thx, ik dacht dat het ook om Norris ging namelijk
Nee daar loopt nog wat anders voor namelijk de start.Brakius schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:56:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nep Brits heet dat.hamsteg schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:56:
Mijn boefje is liev!
Hoe zit het nu met die start infringemend?
Die stopt water in zijn banden ipv lucht.Brakius schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:56:
[...]
ICE ICE Baby
gloves... gloves and steering wheel. give it to me!
na de race..powerboat schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:57:
Ik vind het een mooie afscheidsrace voor Perez.
Kom op zeg, Max rijdt van p17 naar voren en waar is meneer Perez? Nergens... Hij rijdt nog, dat is het beste wat je kan zeggen.
Kom op zeg, Max rijdt van p17 naar voren en waar is meneer Perez? Nergens... Hij rijdt nog, dat is het beste wat je kan zeggen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ja hij hing met z'n banden vrij over de drain... Vind dit niet echt "assistentie" maar goed, de regel is zwart/wit. Het is niet dat hij er voordeel bij had.G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:55:
[Afbeelding]
Hier zie je hoe Hulkenberg word geholpen
En de FIA had er ook baat bij.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Daar is gelukkig nog geen nieuws over, want ze bekijken het pas na de race. Zolang er geen nieuws is kan er dus nog gereden worden (of ben ik nu oorzaak en gevolg aan het wisselen?)powerboat schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:57:
After the race, dus waarschijnlijk een boete ofzopowerboat schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:57:
Heeft Ocon nog nieuwe Inters? Max als het goed is wel.
Na de race gaan ze er naar kijken.powerboat schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:57:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hoop niet dat het nog echt droog wordt.
Inderdaad. Wat een geweldige toevoeging aan het team.hamsteg schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:56:
"ik wist niet dat je niet door rood mocht rijden?"Joni schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:56:
[...]
Ze willen waarschijnlijk de betrokkenen spreken.
Haters everywhere but I don’t really care
Volgend jaar volgt het besluit denk ikpowerboat schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:57:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Volgens GP krijgen we een staande start.
"When you grow up your heart dies"
Ocon vs Max rematch? Hopelijk gaat dat maar goed.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
What could go wrong?jan390 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:59:
Standing start
ICE ICE Baby
ik ben het hier wel mee eens, maar ja met alle aandacht nu voor alle regeltjes moesten ze dit wel doen.ArcticWolf schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:58:
[...]
Ja hij hing met z'n banden vrij over de drain... Vind dit niet echt "assistentie" maar goed, de regel is zwart/wit. Het is niet dat hij er voordeel bij had.
Dat wordt 110% chaos. Kan het me bijna niet voorstellen eerlijk gezegd.sjaool schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:59:
Volgens GP krijgen we een staande start.
Journalist meldt nu 4 minuten delay. Start 18:06 en rollend.
Had hij het wel zelf mogen doen?ArcticWolf schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:58:
[...]
Ja hij hing met z'n banden vrij over de drain... Vind dit niet echt "assistentie" maar goed, de regel is zwart/wit. Het is niet dat hij er voordeel bij had.
Nog nieuws over de auto van Perez? Daar was ook iets mee schijnbaar?
Grote jongen.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
*Burp*![]()
En nog een paar minuten over voor een sanitaire stop. Hopsakee.![]()
[Afbeelding]
En paar min uitstel. 18:06 nu
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een foto van je drol hoeven we niet, dank je.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
*Burp*![]()
[Afbeelding]
Mijn zoon van 10 gluurt mee op mijn beeldscherm en vraagt zich af hoe je dat in godsnaam zo snel hebt weg weten te werkenStefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
*Burp*![]()
[Afbeelding]
Drie kwartier koken, vier minuten inladen.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
*Burp*![]()
[Afbeelding]
Ik vind Ruth een geweldige toevoeging aan het team. Haar kennis en inzichten zijn van een enorm toegevoegde waarde.hamsteg schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:56:
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Lol. Ditto. Ik verbaasde mij ook al over de hoeveelheidJeroenTheStig schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:01:
[...]
Mijn zoon gluurt mee op mijn beeldscherm en vraagt zich af hoe je dat in godsnaam zo snel hebt weg weten te werken
DUGG
Snelle spijsvertering?StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
*Burp*![]()
[Afbeelding]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Nou 5 minuutjes extra omdat @StefanVerkerk een grote boodschap moet doen.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
*Burp*![]()
[Afbeelding]
Ze zijn weer lekker besluiteloos.
Daar hoeven we geen bewijs van te zien ...StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
*Burp*![]()
[Afbeelding]
De coureur die erin zitDirickteur schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:00:
Nog nieuws over de auto van Perez? Daar was ook iets mee schijnbaar?
Het valt mij nog mee dat ze het niet na de race gaan bekijken of het een rolling of een standing start wordt.
Moest eerst even bij McLaren gecheckt worden wat hun voorkeur had qua start
Ik ga voor een "Sliding start"sjaool schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:02:
Het valt mij nog mee dat ze het niet na de race gaan bekijken of het een rolling of een standing start wordt.
ICE ICE Baby
En we gaan weer los. Veel plezier verder
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nouja VER hoeft iig geen gat meer dicht te rijden
True, maar wat advies van een styliste kon geen kwaadMajor_ton schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:02:
Ik vind Ruth een geweldige toevoeging aan het team. Haar kennis en inzichten zijn van een enorm toegevoegde waarde.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kolere. Realiseer mij dat we nog niet eens halverwege zijn
DUGG
Een nieuwe rode vlag komt prima uit, dat begrijp je wel.DoeEensGek schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:02:
[...]
Nou 5 minuutjes extra omdat @StefanVerkerk een grote boodschap moet doen.

Sorry als dit te off-topic is gegaan.

Die SC rijd toch zo vaak aan kop, maar wint nooit een prijs, moet toch frustrerend zijn voor die bestuurder
Hello?!
Okay bij FER zijn ze nu in de war.
Zijn er meerdere typen inters? Question?
Zijn er meerdere typen inters? Question?
ICE ICE Baby
Goed, iedereen wederom een fijne race!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Sain do tire strategy.
Een geweldige boordradio van Sainz!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lNc8rMaXs0H7c1J0Nnab3uc7.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat wordt weer een leuke Lollipopman
Mijn reviews al gezien?
Jij zou er toch nieuwe inters onder leggen? Nee jij toch? 🤌
Wtf…. Chaos wederom achterin
Norris, ook unsafe rejoin op de track?
[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 03-11-2024 18:06 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
LEC "Did you give my inters to SAI?" Question?
[ Voor 3% gewijzigd door djmuggs op 03-11-2024 18:06 ]
ICE ICE Baby
Zo hoe lomp ging Norris terug de track op!
at your service
Niemand heeft het over GAS.. maar ook een puike prestatie 10+ plaatsen
sainz ook niet gestraft met hamiltonIllegal_Alien schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:06:
Norris, ook unsafe rejoin op de track?
Volgens mij hadden ze voor de veiligheid beter eerst wat SC rondjes kunnen doen.
Ik wilde hem al posten maar ben wat te vroeg.
https://f1.com/vote
https://f1.com/vote
OCO loopt uit nu
Trough the spray, i promise you they are there....
Natte zooi hoor die baan
DUGG
Er schijnt ingehaald te worden, ik zie het alleen niet zo goed met alle mist op de baan.
Superspannende race. Je ziet dat ze grote gaten aanhouden.
Superspannende race. Je ziet dat ze grote gaten aanhouden.
Mist met af en toe een auto. Weer eens wat anders
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit moet een unsafe zijn van Norris en hoe zit het met die straf van Piastri?
Na de race...The_Butler schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:06:
Zo hoe lomp ging Norris terug de track op!
Waarom is OCO opeens zo snel? Net ook al met die 8sec voorsprong, of mistte ik wat?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |