Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Nu welGynnad schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:37:
Rode vlag is nog niet nodig, laat ze eerst maar eens op de full wets rijden, zolang ze nog voor inters stoppen is er nog niet veel aan de hand dus
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dus even goed de baan controleren.
ICE ICE Baby
Maar ziet er goed uit voor Max nu.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
"When you grow up your heart dies"
Race is nog niet voorbij, kan altijd een straf komen.jaapstobbe schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:38:
Wat een mazzelpik die max
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn reviews al gezien?
en we zijn nog niet halverwege
Benieuwd hoe het vervolg gaat.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb echt met ze te doen, die gasten werken al zo hard en hebben echt veel pech.DeBaroN schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:38:
Goed shot van de Williams monteur....
Hou op, race is niet eens halverwegev8power67 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Wtf max gaat hem winnen. Okee groot deel skills maar wtf wat een geluk heeft hij hier!
Ho ho, er kunnen nog kwart / halve punten worden uitgedeeld? Daar heeft NOR met de sprint race nog voordeel bij hehe.sverzijl schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:38:
Dit scenario had ik niet voorzien. Nu valt het dubbeltje ineens naar de andere kant
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat een weekend voor hun.
Volgens mij is Max toch echt de gelukkige hier.
De regen spoelt dat wel weg hoordjmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:38:
Koelvloeistof kwam eruit lopen, mogelijk meer vloeistoffent eruit?
Dus even goed de baan controleren.
Een beetje? volgens mij mag hij nu gratis andere banden steken.PeacekeeperNL schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Toch nog beetje geluk voor RBR. Maar wat een klap moet dat zijn geweest, auto flink in de puinpoeier
uhhh tankenMaZo schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Max moet nog tanken, dus veel heeft hij er niet aan.
We zijn er nog lang nietFabianGTI schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
En hier iedereen maar zeuren dat de f1 corrupt is enz. enz.
En de accountant, iets met budgetcap.AppleFan2007 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:38:
Moet je toch wel kunnen, je auto 2 keer op een dag kapot rijden.
medelijden met de williams mechanics
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 8% gewijzigd door djmuggs op 03-11-2024 17:40 ]
ICE ICE Baby
Zonder die crash was er precies gebeurd wat die Herbert wil. Dus ja, gewoon corrupte bende!FabianGTI schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Als het een oude volvo was geweest gewoon het frame een paar keer rechtslaan met een baco en weer gaan
Ja er kan nog val alles gebeuren. Maar het zou minder gaan regenen, dus paar rondjes SC moet toch nog kunnen lijkt meStefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
[...]
Ho ho, er kunnen nog kwart / halve punten worden uitgedeeld? Daar heeft NOR met de sprint race nog voordeel bij hehe.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
DUGG
Dit is gewoon slim en geluk afdwingen. Max heeft tot nu toe gereden als een wereldkampioen.v8power67 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Wtf max gaat hem winnen. Okee groot deel skills maar wtf wat een geluk heeft hij hier!
FTFYPyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Ik heb niks gezegd! Wat ontzettend zonde voor Colapinto & Williams. Echt heel zuur duur.
Maar ziet er goed uit voor Max nu.
Naar Super Max kijken!jaapstobbe schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:40:
Kan iemand mij vertellen wat RBR nu gaat doen qua srategie?
Het kan allemaal in dit knotsgekke weekend.
Maar Max staat waar hij staat door zijn masterclass in de regen laten we wel wezen
Voor hoeveel ton aan schade zou er inmiddels gereden zijn?
Haha die voelt nattigheidPierre schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:40:
Geweldig die Norris ja gratis banden.

Slechte regel btw maargoed.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
3 Nov 2024, 17:40:51, Lap 33
Tijd voor de partytenten
hij is toch echt zelf naar voor geredenFabianGTI schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Maar vergeleken met de Q eerder vandaagHippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:40:
[...]
Een beetje? volgens mij mag hij nu gratis andere banden steken.
Maar zeker, goede keus geweest van Max om buiten te blijven.
Mijn reviews al gezien?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En zo kut voor Williams, daar heb ik echt mee te doen
Ik denk dat het olie is. Volgens mij zitten daar olie koelers.Theswitch schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:40:
Lijkt er bezine uit de auto vsn COL.te komen?
Pit tijdens sc, max bleeft buiten hopend op rode vlag.Deruxian schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
Ik ben het even kwijt; hoezo is Norris nu achter verstappen?
Tanken? Naar welke oude race zit jij te kijken?MaZo schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:39:
Max moet nog tanken, dus veel heeft hij er niet aan.
Als je nieuwe banden bedoelt, dat klopt, en die kosten hem nu exact 0 seconden
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hij is toch gaan pitten en Max niet?Deruxian schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
Pitstop.Deruxian schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
Regendans #7 dansschoen-strat-6 veter-mode-3jaapstobbe schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:40:

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Haters everywhere but I don’t really care
StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
AWNINGS MAY BE USED
Tijd voor de partytenten

ICE ICE Baby
Is de party tent open aan de zijkant?StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
AWNINGS MAY BE USED
Tijd voor de partytenten
Dat zouden ze na de race afhandelen las ik ergensChevy454 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
Wat is er nu uit de "valse start" van Norris gekomen?
Na de race, al hebben ze nu even de tijd er wel voor.Chevy454 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
Wat is er nu uit de "valse start" van Norris gekomen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Stap 1 Banden wisselen afhankelijk van wat het weer wordt na deze rode vlag (als er nog gestart wordt uberhaupt)jaapstobbe schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:40:
Stap 2 VER mag OCO inhalen
Stap 3 VER wint
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nou ik durf deze wel te maken. Hij is in deze condities echt onverslaanbaar. Ocon gaat hem niet tegen houden. Norris kwam russel pas voorbij toen de regen extreem werd, hoe graag ik ook zou willen zien dat norris flink inloopt op max puur om nog een paar spannende races tegemoet te gaan. Ik zie het niet gebeuren.
Max gaat deze pakken 100%!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heerlijk tot nu toe

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Achja, win some, lose some. Eerder dit jaar ook al eens tegengezeten met banden wisselen onder rood dacht ik. Maar als COL niet was gecrashed waren ze misschien gewoon doorgegaan en was Max het bokje.PeacekeeperNL schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
[...]
Maar vergeleken met de Q eerder vandaag
Maar zeker, goede keus geweest van Max om buiten te blijven.
Goede reden om dat niet te doen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Weer? Heb je niet derest van het jaar bekekenvhal schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:43:
Ik blijf het een rare regel vinden dat je nu van alles aan een auto mag doen. Strontmazzel weer voor Verstappen...
Na alle pech is het onder aan de streep weer gelijk.vhal schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:43:
Ik blijf het een rare regel vinden dat je nu van alles aan een auto mag doen. Strontmazzel weer voor Verstappen...
Beetje dan
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Radiator koelvloeistofTheswitch schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:40:
Lijkt er bezine uit de auto vsn COL.te komen?
Van mij hoeft dat niet hoor, neem nog een biertje en chill
ICE ICE Baby
laat ze beide maar lekker staan daar, met een iets andere volgorde
Pitten voor super-plus benzine.Dido schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
[...]
Tanken? Naar welke oude race zit jij te kijken?Wij zitten in 2024
Als je nieuwe banden bedoelt, dat klopt, en die kosten hem nu exact 0 seconden
Ze moeten nog meer dan de helft van de raceafstand he.
Een bekende riep ooit "STRAATFEEST!" In de pitlane kunnen ze vast beginnenStefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:41:
AWNINGS MAY BE USED
Tijd voor de partytenten
Dat is natuurlijk ook een deel van de reden waarom Verstappen buiten bleef.vhal schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:43:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ben net vier weken getrouwd. Weet je wat dat kost!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Je kunt beter thuis blijven en F1 kijken. Anders zit je daar chagrijnig te zijn en heeft niemand wat aan
Tellen.ze vanaf de eerste formation lap of de 2e
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |