Banden en bodem. Met alleen banden ga je het niet redden. Een maximum bodem oppervlak zou wellicht helpen.Requiem19 schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:26:
Als ze die banden echt goed zouden maken zou het veel meer worden zoals in Schumacher tijden.
Bijna geen inhalen op de baan, maar vooral in de pits. Reden is dat dan Q pace = race pace. Als iedereen start op de plek die correspondeert met z’n snelheid wordt de variatie veel kleiner en krijgen we meer processies.
Nu zie je dat er aan het einde van stints steeds grotere delta’s komen tussen rijders en daarmee ook gevechten.
Klinkt leuk zulke banden, maar ik daag iedereen uit om eens een volledige race van de jaren ‘00 te kijken op pak m beet Barcelona. Het gebrek aan actie past gewoon niet meer in 2024.
Edit sorry: ik moet dit aardiger verwoordenmatthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:38:
[...]
![]()
Ik zeg toch niet dat ze gelijk staan. Ik zei: wil je als Lando een kampioenschap winnen als je daar vanaf nu kadootjes van Piastri voor nodig zou hebben.
Dan kom jij met een kwalificatiestaatje aan, waarna ik laat zien hoe het race verloop was. Die 60 punten lagen vooral aan het begin en de laatste paar races.
En los daarvan: niemand weet hoe de laatste 4 races gaan verlopen, Max won begin van het jaar ook nog. En de vraag was hypothetisch: wil je als Lando een kampioenschap winnen als je daar vanaf nu kadootjes van Piastri voor nodig zou hebben.
Ik snap de vraag gewoon niet, omdat nergens uit blijkt dat Piastri de komende 4 races sneller zal zijn dan Norris. Dat zou een grote ommekeer zijn.
Ten tweede: Piastri is retegoed. Knap dat Mcl 2 top coureurs naast elkaar durft te zetten die zo goed zijn. Het is geen schande dat Norris af en toe langzamer is.
[ Voor 22% gewijzigd door Requiem19 op 03-11-2024 09:58 ]
Je benoemt het verschil tussen racen en entertainment. De factor entertainment is vele malen belangrijker geworden. Dat snap ik ook wel, maar zonder drs was er anders geen fluit veranderd tov de jaren 90. Dat ze nog steeds niks hebben willen veranderen met DRS vind ik gewoon raar. Te weinig keren dat de ingehaalde een kans heeft om drs terug te pakken. Ook de ongelimiteerde keren dat drs gebruikt kan worden vind ik gewoon onzinnig. Gooi daar eens een limiet op. Want het is gewoon gratis en voor niks snelheid, tijd en machine besparen als je op het juiste moment in de drs detectie zone zit.Requiem19 schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:26:
Als ze die banden echt goed zouden maken zou het veel meer worden zoals in Schumacher tijden.
Bijna geen inhalen op de baan, maar vooral in de pits. Reden is dat dan Q pace = race pace. Als iedereen start op de plek die correspondeert met z’n snelheid wordt de variatie veel kleiner en krijgen we meer processies.
Nu zie je dat er aan het einde van stints steeds grotere delta’s komen tussen rijders en daarmee ook gevechten.
Klinkt leuk zulke banden, maar ik daag iedereen uit om eens een volledige race van de jaren ‘00 te kijken op pak m beet Barcelona. Het gebrek aan actie past gewoon niet meer in 2024.
Enterntainment is prima, maar het is veel te ver doorgeslagen imo. Drs treintjes willen ze niet eens oplossen, en dat kan je prima doen door het aantal drs activaties gewoon te limiteren.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Tanken gaat niet terugkomen, want zolang er tijdsdruk blijft om stops zo kort mogelijk te houden, gaan teams en rijders risico's nemen om net die paar tienden van een seconde af te halen. En met banden gaat het ook regelmatig fout, met tanken introduceer je nog eens extra risico's.Dennisdn schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:54:
[...]
Zoiets Inderdaad, ik heb geen technische kennis om er serieus over mee te kunnen praten maar ik zou dénken dat de technieken nu zo vooruit zijn gegaan dat het veilig moet kunnen… en dan nog steeds wel een maximum aan brandstof om het zuiniger-voor-het-milieu te behouden
Dus dit gaat een DIY-entertainment-zondag worden net als gisteren?StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:39:
De wachtrijen om binnen te komen zijn er inmiddels al bij de poorten van het circuit en tegelijkertijd is het ook al begonnen te regenen aldus deze post op Reddit:
https://www.reddit.com/r/formula1/s/cuBXwt6FM3
Eens, het is nu deels sport, deels commercieel product.siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:52:
[...]
Je benoemt het verschil tussen racen en entertainment. De factor entertainment is vele malen belangrijker geworden. Dat snap ik ook wel, maar zonder drs was er anders geen fluit veranderd tov de jaren 90. Dat ze nog steeds niks hebben willen veranderen met DRS vind ik gewoon raar. Te weinig keren dat de ingehaalde een kans heeft om drs terug te pakken. Ook de ongelimiteerde keren dat drs gebruikt kan worden vind ik gewoon onzinnig. Gooi daar eens een limiet op. Want het is gewoon gratis en voor niks snelheid, tijd en machine besparen als je op het juiste moment in de drs detectie zone zit.
Enterntainment is prima, maar het is veel te ver doorgeslagen imo. Drs treintjes willen ze niet eens oplossen, en dat kan je prima doen door het aantal drs activaties gewoon te limiteren.
Uiteindelijk is Libert gewoon een investeringsmaatschappij. Ze kopen voor bedrag A. Willen de toko meer waard laten worden en dan verkopen voor bedrag B.

Ben wel benieuwd wat de FIA/FOM vandaag voor planning klaar hebben. Kan mij toch niet indenken dat er geen uiterlijke starttijd voor de Q vast ligt bv. Dus zeg iets als "Q start op zijn laatst om 12u en is op zijn laatst afgelopen om half 2" (NL tijden dan). Met wellicht ook nog een mogelijkheid om de race alsnog naar voren te halen als er daar echt een gat van beter weer is.
Want ze zullen toch vast een voorkeur hebben voor het houden van een race en niet voor het houden van een Q. Dus als het nu fors blijft regenen en er bv om 2 of 3 uur (NL tijd) een gat van betere omstandigheden is/lijkt te zijn kan ik me niet indenken dat ze de Q gaan uitstellen / afwachten tot zo laat en daarmee of de race moeten opschuiven of de race in een slechte(re) weersomstandigheden zou komen te liggen waarvan ze weten dat ze daarin niet gaan rijden.
Nee dat was niet nodig. In het contract van de teamgenoten van Michael Schumacher stond dat zeRobertMe schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:22:
[...]
Moest die zijn teamgenoot ook afremmen om DRS te geven aan hem (/Schumacher)? In mijn herinnering was er toen in ieder geval geen DRS
Michael Shumacher altijd voor moesten laten gaan.
De Lando Norris haat en verachting zit er erg diep in op dit forum. Ik heb een vermoeden waarom dat is...
never argue with a moderator, he will shut your account down.
De vraag komt voort uit het kadootje van de sprint race?Requiem19 schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:47:
[...]
Edit sorry: ik moet dit aardiger verwoorden.
Ik snap de vraag gewoon niet, omdat nergens uit blijkt dat Piastri de komende 4 races sneller zal zijn dan Norris. Dat zou een grote ommekeer zijn.
En Piastri's: "I would sacrifice a win to help Lando Norris’ title bid".
Haters everywhere but I don’t really care
11:30 oerhollandse tijd nogsteeds de kwalificatie gepland of is er alweer geschoven?
Ik vind het persoonlijk niet heel erg als Norris af en toe hulp krijgt van Piastri. Piastri heeft hem ook (onnodig?) punten gekost in bijv Monza.matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:12:
[...]
De vraag komt voort uit het kadootje van de sprint race?
En Piastri's: "I would sacrifice a win to help Lando Norris’ title bid".
Mclaren heeft de rest van het seizoen het ook eerlijk gespeeld. In Hongarije moest Norris bijv z’n plek teruggeven toen hij door strategie voor kwam te liggen.
Voor mij zou het anders voelen aks Piastri vanaf race 1 de knecht zou zijn geweest van Norris, maar dat is totaal niet het geval. Ik denk eerder dat ze te lang hebben gewacht met de beslissing te maken om Norris te prioritiseren.
Als je denkt dat ik Norris haat moet je mijn berichten toch wat beter lezenSpeedster schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:08:
[...]
Nee dat was niet nodig. In het contract van de teamgenoten van Michael Schumacher stond dat ze
Michael Shumacher altijd voor moesten laten gaan.
De Lando Norris haat en verachting zit er erg diep in op dit forum. Ik heb een vermoeden waarom dat is...
Zo schreef ik gisteren ook nog "gewoon" dat Verstappen die penalty verdiende. Maar... Leclerc ook een taakstraf had moeten krijgen voor zijn "fuck" en Norris +10s voor buiten de baan inhalen. Allemaal eerder zwart wit bestraft, maar de laatste twee verzinnen ze plausibel klinkende mitigerende omstandigheden, iets dat bij Verstappen gisteren ook had gekund. Waarbij de FIA er op deze manier een jury sport van maakt.
Lokale tijd vanaf 14.00 tot 17.00 onweer... oei ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Fia heeft maar 2 opties als het niet doorgaat.
Fp1 tijd nemen voor de uitslag en halve punten maar dan laten ze wel heel duidelijk biased te zijn naar mclaren. (1 rondje rijden achter safety car... ala belgie)
Race cancellen en 0 punten maar dan zijn ze weer biased naar verstappen..
Fp1 tijd nemen voor de uitslag en halve punten maar dan laten ze wel heel duidelijk biased te zijn naar mclaren. (1 rondje rijden achter safety car... ala belgie)
Lees nog even terug: halve punten zijn niet meer van toepassing op de manier waarop jij het zegt.mr. schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:20:
Lokale tijd vanaf 14.00 tot 17.00 onweer... oei ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Fia heeft maar 2 opties als het niet doorgaat.
Je hebt gemist dat de regels veranderd zijn na Spa '21? 1 rondje achter de SC is geen race meer. Er worden nu nog maar zeer minimaal punten uitgedeeld nadat minimaal 2 rondes onder "green flag" gereden zijn. En de ~50% treed pas in werking vanaf 50% van de ronden gereden.mr. schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:20:
Gaat erom spannen. Onvoorspelbaar daar.DoeEensGek schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:16:
11:30 oerhollandse tijd nogsteeds de kwalificatie gepland of is er alweer geschoven?
Yellow Alert for Storm
Start 2:08 PM, Saturday, November 2
End 10:00 AM, Sunday, November 3 / 14:00 NL
Als je zo die radars bekijkt.. Ik denk dat er wel een grote kans is dat het niet doorgaat vandaag.
Ah dat heb ik dan inderdaad gemist dus dan is dit eigenlijk zelfs gunstig voor max 😀RobertMe schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:22:
[...]
Je hebt gemist dat de regels veranderd zijn na Spa '21? 1 rondje achter de SC is geen race meer. Er worden nu nog maar zeer minimaal punten uitgedeeld nadat minimaal 2 rondes onder "green flag" gereden zijn. En de ~50% treed pas in werking vanaf 50% van de ronden gereden.
Gewoon de Quali rijden en kijken hoever ze komen kwa Q's en die Q geld dan als race opstelling, dan kan het nog wel eens verrassend worden op een niet al te natte baan.
ICE ICE Baby
Betere radar:
https://www.climaeradar.c...ue&tz=America%2FSao_Paulo
https://www.climaeradar.c...ue&tz=America%2FSao_Paulo
#F1 #BBCF1 #BRAZILGP SUNDAY: It's 6.25am at a wet Interlagos after a night of periodic light rain. More of this is now spreading south across the circuit, with a gradual uptick in rainfall amounts/rates & heavier bursts at times this morning. Air temp currently 19.8C & track 20C
— Ian Fergusson (@fergieweather) 3 november 2024
Mentaal ook wel weer lastiger dat de coureurs nu ineens om 6:00 in de paddock moeten zijn, lijkt me?
per aspera ad astra
Als coureurs in extreme mate vastklampen aan een bepaalde routine wel, maar denk dat ze gisteren vroeg naar bed konden gaan, dus het zal wel reuze meevallen.LAD93 schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:46:
Mentaal ook wel weer lastiger dat de coureurs nu ineens om 6:00 in de paddock moeten zijn, lijkt me?
Maar klinkt niet echt alsof er zometeen qualy is? 11.30 en sky heeft nog geen live beelden zover ik kan vinden/zien.
Mclaren have confirmed that they’ve switched out the new rear wing they were running this weekend for a higher downforce spec to deal with the rain.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 3 november 2024
Nog een record erbij. 

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vreemd niets over Michael Schumacher... Dat jij Lando Norris niet haat begrijp ik volkomen.RobertMe schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:20:
[...]
Als je denkt dat ik Norris haat moet je mijn berichten toch wat beter lezen
Zo schreef ik gisteren ook nog "gewoon" dat Verstappen die penalty verdiende. Maar... Leclerc ook een taakstraf had moeten krijgen voor zijn "fuck" en Norris +10s voor buiten de baan inhalen. Allemaal eerder zwart wit bestraft, maar de laatste twee verzinnen ze plausibel klinkende mitigerende omstandigheden, iets dat bij Verstappen gisteren ook had gekund. Waarbij de FIA er op deze manier een jury sport van maakt.
De haat tegenover de FIA en de stewarts zit erg diep bij je. Ik zou zeggen doe een poging om je aan te melden bij de FIA of bij de stewarts. Iets met "de beste stuurlui staan aan wal ".
Het is echt niet makkelijk voor de stewarts en de FIA om alles correct te doen en iedereen zijn zin te geven.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Rain is expected to play a role in the qualifying session - it is currently falling at the Interlagos track and is expected to stop at 9:00 AM local time.
That means that it is set to rain all through qualifying, with the session currently scheduled to start at 7:30 AM local time.
The FIA forecast states the rain will increase from level 2 to level 3 from 07:10 AM - 20 minutes before the start of qualifying compared to its current state.
However, the worst of the rainfall is not expected until later in the afternoon, boosting the chances of F1 getting the session underway.
That means that it is set to rain all through qualifying, with the session currently scheduled to start at 7:30 AM local time.
The FIA forecast states the rain will increase from level 2 to level 3 from 07:10 AM - 20 minutes before the start of qualifying compared to its current state.
However, the worst of the rainfall is not expected until later in the afternoon, boosting the chances of F1 getting the session underway.
Zou het wel een mooie stunt vinden als de weergoden in het voordeel van Verstappen gaan werken dit weekend. Zal ie alleen alsnog die 5 plekken gridstraf moeten inlossen de volgende race natuurlijk.
Als we inhaalacties willen zien, moeten we gewoon standaard de betere auto/coureurs achterin zetten(omgekeerd veld). Maar dan krijg je gewoon kant en klare inhaal momenten. Je wilt spannende actie. Bijna wel bijna niet inhaal acties. Buiten om waar het niet kan en bandjes tegen elkaar. Maar dat kan je niet zomaar regelen. Daar zijn geen regels voor te verzinnen, hoogstens regels die tegen werken, laten we dat zoveel mogelijk voorkomen en voorderest kan een baan layout veel invloed hebben op acties. Dat stukje moet veel serieuzer genomen worden. America is een mooi voorbeeld waar de regels eigenlijk het verpesten door de layout van de baan, terwijl het wel een goede baan is!SpaceAce schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:41:
[...]
Eens, men denkt vaak "vroeger was alles beter". Dat wordt vooral veroorzaakt dat vooral de leuke dingen van vroeger worden herinnerd en de saaie dingen niet zijn blijven hangen. Er waren destijds ook races met amper inhaalacties. Ik denk dat tussen 1990 - 2010 er een stuk minder ingehaald werd dan de huidige generatie. Oke, er was geen DRS, maar met DRS ontstaan ook mooie inhaalacties.
Mooie races ontstaan gewoon.
De FIA moet juist niet iedereen zijn zin geven. Er ligt een reglement en dat moet zijn waar ze naar kijken. Niet waar een willekeurig team zin in heeft.Speedster schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:50:
Het is echt niet makkelijk voor de stewarts en de FIA om alles correct te doen en iedereen zijn zin te geven.
Ik ga niet voor andere spreken, maar dit is geen haat tov stewards. Dit zijn keer op keer onlogische beslissingen en vooral inconsistente beslissingen en redenaties van de stewards.Speedster schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:50:
[...]
Vreemd niets over Michael Schumacher... Dat jij Lando Norris niet haat begrijp ik volkomen.
De haat tegenover de FIA en de stewarts zit erg diep bij je. Ik zou zeggen doe een poging om je aan te melden bij de FIA of bij de stewarts. Iets met "de beste stuurlui staan aan wal ".
En wat betreft schumacher, er is veel meer haat ooit geweest en nog steeds tov MSC. En zelfs nu hij praktisch half-dood is heeft men geen problemen om kritiek te hebben op vroegere acties. En compleet kritiekloos tegenover Britse coureurs. Dus ja, het is echt geen haat, het is gewoon bias die beredeneerd kan worden. Dat andere mensen het anders zijn is prima, maar de logica en redenatie is er wel degelijk dat er consequente bias is. En daar zijn genoeg voorbeelden voor.
Op F1TV hebben ze geen zin in een half uur pre-qualifying show?
Bij ViaPlay ook niet.RobertMe schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:59:
Die hebben al hun beelden en commentaar opgemaakt met het uitstellen van de kwalificatie
Sky is eindelijk live. Ziet er nog nat uit
Met veel regen. Ze zeggen wel niet zo erg als gisteren, maar toch.
[ Voor 42% gewijzigd door siggy op 03-11-2024 11:04 ]
Ik zit ook al te wachten denk het niet 😂RobertMe schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:59:

Hopelijk gaat alles wel gewoon door en mogen ze op de Full wets gaan rijden, dat hebben we (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) lang niet meer gezien. Helaas veranderd deze baan vaak bij veel regen in een rivier, wat het direct onveilig maakt maar anders zouden ze prima kunnen rijden met regen zoals vroeger ook gebeurde.
Ben heel benieuwd hoe deze dag zich ontvouwt
Heb wel zin in een regenrace of een droog / regen / droog race

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je negatief denkt dan zou je kunnen zeggen dat ze gisteren al meer "pre" hebben gedaan dan andersRobertMe schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:59:
Maar de verwachting voor vandaag is toch wel dat we ook vrij veel gaan wachten. Dus ik kan mij voorstellen dat ze ofwel een kwartier voor aanvang of misschien pas 5 minuten voor aanvang beginnen (omdat 5 min doorgaans de 'switch' is naar de echte uitzending).
Ach, wat valt er te vertellen? Het enige dat wij willen is een camera op de grid. Dat had ik gisteren al geopperd maar het is wel improviseren vandaag natuurlijk. Ik denk dat we genoeg regen beelden gaan zien.
F1tv heeft in ieder geval de stream op standby, wederom op het data kanaal staat geluid van de baan aan.
Sky F1 is wel live zie ik.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als je in Zwitserland woont of bent, over 15 minuten gaat SRF (Gratis en legaal, wel wat lagere kwaliteit) ook live.
[ Voor 3% gewijzigd door BlazeMuis op 03-11-2024 11:11 ]
Ik hoor de safety car rondrijden maar zie hem niet...
Op Sky F1 prijzen ze Hill voor zijn wet weather racing skills hahahah
Met serieus 1 enkele goede regen race gereden

Dan gaat Max dus winnenJasphur schreef op zondag 3 november 2024 @ 07:45:
[...]
Hmm. Dan ga ik het niet redden de race live te kijken.
F1TV live
[ Voor 11% gewijzigd door jaapstobbe op 03-11-2024 11:15 ]
Iemand anders ook problemen met de stream van Viaplay voor de qualificatie?
Yup, foutmeldingHeemels schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:15:
Hier doet hij het ook niet.Heemels schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:15:
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Damon Hill is zich even belachelijk aan het maken
It is worth remembering things like this. Very entertaining. Fair racing? I think so. Little over the top perhaps. Where is the line? 🤷🏻♂️ #f1 https://t.co/g48m3HCB9Z
— Damon Hill (@HillF1) 3 november 2024
Misschien omdat het op een andere tijd is...?Scuderia110 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:16:
Hier ook storing bij viaplay
(ik kijk F1TVPro)
Raar. Ik zit nu naar Sam en het weerbericht te kijken. Het lijkt iig wel door te gaan over 10 min.
Dat gehint naar illegale streams hoeft hier niet.
[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2024 15:00 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wel de Engelse World stream (het rondje rechtsboven)
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 03-11-2024 11:21 ]
Ik kijk nog steeds tegen “uitzending begint binnenkort” aan.jaapstobbe schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:19:
[...]
Raar. Ik zit nu naar Sam en het weerbericht te kijken. Het lijkt iig wel door te gaan over 10 min.
De internationale F1TV stream is nog niet live maar F1TV zelf (de Engelse) doet t sinds een minuut of 5.
Juist!! Tnx.Hoyden schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:20:
[...]
Wel de World stream (het rondje rechtsboven)
Bijna droog

Ik krijg niet de indruk dat er binnen 10 min een kwalificatie is.
Nvm, gewoon hele saaie camerashots van Sky zelf.
We're going !
Nvm, gewoon hele saaie camerashots van Sky zelf.
We're going !
[ Voor 37% gewijzigd door siggy op 03-11-2024 11:23 ]
Gaan los over 7 minuten, veel plezier!siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:21:
Ik krijg niet de indruk dat er binnen 10 min een kwalificatie is.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kom op, er is een apart topic voor streams en kwaliteit: meesje in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
F1TV stelt nu dat als er WEL een Q komt nu, maar er mensen zijn die geen tijd zetten, dan gebruiken ze FP1 (voor die coureurs, voor iedereen die wel een tijd hebben geldt die volgorde van de Q).
Als er geen Q komt nu, dan is het aan de stewards welke volgorde ze nemen.
Als er geen Q komt nu, dan is het aan de stewards welke volgorde ze nemen.
[ Voor 18% gewijzigd door Mickey77 op 03-11-2024 11:27 ]
Wedden dat ze in dat laatste geval de vrije training nemen en niet de sprintMickey77 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:25:
F1TV stelt nu dat als er WEL een Q komt nu, maar er mensen zijn die geen tijd zetten, dan gebruiken ze FP1.
Als er geen Q kiomt nu, dan is het aan de stewards welke volgorde ze nemen.
PSN: bollsie
Zo ik ben er klaar voor, veel plezier allemaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ze gaan gewoon heur
Will Buxton bij de F1TV show, als er geen groen licht gaat zijn, de stewards eigenlijk nog geen idee hebben waar ze de grid dan op moeten baseren...
Ik zou toch denken dat er daarvoor wel een regeltje in de sporting regulations staat...
Ik zou toch denken dat er daarvoor wel een regeltje in de sporting regulations staat...
Nou gaan we dan eindelijk beginnen?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ze gaan door totdat er iemand ccrasht
Ze gaan de baan op dus dan is er in ieder geval een Q1
We gaan wel zien wat er nu gaat komen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hmm interessant, Olav geeft aan dat de teams slechts 2 sets wets hebben voor de hele dag.. Gaat nog wat worden dan straks met de race
Max is slim, iedereen in de pitstraat zodat hun banden afkoelen en Verstappen staat nog in de box!

/s
/s
Go go goo
https://f1manager.info/ranking/4605
En wie gaat er als eerste af, ben benieuwd.
Wets zijn toch nutteloos.DutchCrownNL schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:29:
Hmm interessant, Olav geeft aan dat de teams slechts 2 sets wets hebben voor de hele dag.. Gaat nog wat worden dan straks met de race
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
SAR? Oh wacht!Pierre schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:30:
Perez!!Pierre schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:30:
De vraag is niet of er iemand af gaat, maar wanneer
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is ook een gok. Straks kan Max geen tijd zetten als F1 kwalificatie stopt door stort buien..Holk schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:29:
Max is slim, iedereen in de pitstraat zodat hun banden afkoelen en Verstappen staat nog in de box!
/s
Ocon +10sPierre schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:30:
Op zich wel maar hij moet geen 8 minuten wachten wmb. Als de helft van het veld een rondetijd heeft van 2 minuten, dan moet je in die helft zitten. Kettingbotsing en het is rood zonder herstart...Holk schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:29:
/s
Pitbox van RBR is als eerste, dus hij zal sowieso ergens achteraan staan
Lawson geel
Nou, links in beeld is vanaf nu de startopstelling.
Eindelijk weer eens een kwalificatie op regenbanden… zien we niet vaak.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Lawson spinplizz schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:32:
Nu al gele vlag. Wie is van de baan?
Yeey we rijden met regen, veel plezier!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die stakes zijn door de dichtste spray nog te zien
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Haha jeetje dat is een ‘vloek’ van lang geleden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zhou de volgende
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |