hmmm wat is de kans dat we norris niet in Q3 zien... Zeker gezien hij geen regen rijder is
Goedemorgen! De broodjes waren iets later klaar in de oven dan gedacht, maar hier inmiddels ook ingecheckt. Heb er zin in, fijne tombola iedereen!
Zou lachen zijn als Norris en Verstappen dichtbij elkaar starten in de regen, ondanks de straf voor Max.JustM3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:34:
hmmm wat is de kans dat we norris niet in Q3 zien... Zeker gezien hij geen regen rijder is
Heerlijk om een keer weer een regen kwalificatie te hebben! Genieten dit
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
GP: "Don't know what Norris is doing in front of you"
Max: "Holding me up"
moguh allemaal, jee we zijn al begonnen? Ik kan het niet zien maar rijden ze nu op full wets of inters?
at your service
Als ze in Q3 ook nog een grasmaaier nodig hebben is dat wel handigHolk schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:34:
Wedden dat Stroll in Q3 komt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Max 2x gehinderd door Norris wat ik zo begrepen heb. Kon het nauwelijks zien op de onboard haha.
Full wets inderdaadThe_Butler schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:36:
moguh allemaal, jee we zijn al begonnen? Ik kan het niet zien maar rijden ze nu op full wets of inters?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja. Impeding. 5s penalty!StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:36:
GP: "Don't know what Norris is doing in front of you"
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Is het nu eigenlijk droog? Kan het niet goed zien.
Is nog niet eens genoemd bij sky, laat staan beelden.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:36:
Max 2x gehinderd door Norris wat ik zo begrepen heb. Kon het nauwelijks zien op de onboard haha.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik vraag me af als er iemand af gaat zn auto total loss en kunnen ze hem dan op tijd afhebben voor de race...
Perez paarse mini's.
---RAWE CEEK!!!---
Lekker Yuki
En…. rood
Colapinto
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jammer!!!
---RAWE CEEK!!!---
Heerlijk, tombola in Brasilia.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
MEDICAL CAR DEPLOYED
3 Nov 2024, 11:39:18
3 Nov 2024, 11:39:18
Haha dat bord dat in slowmotion omviel
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hopelijk gaan ze wel weer snel rijden.
Zo te zien is Colapinto er niet zó hard ingegaan, auto ziet er niet echt beschadigd uit.
Zo te zien is Colapinto er niet zó hard ingegaan, auto ziet er niet echt beschadigd uit.
Oh jullie zijn sneller dan F1TV.
⏩ PVOutput☀️
Vlag maar af, Yuki op pole
Als dit de start opstelling wordt dan NOR 10e en VER 11e, intressant.
ICE ICE Baby
F1TV Pro hierCartman! schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:40:
Waar kijken jullie? Ik heb F1TV pro en loop toch altijd 30s achter op de comments hier
Ik moet ook altijd oppassen hoe snel ik dit topic lees idd.Quad schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:40:
Ik kijk via F1TV met meerdere schermen.Quad schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:40:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kijk, de flatbed vrachtwagen staat er al naast. Ophijsen, boarding checken en gaan met die banaan!
F1TV Pro.Cartman! schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:40:
Waar kijken jullie? Ik heb F1TV pro en loop toch altijd 30s achter op de comments hier
We hebben nu iig voor iedereen tijden dus geen vraagteken meer over welke lijst we gebruiken voor de startopstelling

Viaplay is ongeveer 30s eerderQuad schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:40:
Jammer want COL heb ik wel hoog zitten als regenrijder
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ben benieuwd of ze nu weer gaan uitstellen door de crash. Ondanks dat Russell aangeeft dat de situatie beter werd en aan Inters moet worden gedacht.
De klok is teninste gestopt. Dus weg met die auto en gaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nou Williams, kijk even de beelden van Red Bull in Hongarije terug... repareren in 25 minuten moet lukken toch?!
Ze hebben drie en een half uur - Succes jongens!StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:42:
Nou Williams, kijk even de beelden van Red Bull in Hongarije terug... repareren in 25 minuten moet lukken toch?!
at your service
Nee, er zijn droge racelijn op baan zichtbaar.Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:42:
Regent het uberhaupt nog? Slecht te zien op tv.
Het regent nog, nu de auto's binnen staan zijn de plassen te zien en daar valt nog het nodige in.Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:42:
Het lijkt toch nog wel redelijk door te regenen
Nu toch wel duidelijk in beeld, het regent zeker nog.Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:42:
Groen en gaan als die auto weg is!
Q1 WILL RESUME AT 11:47
3 Nov 2024, 11:43:40
3 Nov 2024, 11:43:40
Het regent nu harder.
Boogity, boogity, boogity!G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:43:
Groen en gaan als die auto weg is!
Haha
Hoe sneller de auto's weer op de baan zijn, hoe droger de baan blijft of word
4,5 minuut tussen de rode vlag en track clear. Hartelijk dank marshalls!
Affluiten. Dit gebruiken voor de race. Norris P9, Max P12 en racen maar vanmiddag.
Haters everywhere but I don’t really care
Dit wordt uitstel, grote kans dat we nu de startopstelling hebben. Gezien er ook een minimale tijd tussen race en Q moet zijn zal de FIA de Q niet te lang willen uitstellen.
Als er vanmiddag überhaupt geracet wordt..matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:45:
Affluiten. Dit gebruiken voor de race. Norris P9, Max P12 en racen maar vanmiddag.
Hoeveel loop jij achter dan?TheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:45:
Dit wordt uitstel, grote kans dat we nu de startopstelling hebben. Gezien er ook een minimale tijd tussen race en Q moet zijn zal de FIA de Q niet te lang willen uitstellen.
Minimaal 2 rondes toch?Zewatanejo schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:46:
[...]
Als er vanmiddag überhaupt geracet wordt..
regen word zo minder en ze zijn weer wegTheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:45:
Bearman denkt ook, zijn jullie gek geworden met inters.
Geen idee.sig69 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:46:
Hoeveel loop jij achter dan?
Wel een mooie startopstelling zo!matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:45:
Aan de spray te zien, lijkt de baan nog best prima
Haha Russel
Ben benieuwd of er nog snellere tijden neergezet gaan worden deze Q1. ALB, ZHO, RUS, HAM en BOT in de gevarenzone...
Die Perez is best wel goed, sneller dan Verstappen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inhalen in Pitlane/Pitexit mogen ze ook wel verbieden. Albon zal z'n Williams maar beschadigd krijgen door zo'n actie van Russell..
⏩ PVOutput☀️
Max out, Tsunoda in.gambieter schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:49:
Die Perez is best wel goed, sneller dan Verstappen
In de pitstraat niet, exit welXgar schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:50:
Inhalen in de pitstraat mocht toch niet meer?
Dat is na Verstappen zijn actie ook verboden, dus ik zie hem hier nog wel een waarschuwing of straf voor krijgenQuad schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:50:
Inhalen in Pitlane/Pitexit mogen ze ook wel verbieden. Albon zal z'n Williams maar beschadigd krijgen door zo'n actie van Russell..
Zie hier het 'he turned into me'-syndrome
Gleed Max nou door in bocht 1? Dat zag er niet best uit haha.
Ze hebben het over blijven rijden om het water van de baan te rijden. Maar verdampt dat water dan zo snel? Want de spray zal net zo hard weer achter de auto terecht komen.
Misschien een beetje water in de banden doen dan?
Max reed paars in S2, maar gleed door... jammer.
Russell nog een domme actie..
⏩ PVOutput☀️
Russell is strafpunten aan het verzamelen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alweer een unsafe rejoin, net als in de sprint race van Russel.....
Dat dacht ik dus ook, dat Max daar een tijd terug op aangesproken was.G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:50:
[...]
Dat is na Verstappen zijn actie ook verboden, dus ik zie hem hier nog wel een waarschuwing of straf voor krijgen
Dat was wel behoorlijk impeding van RUS
Met een Brits paspoort mag dit gewoon toch?gambieter schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:52:
Russell is strafpunten aan het verzamelen.
Max kwam door dubbel geel. Wat een pech weer haha.
Tsunoda naar Red Bull confirmed?
Max heeft zijn tijd verbeterd, maar ging door dubbel geel. Weg tijd.
Max gaat zijn lap verliezen vanwege hulkenberg double yellow.
CAR 50 (BEA) TIME 1:36.289 DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 13
3 Nov 2024, 11:54:14
3 Nov 2024, 11:54:14
RUS krijgt toch wel een gridstraf hiervoor neem ik aan?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
CAR 30 (LAW) TIME 1:31.718 DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 12
3 Nov 2024, 11:54:51
3 Nov 2024, 11:54:51
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |