Strakke race van Sainz, hele race gecontroleerd op de eerste paar rondes na. Toch zonde dat hij weg moest bij Ferrari.. zal wel even wennen worden bij Williams volgend jaar. Sowieso goede dag voor Ferrari voor het WCC, dat gaat nog spannend worden. WDC wellicht ook, maar dan moet Norris wel op nog hoger tempo blijven inlopen. Maar daarvoor is 1 keer pech of een serieuze off day voldoende (maar dat geldt andersom voor Norris ook).
Dat denk ik ook ja, dan had Norris de race gewonnen, 25 punten gepakt en Max 4e met 12 punten. Meer dan 4e zat er ook echt niet in. Hij heeft Norris in ieder geval lang genoeg opgehouden om hem geen kans te geven op winst.KlaasjeNL schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:50:
Uiteindelijk alsnog niet verkeerd voor Max. Nu loopt Norris 10 punten in. Had hij Norris in het begin laten gaan en geen penalty gepakt, dan had Norris mogelijk de winst bepakt en was hijzelf 4de geworden, waarmee Norris 13 punten was ingelopen.
RBR zou ook niet in beroep moeten gaan tegen max zijn acties.... Maar wel tegen elke gelijke actie die niet bestraft is.Exocet schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:50:
En niemand anders tijdstraffen... Zo veel dezelfde acties die niet bestraft worden
Verder leuke race, jammer van Max dat die zich zo laat kennen. Had niet gehoeven en dan was P4 prima mogelijk geweest. En scheelt een hoop gedoe.
Maar aan de andere kant: liever zoals Max, dan zoals Leclerc

Zullen we de stewards niet gaan vergelijken met goden?pietr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:51:
Al is het alleen maar om de goden gunstig te stemmen.

Jammer dat de 400e voor Alonso in de garage eindigde.

Daar is ie veel te koppig voorpietr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:51:
Als Max slim is, biedt hij deze week excuses aan voor die actie in bocht 8. Al is het alleen maar om de goden gunstig te stemmen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Schandalig, dat geboe van het publiek.
Alle auto’s eindigen toch in de garage?Hippocampus schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
De vraag is wanneer….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik denk dat je dat tegen de stewards zelf moet zeggenStefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
[...]
Zullen we de stewards niet gaan vergelijken met goden?
drive through penalty for StefanVerkerk
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Inderdaad hij is niet voor niks 3x WDC
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Williams heeft maar 6 overwinningen minder dan Red Bull en maar 14 dan Mercedes.Robkazoe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:47:
Blijft bijzonder dat SAI volgend jaar niet bij een topteam rijdt.
Maar snap je punt, is voor Williams een hele tijd geleden. Laatste overwinning in 2012 (Pastor Maldonado) en daarvoor 2004 (Juan Pablo Montoya)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die zijn het meteen gaan vierenHippocampus schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
Prachtig voor Carlos, verdiend. Draait een prima seizoen weer bij Ferrari.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
TerechtLZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:53:
Norris uitgejouwd.
Dat kinderachtige gejank doet zijn reputatie geen goed
Hij zal het er heus wel over hebben met Lando maar dat gaan wij niet horen. Excuses nah... Ik denk niet dat Lando erop zit te wachten en omgekeerd ook niet. Het is racen.pietr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:51:
Als Max slim is, biedt hij deze week excuses aan voor die actie in bocht 8. Al is het alleen maar om de goden gunstig te stemmen.
"When you grow up your heart dies"
Hij ging niet over de finish, hij ontvangt geen vaantjeZeRoC00L schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
[...]
Alle auto’s eindigen toch in de garage?
De vraag is wanneer….
Maar het is toch de schuld van de top 3 dat Checo niet gewonnen heeft?StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
/s
Stel je voor dat je als team Sainz zou laten gaan voor een coureur die niet meer presteert zoals hij ooit deed, in een auto waar onbeperkt budget in gepompt kon worden....
Oh, wacht
Oh, wacht

Uiteindelijk eindige Max 11 seconden achter de Mercs. Misschien dat het vele inhalen z'n tol heeft geeisd maar ik vrees dat de Mercs er anders ook wel langs waren geweest.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:51:
[...]
Het is nu zaak om Max op het juiste pad te krijgen. Dit was onnodig en onzinnig punten weggooien. Doet me denken aan Hongarije 2006 met Schumacher vs Heidfeld. Compleet onnodig.
Max maakt het zichzelf moeilijk en niemand anders. Ferrari helpt gewoon en nog weet ie in zijn eigen voet te schieten omdat ie......naja geen idee.
Maar euhm, moet NOR niet eens een keer een motorwissel pakken en een gridpenalty incasseren?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Integendeel: WDC's zijn niet likable, wil hij echt winnen dan hoort dat erbij.LZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:53:
Norris uitgejouwd.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik snap alleen niet zo goed wat de Mexicanen tegen Norris hebben?StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
Op Sky hoor ik weinig? Klein beetje lawaaierig bij Norris, maar niet echt boegedoe?StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
Eens. Maar het Mexicaanse publiek was toch al niet echt leuk. Vorig jaar werd Leclerc bijna gelynched voor een belachelijke actie van Perez.....StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
Waarom zo onsportief, geen enkele reden om boe te roepen naar eendere welke driver
Publiek gaat met de wind mee. Werd Max toen met Checo ook niet uitgejouwd reeds?LZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:53:
Norris uitgejouwd.
Dit is een bekende Ferrari strategie, talent aan de kant zetten voor potentieel talent. (Niet om te het talent van Lewis te bashen, maar hoe hij het gaat doen bij Ferrari moeten we nog maar zien)Charles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:53:
Stel je voor dat je als team Sainz zou laten gaan voor een coureur die niet meer presteert zoals hij ooit deed, in een auto waar onbeperkt budget in gepompt kon worden....
Oh, wacht
Concurrent van een RB-coureur.Richh schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
Ik snap alleen niet zo goed wat de Mexicanen tegen Norris hebben?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als je geen spaanstalig paspoort hebt....dglavimans schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Publiek gaat met de wind mee. Werd Max toen met Checo ook niet uitgejouwd reeds?
Wat hebben ze er nou precies over dat Sainz een geweldige inhaalactie op Verstappen had? Dat was toch gewoon DRS op het rechte stuk?
Wil niet weer commentaar geven over Perez,maar dit moet toch onderhand genoeg zijn. 🤐
Max heeft zijn eigen Race verkloot, je hoort de frustratie in zijn stem over de boordradio en meteen maakt hij de domme en onnodige actie, terecht afgestraft.
De snelheid van McLaren blijft mij verbazen,elke keer als ik denk dat gaan ze niet meer dicht rijden, lijkt wel of ze een turbo knop hebben en toch weer vooraan mee doen voor het podium en punten.
Sainz wat een baas,hoop echt dat hij volgend seizoen een competitive auto onder zijn komt krijgt. 💪🏻
Wtf is er aan de hand met de update van Mercedes op Ham zijn auto,komt Russell ronde na ronde niet voorbij terwijl Russell schade had aan de voorvleugel.
Max heeft zijn eigen Race verkloot, je hoort de frustratie in zijn stem over de boordradio en meteen maakt hij de domme en onnodige actie, terecht afgestraft.
De snelheid van McLaren blijft mij verbazen,elke keer als ik denk dat gaan ze niet meer dicht rijden, lijkt wel of ze een turbo knop hebben en toch weer vooraan mee doen voor het podium en punten.
Sainz wat een baas,hoop echt dat hij volgend seizoen een competitive auto onder zijn komt krijgt. 💪🏻
Wtf is er aan de hand met de update van Mercedes op Ham zijn auto,komt Russell ronde na ronde niet voorbij terwijl Russell schade had aan de voorvleugel.
Aan de andere kant, Mexicanen zijn al snel tegen iemand als Perez niet wintLZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:53:
Norris uitgejouwd.
De winnaar spreekt in ieder geval Spaans, kunnen ze nog een beetje blij zijn zo te horen
Qua spanning en politieke spelletjes is dit 2021 all over...
Volgende week weer een goedmakertje van de stewards richting Max?
het is de verkeerde idd maar ze willen een tweede rijder hebben en dat zou SAI in de race nooit laten gebeuren .. wat dat betreft is LEC een stuk meer een teamspeler en zal denk ik sws 2e viool gaan spelen als HAM snel zn plekje weet te vinden in FERtwi schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:51:
[...]
Wie er ook zou gaan, het is de verkeerde. Beiden sneller dan Hamilton.
Max werd nog wel eens uitgejouwd op Silverstone, maar niemand van Sky reageerde daarop.....itt op Zandvoort.dglavimans schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Publiek gaat met de wind mee. Werd Max toen met Checo ook niet uitgejouwd reeds?
Nadeel van de populariteit van F1.
Nou moet zeggen was verrassend genoeg een leuke race. Veel drama. En mooie winnaar! En kampioenschap word weer ietsje spannender! Denk nog steeds dat max hem wint met minimaal 30punten voor. Maar hoop evht op een mooie eindstrijd!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tv al uit. Wie wordt gebooht?StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:52:
Ben wel benieuwd op welke grond het nu 2x 10s is geworden en niet 1x 5s en 1x 10s.
Eerste incident was gelijkaardig aan vorige week, 2de was gewoon debiel van hem
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hahah die vraagstelling van Gene bij Norris en Sainz…”how did you prepare to overtake Max”
Voelt een beetje alsof ze Max kalt willen stellen
Denk het constante janken op de boordradio, en andere straffen willen aansmeren. Doet ie het hele seizoen alRichh schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
Ik snap alleen niet zo goed wat de Mexicanen tegen Norris hebben?
Zak Brown nu bij SkyF1: "de straffen waren eigenlijk niet genoeg"
LOL, die kon je van mijlenver zien aankomen

Zou het echt zo simpel zijn?
Het kan heel verkeerd uitpakken, dat hebben we wel bij Vettel gezien. Dat ging ook niet heel lekker.soulcrusher schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Dit is een bekende Ferrari strategie, talent aan de kant zetten voor potentieel talent. (Niet om te het talent van Lewis te bashen, maar hoe hij het gaat doen bij Ferrari moeten we nog maar zien)
Ik moet wel zeggen dat Vasseur goede zaken doet bij Ferrari.
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 43 (COL) - CAUSING A COLLISION
27 Oct 2024, 22:54:42, Lap 71
Hij blijft P12 overigens.
27 Oct 2024, 22:54:42, Lap 71
Hij blijft P12 overigens.
[ Voor 11% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-10-2024 22:58 ]
En al die andere incidenten niet zijn bestraftBastie-88 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:57:
Ben wel benieuwd op welke grond het nu 2x 10s is geworden en niet 1x 5s en 1x 10s.
Ah, toch nog een straf
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 27-10-2024 22:58 ]
Ik hoop dat RBR daar ook appelleert als ze een RtR aanvragen.Exocet schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:50:
En niemand anders tijdstraffen... Zo veel dezelfde acties die niet bestraft worden
Niet dat ik het oneens ben met de straffen voor Max, dit is gewoon wat de regelementen voorschrijven.
die blik toen ze max hem van de baan zagen rijden .. priceless
Dat bedoel ik niet. De buitenwacht (en dan met name de stewards) heeft nu een minder rooskleurig beeld van Max zijn manier van rijden. Door openlijk excuses aan te bieden kan hij weer war goodwill kweken.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:53:
[...]
Hij zal het er heus wel over hebben met Lando maar dat gaan wij niet horen. Excuses nah... Ik denk niet dat Lando erop zit te wachten en omgekeerd ook niet. Het is racen.
Was wel te horen. Geen gejuich en het nodige gefluit. Niet zoals we wel eens op andere circuits horen met kinderachtig publiek (Silverstone).siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
Op Sky hoor ik weinig? Klein beetje lawaaierig bij Norris, maar niet echt boegedoe?
LEC tegen NOR: your pace at the end was crazy.
NOR: Yeah, the wind changed.
Oooh noes!
NOR: Yeah, the wind changed.
Oooh noes!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
In de cooldown room zie je Norris ook lachen om die acties op en langs de baan.
Vond het niet bijzonder intelligent van Max, na al dat gezeik zag je dit al van mijlenver aankomen. Dat eerste incident ging nog, maar die tweede move was echt 'Mad Max'. Hij is er nog redelijk goed afgekomen.Supervedette schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:57:
Hahah die vraagstelling van Gene bij Norris en Sainz…”how did you prepare to overtake Max”
Wat een gemaakte reacties van LEC en NOR.....
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan de pers de hele week weer los…
Mijn boefje is liev!
Nare vent die Zak Brown! Gaat stewards prijzen voor hun belachelijke beslissing. Hopelijk redt Verstappen het kampioen te worden, en dan hard in het gezicht van Zak gaan lachen!!
Alle reacties op dit soort momenten zijn gemaakt, wie er ook staat. Mediatraining, perspersoon in de buurt, allemaal voor de bühne.Ruben279 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:59:
Wat een gemaakte reacties van LEC en NOR.....
Wellicht maar iemand toch Max kunnen uitleggen dat dit vandaag niet de beste route was. Hij weet zelf ook dat het damage limitation is vanaf nu alleen dit soort dwaze acties (met name die 2e) is gewoon idioot. Bovendien zijn het ook weer +4 strafpunten op de licentie dus dat is ook weer lekker binnenharken.Robkazoe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
Uiteindelijk eindige Max 11 seconden achter de Mercs. Misschien dat het vele inhalen z'n tol heeft geeisd maar ik vrees dat de Mercs er anders ook wel langs waren geweest.
Overigens leek Leclerc niet echt onder de indruk te zijn in de cooldown room met een vragende blik van Norris, beetje zielige vertoning.
Mja...... Max moet een wat dikkere huid gaan groeien. En wat hersencellen. Je kunt winnen door te 'verliezen'. En dat concept komt er gewoon niet in.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:57:
Zak Brown nu bij SkyF1: "de straffen waren eigenlijk niet genoeg"
Hij zal wel kampioen worden aan het einde, maar damn, hij maakt het zich onnodig moeilijk op deze manier. Ipv de druk bij Norris erop houden qua punten, strooit hij zelf metpunten alsof hij die vleessnijdende dude met zonnebril is..... Gewoon gratis punten weggoien. Waarom? Ego? I donnot know. Compleet onlogisch in ieder geval.
Ja, leuk hoor maar waar is de nummer één?G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:59:
Een verdiende tweede plek, wat heeft Norris hard gevochten!
[Afbeelding]
Openlijk gaat hij het echt niet doen.pietr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:58:
[...]
Dat bedoel ik niet. De buitenwacht (en dan met name de stewards) heeft nu een minder rooskleurig beeld van Max zijn manier van rijden. Door openlijk excuses aan te bieden kan hij weer war goodwill kweken.
Reken daar maar niet op. Zou een Nederlander bij de stewards moeten zitten, zoals er ook een Brit zit!sly___ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:56:
Qua spanning en politieke spelletjes is dit 2021 all over...
Oh, alweer 5 pagina's terug, sryHippocampus schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Ja, leuk hoor maar waar is de nummer één?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben toch wel benieuwd of Jos straks nog even met Max belt en hem even de huid vol scheldt... Zo ging dat vroeger toch als Max domme foutjes maakte?siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Mja...... Max moet een wat dikkere huid gaan groeien. En wat hersencellen. Je kunt winnen door te 'verliezen'. En dat concept komt er gewoon niet in.
Vorige week wist die er punten mee te winnen... Dus tja zeg het maarsiggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Mja...... Max moet een wat dikkere huid gaan groeien. En wat hersencellen. Je kunt winnen door te 'verliezen'. En dat concept komt er gewoon niet in.
Hij zal wel kampioen worden aan het einde, maar damn, hij maakt het zich onnodig moeilijk op deze manier. Ipv de druk bij Norris erop houden qua punten, strooit hij zelf metpunten alsof hij die vleessnijdende dude met zonnebril is..... Gewoon gratis punten weggoien. Waarom? Ego? I donnot know. Compleet onlogisch in ieder geval.
Zoals al gezegd: als die het niet doet, zie ik Norris ook nog wel winnen vandaag.
[quote]G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:59:
Hard gevochten? Haha
Hard gevochten? Haha
Zo lijkt het zelfs een gun 🤣🔫G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
Lawson steekt na de clash even de middelvinger op naar Perez.. jemig..
[Afbeelding]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
...as is tradition....G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
De jeugd van tegenwoordig!G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
[Afbeelding]
SAINZmiicker schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
Wie is dotd?
Jos gaat helemaal los op de stewards...zo zitten de Verstappens in elkaar. Dat jullie dat graag anders zien daar geven ze geen donder om. Ze waren zo al in 2015 en zullen zo blijven ... De moraalridders mogen blijven huilen.
Hubert heeft toch een hekel aan hem. dus dat gaat toch niet veranderen.
Idem met Alonso. Daarom kreeg hij ook die penalty toen Russel eraf vloog omdat die schrok van Alonso. Daar stond Hubert ook aan de wieg van.
Alsonso heeft hem toen die nog commentator was eens flink op zijn plek gezet en dat is die niet vergeten.
Eigenlijk heel zielig.
1 race een opleving, nu weer terug bij afTreveo schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
Hoezo die RBR opa met die "we zijn terug!"? Mediums veel te snel afgesleten en geen pace op hards.
Staat los van de inconsequente tijdstraf verschillen.sly___ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:03:
Jos gaat helemaal los op de stewards...zo zitten de Verstappens in elkaar. Dat jullie dat graag anders zien daar geven ze geen donder om. Ze waren zo al in 2015 en zullen zo blijven ... De moraalridders mogen blijven huilen.
Mijn boefje is liev!
Nou, de WDC gaat nog een zware kluif worden.
Waar we optimistisch waren dat P2 genoeg was ben ik dat nu niet meer. Aan alles is te zien dat de RB nu door Ferrari en McLaren voorbijgegaan is. Misschien dat Mercedes ook nog roet in het eten kan gooien.
Alle inhaalacties, en met name de mate waarop Max verdedigd laten duidelijk zien dat de auto het niet in zich heeft, en dat Perez op de laatste plek rijdt laat dit alleen maar duidelijker zien.
Max probeert koste wat het kost te verdedigen maar als de overspeed van andere al in rondje 2 en 3 een ding is gaat dat op de long run niks worden.
Heb geen zin om mijn calculator te pakken maar ik denk dat Max het nu voornamelijk van Ferrari moet hebben en hopen dat deze punten gaat wegsnoepen van Norris.
De race zelf was overigens prima te pruimen!
Waar we optimistisch waren dat P2 genoeg was ben ik dat nu niet meer. Aan alles is te zien dat de RB nu door Ferrari en McLaren voorbijgegaan is. Misschien dat Mercedes ook nog roet in het eten kan gooien.
Alle inhaalacties, en met name de mate waarop Max verdedigd laten duidelijk zien dat de auto het niet in zich heeft, en dat Perez op de laatste plek rijdt laat dit alleen maar duidelijker zien.
Max probeert koste wat het kost te verdedigen maar als de overspeed van andere al in rondje 2 en 3 een ding is gaat dat op de long run niks worden.
Heb geen zin om mijn calculator te pakken maar ik denk dat Max het nu voornamelijk van Ferrari moet hebben en hopen dat deze punten gaat wegsnoepen van Norris.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit heeft max weer slim uitgespeeld. Norris lang genoeg opgehouden zodat die niet meer kon winnen.
Zelf 4 punten verloren door de tijdstraffen en norris 6 doordat die opgehouden is door max.
Wat nou geen wdc mentaliteit. Ook ferrari nog even cadeautje gegeven zodat mclaren eind dit seizoen met lege handen staat zowel wcc als wdc.
Dus al jullie norris fanboys jullie zijn weer de verliezer vandaag.. norris heeft zich er weer in laten leggen vandaag.
Zelf 4 punten verloren door de tijdstraffen en norris 6 doordat die opgehouden is door max.
Wat nou geen wdc mentaliteit. Ook ferrari nog even cadeautje gegeven zodat mclaren eind dit seizoen met lege handen staat zowel wcc als wdc.
Dus al jullie norris fanboys jullie zijn weer de verliezer vandaag.. norris heeft zich er weer in laten leggen vandaag.
Het gaat om de punten. Had Norris gewonnen, dan had ie meer punten verschil gehad dan nu. Hoe Verstappen het deed is dom, maar het heeft wel gewerkt. Want Verstappen ging m niet winnen, en en podiumplek was ook zeer onwaarschijk.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Schade is dus beperkt gebleven. Of hij het ook zo had bedacht is een tweede.
Vandaag was absurd, althans, zijn 2e actie dan. Alsof ie een schepje er boven op moest doen om maar een punt te maken. Iets wat Schumacher ook had, oncompromisloos. En soms is een compromis de beste route vooruit. Het is omdat ie op Jos lijkt.......Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:02:
[...]
Vorige week wist die er punten mee te winnen... Dus tja zeg het maaris het echt zo gek?
Zoals al gezegd: als die het niet doet, zie ik Norris ook nog wel winnen vandaag.
Dat is wel een rare middelvinger. Volgens mij is het gewoon zijn wijsvinger.G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
[Afbeelding]
Wat mij betreft moet dit hele 'ik rij de bocht uit alsof je niet bestaat' worden herzien. Nu was het Max die in de spotlights stond, maar iedere coureur doet dit als die de kans krijgt. Zit er iemand naast je, dan laat je bij de exit ruimte.
Dit zou ook het racen een stuk spannender maken met veel side-by-side acties.
Dit zou ook het racen een stuk spannender maken met veel side-by-side acties.
En daar heb je speciaal een account voor aangemaakt?mr. schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:04:
Dit heeft max weer slim uitgespeeld. Norris lang genoeg opgehouden zodat die niet meer kon winnen.
Ben er ook bang voor, vandaag eindigde Max waar ie qua pace ook eigenlijk hoort.Rene schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:04:
Haha ja
Met dank aan de stewards en hun belachelijke straf. Gelukkig zit er geen Brit bij die meebeslist .....
Ik denk dat Max zelf ook wel weet dat dit niet zijn beste acties waren.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
[...]
Ik ben toch wel benieuwd of Jos straks nog even met Max belt en hem even de huid vol scheldt... Zo ging dat vroeger toch als Max domme foutjes maakte?
Ja duhh gewoon prima gedaan van MAX. Anders was die 4e en Lando 1emr. schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:04:
[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2024 07:20 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat de acties over het randje waren klopt, maar hij rijdt er niet om iemand er af te rijden, hij strijd gewoon voor positie, als dat niet eerlijk gebeurd zijn er de stewards om daar over te oordelen. Maar doe alsjeblieft niet alsof die een aanslag pleegt op een andere coureur.jurgen purgen schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:41:
[...]
beiden was die gewoon te agressief en na vorige week is men het gewoon zat . hiervoor kijk je niet naar de races. je wil eerlijke races waar men met respect met elkaar omgaat . maar ga jij je oranje vlaggetje lekker zwaaien
Dat hangt allemaal nog af van Norris. En hoeveel race wins heeft die al niet laten liggen? Zelfs met een 20s voorsprong wist die hem tot 2x toe bijna in de muur te zetten.Rene schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:04:
Als we het over Lewis hadden in topvorm had ik ook weinig hoop gehad. Maar nu? Met Norris? Die is lang zo consistent niet en mentaal lang zo sterk niet.
Ik betwijfel of Max in dit stadium het nog van iemand zou aannemen. Geen idee hoe GP meekijkt, maar ik zou me als spotter gedragen. 'calm the fuck down'.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:01:
[...]
Ik ben toch wel benieuwd of Jos straks nog even met Max belt en hem even de huid vol scheldt... Zo ging dat vroeger toch als Max domme foutjes maakte?
Niet al te lomp bedoeld, maar ik hoop dat Max nooit ovals gaat rijden met deze instelling.
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat er weinig denken aan te pas komt en dat het pure emotie is achter het stuur.Tk55 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:05:
[...]
Het gaat om de punten. Had Norris gewonnen, dan had ie meer punten verschil gehad dan nu. Hoe Verstappen het deed is dom, maar het heeft wel gewerkt. Want Verstappen ging m niet winnen, en en podiumplek was ook zeer onwaarschijk.
Schade is dus beperkt gebleven. Of hij het ook zo had bedacht is een tweede.
Hier de link naar de tweet op Twitter inclusief videosjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:05:
[...]
Dat is wel een rare middelvinger. Volgens mij is het gewoon zijn wijsvinger.
Lawson overtook Sergio Pérez, and didn't have the nicest of hand signals towards the Mexican driver as he went past him
— Fastest Pitstop (@FastestPitStop) 27 oktober 2024
😬#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/gBZC1HtF3t
En voor wie geen Twitter heeft, hier de video;
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 27-10-2024 23:08 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |