Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan kan Norris dat ook doen. Dus dat time je zodat Norris niet meer kan.dglavimans schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:41:
Perez gwn herhaling kijken in plaats van gewoon door karren
I served in a company of heroes.
Lees nou eens, als ie het nu al doet dan NOR ook weer pitten om hem terugpakkengambieter schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:41:
Waarom gaat Ferrari niet voor de snelste ronde met LEC? Zat voorsprong op Ham.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Be prepared young one.Charles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:41:
[...]
Je hebt helemaal gelijk.
Schrijf ik net dat ik op dit forum tevreden ben omdat ik het zieke gedrag op NU kwijt ben.
Dus inderdaad die enkeling maar beter negeren.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik snap daar dus niks van. Dan kun je toch beter gemiddeld harder rijden om ergens druk op te houden? Lijkt me ook beter voor de banden en daarmee uiteindelijk sneller.Quad schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:40:
Wat gaat Norris nu hard trouwens.
Lijkt wel een eigenschap van de McLaren te zijn, wellicht zit er een foefje achter.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Uiteraardplizz schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:43:
Charles doet een poging voor FL?
"When you grow up your heart dies"
Wat? in de eerste ronde de leiding pakken een vervolgens naar de finish rijden?hoevenpe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:42:
Sainz wel lekker bezig, moet Lewis dat nog zien doen zo.
Heb ik hem nog nooit zien doen nee.
Oh. Daar gaat hij
27 Oct 2024, 22:43:09, Lap 70
Ik denk dat RBR dit niet wou omdat ze bang waren dat hij en Max ruzie zouden krijgen zoals bij TR vroegercy-gor25 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:42:
Sainz doet dit wel erg goed, weeral. Kan dat contract met Williams niet verscheurd worden en kan hij dan naar RBR gaan?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Spreid je FL kansen.Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:43:
RBR gaat het proberen met Perez. Die zijn helemaal de weg kwijt..
Vermoeden van matchfixing denk ik..StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:43:
Oh noes! Leclerc gaat proberen de FL af te pakken van Lawson. Hoe durft ie?! Haha.
Perez krijgt geen punt dan, alleen een counterpuntRichh schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:44:
Red Bull denkt dat ze nog kans hebben in het constructeurs kampioenschap?
Is dat zo?Quad schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:44:
Snap niet waarom ze gestemd hebben om FL volgend jaar eraf te halen.
Dat puntje geeft zoveel fun
Geef Brown nou niet nog meer voedsel voor zijn brein.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De banden blijven beter bij McLaren. Je zag het ook met Piastri die maar door kan blijven rijden op mediums. De rest gaat snelheid inleveren, terwijl Norris veel meer zijn tijden kan blijven rijden.FirePuma142 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:43:
[...]
Ik snap daar dus niks van. Dan kun je toch beter gemiddeld harder rijden om ergens druk op te houden? Lijkt me ook beter voor de banden en daarmee uiteindelijk sneller.
Lijkt wel een eigenschap van de McLaren te zijn, wellicht zit er een foefje achter.
Misschien nog het laatste beetje eer wat PER kan halen (en anders de laatste trap na van RBR om hem eruit te knikkeren).Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:43:
RBR gaat het proberen met Perez. Die zijn helemaal de weg kwijt..
Ontkenningsfase, durven niet toe te geven dat ze beiden kampioenschappen niet gaan winnenRichh schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:44:
Red Bull denkt dat ze nog kans hebben in het constructeurs kampioenschap?

Rondetijden voor ronde 71
1 | SAI | 1:20.585 |
2 | NOR | 1:20.363 |
3 | LEC | 1:18.336 |
Vlak PER niet uit!StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:45:
LEC paars S1
En binnen FL voor Charles.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:45:
LEC paars S1 + S2
Jawel…,
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
traagWaah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
Wat was de rondetijd van Per?
Seconde langzamer dan Leclerc.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
⏩ PVOutput☀️
0.9s langzamer dan LECWaah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bijna een seconde te langzaam...Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
1:19.209 - 3x groene sector.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
1.35.243 ofzoWaah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
You had one last job,
Seconde langzamer dan Lec zeiden ze bij viaplay.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
9 tiende slomer dan Lec.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
Sarcasme?renegrunn schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:45:
Vlak PER niet uit!
Asking for a friend...
1.19.209Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
Lec had 1.18.336
⏩ PVOutput☀️
Niet realistisch gezien de schade aan zijn auto
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mea culpa. Grazie Forza.
Ferrari dat nadenkt. Heb ik al lang niet meer meegemaakt. I'm in shock. Call 112. Halp.
Als zijn auto kapot is, dan is hij kansloos tegen een Ferrari. Maar het is nog een poging.
Waarom proberen dan?Blitzdoctor schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:47:
[...]
Niet realistisch gezien de schade aan zijn auto
47DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:48:
Nog vier weekenden te gaan en 50 punten verschil.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Naja z'n auto is wel beetje kapot.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:47:
[...]
Als die er een gele sector tussen had zitten was het ook wel heel triest geweest XD
⏩ PVOutput☀️
Het gaat nu hard, volgende race gridstraf voor Max, dat wordt nog watDaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:48:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
2 race wins voor Lando. Met die snelle Ferrari's moet ik het nog zien gebeuren. Het is te hopen dat Red Bull nog wat weet te vinden.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:48:
Brazilië weer een sprint race.
Weet ik veel
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Huh wat? 57 -10 is toch niet bepaald 50? What is happening.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:48:
Gemiddelde NL media: "ja, maar de komende circuits zijn echte RB circuits.."..DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:48:
Roept men al vanaf Spanje
En een mooie en terechte win voor Sainz. 2e win van dit seizoen en volgend jaar weg bij Ferrari. Terwijl Leclerc bijna een DNF had...
Ik denk dat ze de verkeerde hebben laten gaan. Sainz heeft het goed gedaan vandaag. RB kwam er weer niet overtuigend uit, en die belachelijke 20 seconden penalty in totaal helpt dan natuurlijk ook niet (ja, Max racete wel over het randje, Norris is gespaard door de stewards zodat we het kunstmatig weer wat spannender krijgen).dglavimans schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:47:
Toch twijfel ik over Leclerc volgend jaar in plaats van Sainz….
Zijn updates op papier.Chefbierrr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:49:
Dus die updates op de RB20, zijn die nou echt merkbaar? Ik zie eigenlijk geen echt verschil van voor en na?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als Leclerc een fout had gemaakt, was Perez mogelijk wel snel genoeg geweest om de ronde van Norris af te pakken
Dat het na 20 races nog zo spannend kan zijn hèDaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:48:
Het is nu zaak om Max op het juiste pad te krijgen. Dit was onnodig en onzinnig punten weggooien. Doet me denken aan Hongarije 2006 met Schumacher vs Heidfeld. Compleet onnodig.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:49:
[...]
2 race wins voor Lando. Met die snelle Ferrari's moet ik het nog zien gebeuren. Het is te hopen dat Red Bull nog wat weet te vinden.
Brazilië weer een sprint race.
Max maakt het zichzelf moeilijk en niemand anders. Ferrari helpt gewoon en nog weet ie in zijn eigen voet te schieten omdat ie......naja geen idee.
Wie er ook zou gaan, het is de verkeerde. Beiden sneller dan Hamilton.dr.lowtune schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:50:
[...]
Ik denk dat ze de verkeerde hebben laten gaan. Sainz heeft het goed gedaan vandaag. RB kwam er weer niet overtuigend uit, en die belachelijke 20 seconden penalty in totaal helpt dan natuurlijk ook niet (ja, Max racete wel over het randje, Norris is gespaard door de stewards zodat we het kunstmatig weer wat spannender krijgen).
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |