per aspera ad astra
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
"When you grow up your heart dies"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat gaat wel opvallen na RiccardoStefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:33:
[...]
Dan maar Lawson opofferen door Red Bull?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Verstappen deed vandaag ook iets wat niet mocht toch?siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:22:
[...]
![]()
![]()
![]()
Hij deed iets wat niet mocht. Hoe is dat oneerlijk...? Het is omdat je Monza met het rode licht niet aanhaalt, maar het heeft wel dat level zeg......pffff

En die van Hamilton.. ja formeel mocht het niet, maar de straf an sich was gewoon onzinnig. Monza was terecht, daar had hij gewoon voordeel van. Zo’n opmerking is gewoon de Nederlandse bias. Als Verstappen zo’n straf krijgt slaat het nergens op, als een ander hem krijgt zijn het ineens de regels…
En for the record.. ik vind Verstappen een fantastische coureur (meestal). Maar dat calimero gedrag van sommige fans dat hij altijd onterecht gestraft wordt en Britten nooit word ik wel flink moe van.
LEC: hold my beer.
That aged quicklysiggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:32:
[...]
Race director weet precies goed wat niet interessant is.....
De tweede straf was terecht. De eerste niet, daar rijdt Verstappen duidelijk voor Norris, en rijdt Sainz niet van de baan dus schiet echt niet door. Norris haalt vervolgens buiten de baan in.SomerenV schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:31:
Wel een zuur sfeertje hier in het topic... Was 2x10 seconden terecht? Muah. Maar die actie in bocht 8 was wel echt heel smerig. Terecht om daar een zware straf voor te krijgen. Voor de race had het ook niet uit gemaakt of het 15 of 20 seconden straf was. Dit heeft ie echt helemaal aan zichzelf te denken. Het kinderachtig klinkende gejank van Norris vind ik dan wel weer jammer. Hoeft niet.
RBR heeft gewoon een kut seizoen op zo'n beetje ieder denkbaar vlak. Hopelijk pakt Ferrari WCC. Gun ik ze wel.
Toffe race verder. Veel leuke actie! En hoe je het ook went of keert: dit is een spannend seizoen qua punten. Dit zie ik veel liever dan de jarenlange dominantie van 1 of 2 topteams. Jammer van de drama er omheen maar so be it.
En dan Verstappen 2x 10 sec geven. Daar wordt je wel zuur van als stewards zulke belachelijke beslissingen nemen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Rondetijden voor ronde 63
1 | SAI | 1:20.556 |
2 | NOR | 1:19.858 |
3 | LEC | 1:20.966 |
Vaak bu'j te bang!
Zolang Max sneller is als de Mercedes is er nog niks aan de hand.Exocet schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
Durf nu wel aan dat Norris favoriet is voor de titel. Die zijn zo veel sneller dan Red Bull
Nee, veel te wispelturig en Ferrari is ook in de mix.Exocet schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
Durf nu wel aan dat Norris favoriet is voor de titel. Die zijn zo veel sneller dan Red Bull
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die NOR weer gewoon rijdt… hoe dan?StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
LEC kan nog een gratis pitsstop maken nu voor een snelste ronde
Mijn boefje is liev!
Dat moeten ze ook doen, aangezien ze vechten voor het WCC momenteel.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
LEC kan nog een gratis pitsstop maken nu voor een snelste ronde
je wordt zuur als een coureur niet racet maar mensen gewoon van de baan rijdt .Charles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
[...]
De tweede straf was terecht. De eerste niet, daar rijdt Verstappen duidelijk voor Norris, en rijdt Sainz niet van de baan dus schiet echt niet door. Norris haalt vervolgens buiten de baan in.
En dan Verstappen 2x 10 sec geven. Daar wordt je wel zuur van als stewards zulke belachelijke beslissingen nemen.
Hamilton doet het anders ook niet top vergeleken met Russell.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
Leclerc gaat zo verzuipen volgend jaar vs Hamilton...... damn zeg.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Met een beetje geluk dankzij Ferrari maar 10 punten verlies.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:35:
Dat is dus 11 punten verlies voor Max........slim zeg.
Wintertijd gemist? De race loopt nog (of ik zit in een andere tijdzone)SomerenV schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:31:
Wel een zuur sfeertje hier in het topic... Was 2x10 seconden terecht? Muah. Maar die actie in bocht 8 was wel echt heel smerig. Terecht om daar een zware straf voor te krijgen. Voor de race had het ook niet uit gemaakt of het 15 of 20 seconden straf was. Dit heeft ie echt helemaal aan zichzelf te denken. Het kinderachtig klinkende gejank van Norris vind ik dan wel weer jammer. Hoeft niet.
RBR heeft gewoon een kut seizoen op zo'n beetje ieder denkbaar vlak. Hopelijk pakt Ferrari WCC. Gun ik ze wel.
Toffe race verder. Veel leuke actie! En hoe je het ook went of keert: dit is een spannend seizoen qua punten. Dit zie ik veel liever dan de jarenlange dominantie van 1 of 2 topteams. Jammer van de drama er omheen maar so be it.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zelfs de Haas is nu sneller...hoevenpe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:35:
[...]
Nee, veel te wispelturig en Ferrari is ook in de mix.
Dat gaat heel hard met de punten, en dan nog een extra motorwissel volgende race
Dan heeft LEC toch veel betere banden
Volg je bankbiljetten
Dan moeten de aankomende vier races ook zo gaan. En dan is het nog net niet genoeg geloof ik.Exocet schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
Nu hopen dat Leclerc de snelste ronde gaat pakken door een pitstop te doen!
Is de Haas nou zo snel of is de Red Bull nu zo langzaam?Exocet schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:36:
[...]
Zelfs de Haas is nu sneller...
Dat gaat heel hard met de punten, en dan nog een extra motorwissel volgende race
Komt welDanfoss schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:36:
Begrijp niet dat ze Leclerc nu niet laten pitten
Dan zal Lando toch echt nog wat races moeten winnen en zoals het nu lijkt gaat dat heel moeilijk worden met die snelle Ferrari's.pietr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:35:
Red Bull gaat voor de laatste triple header niets meer vinden om de auto sneller te maken. Ik vrees dat Max het niet gaat redden om WDC te worden. ☹️
Waarschijnlijk een na laatste ronde om te voorkomen dat Norris hetzelfde gaat doen.Danfoss schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:36:
Die tweede straf had van mij een drivethrough penalty mogen zijn. Had meer pijn gedaan dan 2x10 secondenCharles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
[...]
De tweede straf was terecht. De eerste niet, daar rijdt Verstappen duidelijk voor Norris, en rijdt Sainz niet van de baan dus schiet echt niet door. Norris haalt vervolgens buiten de baan in.
Maar goed, het is 'maar' een sport. Ik kan me er niet druk om maken.
Rondetijden voor ronde 65
1 | SAI | 1:20.523 |
2 | NOR | 1:20.194 |
3 | LEC | 1:20.815 |
Doe normaal! Ga geen onzin posten. Het is duidelijk dat Verstappen ervoor zat en controle had over zijn auto, anders was hij in Sainz geknapt die voor m reed.jurgen purgen schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:35:
[...]
je wordt zuur als een coureur niet racet maar mensen gewoon van de baan rijdt .
per aspera ad astra
Doe je de een na laatste ronde. Anders kan Norris nog reageren.Danfoss schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:36:
Oja dat is ook zo. Slim.Robkazoe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
[...]
Waarschijnlijk een na laatste ronde om te voorkomen dat Norris hetzelfde gaat doen.
Die heeft zoveel schade dat die Red Bull niet sneller dan een tractor is.DoubleDutch schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
Perez naar binnen voor rode banden een dan een FL. 🤡
Perez kan met nieuw rubber waarschijnlijk de Safety Car niet eens bijhouden.DoubleDutch schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
Gaat 'ie niet redden (schade)DoubleDutch schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
Zonder de penalties was hij waarschijnlijk 4e geworden, dus dan was Norris maar 6 punten uitgelopen. Dat is nog steeds veel te weinig voor het WDC. Alleen als Verstappen pech krijgt of meer minder handige acties als vandaag heeft, heeft Norris een kans.pietr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:35:
Red Bull gaat voor de laatste triple header niets meer vinden om de auto sneller te maken. Ik vrees dat Max het niet gaat redden om WDC te worden. ☹️
Het is Ferrari. Gaan ze niet doen.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
[...]
Doe je de een na laatste ronde. Anders kan Norris nog reageren.
Verstappen was een van de eerst die pitte, dus die banden zijn gewoon op. Nu alleen een kwestie van thuisbrengen.Robkazoe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:36:
[...]
Is de Haas nou zo snel of is de Red Bull nu zo langzaam?
Waarom ook niet, hoe groot is de kans dat die volgend seizoen nog meedoet.DoubleDutch schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
Hoezo die komen zo gewoon weer hoor. Heel interessant imoLAD93 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
Al die staatjes met ‘VER hoeft alleen maar zoveel keer plaats x te halen als NOR plaats y haalt’ kunnen dus ook wel de prullenbak in.
Dat slaat al helemaal nergens op om het nog oneerlijker te willen zien. Dit slaat al helemaal nergens op deze 2x 10 secSomerenV schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
[...]
Die tweede straf had van mij een drivethrough penalty mogen zijn. Had meer pijn gedaan dan 2x10 seconden
Maar goed, het is 'maar' een sport. Ik kan me er niet druk om maken.
27 Oct 2024, 22:38:26, Lap 67
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar als niet alleen Fer en McL sneller zijn, maar Mer ook, wordt het tricky.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
[...]
Dan zal Lando toch echt nog wat races moeten winnen en zoals het nu lijkt gaat dat heel moeilijk worden met die snelle Ferrari's.
:strip_exif()/f/image/8kenXMuSn8SydRn0N8kTEewV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XVk0kbCg7Y8VeuAp5VurNNnD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tGjYIGrytjLXqeivf8HkS2ML.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Don’t feed the troll.Charles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
[...]
Doe normaal! Ga geen onzin posten. Het is duidelijk dat Verstappen ervoor zat en controle had over zijn auto, anders was hij in Sainz geknapt die voor m reed.
En FL :-)StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:39:
Lawson naar binnen voor een nieuw voorvleugeltje.
Volg je bankbiljetten
En dan toch softs en een FL?StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:39:
Lawson naar binnen voor een nieuw voorvleugeltje.
27 Oct 2024, 22:39:04, Lap 67
Hahaha, hij staat wel op nieuwe softs ja! Het gaat toch niet gebeuren hè? Hahahaha.pietr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:39:
Law gaat voor de FL.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En als Mer ook sneller blijft dan RBR, wordt het te spannend.Erwin186 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:38:
[...]
Zonder de penalties was hij waarschijnlijk 4e geworden, dus dan was Norris maar 6 punten uitgelopen. Dat is nog steeds veel te weinig voor het WDC. Alleen als Verstappen pech krijgt of meer minder handige acties als vandaag heeft, heeft Norris een kans.
Why?StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:39:
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 13
27 Oct 2024, 22:39:04, Lap 67
Born Slippy?
beiden was die gewoon te agressief en na vorige week is men het gewoon zat . hiervoor kijk je niet naar de races. je wil eerlijke races waar men met respect met elkaar omgaat . maar ga jij je oranje vlaggetje lekker zwaaienCharles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:37:
[...]
Doe normaal! Ga geen onzin posten. Het is duidelijk dat Verstappen ervoor zat en controle had over zijn auto, anders was hij in Sainz geknapt die voor m reed.
Niet hard genoeg om de race te winnen. Wel om P2 te blijven.Quad schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:40:
Wat gaat Norris nu hard trouwens.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Rondetijden voor ronde 68
1 | SAI | 1:20.375 |
2 | NOR | 1:19.691 |
3 | LEC | 1:21.009 |
Edit: en ze lezen hier mee
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 27-10-2024 22:42 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je hebt helemaal gelijk.
Schrijf ik net dat ik op dit forum tevreden ben omdat ik het zieke gedrag op NU kwijt ben.
Dus inderdaad die enkeling maar beter negeren.
Kan nog in de volgende ronde.gambieter schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:41:
Waarom gaat Ferrari niet voor de snelste ronde met LEC? Zat voorsprong op Ham.

Rondetijden voor ronde 67
17 | LAW | 1:19.502 |
? hoe dan LAW moest een nieuwe vleugel (schade) dan doe je hem ook nieuwe banden omJeroenvde89 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:41:
Vermoeden van matchfixing..
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |