[F1 2024] Race 18 GP van Singapore Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste
Acties:
  • 66.176 views

Onderwerpen

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:58

vliegnerd

Nintendo fan.

StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:13:
[...]

De boel zo lang mogelijk koel houden? Banden zo lang mogelijk in de bandenwarmers?
De auto ging van de krik af op de grond. Bandenwarmers eraf. Toen ging McL

En toen weer omhoog, switch off en warmers erop. Leek op een schijnbeweging

[ Voor 3% gewijzigd door vliegnerd op 21-09-2024 16:24 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Miki schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:20:
Wordt een gezellige start morgen met Norris, Verstappen en Hamilton. Ben benieuwd of ze heel blijven na de eerste bocht.
Norris wel, die komt dus bocht wel snel genoeg door zonder gevaar van achter. Daarna is het de vraag, Hamilton is geen Russell die vorige week het zo makkelijk maakte voor Verstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

https://www.formula1.com/...ys.2SJvFgsHOp0relejO64szG (is al 5 jaar geleden :)) en https://formularapida.net...wer-issues-during-starts/ (4 jaar)

[ Voor 15% gewijzigd door Dentist op 21-09-2024 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Die zijn oud geworden (the Corrs)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit zijn van die momenten dan ik Olav Mol en Ziggo echt mis.
Want wat zou ik nu graag van Verstappen horen hoe dit kan? Ik snap er namelijk helemaal niks van. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/208b74a5882bd14ff74ba695872a04e7.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:27:
Want wat zou ik nu graag van Verstappen horen hoe dit kan? Ik snap er namelijk helemaal niks van. :P
Ja die mis ik elk race weekend weer, alleen al die enthousiasme en kennis :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De volledige uitslag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IF1i8zQr5VTRWdQwJyrT2hGtykg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wtyVqoidu5uzzDcUhNPWJ26l.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:12
De laatste keer voor Verstappen op P2 hier ging niet heel lekker geloof ik :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mooi uitslag. Ben heel benieuwd naar morgen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

TinusXIII schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:36:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DD7erJX68SsQJ4mDLYC5DIkWjIE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zkwZ7JyZdHTrob5YS83FDQvN.jpg?f=user_large

Deze of een andere? :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:51
Luisteren die nog steeds naar de radio? O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:51
Met P9 en P10 moet dat wel Perez zijn...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Enige wat ik even heb gemist is, hebben Verstappen en Norris beide op gebruikte sets banden de 2e ronde gereden in Q3?

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max weigerde antwoord te geven in de media ruimte na kwalificatie omdat hij anders nog meer straf krijgt. :D

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-09-2024 17:03 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:00:
Max weigerde antwoord te geven in de media ruimte na kwalificatie omdat hij anders nog meer straf krijgt. :D
En terecht, toch van de pot gerukt dat we nu in zo'n maatschappij leven dat je straf krijgt als je het woord "fuck" gebruikt. (ja mod me maar Daniel ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:14
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:00:
Het was 1 vraag, die een journalist stelde, terwijl er ook iemand van FIA uit vooraf vragen stelt (voordat de journalisten vragen mogen stellen)

Ik zou er dus vanuit gaan dat het met de vraag te maken had. Die ging over "wat hebben jullie veranderd tussen Baku en nu waardoor het nu beter ging?". Waarschijnlijk wilde hij dus zeggen dat ze in Baku een fuckup gemaakt hadden.

En het was ook niet dat hij weigerde te antwoorden. Hij weigerde te antwoorden op de FIA persconferentie. "Vraag me buiten deze ruimte nog eens".

Edit:
Bovenstaand het stukje dat ze op F1TV lieten zien. Met de edit van @DaniëlWW2 erbij was er blijkbaar "meer".

[ Voor 7% gewijzigd door RobertMe op 21-09-2024 17:05 ]

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Verstappen stond de pers te woord, buiten de FIA media ruimte. :D
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/25s2nwbce6qd1.jpeg
https://www.reddit.com/r/...ens_protest_action_after/

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:13
FUCKING GEWELDIG!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
En nu ook al op MP:
https://www.motorsport.co...ress-conference/10656678/
Verstappen protests swearing punishment in Singapore GP press conference
Straks gaan ze interviews buiten de officiële persconferenties verbieden :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De startopstelling, Norris heeft de binnenbocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtIZSqtAMltobdlrlt7W1LloZlg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9HG6mzbsHewz0tAStENCyOxU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:24
Toch bijzonder dat perez er nu weer zo veel vanaf zit. Bijna tegenovergestelde van Baku. Benieuwd wat daar de oorzaak van kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:29:
De startopstelling, Norris heeft de binnenbocht.

[Afbeelding]
Nee, P2 is altijd de "dirty" binnenzijde.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
Mooi dit :) Maar wat een onverwacht resultaat zeg. Die auto's zijn gewoon enorm onvoorspelbaar nu. Perez vorige week nog grote mond en nu Verstappen weer vooraan. De rest van dit seizoen zie ik als damage control en daarmee de titel nog binnen slepen, maar ik zet nog nergens mijn geld op in.
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:27:
Olav en Ziggo begint voor mij een beetje als de Gulden te voelen :+ Ondanks de bias vind ik het Engelse commentaar toch het prettigst. Ok Olav zat dan alleen, maar ik ging me ook echt ergeren aan de momenten die hij dan weer eens mistte. Hoe dan ook zal Viaplay er hier nooit in komen.

• Drials
koentjuh schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:32:
Toch bijzonder dat perez er nu weer zo veel vanaf zit. Bijna tegenovergestelde van Baku. Benieuwd wat daar de oorzaak van kan zijn.
Valt wel mee. Perez steeg boven zichzelf uit en Max had zijn dag niet. Nu is het weer zoals gewoonlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
ArcticWolf schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:33:
[...]

Behalve Suzuka 1991 of wat was het :+ (met Senna op P1 en Prost op P2).

Maar dat plaatje dat @G_Dragon postte is volgens mij altijd zo opgesteld, en zegt niks over de positie op de baan. En kan mij ook niet herinneren dat er sinds 2017 iets veranderd ia aan de startgrid op dit circuit. Terwijl nog steeds exact dezelfde camerapositie gebruikt wordt, en dat mij nog steeds Vietnam flashbacks geeft.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier de beelden

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:11
ArcticWolf schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:33:
[...]

Bijna altijd, Monaco is een van de weinige uitzonderingen.

Ff vlug start van vorig jaar teruggekeken, P1 is idd buitenkant.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik hoop echt dat Max nooit verandert. Heerlijk dit.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

TinusXIII schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:36:
Degene op P1 was niet gefinished toen toch? ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Drials
Simply lovely! ❤️

• RobertMe
De gehele persco staat intussen ook op F1TV

Edit:
Die vraag uit het ViaPlay stuk v.w.b. "wat als je weer een straf krijgt" is wel geknipt uit de persco op F1TV?!

[ Voor 58% gewijzigd door RobertMe op 21-09-2024 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 21:50
Haha hier is over nagedacht, held

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:32
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:54:
De gehele persco staat intussen ook op F1TV

Edit:
Die vraag uit het ViaPlay stuk v.w.b. "wat als je weer een straf krijgt" is wel geknipt uit de persco op F1TV?!
Verbaasd me dan ook weer niet.

Wel heerlijk hoe Max er nu mee om gaat, werd hier in het topic gisteren al geadviseerd :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1jtlg2h7p6qd1.jpeg

Dit zou een van de stewards zijn? In gesprek met Jonathan Wheatly (sporting director bij Red Bull en dus contactpersoon tussen team en FIA). En de steward zou overduidelijk not amused zijn geweest, met het gedrag van Verstappen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:32
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:05:
[Afbeelding]

Dit zou een van de stewards zijn? In gesprek met Jonathan Wheatly (sporting director bij Red Bull en dus contactpersoon tussen team en FIA). En de steward zou overduidelijk not amused zijn geweest, met het gedrag van Verstappen.
Their loss...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Tim Mayer, denk ik. Idd een van de stewards.
Maar het lijkt me geen formeel gesprek, gezien de buitenomgeving en peper/zout op de tafel.

[ Voor 15% gewijzigd door Toke_gt op 21-09-2024 18:19 ]

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
Ik snap best dat ze er niet blij mee zijn. Maar ja, wie zijn billen brandt... Overigens wel mooi dat een interviewer een vraag stelde aan Max of hij buiten wel wilde spreken, en Max heel enthousiast de duim op stak zo van "Jij snapt het!" :+ Norris stikte een paar keer bijna in zijn drinken

Zei Hamilton trouwens dat hij de straf niet zou uitvoeren? Hij vond het duidelijk belachelijk, en Norris ook (nadat hij Verstappen er eerst bij naaide met "hij verdiende het" :D ).

Ah, fragment gevonden. Dat zegt Hamilton inderdaad: https://x.com/mverstappenews/status/1837511219520971178. Dan wordt er toch wel een statement gemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Arjan90 op 21-09-2024 18:21 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:12
YakuzA schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:47:
[...]

Degene op P1 was niet gefinished toen toch? ;)
En P2 én P4. P5 won, gefeliciteerd Oscar :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:25
Ik kan echt niet wachten tot Verstappen de deur bij de F1 achter zich dicht trekt. Het is overduidelijk dat hij nog wel plezier heeft in racen maar zeker niet in die poppenkast er omheen.

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

[Afbeelding]

Ik vind het altijd grappig dat hoge piefjes geen enkele vorm van tegenspraak (pun intended) dulden. Het is toch een bepaald type zwak figuur die je in elke grote organisatie wel hebt...... Pffffff. Volgens mij willen ze Max gewoon kwaad hebben dat ie de sport verlaat. Zo voelt het bijna. Heeft Kimi jarenlang dan zeik gehad met de FIA met zijn antwoorden?........wat een zwaktebod dat soort mannetjes op bepaalde posities. :|

Maarruh, Max op P2, dat had ik niet verwacht. Benieuwd of Norris morgen de start weer goed doet :9

[ Voor 5% gewijzigd door siggy op 21-09-2024 18:45 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Toke_gt schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:18:
[...]

Tim Mayer, denk ik. Idd een van de stewards.
Maar het lijkt me geen formeel gesprek, gezien de buitenomgeving en peper/zout op de tafel.
Nouja, je hebt formeel en je hebt formeel.

Ik weet niet of het vaak voorkomt dat de stewards bij teams in de hospitality zitten en ze daar een gesprek hebben met de sporting director. Maar ik vermoed van niet. Dus heel erg informeel en "even bijkletsen" lijkt het mij niet. Dat het niet in de stewards room is staat echter ook vast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[Afbeelding]

Alleen al de kop van die pipo....
Dat zijn echt van die typetjes ik duld geen tegenspraak.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-09 16:28
siggy schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:41:
[...]

Ik vind het altijd grappig dat hoge piefjes geen enkele vorm van tegenspraak (pun intended) dulden. Het is toch een bepaald type zwak figuur die je in elke grote organisatie wel hebt...... Pffffff. Volgens mij willen ze Max gewoon kwaad hebben dat ie de sport verlaat. Zo voelt het bijna. Heeft Kimi jarenlang dan zeik gehad met de FIA met zijn antwoorden?........wat een zwaktebod dat soort mannetjes op bepaalde posities. :|

Maarruh, Max op P2, dat had ik niet verwacht. Benieuwd of Norris morgen de start weer goed doet :9
Vergeet niet Kimi heeft ook jaren in de f1 gezeten onder andere leiding. Het is juist sinds liberty de boel gekocht heeft dat alles steeds ziellozer en meer corporate moet worden. En er worden steeds meer mannetjes aangesteld die daarbij passen.

Max heeft nu gewoon meerdere stromingen die zich aan hem ergeren. De corporate vinden hem te non comformistisch, de oude garde vinden hem al vanaf zijn debuut een lastpak en de Britten vinden hem te weinig een Brit.(Zoals Newey en eerder ook Alonso aangaven, de ergste zonde in de formule1 als niet-Brit strijden tegen een Brit om de titel en nog winnen ook)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:49
Arjan90 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:19:
Ik snap best dat ze er niet blij mee zijn. Maar ja, wie zijn billen brandt... Overigens wel mooi dat een interviewer een vraag stelde aan Max of hij buiten wel wilde spreken, en Max heel enthousiast de duim op stak zo van "Jij snapt het!" :+ Norris stikte een paar keer bijna in zijn drinken

Zei Hamilton trouwens dat hij de straf niet zou uitvoeren? Hij vond het duidelijk belachelijk, en Norris ook (nadat hij Verstappen er eerst bij naaide met "hij verdiende het" :D ).

Ah, fragment gevonden. Dat zegt Hamilton inderdaad: https://x.com/mverstappenews/status/1837511219520971178. Dan wordt er toch wel een statement gemaakt.
Coureurs binnen de whatsapp groep zijn boos over de community service dast Verstappen als straf kreeg. FIA is niet meer zo populair bij de coureurs, voornamelijk MBS niet.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:40:
[...]

Behalve Suzuka 1991 of wat was het :+ (met Senna op P1 en Prost op P2).

Maar dat plaatje dat @G_Dragon postte is volgens mij altijd zo opgesteld, en zegt niks over de positie op de baan. En kan mij ook niet herinneren dat er sinds 2017 iets veranderd ia aan de startgrid op dit circuit. Terwijl nog steeds exact dezelfde camerapositie gebruikt wordt, en dat mij nog steeds Vietnam flashbacks geeft.
Ja klopt mijn excuses ik ging er altijd vanuit dat die afbeeldingen klopte met de echte startopstelling maar dat is blijkbaar niet zo! Weer wat geleerd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Afwezig schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:37:
Ik kan echt niet wachten tot Verstappen de deur bij de F1 achter zich dicht trekt. Het is overduidelijk dat hij nog wel plezier heeft in racen maar zeker niet in die poppenkast er omheen.
Volgens mij geniet ie er best van om de FIA zo te trollen :D

PSN

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

#The FIA is f*cked up!

Wear Sunscreen!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Tis allemaal de schuld van Yuki!! :)

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Geweldig dit, die nuchterheid van Verstappen is iets wat we meer moeten zien. Niet altijd direct met de regels mee, want zoals nu heb je van die nieuwe regels die echt nergens op slaan..

• siggy

siggy

Wait.... what?

YakuzA schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 19:46:
[...]

Volgens mij geniet ie er best van om de FIA zo te trollen :D
Mwoa, hij ziet er niet echt alsof ie lol heeft. Het is die Nederlands-Limburgsche nuchterheit met een Vlaamsscherp randje :+

Okay heel flauw.

Nah hij geniet er niet van. Het is te gek voor woorden die straf, kost alleen maar energie al die heisa. In principe is de FIA nu niks anders doen dan een coureur eruit vissen en beetje pesten. Zomaar. Ineens. Beetje zwakzinnige competitievervalsing bij wijze van.

En het is te stom voor woorden dat de media geen enkel fatsoenlijke vraag weet te bedenken. Dat ze met zijn allen richting de FIA vragen stellen.

In ander nieuws, het is een stupide wonder als Ricciardo de volgende race nog een carbon zitje heeft. Jezus, wat een absolute talentverkwisting. En uiteraard weer op The Race een love-story over DR. :r Al 4 jaar the most overrated driver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat Sargeant denkt als hij ziet op tv wat Colapinto er tot nu toe van bakt.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:59
TinusXIII schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:27:
En P2 én P4. P5 won, gefeliciteerd Oscar :P
Dat zou voor Max niet eens heel negatief zijn als hij er samen met Lando af vliegt. Al begrijp ik dat Red Bull wat krap bij kas zit, dus veel schade is ook niet wenselijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Jasphur schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:56:
Dat wordt een straf voor SAI voor de baan oversteken
Niemand nog gemeld dat SAI 25k boete heeft gekregen waarvan 12,5K voorwaardelijk? Voor het oversteken van de baan tijdens de rode vlag.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:16:
Ben benieuwd wat Sargeant denkt als hij ziet op tv wat Colapinto er tot nu toe van bakt.
"He tapped the wall! What an amateur. I would have wrecked that car so hard!"

• RobertMe
Jasphur schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:25:
[...]

Niemand nog gemeld dat SAI 25k boete heeft gekregen waarvan 12,5K voorwaardelijk? Voor het oversteken van de baan tijdens de rode vlag.
Het is dan ook een nogal domme actie. En Hamilton heeft er in Qatar (race) nog een straf voor gekregen en Norris in Miami (sprint).
En "er was een rode vlag" gaat natuurlijk niet op, want Sainz stak over bij de pit entry, terwijl alle auto's nog terugkeerden (hij liep er IIRC ook toen Hulkenberg, Piastri en Verstappen als laatste terugkeerden naar de pits). Bij Hamilton & Norris was het bij de pit exit. Waarbij "rode vlag in Q" ietsjes veiliger zou moeten zijn omdat daar als het goed is geen F1 auto's meer komen (in ieder geval niet nadat de rode vlag er al een tijdje is en het stuk tussen pit entry tot aan de crash dus "leeg" is)

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:34
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:16:
Die zit lekker op de bank en denkt “leuk voor hem, maar hij is net als ik volgend jaar werkloos”

• RobertMe
Holk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:44:
[...]

Die zit lekker op de bank en denkt “leuk voor hem, maar hij is net als ik volgend jaar werkloos”
Er is nog steeds een vrij stoeltje en Vowles wilt hem graag uitlenen (aan Sauber / Audi).

En de kans dat Colapinto volgend jaar, of evt in 2026, in F1 rijdt is wel een stuk groter dan dat Sargeant dat doet.

• Holk
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:55:
[...]

Er is nog steeds een vrij stoeltje en Vowles wilt hem graag uitlenen (aan Sauber / Audi).

En de kans dat Colapinto volgend jaar, of evt in 2026, in F1 rijdt is wel een stuk groter dan dat Sargeant dat doet.
Klopt. 0.01% is meer dan 0.001% kans :+

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:45
Kan het niet meer vinden maar Bottas zou naast Hulk komen.

Hoofdsponsor word rollatorwinkel punt enel.

(Ze zijn jonger dan ik 🫣)

Edit:

Russel geen taakstraf?
https://www.gpblog.com/nl...d-prix-van-singapore.html

Brit spreekt het vast beter uit.

[ Voor 40% gewijzigd door Lynx op 21-09-2024 21:18 ]

• RobertMe
Holk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:58:
[...]

Klopt. 0.01% is meer dan 0.001% kans :+
Nah, ik denk dat de kans dat Colapinto volgend jaar een stoeltje heeft toch wel groter is dan 1%, maar ook niet veel groter ;)

Sauber stoeltje kom je denk ik nu uit bij Bottas, Pourchaire, Bortoletto of Colapinto. Pourchaire dan uit eigen stal, als die nog wilt. Want tegen die hadden ze schijnbaar gezegd "win het F2 kampioenschap, en je hebt volgend jaar een zitje". En nouja, vervolgens rijdt die dit jaar in Indy Car (uit eigen beweging?), omdat Sauber dus toch geen zitje voor hem had. Bortoletto is een McLaren rijder, dus dan moeten die hem willen laten gaan (meen wel iets gelezen te hebben dat die hem voor max 2 jaar zouden willen uitlenen?). En Colapinto zou dan waarschijnlijk ook op huurbasis zijn, maar wel "bewezen" (want heeft intussen al 2 goede races gereden en 3 goede kwalificaties), iets dat Bortoletto niet heeft in F1.

• Holk
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:04:
[...]

Nah, ik denk dat de kans dat Colapinto volgend jaar een stoeltje heeft toch wel groter is dan 1%, maar ook niet veel groter ;)

Sauber stoeltje kom je denk ik nu uit bij Bottas, Pourchaire, Bortoletto of Colapinto. Pourchaire dan uit eigen stal, als die nog wilt. Want tegen die hadden ze schijnbaar gezegd "win het F2 kampioenschap, en je hebt volgend jaar een zitje". En nouja, vervolgens rijdt die dit jaar in Indy Car (uit eigen beweging?), omdat Sauber dus toch geen zitje voor hem had. Bortoletto is een McLaren rijder, dus dan moeten die hem willen laten gaan (meen wel iets gelezen te hebben dat die hem voor max 2 jaar zouden willen uitlenen?). En Colapinto zou dan waarschijnlijk ook op huurbasis zijn, maar wel "bewezen" (want heeft intussen al 2 goede races gereden en 3 goede kwalificaties), iets dat Bortoletto niet heeft in F1.
Er is 1 zitje mogelijk beschikbaar, dus de kans is 100% of 0%

• siggy

siggy

Wait.... what?

RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:04:
[...]

Bottas zal toch wel betere dingen te doen hebben. Pourchaire heeft niks te zoeken in F1. Bortoletto is nog interessant en Colapinto doet het gewoon lekker. Maar de vraag is eerder wat wilt Audi in hemelsnaam. Het is al een ramp voordat ze gearriveerd zijn. Ik weet niet of het weer een Brits dingetje is, en toegegeven ik werk te veel om nog veel mee te krijgen, maar ik vind het maar heel erg stil rond Audi. Ik heb er totaal geen enkele buzz bij, terwijl het eigenlijk best wel een 'big thing' is. Of word ik nu gewoon oud.

Pff Audi, weet je, ze moeten gewoon Biela van stal halen, hem in die cockpit duwen en iedereen eraf raggen zodat Hulkenberg elke race kan winnen.

Dat is een Audi line up. Hulkenberg en Biela. Heilige Scheisse. Wir schaffen das! :+

[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 21-09-2024 21:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Holk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:20:
[...]

That's not how it works. That's not how it works at all.

• RobertMe
Holk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:20:
[...]

Waarom kwam je zelf dan met 0,01% of 0,001% aanzetten? :+

En waarschijnlijk bedoel je ook 50% kans "of hij krijgt het zitje of hij krijgt het niet".

Meer ontopic. Bij Colapinto werkte de DRS niet in zijn laatste ronde? En Albon had (kleine) updates op de auto? En Colapinto was maar 7 duizendste langzamer? Begin toch het idee te krijgen dat of Colapinto (heel) goed is, of dat Colapinto de carriere van Albon geen goed doet.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:26:
[...]
Meer ontopic. Bij Colapinto werkte de DRS niet in zijn laatste ronde? En Albon had (kleine) updates op de auto? En Colapinto was maar 7 duizendste langzamer? Begin toch het idee te krijgen dat of Colapinto (heel) goed is, of dat Colapinto de carriere van Albon geen goed doet.
Is dat niet het zelfde?

• Holk
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:26:
[...]

Waarom kwam je zelf dan met 0,01% of 0,001% aanzetten? :+

En waarschijnlijk bedoel je ook 50% kans "of hij krijgt het zitje of hij krijgt het niet".

Omdat hij nooit en te nimmer die plek gaat krijgen. Hij was nu beschikbaar en goedkoop, de rest is gebonden of kijkt alleen maar naar 2025 etc. En als je dan voor een jaar kijkt zijn er voldoende betere opties

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:49
De protestactie en korte antwoorden van Verstappen hebben geen verdere consequenties. Korte antwoorden zijn ook antwoorden en dat de aanleiding is afgehandeld volgens de FIA. Mocht Verstappen zijn taakstraf niet uitvoeren dan zal dat bekeken worden als het zover is.
Der ungewöhnliche Protest auf der Pressekonferenz hat übrigens keine weiteren Konsequenzen für Verstappen. Auf Nachfrage von auto motor und sport erklärte die FIA, dass die Angelegenheit abgeschlossen sei. Auch kurze Antworten seien Antworten. Wie das weitere Vorgehen aussieht, sollte Verstappen seine Strafe nicht antreten wollen, wird man dann klären, wenn es so weit ist.
https://www.auto-motor-un...pressekonferenz-singapur/

• RobertMe
Niet perse. Albon leek soms boven de auto uit te stijgen, als je het vergeleek met Williams andere jaren (ok, Russell had ook zijn uitschieters, en die wordt ook als goed gezien), en als je het afzette tegen Sargeant. Waardoor die ook weer in the picture kwam bij topteams (Red Bull wilde hem terug hebben waren de geruchten). Nu stapt een rookie in (een rookie met maar een half jaar F2 ervaring zelfs), en die doet het net zo goed. Dus of Albon is zo goed als iedereen dacht, en Colapinto is net zo goed als rookie en heeft dan waarschijnlijk ook nog een groter potentieel, of Albon is gewoon niet zo goed en Colapinto heeft de potentie om nog beter te worden.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Afwezig schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:37:
Tja het hele media spektakel eromheen is gewoon helemaal niks aan. Voor de coureurs niet, de teams niet en de kijkers ook niet. Je krijgt toch altijd vage antwoorden, want niemand wil iets prijsgeven. Of de antwoorden komen rechtstreeks uit de mediatraining. Het geef hooguit wat meer engagement.

Ik kijk de kwalificatie en de races, volg dit topic en wat r/formula1. Na de vlag kan de tv direct uit. Dan skip je alle media meuk en heb je genoeg plezier van de sport zelf!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tk55 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:33:
[...]

Tja het hele media spektakel eromheen is gewoon helemaal niks aan. Voor de coureurs niet, de teams niet en de kijkers ook niet. Je krijgt toch altijd vage antwoorden, want niemand wil iets prijsgeven. Of de antwoorden komen rechtstreeks uit de mediatraining. Het geef hooguit wat meer engagement.

Ik kijk de kwalificatie en de races, volg dit topic en wat r/formula1. Na de vlag kan de tv direct uit. Dan skip je alle media meuk en heb je genoeg plezier van de sport zelf!
Inderdaad ja.
Ik kijk hooguit die interviews direct na de Q of de race.

Maar al die persconferenties, sessies met rijders, voor- en nabeschouwingen en praatprogramma's het zal wel.

Wat is er overigens mis met onboards met een kleine vertraging uit te zenden?
Dat doen ze volgens mij nu geregeld toch al en dat geeft de F1 moraalpolitie ook de kans wat te filteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

[...]

Is dit niet het probleem dat het gewoon een grote clique is? Zodra 'de media' ook maar iets met interessante vragen komt, kunnen ze de deur gewezen worden. Teams willen niks kwijt, coureurs ook niet, dus wat blijft er over? Alleen maar oppervlakkige vragen en antwoorden.

Kun je je voorstellen dat iemand zou vragen, of herhalen, of MBS bezopen was? Ik denk dat die pers-pas sneller wordt ingetrokken dan de topsnelheid van een F1 auto.

Weet je, hetzelfde nu met die community service staf van Max, Het lijkt nu min of meer geheimelijk dat alle coureurs het eens is dat de straf BS is. Waar zijn al diie filmpjes. Zelfs Hamilton, wie kan hem nog wat maken, was vrij zachtzinnig met zijn steun voor Max. (en ja hij steunde Max.) Sargeant werd met bloemen behandeld, tot het moment hij niet meer in de clique zat. Ik vond het officiele F1 filmpoje over Williams wat dat betreft gewoon walgelijk om te beginnen met een crash van Sargeant. Het is zo fucking obvious dat als je er bij bent alles prima is, maar erbuiten ben je niks. Zo ook met de media. Het is alsof alles fuckin my little pony is, totdat je iets vraagt of zegt wat niet kan. Dan is het direct straight to jail.

:9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
De FIA is nog niet klaar met het uitdelen van boetes en waarschuwingen. Sainz is het volgende slachtoffer met een boete van 25.000 euro een een waarschuwing voor het niet volgen van de race director instructies omdat hij het circuit te voet overstak.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/carlos-sainz-is-fined-25-000-for-crossing-the-track-on-foot-v0-i9mu84who6qd1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=06a2da702de6039d6240bca1848a24c8f45caff5

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/carlos-sainz-is-fined-25-000-for-crossing-the-track-on-foot-v0-43dvydz1o6qd1.jpg?width=848&format=pjpg&auto=webp&s=761ff5a022ebdc91649593fc35c734c15d7e749f

[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 21-09-2024 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Chocoball schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:56:
De FIA is nog niet klaar met het uitdelen van boetes en waarschuwingen. Sainz is het volgende slachtoffer met een boete van 25.000 euro een een waarschuwing voor het niet volgen van de race director instructies omdat hij het circuit te voet overstak.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jasphur in "[F1 2024] Race 18 GP van Singapore"

;)

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Ik heb hier alleen gezocht op afbeeldingen en zonder officiële FIA documenten gelooft toch niemand het ;)

Bij deze @Jasphur was eerst :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:23:
[...]

Ik heb hier alleen gezocht op afbeeldingen en zonder officiële FIA documenten gelooft toch niemand het ;)

Voor deze keer kom je er met een boete van €25.000, waarvan €12.500 voorwaardelijk tot het eind van het 2024 seizoen, vanaf :+

Voorwaardelijk tot eind van het seizoen? That's a first? Is dat normaliter niet "oneindig"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 17-09 20:03
Chocoball schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:23:
[...]

Ik was te lui om de documenten te plaatsen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
[...]

Toch had ik deze persconferentie niet willen missen :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Arjan90 schreef op zondag 22 september 2024 @ 07:56:
[...]

Toch had ik deze persconferentie niet willen missen :+
Deze laatste opmerking van Max ... 😎
"no problem with my balls" (naar Lando).

Held!
https://x.com/SCUDERIAFEMBOY/status/1837573208356131013

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Onpopuliare mening hier als ik het zo lees maar het is allemaal wel een beetje kinderachtig van VER. Dat de FIA dat ook is wellicht; be the bigger man.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:28:
Onpopuliare mening hier als ik het zo lees maar het is allemaal wel een beetje kinderachtig van VER. Dat de FIA dat ook is wellicht; be the bigger man.
Er moet zeker ruimte zijn voor een andere, soms tegendraadse, mening! Ik heb respect voor je dat je je mening deelt. Na eerdere negatieve ervaringen ben ik daar zelf voorzichtiger me geworden.

On topic: Max vertoont ook tegendraadse gedrag. De meeste coureurs houden zich op de vlakte. Max niet en doet dat toch wel met humor. Hij heeft er op Reddit en hoop fans me gewonnen en Liberty krijgt wat het wil: meer aandacht.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 18-09 11:34
Wat doet hij kinderachtig dan? Hij staat netjes de pers te woord, alleen niet waar de Fia het wilt zien. Zij moeten zich niet bezig houden met wat coureurs zeggen. Das een taak van de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Boeryepes schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:33:
Na eerdere negatieve ervaringen ben ik daar zelf voorzichtiger me geworden.
Ja, daarom twijfelde ik ook om op 'verzend' te drukken.
DoeEensGek schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:33:
[...]

Wat doet hij kinderachtig dan? Hij staat netjes de pers te woord, alleen niet waar de Fia het wilt zien. Zij moeten zich niet bezig houden met wat coureurs zeggen. Das een taak van de teams.
Nou ja, het taalgebruik is al uitgebreid besproken je kan wel raden wat ik daarvan vind en die antwoorden die hij daar gaf; ook bewust kortaf i.p.v normaal. Dat vind ik kinderachtig ja. Puur om de FIA te stangen.

Om die redenen en de frustratie van de afgelopen maanden vanuit de auto/boordradio hoop ik dit jaar op een andere WDC.

[ Voor 57% gewijzigd door Gunner op 22-09-2024 09:37 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:33:
[...]

'kinderachtig' is een subjectieve term. Max weigert zich te conformeren en dat is, in een sociale context, toch wel lastig. Dat sommigen dat als kinderachtig labelen, kan ik goed begrijpen. Het levert anderen ook extra stress en werk op en dat is minder fijn voor die mensen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 22:10
En we gaan hier niet sneren naar anderen.

[ Voor 81% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-09-2024 09:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De mogelijke race strategieën: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKiWQK3-9MSkPWlsf2moxTrBr64=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IdARgzx6JTF7lj49MoUWoqAj.jpg?f=fotoalbum_large

Hier de banden die elke coureur nog heeft:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-TjQJD90Da8ky83FFxvnZAufPAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sk0CqcmYODQPYnoNTpAFK8al.jpg?f=fotoalbum_large

Snelheidsverschil tussen de banden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4sgPxywOx_4k4qsbOvBET51IgDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2PcHGXZxojfZO4V5lziNTxJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 22-09-2024 09:44 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Be the bigger man? Door je in een keurslijf te laten persen waar niemand op zit te wachten?
Be your own man zou ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
Niet op reageren graag.

Ik snap dat gevoel van kinderachtigheid ook wel en hetzelfde bekroop mij gisteren. Max had dit ook zeker krachtiger kunnen doen, door te beginnen met een statement/toelichting op hoe hij gaat antwoorden. Maar ik denk in dat geval dat het dermate belerend is aangepakt dat Max dacht: succes ermee, dan ga ik ook vervelend doen. Wij weten natuurlijk ook niet wat er eventueel nog op de achtergrond is besproken.

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-09-2024 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rare graphic...

Distance to 150km/h...

En dan op -4,5 uitkomen voor de hards?

Gap at 150 zou ik me iets bij kunnen voorstellen.
Of +4,5...

Maar dit is een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dit had hij ook kunnen doen bij wijze van.

Het is toch voor Max de enige manier om zijn punt te maken. Zo zie iedereen waar het over gaat. Als hij via RB een press release had gedaan, had het gross van de fans het niet eens meegekregen. Ofwel zou er gegarandeerd niks veranderen. Nu weten zelfs non-fans ervan.

Vuur met vuur bestrijden werkt gewoon het beste. Is voor iedereen te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 14:55
Zodra soft op 150 kph zit, rijdt hard er 4,5m achter dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 06:56
SkipZ schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:54:
Zou dit het zijn? Ik lees het als hoe ver de auto is als die 150 km/u aantikt op verschillende banden maar dat voelt dus raar. Ik verbaas me ook al een tijdje over deze graphic.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 22:10
Ik ben er meteen weer aan herinnerd waarom ik de F1 GP topics links liet liggen.

Dat pak ik bij deze meteen weer op.

Ik hoop dat het een mooie race wordt straks.

Groetjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Maakt Max echt kans op het podium vandaag? Ik zie Piastri nog wel naar het podium rijden namelijk en in ieder geval één Mercedes sluit ik ook niet uit.

-toevoeging-

Overigens geen Max-fan, wel een liefhebber van zijn talent. Maar de actie gisteren was goed, vooral ook vanwege het excuses naar de meneer met de vragen. Vond het ook mooi dat Lewis zich er over uitsprak.

[ Voor 43% gewijzigd door ericafterdark op 22-09-2024 10:05 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
ericafterdark schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:03:
Maakt Max echt kans op het podium vandaag? Ik zie Piastri nog wel naar het podium rijden namelijk en in ieder geval een Mercedes sluit ik ook niet uit.
Het hangt af hoe zijn banden het houden.

Gezien dat hij redelijk happy met de auto was in FP3 (meen ik) ook goed op de medium ging, verwacht ik dat dat wel goed zit.

Daarnaast is deze baan redelijk zacht op de banden (1 stopper). Je zag ook dat meerderen 2 snelle ronden op soft deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Men moet ook aan het begin van de uitzendingen een disclaimer in beeld brengen. een PG rating o.i.d.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PNVEQgXsBgs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

ericafterdark schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:03:
Maakt Max echt kans op het podium vandaag? Ik zie Piastri nog wel naar het podium rijden namelijk en in ieder geval één Mercedes sluit ik ook niet uit.
Ik denk dat niemand dat weet. Althans, de reacties en analyses na de kwalificaties lijkt het alsof niemand begrijpt waar die performance swings vandaan kwamen. Ferrari ineens er totaal niet bij en Mercedes er weer bij. Het is compleet gissen. Behalve dan dat als Norris eens een goede start heeft en Max zich de eerste ronde achter zich kan houden een gemakkelijke win gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
siggy schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat niemand dat weet. Althans, de reacties en analyses na de kwalificaties lijkt het alsof niemand begrijpt waar die performance swings vandaan kwamen.
Hoge bandendruk wellicht? Kon 123 geen bron vinden over wat Pirelli heeft voorgeschreven tov eerdere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SkipZ schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:54:
Ok, maar dan klopt de titel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:59:
[...]

Voor deze keer kom je er met een boete van €25.000, waarvan €12.500 voorwaardelijk tot het eind van het 2024 seizoen, vanaf :+

Voorwaardelijk tot eind van het seizoen? That's a first? Is dat normaliter niet "oneindig"?
"No comment"

;) in ander nieuws om 12.00

LIVE: Singapore Grand Prix Build-Up

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord