Tk55 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:33:
[...]
Tja het hele media spektakel eromheen is gewoon helemaal niks aan. Voor de coureurs niet, de teams niet en de kijkers ook niet. Je krijgt toch altijd vage antwoorden, want niemand wil iets prijsgeven. Of de antwoorden komen rechtstreeks uit de mediatraining. Het geef hooguit wat meer engagement.
Ik kijk de kwalificatie en de races, volg dit topic en wat r/formula1. Na de vlag kan de tv direct uit. Dan skip je alle media meuk en heb je genoeg plezier van de sport zelf!
Is dit niet het probleem dat het gewoon een grote clique is? Zodra 'de media' ook maar iets met interessante vragen komt, kunnen ze de deur gewezen worden. Teams willen niks kwijt, coureurs ook niet, dus wat blijft er over? Alleen maar oppervlakkige vragen en antwoorden.
Kun je je voorstellen dat iemand zou vragen, of herhalen, of MBS bezopen was? Ik denk dat die pers-pas sneller wordt ingetrokken dan de topsnelheid van een F1 auto.
Weet je, hetzelfde nu met die community service staf van Max, Het lijkt nu min of meer geheimelijk dat alle coureurs het eens is dat de straf BS is. Waar zijn al diie filmpjes. Zelfs Hamilton, wie kan hem nog wat maken, was vrij zachtzinnig met zijn steun voor Max. (en ja hij steunde Max.) Sargeant werd met bloemen behandeld, tot het moment hij niet meer in de clique zat. Ik vond het officiele F1 filmpoje over Williams wat dat betreft gewoon walgelijk om te beginnen met een crash van Sargeant. Het is zo fucking obvious dat als je er bij bent alles prima is, maar erbuiten ben je niks. Zo ook met de media. Het is alsof alles fuckin my little pony is, totdat je iets vraagt of zegt wat niet kan. Dan is het direct straight to jail.