Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[F1 2024] Race 18 GP van Singapore Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 66.351 views

Onderwerpen

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De top heeft nog maar weinig banden over zeg..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWZzLxVv6jwj4Xr-L5tH_L-LGdI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OrtUijm1r0ny2j7ESA2S8Pb4.jpg?f=user_large

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:13
Hoe zit het met de voorvleugels van McLaren? Daar zit een vlijmscherpe punt op aan de zijkant, mocht je daar tegen aan rijden mag je direct naar binnen voor een nieuwe band.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:23
Arjan90 schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:50:
[...]

[mbr] Niet op reageren graag. [/]

Ik snap dat gevoel van kinderachtigheid ook wel en hetzelfde bekroop mij gisteren. Max had dit ook zeker krachtiger kunnen doen, door te beginnen met een statement/toelichting op hoe hij gaat antwoorden. Maar ik denk in dat geval dat het dermate belerend is aangepakt dat Max dacht: succes ermee, dan ga ik ook vervelend doen. Wij weten natuurlijk ook niet wat er eventueel nog op de achtergrond is besproken.
Zo zijn er eerder 2 andere Formule 1 wereldkampioenen met protestacties geweest.

Een met meerdere horloges om zijn pols in de personferentie nadat de FIA een juwelenverbod had afgekondigd. De andere liep rond in de paddock met zijn onderbroek over zijn racepak aan na het ondergoedverbod van de FIA. Je kunt je ook afvragen hoe ludiek of kinderachtig die acties waren?

Voor de FIA was het verder geen probleem, de journalisten hebben buiten antwoorden gekregen op hun vragen. Het onderwerp over vloeken leeft wel onder de coureurs want het is ook besproken in de drivers briefing. De coureurs hebben gezegd te zullen letten op hun taalgebruik tijdens de persconferenties maar niet mogen vloeken in de wagen gaat ze te ver.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:22
Exocet schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:25:
De top heeft nog maar weinig banden over zeg..

[Afbeelding]
Volgens mij dacht ik in commentaar van FP3 te horen dat ook veel teams banden hebben zitten scrubben :)
En die worden dan hier als Used gezet terwijl ze "nieuw" zijn.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:15
Chocoball schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:40:
Een met meerdere horloges om zijn pols in de personferentie nadat de FIA een juwelenverbod had afgekondigd.
En meer kettingen dan B.A..
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a-new-one-has-been-added-to-the-collection-v0-0cblxeb0w6qd1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=d3d5f20f71d1a3b4b3c0588fd20f1632376bc0f0
edit:

En hij draagt drie horloges, andere arm ook nog een :+.
De andere liep rond in de paddock met zijn onderbroek over zijn racepak aan na het ondergoedverbod van de FIA.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a-new-one-has-been-added-to-the-collection-v0-ch6rw3k0w6qd1.jpg?width=1000&format=pjpg&auto=webp&s=ecd11bf23cf450b0f35e94fb3e2eb2623c309de8

En daaraan kan deze nu dus worden toegevoegd:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a-new-one-has-been-added-to-the-collection-v0-vfn0cao0w6qd1.jpg?width=768&format=pjpg&auto=webp&s=90e776b08ba7582c4095a12cc55df4c8bf16f802

[ Voor 3% gewijzigd door RobertMe op 22-09-2024 11:12 ]

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:52
Afwezig schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:37:
Ik kan echt niet wachten tot Verstappen de deur bij de F1 achter zich dicht trekt. Het is overduidelijk dat hij nog wel plezier heeft in racen maar zeker niet in die poppenkast er omheen.
En dan wat? Dan verandert er niets en komt er gewoon een andere coureur voor in de plaats. Iedere sport heeft zo zijn 'eigenaardige' regels.

BlaBlaBla

• RobertMe
Strider schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:12:
[...]

En dan wat? Dan verandert er niets en komt er gewoon een andere coureur voor in de plaats. Iedere sport heeft zo zijn 'eigenaardige' regels.
Waarom moet er iets veranderen dan en waarom moet Verstappen dat doen? Zoals @Afwezig al aangeeft doet Verstappen mee voor het racen. Niet voor het politieke geneuzel of de media verplichtingen.

Of de FIA er vervolgens wakker van ligt omdat Verstappen gestopt is is een heel ander verhaal. Waarop we het antwoord wel kunnen raden, "nee".

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:23
Net nog even de start van de race in 2022 en 2023 teruggekeken hoe de top 3 wegkomt. Het enige wat mij opviel is dat Hamilton steeds bocht 1 mist, ernaast rijdt en dan weer de baan opkomt. Benieuwd wat het vanmiddag om 14.00 wordt :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MikeyMan schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:49:
[...]

Be the bigger man? Door je in een keurslijf te laten persen waar niemand op zit te wachten?
Be your own man zou ik zeggen.
Maar blijkbaar werkt dat niet zo in de F1. Ook nooit zo geweest dus waar nu al die verontwaardiging vandaan komt? Verstappen is gewoon veranderd nu hij niet meer in zo'n dominante auto rijdt en direct komen alle frustraties en maniertjes naar boven. Dat is in ieder geval niet iemand waar ik me persoonlijk mee wil identificeren maar gezien het aantal duimpjes omhoog voor je sta ik hier vrij alleen in.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Chocoball schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:41:
Net nog even de start van de race in 2022 en 2023 teruggekeken hoe de top 3 wegkomt. Het enige wat mij opviel is dat Hamilton steeds bocht 1 mist, ernaast rijdt en dan weer de baan opkomt. Benieuwd wat het vanmiddag om 14.00 wordt :)
They race me so hard!

Oh nee.

Zou het te maken hebben met koude bandjes die je zo langer goed kan houden, al is het maar 300 meter?

ping 127.212.23.124

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Gunner schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:57:
[...]

Maar blijkbaar werkt dat niet zo in de F1. Ook nooit zo geweest dus waar nu al die verontwaardiging vandaan komt? Verstappen is gewoon veranderd nu hij niet meer in zo'n dominante auto rijdt en direct komen alle frustraties en maniertjes naar boven. Dat is in ieder geval niet iemand waar ik me persoonlijk mee wil identificeren maar gezien het aantal duimpjes omhoog voor je sta ik hier vrij alleen in.
De situatie veranderd en Max verandert ook? Colour me shocked. Alsof elke persoon in elke situatie hetzelfde reageerd. Je gaat toch ook anders om met vrienden dan met je familie.....En je doet ook anders in een supermarkt dan in een cafe... Max is weinig veranderd eerlijk gezegd. Zo is ie altijd geweest. Als er al een 'meest onveranderde coureur' is, dan is het Max wel qua persoonlijkheid. Hoe moet hij dan omgaan dat het team te weinig doet. Allemaal prima zeggen. Good day at the office?

Liever een Max in de F1 dan de zoveelste gladgestreken PR pop zoals Russell. Het voegt tenminste kleur toe, net als vroeger Irvine en Villeneuve. Als ik gelikte personen wil zien kijk ik wel een livestream van de 2e kamer of andere bs.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Tsjah, of het 'zo werkt in de F1' hangt vooral van de eigenaar af lijkt het. Bernie vindt het prachtig. Liberty blijkbaar niet. Zal iets te maken hebben met de conservatief Amerikaanse achtergrond.

Daarnaast, de teksten zijn de afgelopen jaren niet veel anders geweest. En dat er nu meer is om over te klagen lijkt me evident.

Als zelfs Hamilton het onzin vindt zegt dat volgens mij een hoop.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chocoball schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:56:
De FIA is nog niet klaar met het uitdelen van boetes en waarschuwingen. Sainz is het volgende slachtoffer met een boete van 25.000 euro een een waarschuwing voor het niet volgen van de race director instructies omdat hij het circuit te voet overstak.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is wel terecht natuurlijk.
Coureurs weten allemaal dat dat pas mag als ze toestemming van een Marshall hebben gekregen om dat te doen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RobertMe
[...]

Je begon over Verstappens (re)actie van gisteren in de persco toch?
Want dan is er helemaal niks veranderd tussen winnen en verliezen.. Vorig seizoen (of het jaar ervoor) heeft het volledige Red Bull team al een weekend Sky genegeerd nadat Ted alweer een half uur had lopen zuigen over het gestolen WDC.

Daarnaast merk je ook gewoon er aan dat dit ook nu weer een actie van Red Bull is. Verstappen verontschuldigingd zich vrij snel bij Tom Clarkson (de "host" van de FIA). De vraag van een journalist of hij ze dan wel buiten te woord staat steekt hii meteen vol overtuiging zijn duim op. En je merkt aan zijn algehele houding dat hij het ook ongemakkelijk vindt.

En de internationale pers loopt ook nog eens met hem weg, letterlijk en figuurlijk. Alle vragen zijn buiten de FIA ruimte gewoon beantwoordt, en de trip van FIA pershok naar media pen duurt vast ook nog eens langer dan die paar korte antwoorden die ze in de persco geven.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ericafterdark schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:03:
Maakt Max echt kans op het podium vandaag? Ik zie Piastri nog wel naar het podium rijden namelijk en in ieder geval één Mercedes sluit ik ook niet uit.
In principe valt er niet in te halen, dus het zal wel moeilijk worden om na lap1 naar voren te komen.
Enige kans is de ene pitstop onderweg.

PSN

• RobertMe
YakuzA schreef op zondag 22 september 2024 @ 12:43:
Enige kans is de ene pitstop onderweg.
Nouja, historisch gezien is er 100% kans op een SC (/VSC/ rode vlag). Dat zal strategisch veel belangrijker zijn dan een geplande gewone pitstop en dus ook een grotere invloed hebben op de uitslag.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:03
Ik gok op een P1 voor Max na lap 1, daarna een succesvolle undercut voor Norris, die weer door een SC/VSC teniet gedaan wordt :9

• siggy

siggy

Wait.... what?

Volgens Martin Brundle op Sky zegt hij dat Lawson vanaf Austin het plekje van Ricciardo overneemt.

• RobertMe
siggy schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:03:
Volgens Martin Brundle op Sky zegt hij dat Lawson vanaf Austin het plekje van Ricciardo overneemt.
Oud nieuws, Ralf Schumacher zei het afgelopen week al :p

En Perez en Riccardo zijn dit seizoen al zo vaak vervangen door de pers dat we beter gewoon de aankondiging kunnen afwachten.

• Exocet
  • Niet online
Ryur schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:05:
[...]

Volgens mij dacht ik in commentaar van FP3 te horen dat ook veel teams banden hebben zitten scrubben :)
Maar dan alleen rood dus

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:06
Max verpest zijn proefstart.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:11
Benieuwd of Ric toch weer ergens gaat opduiken mocht die weg gaan of dat het nu echt is game-over is

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ryur schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:05:
[...]

Maar met 1 rondje erop gereden zijn ze idd niet meer nieuw :p

PSN

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:22
Ik denk dat er best wat ingehaald gaat worden vandaag, met 4 DRS-zones moet dat toch lukken met deze wagens

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:00
Mooi, dan weet hij nu hoe het tenminste niet moet. :z

Goedemiddag trouwens! Lunch achter de kiezen, de kleine voor zijn middagslaapje op bed. Nu de gridwalk met Martin Brundle kijken. d:)b

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:01
De baan is wel erg smal op sommige stukken.
Ik hoop uiteraard wel op wat leuke inhaal acties...

Laten we eerst de start en de eerste paar rondes doorkomen 😀

Bla Bla Bla

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59

SuBBaSS

-has Ryzen

Gunner schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:35:
[...]

Om die redenen en de frustratie van de afgelopen maanden vanuit de auto/boordradio hoop ik dit jaar op een andere WDC.
Dat vind ik kinderachtig ja.

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:07
Ik hoop een strategisch gevecht met VCS / SC.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Zullen we het nu over de race hebben? ja ! lets RACE!

Ik zou het doen!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:25

Pierre

Van nature lui!

Allemaal veel plezier met de race, ik ga even een blikje Red Bull pakken en plof op de bank. Is er trouwens nog een kans op regen, of gewoon warm en droog tijdens de race.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Iedereen alvast veel plezier met de race! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWB1ec4qWk0pAj2SeX3CEyM4cfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JtMVCafmyAeCExDMSPPlrmE0.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• StefanVerkerk
Max en Martin Brundle die nog even aan het shit stirring doen vlak voor het volkslied. Top haha.

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:41
Fijne rack iedereen. Hopelijk is nog iets spannends te zien.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

G_Dragon schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:44:

[Afbeelding]
lekker! smakelijk!

max for the win

[ Voor 9% gewijzigd door rammes op 22-09-2024 13:46 ]

Ik zou het doen!

• StefanVerkerk
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
22 Sept 2024, 13:45:17, Lap 1

Jammerrrrr...

• siggy

siggy

Wait.... what?

StefanVerkerk schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:46:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
22 Sept 2024, 13:45:17, Lap 1

Jammerrrrr...
Chance of Lizards 100% :+

• plizz
Die lizard pakt 100% FL :+

• StefanVerkerk
De auto van Stroll staat nog op de grid met volop monteurs aan het werk. Wat voorzorgsmaatregelen n.a.v. remproblemen bij Stroll in de installatieronde.

• StefanVerkerk
8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TC2slRTeEGNVH9qdaXT1ygwOBxU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vdj2FrJx6Dj8cpr7Ci0RhSbP.jpg?f=fotoalbum_large

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:35

SomerenV

It's something!

G_Dragon schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:44:

[Afbeelding]
Gewaagd om de tafel nu al vol te hebben staan. Hier zou dat op zijn voordat de lichten uit gaan :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• StefanVerkerk
Wat een verschil :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zr2EjaQkhvBDm_LTX2MnphzIBAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/onqPOCZt9LrEFt0zxpXMSINy.jpg?f=fotoalbum_large

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:46
Nou, let’s go. Lekkere heavily hopped IPA’tje er bij en de gordijnen dicht, want veel te veel zon door de ramen.

Hee fijne en sportieve race allemaal!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:46

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Veel plezier allemaal. Ik hoop op een mooie race en een goede start. Dus geen sandwich zoals een paar jaar geleden. ;)

"When you grow up your heart dies"

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:56
Veel plezier iedereen, op een mooie en spannende race! d:)b

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• TheBrut3
Play intro! Make em sweat...

• StefanVerkerk
Roll intro! Veel plezier iedereen. Dat het een mooi gevecht mag gaan worden!

• sjaool

sjaool

HAM als enige van de top 10 op soft. De rest op medium.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 21:29

DarkSide

theres no place like ::1

Zo weer lekker thuis
Vorige race moest even in een kroeg op de tablet bekeken worden.

Thuis kijkt toch wat makkelijker
Verrast door de p2 van Max. Had niet verwacht dat hij top 4 zou halen.
Hopen op een mooie en spannende race

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• StefanVerkerk
En het bandenstaatje:

HAM op softs! Verder veel mediums, pas achteraan weer wat variatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UGrgIqXZoyljyk_MlthmO6mKbYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hgm6dfISNwtikG8JT0r7CKpB.jpg?f=fotoalbum_large

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:21
Fijne race iedereen :)

• TheBrut3
Gebruikte softs zelfs voor Hamilton. Setje van de eerste Q3 run?

• sjaool

sjaool

TheBrut3 schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:59:
Die zullen wel een heat cycle hebben gehad. Dus zo goed als nieuw.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Fijne race allen!

Te koop....

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:04
TheBrut3 schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:59:
Gevalletje snel inhalen en daarna de deur dicht proberen houden?

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne race allemaal!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:24
350ste GP voor ham. Dat is toch wel een respectabel aantal races :)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• StefanVerkerk
Robkazoe schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:01:
[...]

Gevalletje snel inhalen en daarna de deur dicht proberen houden?
En hopen op een snelle SC.

• StefanVerkerk
GP tegen Max: "Grip is better than expected"

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 12:38

Dentist

Next patient please...

GP: "Grip is better than expected"

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17-11 23:00
Benieuwd wat er gaat gebeuren. Hopelijk geen saaie race die alleen afhangt van de pitstopstrategie en saftycars.

Dus hopelijk veel plezier!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Norris heeft haast lijkt het wel. Die zal wel weer erg lang op de grid staan.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:49

Quad

Doof

U en jullie allen een Fijne race gewenst. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:24
siggy schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:02:
Norris heeft haast lijkt het wel. Die zal wel weer erg lang op de grid staan.
Die wilt dat HAM zo lang mogelijk op zijn softs stil moet staan.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• nadroJ
  • Laatst online: 17-11 23:28
Let's go!

Sowieso schrijf je zo!

• Charles Hill
StefanVerkerk schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:58:
En het bandenstaatje:

HAM op softs! Verder veel mediums, pas achteraan weer wat variatie.

[Afbeelding]
Verstappen op het vuile deel, Hamilton op softs. Als dat dan maar goed gaat in de eerste bochten!

• sjaool

sjaool

Wow, Lando verliest een keer niet zijn positie.

• plizz
Zo beetje krap op bocht 1.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 21:29

DarkSide

theres no place like ::1

zo lando een keer goed weg vanaf p1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Lekker PER :)

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-11 14:28
Man man wat lijken die Mercedessen (vervelend) veel op Aston Martins.

• StefanVerkerk
sjaool schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:04:
Wow, Lando verliest een keer niet zijn positie.
En de vloek van het verliezen van de eerste positie voor het einde van ronde 1 is zojuist verbroken. :D

• sjaool

sjaool

HAM kan niet aanhaken op soft.

• StefanVerkerk
DRS ENABLED
22 Sept 2024, 14:05:39, Lap 2

• plizz
Robbie T schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:05:
Man man wat lijken die Mercedessen (vervelend) veel op Aston Martins.
Yup. Ik dacht nu al op P3 en P4 die Aston Martins.

• Exocet
  • Niet online
Max al buiten DRS

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Saaaaaaiiii ;)

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Met die snel opwarmende banden zie ik VER ook niet continu in de DRS rijden

per aspera ad astra

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hamilton op die softs is zo een rijdende chicane.
Zo gaan Norris en Verstappen nog een (bijna) vrije pitstop krijgen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StefanVerkerk
RUS (medium) sneller dan HAM (softs)

Rondetijden voor ronde 2

1NOR1:38.480
2VER1:38.790
3HAM1:38.853
4RUS1:38.489
5PIA1:38.939
6HUL1:39.449
7ALO1:39.584
8LEC1:39.775
9COL1:39.890
10PER1:39.896
11TSU1:39.994
12SAI1:40.217
13OCO1:40.405
14MAG1:40.386
15ALB1:40.750
16RIC1:40.947
17GAS1:40.948
18STR1:41.184
19BOT1:41.165
20ZHO1:41.595

• sjaool

sjaool

Als Max er maar bij kan blijven. Dat is eigenlijk al genoeg. HAM lijkt de rest nu lekker op te houden dus van die kant is er geen druk.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:04
Dat lijkt dan toch een slechte keuze want je bent na een ronde of 6 a 8 voer voor de rest.

• sambalbaj
  • Niet online
Nou het veld is aardig gesetteld, wordt saai rondjes tellen voorlopig.

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Het venijn zit hem hier toch altijd wel in de staart...

• Exocet
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:08:
Als Max er maar bij kan blijven. Dat is eigenlijk al genoeg. HAM lijkt de rest nu lekker op te houden dus van die kant is er geen druk.
Verschil loopt al behoorlijk op

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:32
Dentist schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:08:
Wat bedoel je exact?

• StefanVerkerk
Dentist schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:08:
Precies, we zitten pas 5 minuten in de wedstrijd. Gaat nog wel even duren dit. :D

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:13
StefanVerkerk schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:10:
[...]

Precies, we zitten pas 5 minuten in de wedstrijd. Gaat nog wel even duren dit. :D
1 uur en 50 minuten ofzo :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:35
Robkazoe schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:08:
[...]

Dat lijkt dan toch een slechte keuze want je bent na een ronde of 6 a 8 voer voor de rest.
Gokje op de start of snelle safetycar, maar die gok lijkt niet te zijn gelukt.
Nu heb je er nadeel van.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
heel warm hier aan het einde van de race altijd wel wat foutjes ;)

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Dat dit altijd een beetje een optocht lijkt, tot de laatste 10 rondjes..

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:32
Wognummer schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:10:
[...]

heel warm hier aan het einde van de race altijd wel wat foutjes ;)
Duidelijk, bedankt!

• Charles Hill
Vreemd commentaar van Sky. In ronde 3 zeggen dat Verstappen uit de DRS is, terwijl Verstappen al een tijdje uit de DRS is. En dat Hamilton het gat lijkt te dichten, terwijl het 1,4 sec was en bleef. Zitten soms ook mis daaro.

• StefanVerkerk
HAM op softs... :S :S

Rondetijden voor ronde 4

1NOR1:38.446
2VER1:38.470
3HAM1:39.068
4RUS1:39.170
5PIA1:39.356
6HUL1:39.510
7ALO1:39.395
8LEC1:39.310
9COL1:39.290
10PER1:39.151
11TSU1:39.296
12SAI1:39.105
13OCO1:39.087
14MAG1:39.489
15ALB1:39.285
16RIC1:39.545
17GAS1:39.479
18STR1:39.543
19BOT1:40.126
20ZHO1:39.955

• plizz
StefanVerkerk schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:12:
HAM op softs... :S :S

Rondetijden voor ronde 4

1NOR1:38.446
2VER1:38.470
3HAM1:39.068
4RUS1:39.170
5PIA1:39.356
6HUL1:39.510
7ALO1:39.395
8LEC1:39.310
9COL1:39.290
10PER1:39.151
11TSU1:39.296
12SAI1:39.105
13OCO1:39.087
14MAG1:39.489
15ALB1:39.285
16RIC1:39.545
17GAS1:39.479
18STR1:39.543
19BOT1:40.126
20ZHO1:39.955
Misschien wil hij zijn soft banden niet gelijk oproken.

• StefanVerkerk
VER > FL

Rondetijden voor ronde 5

1NOR1:37.938
2VER1:37.906
3HAM1:38.294
4RUS1:38.604
5PIA1:38.667
6HUL1:38.649
7ALO1:39.036
8LEC1:39.041
9COL1:38.954
10PER1:39.064
11TSU1:39.034
12SAI1:39.118
13OCO1:39.221
14MAG1:38.948
15ALB1:39.252
16RIC1:39.585
17GAS1:39.582
18STR1:39.613
19BOT1:39.848
20ZHO1:39.892

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max volgt gewoon. Geen noodzaak om dichterbij te komen.
Deze race gaat om overleven en de ene pitstop. Hamilton erachter houdt iedereen ook mooi op.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:13:
Max volgt gewoon. Geen noodzaak om dichterbij te komen.
Deze race gaat om overleven en de ene pitstop. Hamilton erachter houdt iedereen ook mooi op.
Is dit beter voor de banden dan in DRS komen en blijven?

• sjaool

sjaool

PER komt COL ook niet voorbij. Die jongen krijgt van mij nu al de titel rookie of the year. :)

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord