Nou ja, toch goed om te zien. Red Bull is weer de oude: rijdbaar voor Verstappen maar een tractor voor Perez. Back to the good old days.
Norris was 2 tienden sneller in sector 1 en brak toen de ronde af.
Zo kan RB het constructeurs kampioenschap wel vergeten…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Yuki weer top 10. Tijd voor wat verjonging binnen dat team.
Alle gesprekken dwars door elkaar heen lekker F1TV en ViaPlay..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Breaking news: Red Bull staat al geen P1 meer.PatrickC schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:42:

ALs Max in de top 5 kan eindigen zou dat al indrukwekkend zijn.
Positief is dat Max al een stuk sneller is dan vorig jaar... ook in de langzame bochten. Kan positief zijn voor de banen die nog komen.
Misschien gekke gedachte, maar hebben ze misschien van de auto gewisseld? Soort test of er iets mis is met VER zijn 'oude' auto chassis?StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:42:
Nou ja, toch goed om te zien. Red Bull is weer de oude: rijdbaar voor Verstappen maar een tractor voor Perez. Back to the good old days.
VER is een betere coureurTreveo schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:43:
[...]
Misschien gekke gedachte, maar hebben ze misschien van de auto gewisseld? Soort test of er iets mis is met VER zijn 'oude' auto chassis?
Ik denk alleen dat de wagen te kort gaat komen voor Q3. McLaren en Mercedes en LeClerc gaan voor pole en zullen de top 5 gaan vormen.Drials schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:42:
Wel heel fijn om te zien dat Max weer bovenaan mee doet, zeker op deze baan.
Dat konden ze toch al, beetje late conclusie.PatrickC schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:42:
En dat ligt ook niet aan Perez natuurlijk.
Ja maar vorige week was VER nergens en PER opeens snel. Nu is het ineens andersom. Gisteren hadden ze totaal geen idee waarom ze VER zijn auto niet konden fixen.
Liam Lawson mag komende races laten zien wat hij kan, wellicht om volgend seizoen Perez te vervangen? Of zal Tsunoda doorschuiven.
Of zal Carlos Slim nog meer geld neerleggen met meer sponsorgeld, om Perez erin te houden?
Of zal Carlos Slim nog meer geld neerleggen met meer sponsorgeld, om Perez erin te houden?
Ideetje. Colapinto of Lawson in het stoeltje van Perez? Ik zou het wel eens willen zien.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Voel je ook de juiste nummers voor de Lotto trekking van vanavond aankomen? Graag per privébericht doorsturen, hoeft niet hier in het openbaar hoor.meenkdrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:44:
Ik voel een dikke crash aankomen.

En gezien de budgetcap en beperkte CFD en windtunneltijd en de enorme reglementswijzigingen in 2026, is dat eerder gunstig.PatrickC schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:42:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is het al beslist dan?StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:43:
[...]
Breaking news: Red Bull staat al geen P1 meer.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max en Yuki bij Red Bull en Lawson en Hadjar bij VCARB lijkt me de meest logische optie voor 2025.
[ Voor 5% gewijzigd door Ribo89 op 21-09-2024 15:46 ]
Voor gokken mij niet bellen, al heb ik 99% kans win ik nog nietStefanVerkerk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:45:
[...]
Voel je ook de juiste nummers voor de Lotto trekking van vanavond aankomen? Graag per privébericht doorsturen, hoeft niet hier in het openbaar hoor.
Wedden van wel?meenkdrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:46:
[...]
Voor gokken mij niet bellen, al heb ik 99% kans win ik nog niet
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Goeie lap Max so far.
FFFFFFUUUUUU
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Max lifte, maar hij kwam echt net voorbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar Norris is snellerDentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:51:
Goeie lap Max so far.
Rood.. goeie ronde van max verpest
Hm toch goeie tijd, maar blijft die staan..
Hm toch goeie tijd, maar blijft die staan..
[ Voor 40% gewijzigd door krietjur op 21-09-2024 15:53 ]
****, Verstappen reed zo'n goede ronde. Pffff.
Vandaag is rood van Ferrari...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
P1 alsnog.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
You are correct!meenkdrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:44:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Oef wat een klapper zo leek het.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dik wassie nietmeenkdrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:44:
Doe mij ook zo’n glazen bolmeenkdrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:44:
Was die al over de lijn?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
...meenkdrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:44:
Was Max op tijd?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Max is bang voor een straf volgens mij, want hij is zichzelf al flink aan het verdedigen op de radio.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:52:
Max lifte, maar hij kwam echt net voorbij.
Geen probleem. Er zit gewoon een goede ronde in die RBR.
Bingo!meenkdrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:44:
CAR 1 (VER) TIME 1:29.791 DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 18
21 Sept 2024, 15:53:06
21 Sept 2024, 15:53:06
Hij heeft die ronde afgemaakt. Norris nietdawg schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:53:
Verdorie, Max was net met een goede ronde bezig.
Was er geel daar?
Maar hij lifte, of niet?StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:53:
[...]
Max is bang voor een straf volgens mij, want hij is zichzelf al flink aan het verdedigen op de radio.
Nee dusjaapstobbe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:54:
Max nou veilig of niet?
DUGG
Ik hoorde hem liften door van het gas te gaan. Maar hij had echt geen reactietijd.StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:53:
[...]
Max is bang voor een straf volgens mij, want hij is zichzelf al flink aan het verdedigen op de radio.
Tijd verwijderd.RocketKoen schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:53:
[...]
Hij heeft die ronde afgemaakt. Norris niet
Nee tijd afgenomenjaapstobbe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:54:
Max nou veilig of niet?
Tijd is kwijt vanwege dubbel geel.jaapstobbe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:54:
Max nou veilig of niet?
⏩ PVOutput☀️
Maakt niet uit. Double yellow is tijd kwijt.
Nee, tijd is afgepakt.jaapstobbe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:54:
Max nou veilig of niet?
Max zijn tijd is weg....
En hij liftte heel duidelijk
"Verstappen is zijn tijd kwijt
Hij is van zijn gas afgegaan, maar dubbel geel betekent hoe dan ook: tijd kwijt. En dat heeft de FIA al doorgevoerd. Hij zal dadelijk dus nog een keer moeten proberen. "
Hij is van zijn gas afgegaan, maar dubbel geel betekent hoe dan ook: tijd kwijt. En dat heeft de FIA al doorgevoerd. Hij zal dadelijk dus nog een keer moeten proberen. "
Zonde dat rondje was goed voor de eerste rij…
Die crash was toch achter max?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat wordt een straf voor SAI voor de baan oversteken
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
neeBlitzdoctor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:55:
Nee achter PiastriBlitzdoctor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:55:
Nope, 1 bocht voor emBlitzdoctor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:55:
Tussen PIA en VERBlitzdoctor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:55:
Nee hij ging achter oscar aan.Blitzdoctor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:55:
Het was heel spannend geweest tussen Norris en Max voor pole. Max doet mee en dat is een wonder
toen hij er voorbij reed wel jaBlitzdoctor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:55:
Ah dan verkeerd gezien
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Voor, Sainz was namelijk aan het oplijnen voor de snelle ronde. Verliest 'm dus voor hij over start komt.Blitzdoctor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:55:
⏩ PVOutput☀️
Heeft Max nou nog een nieuw setje banden?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Verschrikkelijk dure week voor Sainz.
⏩ PVOutput☀️
Javliegnerd schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:56:
Heeft Max nou nog een nieuw setje banden?
Brits will be Brits.pjlgt schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:56:
Bij Sky willen ze Max nog wel even een straf aannaaien voor doorgassen onder dubbel geel.
Maar ze zijn echt niet biased....pjlgt schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:56:
Bij Sky willen ze Max nog wel even een straf aannaaien voor doorgassen onder dubbel geel.

Lijkt me ergens toch wel terecht? Max ziet Sainz in de muur staan en rijdt vol gas door.pjlgt schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:56:
Nee hoorscrappy.doo schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:58:
[...]
Lijkt me ergens toch wel terecht? Max ziet Sainz in de muur staan en rijd vol gas door.
Twee Ferrari's slopen in een week?Quad schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:57:
Sky. Dat die gasten zichzelf nog serieus nemen na ‘21 is erg genoeg.pjlgt schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:56:
Interessant: ik zag wel de auto en een groene vlag, maar nog niet de double yellows.
Pcies.
⏩ PVOutput☀️
welke volgasscrappy.doo schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:58:
[...]
Lijkt me ergens toch wel terecht? Max ziet Sainz in de muur staan en rijdt vol gas door.
Tactiek, volgend jaar andere werkgever ehQuad schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:57:
Op de stuur denk ik.Dentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:58:
Interessant: ik zag wel de auto en een groene vlag, maar nog niet de double yellows.
Bij de slowmotion zie je gewoon nog een groen knipperend lampje wanneer Verstappen over de streep gaat..
Dan luister jij naar een andere Sky dan ik.pjlgt schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:56:
Ik hoorde ze allleen opmerken dat ie zijn tijd sowieso kwijt was vanwege dubbel geel - en dat ie jaren geleden niet afremde voor dubbel geel, en dat de consequentie toen was dat ie zijn pole kwijt was.
Geen enkele insinuatie dat hij nu niet gelift zou hebben of een straf zou moeten krijgen.
Maar toch opvallend hoe iedereen zijn mening alweer klaar heeft over de partijdigheid van Sky na een blatante misquote die niet gecheckt wordt...
Ik mis kennelijk een orgaan dat dopamine aanmaakt als ik in een slachtofferrol kruip

[ Voor 18% gewijzigd door Dido op 21-09-2024 16:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |