Norris.Pierre schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:02:
Wie zet hem als 1e in de muur vanmiddag, let's wait and see.
Pwoah, daar was het bijna Max die hem in de muur zette..
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – ESCAPE ROAD INSTRUCTIONS
21 Sept 2024, 15:09:04
21 Sept 2024, 15:09:04
Nou, de onderstuur lijkt toch aardig weg bij Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oh wauw ja, hopelijk in Q3 ook.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:10:
Nou, de onderstuur lijkt toch aardig weg bij Verstappen.
Ik heb het allemaal gemist, maar rijden PER en VER nu met hetzelfde materiaal/vloer/setup?
Was het toch bijna Max die er voor zorgde dat er hier een hele boel fout zouden zitten met de voorspelling wie er als eerste in de muur zou zitten. Zo, dat ging echt bijna fout ja.Dentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:08:
Wat je hier wel hebt is dat een tweede run op dezelfde set softs niet lijkt te werken. De banden verliezen veel te veel grip na die eerste ronde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yup.Drials schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:12:
Was dat Max zijn snelle rondje, toen die hem net uit de muur kon houden?
Dentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:08:

Ja.Drials schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:12:
Jup, dus hij zit niet heel ver achter eigenlijk....Drials schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:12:
Max gaat nog een keer. Vers rood.
[ Voor 20% gewijzigd door Dentist op 21-09-2024 15:13 ]
Daar verloor Max zeker wel een tiende, niet slecht dus.
En hij vraagt: "how many softs do we have?"
GP: 5 sets.
GP: 5 sets.
Zou ik ook doen, de verschillen zijn best wel klein. De knockout is op nog geen 1 secDentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:13:
En achter Perez naar buiten. Valt er nog wat te towen?Dentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:13:
Beetje laat maar iedereen heel veel plezier met de kwalificatie!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Albon P1... wow! Oh wacht, Norris P1 nu +0.677 sneller met oude softs. LOL.
Max kreeg wel een tow van iemand.. volgens mij niet PER
Verstappen komt toch aardig wat verkeer tegen...
Dit is een heel nette ronde van Max so far
Verstappen volop aan het klagen over de bak over het verkeer. Dat was te verwachten. Wat een bende.
Max is pissed over verkeer.
Dat gaan nog een paar dagen taakstraf worden.
Dat gaan nog een paar dagen taakstraf worden.
Ja wow, please, fuck de auto niet op voor Q2/3 opeens, RBR!Dentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:17:
Dit is een heel nette ronde van Max so far
Ricciardo weer drama, die is denk ik wel klaar volgens mij.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ricciardo.

Dat was een mooie eerste ronde!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Aan de positieve kant: Hij staat op de eerste plek van de uitvallers.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dicht bij elkaar hoor.. top 10 binnen 7-tiende, top 17 binnen een seconde
Russell heeft ook maar net Q2 gehaald...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
ALB P7 en COL P9. Keurig.
RIC
(mag STR dan ook?
ALO P8! Wat een pannekoek die STR.
)
RIC

Waarom hebben ze die pannenkoek die hiervoor bij het team reed er niet eerder uitgegooid. Dan had het team zeker meer punten gehad.Treveo schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:20:
Wow, kijk die COL! Hoe de fuck dan. Zijn 3e GP weekend pas....
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
celstraf van 3 minuten. En hij moet in de hoek gaan staanDrials schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:21:
Laatste nieuw is dat Max zijn taakstraf wordt omgezet in een celstraf.
Taakstraf voor jou. 🤐Treveo schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:20:
Wow, kijk die COL! Hoe de fuck dan. Zijn 3e GP weekend pas....
Hoe de **** is Verstappen de snelste in de langzame bochten?
Exit Ricciardo, laat Lawson zijn stoeltje overnemen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Verstappen op oude softs naar buiten zo te zien
Ga jij eens in de hoek staan, met het **** dat mag niet meerDaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:24:
Hebben ze dan toch wat gevonden bij Red Bull? kan er goed uitzien voor de rest van het seizoen.
Dan krijg je nou juist veel verkeer?Dentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:25:
RBR gaat nu als 1e
Waarom die sterren? FIA! Fuck Is Allowed!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:24:
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Iets met outlap om de goede temp in de banden te krijgen. Perez op nieuw rood, Max op gebruikt rood.
Redelijk cleane lap van Max so far..
ah crap. Die laatste bocht..
[ Voor 71% gewijzigd door Dentist op 21-09-2024 15:29 ]
Ja, tot de laatste bochtDentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:28:
Redelijk cleane lap van Max so far..
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
My heartbeat went up a bit there!
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-09-2024 15:29 ]
Balen... zijn rondje was nog wel redelijk op oude softs.
Schone onderbroek voor Max nodig
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gewoon sneller op used softs, maar die laatste bocht.

Dat ging echt maar net goed bij Verstappen net
1:30.007 alweer?
En had NOR een nieuwe rood?StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:29:
Balen... zijn rondje was nog wel redelijk op oude softs.
De McLarens gaan wel heel makkelijk. Te makkelijk? Ik schat beide McL coureurs niet hoger in dan Max.
Ja, maar Mclaren deed Q1 op 1 set softs
Denk vloer inspectieDentist schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:32:
Hmm, wat gebeurt er onder de auto van Max?
Waarom zijn er daar eigenlijk track limits? Het is niet sneller of zo....
Omdat in de F1 een auto nooit met 4 banden buiten de baan mag komen. Is een coureur altijd zijn tijd kwijt. Het is geen Indycarsnocalimero schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:33:
Waarom zijn er daar eigenlijk track limits? Het is niet sneller of zo....
Dat snap ik, maar waarom de tijd afnemen als het buiten trach limits gaan gewoon tijd kost?Charles Hill schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:34:
[...]
Omdat in de F1 een auto nooit met 4 banden buiten de baan mag komen. Is een coureur altijd zijn tijd kwijt. Het is geen Indycars
Omdat in de F1 een auto nooit met 4 banden buiten de baan mag komen.nocalimero schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:35:
[...]
Dat snap ik, maar waarom de tijd afnemen als het buiten trach limits gaan gewoon tijd kost?
Omdat je met de regel '4 banden buiten de baan = tijd kwijt' een duidelijke regel hebt. Je wilt geen discussies over of iets sneller of niet sneller was, dan open je een can of worms.nocalimero schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:35:
[...]
Dat snap ik, maar waarom de tijd afnemen als het buiten trach limits gaan gewoon tijd kost?
Kiekeboe.
Netjes.
Nice! Met een overstuur momentjeTonkey schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:37:
Mooie tijd van VER!
Behoorlijk wat applaus te horen via de teamradio net toen Verstappen P1 haalde met zijn rondje.
Eindelijk laat de RB iets positiefs zien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Max zijn banden leken toch een beetje op bij bocht 16. Hij had het er ook over dat hij wat grip verloor.
Ja hoor, Max zet een P1 tijd en meteen weegbrug.

Verstappen zet P1 en hup, willekeurig op de weegbrug. LOL.
Toch niet weer Perez he?
Zonder of met een sausje?jaapstobbe schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:38:
Als Perez Q3 haalt eet ik mn muismat op
Perez is afwezig vandaag.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Perez pannenkoek!
NIet relevant, die muismat hoeft nog niet op deze racePierre schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:41:
Zonder of met een sausje?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |