Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
www.google.nl
Alweer? HAM en RUS klagen het hele weekend al over heel warme zitjes.MisteRMeesteR schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:17:
HAM heeft de stoelverwarming aan staan.
"When you grow up your heart dies"
Nu, eens.sjaool schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:17:
[...]
Dit was een fout van het team. Dit kun je Oscar niet verwijten.
Al veranderd mijn gevoel niet over hem.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yOCPNv1hgddon26DOphKftAu.jpg?f=user_large)
Effe nog wat data vergaren en gevoel krijgen met de baan?Treveo schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:19:
Waarom rijdt VER door ipv pits induiken?
Koelen? Hij brak op het laatst zijn ronde pas af.Treveo schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:19:
Waarom rijdt VER door ipv pits induiken?
www.google.nl
START OF Q2 WILL BE DELAYED
31 Aug 2024, 16:20:43
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 31-08-2024 16:21 ]
Op nieuwe banden?StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:19:
VER zijn laatste rondje met een afgebroken S3 vlak voor de finish:
[Afbeelding]
Wat had NOR qua S1 en S2?StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:19:
VER zijn laatste rondje met een afgebroken S3 vlak voor de finish:
[Afbeelding]
Nee, hij heeft in Q1 maar 1 setje softs gebruikt.
Ik wilde net zeggen..! Waarschijnlijk een teleurstelling voor Colapinto, maar een enorme win voor Williams. De auto is nog heel!!TheBrut3 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:22:
Progressie bij Williams. Deze coureur kan een slipje wel opvangen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
31 Aug 2024, 16:25:43
Geldboete voor McLaren, dat denk ik in ieder geval.dawg schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:27:
Wat voor type straf staat er op een unsafe release?
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 31-08-2024 16:28 ]
in de Q volgens mij een boete? in de race geen ideedawg schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:27:
Wat voor type straf staat er op een unsafe release?
Voor de Ferrari fans?dawg schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:35:
Ugh dit gaat pijnlijk worden.

Ik kijk op meerder vensters, en voorheen hoorde ik dit nooit.
Nu moet ik zijn geluid uitzetten zo irritant vind ik het
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kijk je met Multiviewer? Even op 'p' drukken met je toetsenbord om te wisselen tussen mono links of mono rechts.jack zomer schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:36:
Nu moet ik zijn geluid uitzetten zo irritant vind ik het
Bij SkyF1/F1TV hadden ze net iemand van Mercedes (toch?) van de pitmuur, die zei dat de tow juist in de bochten te veel vuile lucht veroorzaakt en dat ze dat daarom niet doen.sly___ schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:37:
Perez opofferen voor een tow gaat nodig zijn om op de eerste rij te komen.
Over 1 rondje leuk, maar ik heb niet de illusie dat FER daadwerkelijk top 3 kan rijden
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Jasly___ schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:43:
Was dat een gebruikt setje van Max?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Iedereen behalve McLaren, wat is hun geheim?SomerenV schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:39:
Het is wel goed close tot nu toe. Top 7 in 4 tienden is best netjes. Overigens wel bijzonder dat zoveel coureurs klagen over wagens die niet willen draaien.
ICE ICE Baby
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
31 Aug 2024, 16:53:54
Sainz maakt het goedStefanVerkerk schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:55:
VER krijgt een mooie tow van SAI
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Trager dan Perez zegt wel genoeg.
Alles verloren in de laatste bocht.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, de auto wilde rechtdoor daar.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:58:
Verstappen was op koers voor pole na S2.
Alles verloren in de laatste bocht.
---RAWE CEEK!!!---
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het kraakt en het piept.LZ86 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:04:
Nou, hopen op niet teveel puntverlies morgen voor RBR. Wat een waardeloze Q voor ze
Normaal maakt VER wel het verschil. Maar dat ging vandaag ook gewoon echt niet.dutchgio schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:05:
Het vierde team. En dat moet WDC worden...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tesla M3LR '21
Wel knap, een team wat WDC moet worden.dutchgio schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:05:
Het vierde team. En dat moet WDC worden...
Het kan haast toch niet anders dat Red Bull iets heeft moeten aanpassen? Van 7 poles op rij naar P7 nu.
Norris gaat dik inlopen morgen.
Q3 was een joke vandaag ...
Norris wordt zeker wereldkampioen, wat een verschil
Dat is al sinds Miami. Inmiddels hebben ze gewoon de 4e auto.dglavimans schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:05:
Redbull gewoon niet meer het team to beat
Weinig gevecht zoParaDroid2 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:07:
Ah, wat zou het toch mooi zijn als er toch nog een gevecht om het kampioenschap komt!
Up and over
En dan Norris ook nog zeggen, slechte ronde.. dan heb je dus by far de snelste auto
Ja ware het niet dat we nu vooral op papier spanning hebben. Op de baan is er zo nog niks aan.ParaDroid2 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:07:
Ah, wat zou het toch mooi zijn als er toch nog een gevecht om het kampioenschap komt!
Welke spanning? McLaren vooraan?London schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:06:
Heerlijk deze spanning, zo moet F1 zijnNu al zin in de race morgen.
Als hij niet elke keer tweede wordt hoeft Norris ook niet elke keer te winnen natuurlijk.NotSoSteady schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:06:
De kans dat Norris iedere race wint is groter dan dat Verstappen overal tweede gaat worden.
Mclaren lijkt ook afstand van de andere teams te nemen, de mix waarbij er elke keer een ander de punten pakt lijkt wel voorbij.
En dan kan het wel eens spannend gaan worden.
Met de lijn van RBR nu, is er geen gevecht nodig en wint MCL makkelijk 🙈ParaDroid2 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:07:
Benieuwd wat ze hier van maken.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Die vorige run van MAX had toch wel een top 3 geweest. Tot het foutje.
[ Voor 77% gewijzigd door jaapstobbe op 31-08-2024 17:09 ]
Nou, 70 punten voorsprong is nog steeds nogal wat. Daarom acht ik Verstappen nog steeds wel veruit favoriet voor het WDC hoor.
Haha, Norris gaat dit weekend alleen al 20 punten inlopen.ParaDroid2 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:09:
[...]
Nou, 70 punten voorsprong is nog steeds nogal wat. Daarom acht ik Verstappen nog steeds wel veruit favoriet voor het WDC hoor.
Dit is geen strijd meer, Red Bull is nergens
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |