Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Code brown bij Leclerc
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Slechte verliezer Zak "Fatso" Brown. Ik hoop dat Max ze allemaal op een hoop rijdt zondag, al was het alleen maar om die zogenaamde sportieve Britten en Zak te ergeren. Een hoop coureurs zeggen overigens hetzelfde wat ik zeg, race incident. Meer niet. Al die klote regels maken de sport kapot. Laat ze verdorie racen dan lossen ze het vanzelf op. Maar ja wie ben ikKilljoy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:58:
Nou, Zak Brown is nog steeds op oorlogspad op Sky.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig gaan die bandjes toch wegBastien schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:32:
Dat was bijna Norris in het achterwerk van Hadjar. Goeie reflex.

@DaniëlWW2 heb je toevallig het nummer van Zak?

verder wel eens. Gewoon geen aandacht aan besteden dat werkt het beste.
[ Voor 29% gewijzigd door Waah op 05-07-2024 14:34 ]
5 plaatsen gridstraf dus voor Perez?

TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 37 (HAD) AND 4 (NOR) NOTED - IMPEDING
5 Jul 2024, 14:32:45
[ Voor 4% gewijzigd door desalniettemin op 05-07-2024 14:34 ]
pitlane startStefanVerkerk schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:33:
[...]
5 plaatsen gridstraf dus voor Perez?![]()
Sinds wanneer krijgen ze penalties gedurende de training?StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:33:
[...]
5 plaatsen gridstraf dus voor Perez?![]()
En waarom is Hadjar dan noted voor Impeding, maar Stroll niet?

Die is er nu:Waah schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:35:
[...]
En waarom is Hadjar dan noted voor Impeding, maar Stroll niet?
TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 18 (STR) AND 16 (LEC) NOTED - IMPEDING
5 Jul 2024, 14:34:46
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 18 (STR) AND 16 (LEC) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
5 Jul 2024, 14:35:10
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Engine Penalty season has begun.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Christian Horner was asked about Checo dipping in performance:
— RBR Daily (@RBR_Daily) 5 juli 2024
"We thought the contract would help [Checo]. It's something Checo is working very hard on, and he knows. Look, this is a sport where there is no hiding. Particularly with Max Verstappen as your teammate, he knows… pic.twitter.com/EO2gjB66uq
word steeds duidelijker dat RBR waarschijnlijk een verkeerde keuze heeft gemaakt in het verlengen van Perez.
Ben benieuwd wat dit weekend de excuses worden als hij wéér niet kan aanhaken en Max wel een podiumplek pakt
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zeker hoe Horner begint zou het me niets verbazen als ze Checos contract na Mexico alsnog gaan verscheuren.basvn schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:19:
[Twitter]
word steeds duidelijker dat RBR waarschijnlijk een verkeerde keuze heeft gemaakt in het verlengen van Perez.
Ben benieuwd wat dit weekend de excuses worden als hij wéér niet kan aanhaken en Max wel een podiumplek pakt
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je krijgt een contract maar een team kan je alsnog ontslaan? Zitten daar performance clausules in de dan of loopt Perez dan gewoon weg met een hele dikke zak geld als afkoopsom?BiaggioLuciano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:26:
[...]
Zeker hoe Horner begint zou het me niets verbazen als ze Checos contract na Mexico alsnog gaan verscheuren.
Ik denk dat je even hebt gemist dat Tsunada er in zijn tweede normale ronde af ketste en een rode vlag veroorzaakte, zo rond de 10e minuut. Zijn tijd is dus zeker niet representatief.aveenhuysen schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:38:
Tsunoda gaat sinds die kleine opleving ook alleen maar langzamer en langzamer....................misschien moet ie maar weer beginnen met schelden want dit is geen tempo.
Lijkt mij een no-brainer om Perez alleen een contract verlenging te geven met een vorm van prestatie eis. Waarschijnlijk een percentage punten van Max verstappen oid.Chefbierrr schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:29:
[...]
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je krijgt een contract maar een team kan je alsnog ontslaan? Zitten daar performance clausules in de dan of loopt Perez dan gewoon weg met een hele dikke zak geld als afkoopsom?
Zoals @talkatoo al zei, kans is groot dat er performance eisen zijn. Wat ook een optie is, is dat Red Bull zegt joh, we willen je eigenlijk toch niet, maar helpen je wel met zoeken naar een alternatief als jij de ontslagvergoeding weigert. Want Perez schaadt zichzelf ook alleen maar door aan te blijven in een team wat niet voor hem is. En wie weet, gaat Red Bull inderdaad voor de nucleaire optie, en zeggen ze hier is je salaris, kom nooit meer terug alsjeblieft!Chefbierrr schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:29:
[...]
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je krijgt een contract maar een team kan je alsnog ontslaan? Zitten daar performance clausules in de dan of loopt Perez dan gewoon weg met een hele dikke zak geld als afkoopsom?
per aspera ad astra
Gasly mag achteraan starten wegens teveel nieuwe onderdelen.
Bron: https://www.fia.com/docum...4/season/season-2024-2043
[ Voor 18% gewijzigd door Bastien op 05-07-2024 16:48 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn boefje is liev!
Net bij F1TV komt er de speculatie voorbij dat volgens AMuS, Perez dit seizoen vervangen zou kunnen worden door Ricciardo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom niet? Perez performance is erg slecht. Mogelijk dat Riccardo niet veel slechter doet. Lawson kan dan een half seizoen laten zien wat hij kan.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:21:
En daar gaan we.
Net bij F1TV komt er de speculatie voorbij dat volgens AMuS, Perez dit seizoen vervangen zou kunnen worden door Ricciardo.
Hoeveel kansen gaat DR nog krijgen? De absurditeit eigenlijk.....DaniëlWW2 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:21:
En daar gaan we.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Weet nou niet of dat wel een verbetering gaat worden.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:21:
En daar gaan we.
Maar waarom doen ze het ook. Zonde om ze nu bij een VT af te raggen.TheBrut3 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:33:
Palmer heeft er echt héél erg veel moeite mee dat RBR/Max een extra soft gebruikt.
Verstappen zijn ronde mislukte, waarna hij naar binnen ging.Woudloper schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:35:
[...]
Maar waarom doen ze het ook. Zonde om ze nu bij een VT af te raggen.
Dat vind ik het mooie van Red Bulls You Tube kanaal. Na de eerste waarin Max de coureur was en GeePee in zijn vaste rol, werd er gevraagd om GeePee te laten rijden en voila de volgende reed GeePee.Chocoball schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:15:
The old married couple simracen op Silverstone![]()
[YouTube: Don't Brake At Silverstone! | Oracle Virtual Lap]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alles beter dan Perez zou ik haast zeggen, maar om nu nogmaals tijd te steken in RicciardoDaniëlWW2 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:21:
En daar gaan we.
Zou dan liever de gok wagen met Liam Lawson. Of Yuki..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit. En waarom niet Sainz proberen?Alfa Novanta schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:02:
[...]
Alles beter dan Perez zou ik haast zeggen, maar om nu nogmaals tijd te steken in Ricciardo
Zou dan liever de gok wagen met Liam Lawson. Of Yuki..
Hoeveel kansen gaat Ricciardo nog krijgen
Inderdaad. Vergeten. Sainz is de beste keuze BY FAR, temeer je dan ook zijn kennis van Ferrari binnen haalt!dglavimans schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:09:
Dit. En waarom niet Sainz proberen?
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Max is aan het sandbaggen en Lando wil juist het mannetje zijn. Hoop ikExocet schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:10:
Tot nu toe wel het weekend van Norris
Chocoball in "[F1] Seizoen 2024"
Nee hoorAlfa Novanta schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:18:
[...]
Max is aan het sandbaggen en Lando wil juist het mannetje zijn. Hoop ik
https://news.verstappen.com/nl/article/13334/Max, die tijdens de tweede vrije training even een momentje had in Chapel, zegt na afloop: “Het was oké, ik schoot gewoon even door. Dus ik brak mijn ronde af. Op de zachte band ging het niet zo goed. In FP2 zag de medium er wat beter uit. Dus we hebben nog wel wat werk te doen. We hebben ook wat dingen geprobeerd met de auto. We moeten analyseren wat we voor morgen beter kunnen doen. Dat zal ons laten zien welke kant we op moeten morgen. Het zal waarschijnlijk gaan regenen, dus daar moeten we rekening mee houden.”
Volgens mij is dat het document van de nieuwe PU onderdelen.
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2024-2043
Ik denk omdat Daniel beter met de wagen overweg kan gezien het verleden met de Red Bull. Veel slechter dan nu kan het niet gaan.siggy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:31:
[...]
Hoeveel kansen gaat DR nog krijgen? De absurditeit eigenlijk.....
"When you grow up your heart dies"
Dr helmut marko had toch laatst in een interview gezegd dat het experiment klaar was en lawson erin komt? Of heeft ziggo dat ervan gemaakt?siggy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:31:
[...]
Hoeveel kansen gaat DR nog krijgen? De absurditeit eigenlijk.....
Hoezo? De huidige wagens zijn totaal anders dan die in de tijd dat Ricciardo nog voor Red Bull reed.sjaool schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:57:
Ik denk omdat Daniel beter met de wagen overweg kan gezien het verleden met de Red Bull. Veel slechter dan nu kan het niet gaan.
Alleen op basis van sims, want hij laat al enkele jaartjes zien dat als de auto hem niet past hij 1 of 2 goede races per jaar rijdt. Ik zie liever dan Lawson in die wagen. Iedereen behalve DR. Hij verdient het simpelweg nog minder dan Perez.sjaool schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:57:
[...]
Ik denk omdat Daniel beter met de wagen overweg kan gezien het verleden met de Red Bull. Veel slechter dan nu kan het niet gaan.
Ik ben helaas geen eigenaar bij RB anders wist ik het wel. Tsunoda paar racejes, Lawson voor DR bij VCARB samen met Hadjar en gaan met die knikkers.
Hoewel Marko en eerder Franz Tost overtuigd zijn van de rauwe snelheid van Tsunoda is een promotie naar het hoofdteam eigenlijk onmogelijk omdat Tsunoda een Honda rijder is en geen Red Bull junior, de samenwerking met Honda na volgend jaar eindigt en Horner die eerder voor Ricciardo kiest dan voor Tsunoda.siggy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:42:
[...]
Alleen op basis van sims, want hij laat al enkele jaartjes zien dat als de auto hem niet past hij 1 of 2 goede races per jaar rijdt. Ik zie liever dan Lawson in die wagen. Iedereen behalve DR. Hij verdient het simpelweg nog minder dan Perez.
Ik ben helaas geen eigenaar bij RB anders wist ik het wel. Tsunoda paar racejes, Lawson voor DR bij VCARB samen met Hadjar en gaan met die knikkers.
Als je RIC in die RB zet dan gaat hij misschien ook weer teveel in zichzelf geloven. En ben er niet van overtuigd dat hij hij het heel goed gaat doen maar gok wel beter dan PER.
Als PER nu niet presteert binnen een paar races zou ik hem toch wisselen voor RIC en bij VCARB Lawson erin. Dan kan je die opties tenminste evalueren.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat zou kunnen maar zijn rijstijl past denk ik meer bij die van Max en dan misschien ook wel bij de RB20.siggy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:42:
[...]
Alleen op basis van sims, want hij laat al enkele jaartjes zien dat als de auto hem niet past hij 1 of 2 goede races per jaar rijdt. Ik zie liever dan Lawson in die wagen. Iedereen behalve DR. Hij verdient het simpelweg nog minder dan Perez.

Stroll ook een formele waarschuwing en voor Aston Martin 15.000 euro boete voor het ophouden van Leclerc.

Gasly start zondag achteraan vanwege een motorwissel.

[ Voor 45% gewijzigd door Chocoball op 05-07-2024 21:58 ]
Garry Connelly wil weer een keer uit eten met zijn collega stewards.Chocoball schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:54:
Voor het ophouden van Norris in de 1e vrije training krijgt Hadjar een formele waarschuwing en Red Bull mag nog 20.000 euro aftikken.
[Afbeelding]
Stroll ook een formele waarschuwing en voor Aston Martin 15.000 euro boete voor het ophouden van Leclerc.
[Afbeelding]
Gasly start zondag achteraan vanwege een motorwissel.
[Afbeelding]
- Wie in de 2e vrije training laat naar buiten ging op de soft band had een voordeel. Daardoor stond Perez boven Verstappen met de snelste ronde. In de long run ontlopen Red Bull en McLaren elkaar niet veel, Ferrari volgt op 3 tienden en Mercedes nog meer met 6 tienden. De resultaten van vandaag zeggen waarschijnlijk niet veee want voor zondag is de weersvoorspelling ook wisselvallig net als de vrijdag. Vasthouden aan 1 type afstelling is een gok aldus Marko.
- McLaren is licht favoriet maar zij reden hun ronden 15 minuten na Verstappen en het verschil was 7 tienden. Toen Verstappen wou reageren met een gebruikte set soft banden ging hij bij Becketts van de baan. Marko geeft aan wanneer Verstappen op hetzelfde tijdstip had gereden dan was het verschil maar 2 tienden in het voordeel van McLaren geweest. Volgens Red Bull metingen verliest Verstappen 3 tienden in de langzame bochten 3,4, 16 en 17.
- In de long run zit Verstappen met gebruikte medium banden nipt voor Norris maar ook daar ziet Marko voordeel voor McLaren. We moeten kijken hoe we dit kunnen corrigeren. De long run van Piastri was niet representatief. Hij stond in de long runs op medium banden bovenaan de lijst maar reed met minder brandstof..
- Perez reed de 3e tijd in de 2e vrije training en zat 4 tienden achter de beide McLaren wagens. Dat laat zien dat er nog meer in het vat zit en Marko was tevreden over Perez, "hij is wisselvallig maar dit keer zag het er beter uit.". Perez reed nog met de oude vloer, de nieuwe vloer krijgt hij in Boedapest. De nieuwe vloer levert 6 punten meer downforce op wat neerkomt op een 0,05s.
- Mercedes deed het goed in de 1e vrije training maar in de 2e vrije training ging het de verkeerde kant op met de afstelling en eindigde Hamilton op de 6e plek en Russel op plek 10 . Door de aangetrokken wind in de 2e vrije training waren de wagens minder stabiel en was de bandentermperatuur niet op orde.
- Vorig jaar was Silverstone de zwakste race van Ferrari, nu leek het beter met de plekken 5 en 8 .Leclerc klaagde nog wel over de balans in snelle bochten. Ferrari is met de vloer naar een oudere specificatie gegaan omdat het team weer last heeft van bouncing sinds de Barcelona upgrade.
- Aston Martin reed met een nieuwe voorvleugel en met de oude vloer nog van de Suzuka upgrade. Het probleem met bouncing is dan wel praktisch verdwenen maar in de 2e vrije training ging het weer een stap terug vanwege de afstelling.
- Haas kwam met de 2e upgradepakket van het seizoen. Op een ronde zijn ze sterk maar in de long run leggen ze er op toe echter voelen beide coureurs verschil. Overigens reed Bearman in de 1e vrije training met de nieuwe onderdelen en Hülkenberg nog met de oude. In de middag hadden beide wagens de nieuwe onderdelen.
- Een 12e plek voor Bottas laat ook progressie bij Sauber zien die normaal onder aan de tabel te vinden is. De Venturi kanalen zijn vooraan vernieuwd en Bottas merkt dat de wagen beter in balans is in de snelle bochten en in het geheel ook stabieler.

https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Misschien dat onze eigen F1 weerman @StefanVerkerk nog een laatste update voor je heeft?SpeedfreakR schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:49:
Wat zijn de weersvoorspellingen voor quali vandaag? Zag wel het kaartje op pagina 1 maar die lijkt me al out dated?
3 Britse stewards bij de Britse grand prix. Er lijkt ook niet echt een wil te zijn om niet als partijdig over te komen.sjaool schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:14:
[...]
Garry Connelly wil weer een keer uit eten met zijn collega stewards.
Nu met beeldbasvn schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:44:
F3 race is zojuist uitgesteld vanwege de regen..

Engeland heeft ook een soort van buienradar. Kwalificatie lijkt redelijk droog te gaan verlopen. Tot die tijd een hoop regen.SpeedfreakR schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:49:
Wat zijn de weersvoorspellingen voor quali vandaag? Zag wel het kaartje op pagina 1 maar die lijkt me al out dated?
https://www.metoffice.gov...layer=rainfall-rate&bbox=[[51.54804306453371,-2.8427124023437504],[52.59303784115744,0.8212280273437501]]&search=Silverstone%20Motor%20Racing%20Circuit&slatlong=52.07440137863159%2C-1.0120081901550293
Nouja, hij pakt de volledige link niet. Lekker zelf kopiëren en plakken.
[ Voor 24% gewijzigd door TheBrut3 op 06-07-2024 11:37 ]
Regen radar kan je hier vinden voor Silverstone:
https://www.meteoradar.co.uk/en-gb/city/2637386
[ Voor 27% gewijzigd door alienfruit op 06-07-2024 12:03 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Edit; Heb het nog niet getypt en Haas gaat te baan op.
Zo te zien missen de nieuwe buien ook net de baan, dus met wat geluk blijft de sessie nog redelijk droog.
[ Voor 51% gewijzigd door TheBrut3 op 06-07-2024 12:31 ]
Broodpizza Hawaii...StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:34:
Goedemiddag! Ook hier weer ingecheckt. Wel aan de lunch. 4x boterham met tomaat, kaas, ui, ham en ananas uit de oven.
[Afbeelding]
Gruwelijk nat trouwens op Silverstone, daar houden we van
Zandkastelen bouwen in de grindbak.
Regen in 4 minuten volgens de graphics. Ben benieuwd.
'Step brother, help'Chocoball schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:40:
Tsunoda gisteren "I'm stuck", Gasly vandaag "I'm stuck"
6 Jul 2024, 12:41:29
Weaving in pit laneStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:42:
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (RIC) NOTED - PIT LANE INFRINGEMENT
6 Jul 2024, 12:41:29
6 Jul 2024, 12:44:20
Air temp: 11,0ºC
Brrr!
Die kans is nog zeker aanwezigG_Dragon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:45:
Hopelijk krijgen we ook zo'n uitdagende baan bij de kwalificatie
:strip_exif()/f/image/PO3pshQkERvktJTPBMCcvJME.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat maakt me blij, ALS ze ook gaan rijden!StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:47:
[...]
Die kans is nog zeker aanwezig
[Afbeelding]
Idd, heel raar. of hij wilde er nog wat opgepikt grind uitschudden richting andere teams of de bandenwarmers nog een klein beetje helpen maar nog nooit gezien dit soort acties in de pits, leek mij ook nogal link met al dat volk wat er momenteel rondlooptHolk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:46:
Wat een rare actie van Ricciardo. Totaal nutteloos en zorgt alleen maar voor gevaar. Kan hem zo maar 3 plekjes op de grid kosten
En terecht. Complete brain fade actie.Holk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:46:
Wat een rare actie van Ricciardo. Totaal nutteloos en zorgt alleen maar voor gevaar. Kan hem zo maar 3 plekjes op de grid kosten
Verdorie... schuif eens wat van dat voer mijn kant op! Ziet er lekker uitStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:34:
Goedemiddag! Ook hier weer ingecheckt. Wel aan de lunch. 4x boterham met tomaat, kaas, ui, ham en ananas uit de oven.
[Afbeelding]
Helaas, ze zijn al op. Zo veel gebeurt er ook niet op de baan, dus ik kon lekker dooreten.Sir_Lion schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:02:
[...]
Verdorie... schuif eens wat van dat voer mijn kant op! Ziet er lekker uit.
Die ananas ook... smerig lekker zoet!
Sacrilegio!StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:34:
Mi scuso, maar het is toch geen pizza?

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |