[F1 2024] Race 12 GP van Verenigd Koninkrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste
Acties:
  • 64.663 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
CH4OS schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:24:
Al valt het aan de andere kant wel op, dat vaak updates maar marginaal of soms zelfs niet helpen. Al kan dat wellicht ook schijn zijn, door de ligging van een circuit bijvoorbeeld, of de richting van de wind e.d. Ik kan mij dan ook best voorstellen dat de een update beter op het ene circuit werkt, dan op een andere circuit.
Drie dingen die me zo te binnen schieten:

1. Wat al genoemd is: de rest brengt ook updates, daardoor schiet je alleen naar voren t.o.v. de rest als de anderen minder goede updates meebrengen.
2. Het duurt even voor je precies weet hoe de updates werken, in welk window ze optimaal werken, etc. Het is niet monteren en "automagisch" 0.3s sneller zijn ofzo.
3. De wet van de remmende voorsprong: als je de snelste bent, is het voor anderen makkelijk om je concept af te kijken en je nieuwe dingen te analyseren. Jij moet steeds nieuwe dingen bedenken om ze voor te blijven. Ergens is er een theoretisch maximum wat je binnen deze regels kunt ontwikkelen en ik denk dat Red Bull (en McLaren inmiddels) daar dicht tegenaan zitten. Vergelijk hun performance maar eens 1:1 met dezelfde races vorig jaar. Q3 met Q3 is best aardig vergelijken als de weersomstandigheden (temperatuur, regen, wind) vergelijkbaar waren.
Treveo schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 12:14:
[...]

Zelf denk ik dat de Honda motor misschien efficiënter loopt dan de Merc motor en RBR daarom met minder fuel kan starten. Dat zou kunnen verklaren waarom VER meestal erg goed kan starten omdat hij minder fuel bij zich heeft en snellere 1e stint kan rijden. Maar dat voordeel zijn ze dan weer kwijt in de laatste stint. Ik denk dat NOR daardoor in de laatste races dan sneller was.
Ik heb geen idee. Er zal vast wat verschil zijn, maar het zou me verbazen als, na al die jaren ontwikkeling, alle fabrikanten niet min of meer naar elkaar toe geconvergeerd zijn qua performance en efficiency. Ik zou de goede starts van RBR eerder zoeken in de driveability en motorkarakteristieken van de PU.

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 04-07-2024 13:00 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Zelf denk ik dat de Honda motor misschien efficiënter loopt dan de Merc motor en RBR daarom met minder fuel kan starten. Dat zou kunnen verklaren waarom VER meestal erg goed kan starten omdat hij minder fuel bij zich heeft en snellere 1e stint kan rijden. Maar dat voordeel zijn ze dan weer kwijt in de laatste stint. Ik denk dat NOR daardoor in de laatste races dan sneller was.
Het is wel bekend dat de Honda langer zijn volledige vermogen vasthoudt en dus ook langer mee kan. Maar dan moet hij natuurlijk niet in de soep draaien of een andere storing krijgen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:51
Grrrrrene schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 12:58:
[...]

Ik heb geen idee. Er zal vast wat verschil zijn, maar het zou me verbazen als, na al die jaren ontwikkeling, alle fabrikanten niet min of meer naar elkaar toe geconvergeerd zijn qua performance en efficiency. Ik zou de goede starts van RBR eerder zoeken in de driveability en motorkarakteristieken van de PU.
@Treveo doelt niet op goede starts bij "lights out" maar goede eerste stint (Verstappen rijdt weg van het veld, op het eind van de race komt McLaren er weer bij). En elke 10KG kost 0,1 sin rondetijd. Als je dus kunt starten met een tank met 10KG minder benzine ben je relatief dus ook 0,1s per ronde sneller dan de rest. Waardoor je ook makkelijker weg rijdt. Aan het eind van de race heeft echter iedereen evenveel benzine in de tank waardoor je relatief dus 0,0s sneller bent. Echter zou je dan dus niet de voorsprong verliezen. Dat McLaren aan het eind van de race daadwerkelijk sneller is (en niet alleen min of meer dezelfde rondetijden rijdt) moet dus ergens anders vandaan komen (banden in leven houden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:53
RobertMe schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:08:
[...]

@Treveo doelt niet op goede starts bij "lights out" maar goede eerste stint (Verstappen rijdt weg van het veld, op het eind van de race komt McLaren er weer bij). En elke 10KG kost 0,1 sin rondetijd. Als je dus kunt starten met een tank met 10KG minder benzine ben je relatief dus ook 0,1s per ronde sneller dan de rest. Waardoor je ook makkelijker weg rijdt. Aan het eind van de race heeft echter iedereen evenveel benzine in de tank waardoor je relatief dus 0,0s sneller bent. Echter zou je dan dus niet de voorsprong verliezen. Dat McLaren aan het eind van de race daadwerkelijk sneller is (en niet alleen min of meer dezelfde rondetijden rijdt) moet dus ergens anders vandaan komen (banden in leven houden?).
De vuistregel is dat elke rondet 50 milliseconden (0,05s) rondetijd kost vergeleken met een nieuwe. In Spielberg was het verschil tussen nieuw en gebruikt bijna 2 tienden (0,2s) per ronde.

Verstappen had 6,9 seconden voorsprong alleen begon het met een langzame pitstop (bijna 4 seconden). Kreeg een set gebruikte medium banden terwijl Norris nieuwe medium banden had. Verstappen verremde zich in bocht 4 wat hem en de banden ook niet hielp en toen was het gat nog maar 2 seconden. (Bron: AMuS)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
[...]

Denk dat Honda dan gewoon meer PK’s zou leveren ipv hetzelfde met minder brandstof.
Zeker omdat je dan bij de laatste stint gewoon sneller blijft en niet je voordeel weggooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FP1 bij RBR voor Hadjar:
F2 racer Hadjar to make FP1 appearance for Red Bull as junior takes over Perez's car at Silverstone

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
meenkdrie schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:02:
[...]

Denk dat Honda dan gewoon meer PK’s zou leveren ipv hetzelfde met minder brandstof.
Zeker omdat je dan bij de laatste stint gewoon sneller blijft en niet je voordeel weggooit.
Ik heb er geen recent bericht meer over gelezen maar de power unit van Ferrari levert de meeste pk's daarna die van Honda, dan Mercedes en als laatste Renailt. Verschil zat ergens tussen de 5 en 10pk en met Renault is het gat zo'n 20pk. Vorig seizoen was er nog ruimte voor verbetering in de motormanagementsoftware voor meer pk's. Momenteel verdenkt de concurrentie Red Bull er van dat ze een beter energiemanagement hebben. Op het rechte stuk in Spielberg was Verstappen sneller dan McLaren, Mercedes of Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:14:
[...]

Ik heb er geen recent bericht meer over gelezen maar de power unit van Ferrari levert de meeste pk's daarna die van Honda, dan Mercedes en als laatste Renailt. Verschil zat ergens tussen de 5 en 10pk en met Renault is het gat zo'n 20pk. Vorig seizoen was er nog ruimte voor verbetering in de motormanagementsoftware voor meer pk's. Momenteel verdenkt de concurrentie Red Bull er van dat ze een beter energiemanagement hebben. Op het rechte stuk in Spielberg was Verstappen sneller dan McLaren, Mercedes of Ferrari.
Zou Red Bull dan al voordeel hebben van de samenwerking met Ford qua het energiemanagement?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 13:57
De "battery deployment" van de Red Bull (Honda) schijnt bijzonder efficiënt te zijn, maar het is specifiek een Honda-onderdeel en daarmee niet overdraagbaar naar RBPT of Ford. Ook is de Honda de enige met luchtkoeling, waardoor ie ook anders klinkt. Het schijnt wat effectiever te zijn, waardoor de Honda goed is op banen op hoogte (Oostenrijk, Brazilië en vooral Mexico).
De Ferrari schijnt met zijn kleinere turbo een voordeel te hebben bij acceleratie uit langzame bochten.
De Mercedes was lange tijd de benchmark, maar heeft te maken gehad met de wet van de remmende voorsprong.
De Renault loopt momenteel wat achter en hun grote kracht was driveability, maar dat zijn ze in de turbo-hybrid V6 era verloren. Wel verliezen ze relatief het minste vermogen onder lastige omstandigheden. Ze zijn de enigen die nog niet de split turbo gebruiken, wat een voordeel kan zijn wanneer deze in 2026 weer verboden wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mavamal schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:49:
Ook is de Honda de enige met luchtkoeling, waardoor ie ook anders klinkt. Het schijnt wat effectiever te zijn, waardoor de Honda goed is op banen op hoogte (Oostenrijk, Brazilië en vooral Mexico).
De turbo van de Honda motor is ontwikkeld in samenwerking met hun vliegtuigafdeling. Dat verklaart dat ze beter werken op hoger gelegen circuits.
De combinatie van de turbo en de MGU-H hebben echter wel iets weg van de turbines van onze vliegtuigmotoren, in die zin dat ze beiden gebruik maken van de snel roterende elementen waar de nodige aerodynamica bij komt kijken", zo legt Honda's technisch directeur Toyoharu Tanabe uit

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
https://www.nu.nl/formule...-alles-is-uitgepraat.html

Norris is al een stuk milder. Nu de Britten nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Laat ze maar weer gaan racen en dit allemaal achter zich laten want de coureurs hebben dat inmiddels ook al gedaan :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:56
sjaool schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:26:
[...]

In dat stuk staat dus precies hetzelfde als hij in de podcast heeft gezegd.

[...]
Alleen wordt in dat bericht alleen een linkje naar een podcast geplaatst zonder verder iets erbij. Ik kan me voorstellen dat er meerderen zijn die die podcast niet gaan bekijken/luisteren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
Alleen jammer dat ie dat sturen onder remmen weer benoemd. Daar heb je de telemetrie voor en keer op keer wordt er niet eens een waarschuwing voor gegeven. Als er echt bewijs voor was, was dat al lang boven water gekomen en was het verder gegaan dan wat beschuldigingen. Het is nl. iets dat simpel te zien en meetbaar is.

En dan kan het best zijn dat ze het verdedigen verder in willen perken (hopelijk niet), maar dan heeft dat niets te maken met sturen tijdens het remmen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
sjaool schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:26:
[...]

In dat stuk staat dus precies hetzelfde als hij in de podcast heeft gezegd.

[...]
En als ik op het werk zit lees ik vaak wel snel tussendoor een berichtje, maar een podcast moet wachten tot ik weer thuis ben (zeker als er geen uitleg bij zit en het dus onduidelijk is hoe lang het duurt en waar het precies over gaat)

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:23

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

redwing schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:35:
[...]

Alleen jammer dat ie dat sturen onder remmen weer benoemd. Daar heb je de telemetrie voor en keer op keer wordt er niet eens een waarschuwing voor gegeven. Als er echt bewijs voor was, was dat al lang boven water gekomen en was het verder gegaan dan wat beschuldigingen. Het is nl. iets dat simpel te zien en meetbaar is.

En dan kan het best zijn dat ze het verdedigen verder in willen perken (hopelijk niet), maar dan heeft dat niets te maken met sturen tijdens het remmen.
Het is denk ik wel iets subtieler dan dat. Als jij je auto op een trajectory zet waarin 'ie niet naar de apex gaat en pas daarna begint met remmen, heb je feitelijk gezien niet bewogen/gestuurd onder het remmen maar kom je tóch in een pad terecht waarin je clasht.

Dit is weer een klassiek voorbeeld van hoe Max de grenzen van de regels opzoekt, en ik snap heel goed dat andere coureurs dit 'eng' vinden. Max laat gewoon het gat verdwijnen en laat het aan de aanvaller over of ze gaan crashen of niet. Hij heeft die luxe nu omdat hij voldoende voorsprong heeft in het kampioenschap. Wordt dus nog wel anders zodra het op de scherpst van de snede gaat om elk puntje, dan kan hij het niet meer veroorloven om er af te tetsen terwijl de ander door kan en dikke punten kan scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Als je de onboards ziet, lijkt het bij de eerdere momentel wel zo te zijn dat er geremd wordt voor het sturen.
Bij de daadwerkelijke clash lijkt dat dan weer niet het geval.

Maar twee punten hierover:
- Het loopt daar stijl omhoog, wat de remzone verkort.
- Lando komt (veel) harder aanrijden door DRS en tow. En daarmee begint zijn remzone ook (veel) eerder moet beginnen met remmen. De remzone is dus niet gelijk. Vraag is dan; gaat het om de remzone van Max of de remzone van Lando die geldt?

edit: @Icephase benoemt iets soortgelijks :)

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 04-07-2024 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

redwing schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:38:
[...]

En als ik op het werk zit lees ik vaak wel snel tussendoor een berichtje, maar een podcast moet wachten tot ik weer thuis ben (zeker als er geen uitleg bij zit en het dus onduidelijk is hoe lang het duurt en waar het precies over gaat)
De (belangrijke) tekst van de podcast staat hier wel:
YakuzA in "[F1 2024] Race 12 GP van Verenigd Koninkrijk"

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
sjaool schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:42:
[...]

Zou Red Bull dan al voordeel hebben van de samenwerking met Ford qua het energiemanagement?
De huidige motoren zijn met Honda maar ik meen dat RBPT eerder de Honda vestiging in het VK heeft overgenomen, die deden het hybride deel, Honda in Sakura (Japan) bouwt de verbrandingsmotor. Ford zit aan boord voor de 2026 power unit maar dan op het hybride deel.

Moeilijk te zeggen of Ford ook al samenwerkt met RBPT bij de huidige motoren maar ik denk dat het 2 aparte stromen zijn (huidig en 2026).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:59:
[...]

De huidige motoren zijn met Honda maar ik meen dat RBPT eerder de Honda vestiging in het VK heeft overgenomen, die deden het hybride deel, Honda in Sakura (Japan) bouwt de verbrandingsmotor. Ford zit aan boord voor de 2026 power unit maar dan op het hybride deel.

Moeilijk te zeggen of Ford ook al samenwerkt met RBPT bij de huidige motoren maar ik denk dat het 2 aparte stromen zijn (huidig en 2026).
Ik vermoed het uiteindelijk ook hoor. Het zal wel weer iets met intellectueel eigendom en belangenversrengeling te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Icephase schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:43:
[...]
Het is denk ik wel iets subtieler dan dat. Als jij je auto op een trajectory zet waarin 'ie niet naar de apex gaat en pas daarna begint met remmen, heb je feitelijk gezien niet bewogen/gestuurd onder het remmen maar kom je tóch in een pad terecht waarin je clasht.

Dit is weer een klassiek voorbeeld van hoe Max de grenzen van de regels opzoekt, en ik snap heel goed dat andere coureurs dit 'eng' vinden. Max laat gewoon het gat verdwijnen en laat het aan de aanvaller over of ze gaan crashen of niet. Hij heeft die luxe nu omdat hij voldoende voorsprong heeft in het kampioenschap. Wordt dus nog wel anders zodra het op de scherpst van de snede gaat om elk puntje, dan kan hij het niet meer veroorloven om er af te tetsen terwijl de ander door kan en dikke punten kan scoren.
Een schuine lijn richting de buitenkant pakken of sturen tijdens het remmen zijn 2 verschillende dingen. Dat ie zo rijdt dat Lando geen ruimte heeft lijkt me overduidelijk. Maar dat is wat anders dan tijdens het remmen nog sturen. Maar dat laatste is wat er vaak geclaimed wordt.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
MikeyMan schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 15:44:
[...]
Als je de onboards ziet, lijkt het bij de eerdere momentel wel zo te zijn dat er geremd wordt voor het sturen.
Bij de daadwerkelijke clash lijkt dat dan weer niet het geval.

Maar twee punten hierover:
- Het loopt daar stijl omhoog, wat de remzone verkort.
- Lando komt (veel) harder aanrijden door DRS en tow. En daarmee begint zijn remzone ook (veel) eerder moet beginnen met remmen. De remzone is dus niet gelijk. Vraag is dan; gaat het om de remzone van Max of de remzone van Lando die geldt?

edit: @Icephase benoemt iets soortgelijks :)
De regels gaan over het remmen van de rijder zelf. En of dat een goed regel is ga ik niet over (maar naar mijn idee zijn er al veel te veel regels), maar met de huidige regels mag het gewoon wat ie doet. De discussie is er pas op het moment dat ie geen ruimte over laat omdat ie richting de buitenkant gaat.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:28

Het probleem is dat de FIA er eigenlijk nooit iets mee doet. Bij P1 gaven ze terecht aan dat ze moeilijk wat konden doen tegen Max, omdat Ocon het eerder in de wedstrijd al had gedaan en daar werd niet eens naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
TheBrut3 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 16:54:
[...]
Het probleem is dat de FIA er eigenlijk nooit iets mee doet. Bij P1 gaven ze terecht aan dat ze moeilijk wat konden doen tegen Max, omdat Ocon het eerder in de wedstrijd al had gedaan en daar werd niet eens naar gekeken.
Dat is inderdaad een probleem bij de FIA, erg consequent zijn ze niet. Want ook de divebombs van Lando is niets mee gedaan, terwijl Lando daar juist duidelijk mee over de grens ging.

Maar ook uit de telemetrie (voor zover die beschikbaar is) blijkt dat ie pas begint te remmen na het sturen. En dat ie creatief is met hoe hij zijn auto positioneert ben ik het eens, maar daar gaat de regel niet over.

Maarre we zouden het over Silverstone gaan hebben, dus ik houd er nu echt weer over op :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:53

alienfruit

the alien you never expected

Vraag mij af wat de upgrades worden voor Red Bull! Dat wordt morgen toch bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
alienfruit schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:43:
Vraag mij af wat de upgrades worden voor Red Bull! Dat wordt morgen toch bekend?
Normaal is vrijdag de show and tell sessie wat er nieuwe zit aan de wagen en dan komt ook het document.

Onbekend wat er bij Red Bull en Mercedes komt maar bij Aston Martin komt in ieder geval een nieuwe voorvleugel...wat verrassend :)

Een nieuwe vloer voor de RB20.

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 04-07-2024 20:06 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:06
alienfruit schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:43:
MCL schijnt in elk geval een upgrade te doen voor betere zichtbaarheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQA8AIgVtHadtqEiRh_FkLr48GM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6tRUEbVDeLOSX9CahOH1iJWV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Shinji schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 18:11:
[...]

MCL schijnt in elk geval een upgrade te doen voor betere zichtbaarheid.

[Afbeelding]
Dit is een andere McLaren upgrade vers uit de pitraat.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/lando-showing-up-to-the-british-gp-v0-4fvxz0970jad1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=511cb401cf96a79e81d67ced759baf2dc3d36965

:+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Persco beelden. Straight from the horse's mouth.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
The Weekend Warm-Up van F1TV begint al leuk met een introfilmpje waar een bewust fragment van Silverstone 2021 in zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:31

JB

Cédric roelt!

Wel benieuwd waar de Britse pers zich nu mee bezig moet gaan houden :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Chocoball schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:28:
The Weekend Warm-Up van F1TV begint al leuk met een introfilmpje waar een bewust fragment van Silverstone 2021 in zit.
Aah we gaan door op die tour, nu Lando de pers monddood heeft gemaakt. Merry Christmas!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:16
Weer een kleine weerupdate.

FP1/FP2 lijken nu droog te verlopen. Voor FP1 en/maar vooral na FP2 lijkt het (stevig) te gaan regenen. In de avond / nacht passeert een lagedrukgebied met behoorlijk wat regen. Al het rubber van de vrijdag zal dus wel van de baan spoelen zo lijkt het nu.

Zaterdag tijdens FP3 en kwalificatie kans op wat gespetter. Geen grote regenhoeveelheden verwacht, maar dit wisselt wel tussen verschillende weermodellen.

Zondag in de middag kans op buienvorming. Het is op dit moment wat lastig om in te schatten in hoeverre dat noemenswaardige hoeveelheden zijn en waar de buien exact gaan vallen. Het enige model is wat scheutiger dan het andere weermodel. Kansen op neerslag zijn wel aanwezig.

Kaartje zondag 16:00u lokale tijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6AhtmVIkNqGzvFs84q-SohLFVEE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bv09J3QzlT17qdbCauWl1NMf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik moet hier Lewis wel een compliment maken;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4sKTgJNejVmJjwCZG5pBWyQJMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hy6BbxCJ9i5gH1Yz8uKOueX.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Foto's uit Silverstone
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/APXGP-Formel-1-Silverstone-GP-England-4-Juli-2024-169Gallery-9fb902ac-2121680.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/APXGP-Formel-1-Silverstone-GP-England-4-Juli-2024-169Gallery-21654efa-2121655.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Brad-Pitt-Formel-1-Silverstone-GP-England-4-Juli-2024-169Gallery-99b52482-2121654.jpg

Wat ik begreep is dat bepaalde scenes voor de film overnieuw moesten.

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-Formel-1-Silverstone-GP-England-4-Juli-2024-169Gallery-d1d22788-2121682.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-Silverstone-GP-England-4-Juli-2024-169Gallery-9bba293b-2121665.jpg

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Chocoball
De Britse vlag op de Williams is opgemaakt uit 1005 namen van Williams Racing.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/williams-racing-1005-people-one-goal-history-in-the-making-v0-814lxaw3pkad1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=7fb9c6cd87eb81eba12cb04d89e4bdb88c00975eAfbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/williams-racing-1005-people-one-goal-history-in-the-making-v0-4pl7f1w4pkad1.jpg?width=1639&format=pjpg&auto=webp&s=12ed0dddbc2430abd179a99d5dae313a1e9be020
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/williams-racing-1005-people-one-goal-history-in-the-making-v0-3dxbt9x5pkad1.jpg?width=1639&format=pjpg&auto=webp&s=e997f632bfc8e46fd85b46c672ccc0d706ecd4cfAfbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/williams-racing-1005-people-one-goal-history-in-the-making-v0-oq176rt6pkad1.jpg?width=1639&format=pjpg&auto=webp&s=f59baf5e53e2f0ee625e2081e04d362b0d6024eb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:01:
Foto's uit Silverstone
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat ik begreep is dat bepaalde scenes voor de film overnieuw moesten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Misschien pick up shots. :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De aanpassingen die gedaan zijn aan de baan voor dit weekend :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0rmdjw82Pg7NfUyATqx75ewroI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LaxEJRVIQYzzD3qxCtchObmx.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
De aanpassingen zijn weer binnen.
https://www.fia.com/sites...ntation%20Submissions.pdf

Red Bull de vloer. McLaren flinke veranderingen aan de achterkant. Aston Martin een nieuwe voorvleugel. Haas een flink upgrade pakket. Andere teams wat klein grut of niks.

[ Voor 5% gewijzigd door TheBrut3 op 05-07-2024 11:13 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
En de updates per team, de lege pagina's heb ik er tussenweg gelaten. Dus als je een team mist komt dat daardoor :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tB1e3PSBdU8gitXFTJ8lMvyAwYc=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/2auK3WDexDIeuY3Gu3M3nBeG.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGB1HS4UEJfqAlsFduVG7Vh8J9E=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/0cUfDWDhgObePKbySi2kUPJH.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4UMzyGmwHir7Z_bTNaFC5H05YfU=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/P9epVz4gg6w15RjJsOzmDw6o.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yyWV2WZ-mzprg2uFjSu52jGbCWQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/kPHHZk0o1PAxzNStQkMnQsaY.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1o_L7FTcVz9__CBslrGbGSEcSTg=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/K6PcYKLSyuYH8116dMmplBYK.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKgLrLn9J4_Vcv7fANUPnmTzJeI=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/UB092B2WKJfz8TkIl4jBvfEp.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wj43E4x8SLhNHdpU6NpJa9T1m8=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/QMjyAukwNSw5ajp4HEEtoMNF.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8raJMhAN3cdfs4Hr5CW7j8dkyU=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/nv6436OUrtlxdelpWJIB7G9j.webp?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:19:
De aanpassingen die gedaan zijn aan de baan voor dit weekend :)

[Afbeelding]
De witte lijn verschuivingen zijn gedaan op basis van/met meenemen van de ervaring uit Oostenrijk :)

https://www.motorsport.co...silverstone-too/10631374/
F1’s Austria track limits solution deployed at Silverstone too
Gravel trap changes and white line position alterations have been made to Copse and Stowe corners

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
YakuzA schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:25:
[...]

De witte lijn verschuivingen zijn gedaan op basis van de ervaring uit Oostenrijk :)

https://www.motorsport.co...silverstone-too/10631374/

[...]
Ah goed om te weten, zo leren we elke dag weer wat nieuws.
Goed dat ze hier actief mee bezig blijven om dit te verbeteren en die track limits te voorkomen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:59
TheBrut3 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:13:
De aanpassingen zijn weer binnen.
https://www.fia.com/sites...ntation%20Submissions.pdf

Red Bull de vloer. McLaren flinke veranderingen aan de achterkant. Aston Martin een nieuwe voorvleugel. Haas een flink upgrade pakket. Andere teams wat klein grut of niks.
Jammer, geen voorvleugel dus voor red bull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Blik1984 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:49:
[...]

Wie weet in Spa en 10 plaatsen gridstraf voor een nieuwe verbrandingsmotor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 10:17
Ze zouden toch hier met een grote update komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:53
Blik1984 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:49:
[...]

Dat gaat niet zo “snel” en zeker niet met minimale windtunnel tijd om de exacte druk voor vervorming te berekenen.

Ik had ook meer verwacht van RB. Maar kleine wijzigingen betekend ook dat de potentie in de huidige auto zit en ze die kunnen vinden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
uh? :+ :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6Dd3-8voEYYZ2GwW7RKKdMyTog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cuphfmAtuLm8XTNHZXKRZCRA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Lekker Engels/Hollands weer...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:49
JB schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:01:
Ik moet hier Lewis wel een compliment maken;

[Afbeelding]
Wellicht bedoelt Lewis dat als Max in het verleden harder was gestraft, hij het nu nog steeds zo gedaan zou hebben. ;)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Het wederzijds respect tussen Lewis en Max is er inmiddels al een tijd. Lewis heeft de finish in 2021 ook nooit richting Max verweten of iets dergelijks. Ik vind Lewis sowieso meer ontspannen en kalm sinds hij weet dat hij naar Ferrari gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Goedemiddag! Op F1TV/SkyF1 zeggen ze dat de risk of rain vandaag het hoogste ligt van het hele weekend. Ben benieuwd. 8)7

Veel plezier voor wie kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Veel plezier met de eerste vrije training! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:31:
Goedemiddag! Op F1TV/SkyF1 zeggen ze dat de risk of rain vandaag het hoogste ligt van het hele weekend. Ben benieuwd. 8)7

Veel plezier voor wie kijkt.
Als ik het zo bekijk pas vanaf 7 uur vanavond. Dus het circuit is morgen weer helemaal schoon.
Voor morgen en zondag staan er wat kleinere onbeduidende regenbuitjes ingetekend.
Zondag om 15:00 uur wel 1.24mm regen.

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 05-07-2024 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
De on-board cam van Verstappen is toch even wennen met die rode vlekken.

[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 05-07-2024 13:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:35:
De on-board cam van Verstappen is toch even wennen met die rode vlekken.
Dat is afschrikkend naar de concurrentie want wat als dat nu hun bloed wordt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik wil de camera bij de voorvleugel zien bij Verstappen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TSU er uit in bocht 7. Dat wordt rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Tsunoda staat vast in het grind...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BJ-wVTatU7nHHG6OX8QvMr65a7Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FnnOHdcLVrnyTGWalP1jmSqD.png?f=user_large

Dat is de eerste rode vlag..

[ Voor 77% gewijzigd door G_Dragon op 05-07-2024 13:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat is dat toch heerlijk, ouderwetse grindbakken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Niet goed opgelet op de kleuterschool: binnen de lijntjes kleuren en niet erbuiten.

Zal wel een nieuwe bodem worden.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Daar gaat ie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7e25uofedC6aZMf6elJt-x7Ris=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QAJ60SxveLs2bLNmN3VoaL5g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
SESSION WILL RESUME AT 13:46
5 Jul 2024, 13:45:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Laatst online: 15:22

Marc H

- - Is wakker - -

Geen onboard radio?

Of zal die niet geschikt voor uitzending zijn?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Marc H schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:47:
Geen onboard radio? Of zal die niet geschikt voor uitzending zijn?
spoiler:
*beep* *beep* *beeeeeeeeep* *beep* *beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Marc H schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:47:
Geen onboard radio?

Of zal die niet geschikt voor uitzending zijn?
I'm stuck lieten ze horen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Dat was een raar moment bij Norris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Baan temp is heel erg laag, dat zal niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nieuwe versnellingsbak voor beide McLarens. Nieuwe internals voor Perez.

Stroll begint het weekend met problemen met zijn BBW. Lijkt mij beter om dat buiten de baan op te lossen, kan je elkaar in de ogen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Bastien schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:49:
[...]

I'm stuck lieten ze horen.
Lieten ze het horen of zien? :+ heb het alleen zien staan.

Mercedes is terug! Sneller dan Verstappen en de McLarens!
/sarcasm off
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
TheBrut3 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:51:
Nieuwe versnellingsbak voor beide McLarens. Nieuwe internals voor Perez.

Stroll begint het weekend met problemen met zijn BBW. Lijkt mij beter om dat buiten de baan op te lossen, kan je elkaar in de ogen kijken.
BBW?
Brake Balance Wide?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Brake by wire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Bearman is ook lekker onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Waah schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:52:
[...]

Lieten ze het horen of zien? :+ heb het alleen zien staan.
Durf ik niet te zeggen, kijk zonder geluid :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:53:
Als enige op softs... RUS zet zojuist de snelste ronde neer op 9 rondes oude hards(!). Bearmans tijd is dus niet heel representatief voorlopig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGwvDHgwLAxkX3M7JRbWzUOtvCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rr4yoYAlUWez1G3wOcZpO0C5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:54:
[...]

Als enige op softs... RUS zet zojuist de snelste ronde neer op 9 rondes oude hards(!). Bearmans tijd is dus niet heel representatief voorlopig.

[Afbeelding]
Klopt, dat veranderd de hele situatie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:53:
Op rood.

Maar die is er toch echt wel klaar voor, dat is wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:40

Killjoy

Klingon lawn products

Nou, Zak Brown is nog steeds op oorlogspad op Sky.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Killjoy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:58:
Wat een verrassing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Killjoy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:58:
Dikke mik die twee!

Wat zegt ie?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Die frontwing van MER wiebelt lekker...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 12:43

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRuOdqtXAAA8h4r?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRuOdrfXgAA_hYH?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GRuOdt3XoAEOKzK?format=jpg&name=large

[ Voor 66% gewijzigd door Extigo op 05-07-2024 14:05 ]

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:40

Killjoy

Klingon lawn products

JB schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:00:
[...]

Dikke mik die twee!

Wat zegt ie?
Dat de regels eenduidig geïnterpreteerd moeten worden. Dat het moving under braking was. Dat Verstappen niet zal veranderen tot de stewards optreden. Zelfde gezever dus als altijd.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vorig jaar was de pole tijd een 1:26.720, ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Killjoy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:04:
[...]

Dat de regels eenduidig geïnterpreteerd moeten worden. Dat het moving under braking was. Dat Verstappen niet zal veranderen tot de stewards optreden. Zelfde gezever dus als altijd.
Maar ook dat hij Max niks kwalijk neemt, want het ligt aan de stewards.

Ik heb echt alles behalve een Zak op oorlogspad gehoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 05-07-2024 14:08 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Nou Hadjar laat ons maar eens zien wat die auto van Perez echt kan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:09:
Nou Hadjar laat ons maar eens zien wat die auto van Perez echt kan :+
Nou, laten we hem een kans geven. Eens zien wat hij nu gaat doen in zijn rondje op hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Jup, ook Hadjar weet de grindbak te vinden 8)7 gelukkig alleen even kort aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:10:
[...]

Nou, laten we hem een kans geven. Eens zien wat hij nu gaat doen in zijn rondje op hards.
Haha daarom ook die emoticon erbij, het is voor Hadjar en de andere drie een geweldige mooie kans om op deze manier de Formule 1 te mogen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Piastri is kapot, wel precies voor de ingang van de pitstraat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Red Bull laat weer eens niet direct het achterste van hun tong zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
PIA valt stil in de pit entry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Piastri had ook nieuwe PU onderdelen voor deze sessie geïntroduceerd...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Die zal geen speeding in the pitlane krijgen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Dit is dus grappig. Pit entry gesloten... dus iedereen die nu op de baan is kan niet naar binnen. Ben benieuwd of er nog meer stilvallen als ze te weinig getankt hebben.

Geen gele vlag nog trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGdV1own2oJ3EMxbCljiUS9C_Yo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/opTV9tA4HvslKF2f3aDN0gDd.png?f=user_large

Stuk en dan net niet aankomen in de pit, dat is wel zuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bizar, geen eens een gele vlag of VSC of zo. Marshalls op de baan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
En weer open.

PIT LANE ENTRY OPEN
5 Jul 2024, 14:25:12
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord