Mooie race, regen en een spannend einde!
Hamilton heeft hem zeker verdient! Hij en zn team zaten er gewoon echt goed bij vandaag. En dat met eerst Mclaren en daarna met Verstappen in zn nek.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jep, ze hadden nog nieuwe mediums liggen.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:32:
[...]
Ik denk dat McLaren nog heel wat meer te leren heeft.
Want hoeveel keer hebben ze het nu al weggegooid in de laatste races?
Als Norris op mediums was gezet, dan had hij waarschijnlijk gewonnen.
RBR laat zien dat ze nog veel meer hebben dan een zeer goede auto. Andere teams laten dat niet zien.
En dat heb je ook nodig.
En met regen gaat de verplichte regel voor verschillende banden niet meer op.
Geen fan van iemand maar gewoon sport liefhebber en geniet hier volop van. Mag dat ook ?Mel33 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:33:
Alle Lewis fans gefeliciteerd.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mooie beelden van Hamilton. Het is niet niks om na 2,5 jaar ellende zo dominant een race weer te kunnen afsluiten.
Nou poeh, paar sympathie-puntjes gewonnen vandaag.dglavimans schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:30:
[...]
Je hoeft geen fan te zijn, maar je kan als je beetje nadenkt wel snappen wat dit betekend voor Hamilton, het team en voor de mensen daar.
Sommige dingen gaan rivaliteit te boven en dan zijn we gewoon racefan, sommige althans.
Ze hebben nog een lange weg te gaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit kun je wel aan Lewis overlaten

PSN: xMaurice93
Had Jeremy Clarkson toch gelijk met zijn voorspelling
Stel Verstappen wint op Zandvoort, gaat die dan ook de duinen inlopen met een vlag alvorens naar het podium te gaan?
Als hij nu nog minder aangeschoten er zou staan.. vond hem bij ViaPlay ook al niet zo scherp.Skidmarks schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:34:
Had Jeremy Clarkson toch gelijk met zijn voorspelling
Met zo'n mooie race zijn voornamelijk de fans de winnaar onafhankelijk wie de race gewonnen heeft.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Haha, dat wordt wat morgen bij de F1 aan Tafel podcast. Was er niet ene heer Verschuur die zei dat HAM geen overwinning meer zou halen?DutchCrownNL schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:33:
Verdiend gewonnen door Ham, en was ook wel weer eens tijd dat ie wat won

Verstappen kan tevreden zijn, gemaximaliseerd en uitgelopen.
McLaren weer zeer slecht in de strategie, eerst met Piastri en daarna Norris. Als ze zich daar nu eens op concentreren ipv te huilen.
McLaren weer zeer slecht in de strategie, eerst met Piastri en daarna Norris. Als ze zich daar nu eens op concentreren ipv te huilen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als hij al 2,5 jaar niet gewonnen heeft dan zit de kans daar groot in.cy-gor25 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:35:
Stel Verstappen wint op Zandvoort, gaat die dan ook de duinen inlopen met een vlag alvorens naar het podium te gaan?
Wees eens toch niet zo zuur en laat iemand zijn overwinning even vieren
Wat is hier bijzonder aan? Een trotse en emotionele vader die zijn zoon feliciteert?
Straks de race nog eens terugkijken maar dan de Kids versie. Kan leuk zijn.
"When you grow up your heart dies"
Lando ondervindt nu aan den lijve dat dat laatste stukje van 'race-winner' naar 'championship-contender' het aller, allermoeilijkste is..
Max en Lewis zijn verschillende personen. Wat de 1 doet of niet doet is niet perse slecht?cy-gor25 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:35:
Zijn gelukkig niet allemaal robots die hetzelfde doen snap de vergelijking niet
Verwijderd
Ja is toch wel emotioneel zon laatste overwinning. Volgend jaar naar ferrari dan mag die weer voor p8 strijden.
Hahaha dit luistert alsof ik noise cancelling aan heb
PSN: xMaurice93
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:37:
Ja is toch wel emotioneel zon laatste overwinning. Volgend jaar naar ferrari dan mag die weer voor p8 strijden.

Autsj
Ik reageer waar op ik wil reageren, thank you very much.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:36:
[...]
Of je reageert er niet op? Maar gok dat je ze allemaal weer hebt aangegeven?
Lando niet zo negatief.
Dit is goed voor de F1!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
niet op ingaan
Dominant ben ik het niet echt mee eens, had de race nog 1 ronde langer geduurt dan was het nog een eindstreep gevecht met Verstappen geworden. Maar wel knap gewonnen, Norris zijn softs waren aan stront maar Hamilton wist ze wel heel te houden tot het einde. Dominant? Nee, hij lag geen straatlengte voor ofzo. Terechte winnaar? dat wel.Miki schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:34:
Mooie beelden van Hamilton. Het is niet niks om na 2,5 jaar ellende zo dominant een race weer te kunnen afsluiten.
Wat dan? Even gemist.cy-gor25 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:37:
oef NOR heeft het moeilijk
En HAM knap gedaan, beter in de laatste stint op zachte banden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
wel mooi beestje, de zandhagedis, die daar leeft: Wikipedia: Zandhagediswontcachme schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:35:
[...]
Kan niet. Dan gaat er een of andere kikker misschien kapot
Oh norris teleurgesteld in het team?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Joost Klein heeft gewonnen?
Hij wil als Brit heeeeeeel graag deze race winnen en heeft het gevoel dat z’n team bepaalde beslissingen niet juist heeft genomen. Begrijpelijk
Mjah hij en Piastri kunnen niet echt blij zijn denk ik vandaagsten123 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:38:

Zak Brown heeft wel wat werk om z'n team op orde te krijgen.....sten123 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:38:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Er was toch iets met zijn vader?zerocool82 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:36:
[...]
Wat is hier bijzonder aan? Een trotse en emotionele vader die zijn zoon feliciteert?
Persoonlijk heb ik er niet zo veel, dat heb ik ook met Jos Verstappen op de grid
Dat zijn toch bijzondere beelden, hij heeft er hard voor moeten vechtenzerocool82 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:36:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
NOR is echt even niet blij... zijn lichaamshouding ook
Aparte sfeer daar bij de podcast
www.google.nl
Misschien is dit het juiste moment voor RB om nu Lando binnen te halen.Zewatanejo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:40:
[...]
Zak Brown heeft wel wat werk om z'n team op orde te krijgen.....
PER eruit, daar gaat Lando naartoe. En jonge talent in plaats van RIC.
win-win
De sfeer hangt er wel leuk bij ja.nadroJ schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:42:
Beetje een ijskoude podcast deze week.
Hamilton zuigt echt alle zuurstof uit de ruimte.
Dat lijkt me ook na alweer een miserabele McLaren strategie...StefanVerkerk schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:41:
NOR is echt even niet blij... zijn lichaamshouding ook
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar, Max heeft geluk gehad vandaag want puur op snelheid waren Mercedes en McLaren echt sneller. Door de regen en aan het einde op de inter plus de achteraf juiste call om hard te steken heeft hij nu P2, maar ze moeten daar wel achter de oren krabben
Nee, Softs was zijn call.sten123 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:38:
Ze blijven nu wel lang hangen in de cool down room. De langste van dit seizoen. Helaas niet heel erg levendig.
Misschien moeten ze het niet aan hem vragen? Hij heeft nog niet die ervaring als dat van andere zoals Max en HAM.
PIA dan… wat een klote zooi voor hem ook weer. Kregen beide de zakDaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:43:
[...]
Dat lijkt me ook na alweer een miserabele McLaren strategie...

Mijn boefje is liev!
De laatste keer dat HAM zo uitbunding op het podium stond was Max even naar het ziekenhuis voor een bezoekje. Gelukkig is de sfeer nu een stuk relaxter.
Bizar ook gereden vandaag Max. Redbull blijft toch zo consistent (of naja, de Max box dan) als je het vergelijkt met zo Mclaren vandaag
Was de keuze voor hard van Max?HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:44:
[...]
Misschien moeten ze het niet aan hem vragen? Hij heeft nog niet die ervaring als dat van andere zoals Max en HAM.
Pracht overwinning, eindelijk een Silber Pfeil op het podium waar het heurt.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
En je reactie is weg in 1-2..Justevo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:43:
Hamilton zuigt echt alle zuurstof uit de ruimte.
Maar sowieso was het erg down. Lando mag echt blij zijn met tweede plek, al had hij ook geluk dat RUS ook uitviel.
Mooie bijzondere beelden, hij heeft er hard voor moeten vechten en het heeft zichzelf beloond
Die roepen dan “soft soft soft” en krijgen mediumHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:44:
[...]
Maar eens, team moet de call maken
Ja precies daarom feliciteer ik de fans ook. Puur omdat het racen mooi is.v8power67 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:34:
[...]
Geen fan van iemand maar gewoon sport liefhebber en geniet hier volop van. Mag dat ook ?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Mr Chevy454: Lando is boos 
Mrs Chevy454: Waarom is onze zoon boos?
Mr Chevy454:
Mrs Chevy454:
Lando454:
Handig als je zoontje ook Lando heet en een kleine deugniet is
Mrs Chevy454: Waarom is onze zoon boos?
Mr Chevy454:
Mrs Chevy454:
Lando454:
Handig als je zoontje ook Lando heet en een kleine deugniet is
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Waarschijnlijk dan toch een temperatuur dingetje? Aan het einde toen de zon weer scheen zijn Hamilton en Norris op softs eigenlijk geen ronde sneller geweest dan Max op de harde band. Het leek daar dus weer helemaal goed te gaan.Holk schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:43:
Maar, Max heeft geluk gehad vandaag want puur op snelheid waren Mercedes en McLaren echt sneller. Door de regen en aan het einde op de inter plus de achteraf juiste call om hard te steken heeft hij nu P2, maar ze moeten daar wel achter de oren krabben
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dit zal de pijn voor a.s. woensdag wat verzachten!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
het blijft diep zitten met dit soort opmerkingen hier...StefanVerkerk schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:45:
De laatste keer dat HAM zo uitbunding op het podium stond was Max even naar het ziekenhuis voor een bezoekje. Gelukkig is de sfeer nu een stuk relaxter.
Dat ze Piastri slachtofferde om geen double stack te doen vond ik echt schrijnend. Ik geloof niet in karma maar dit komt wel dichtbij.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:32:
[...]
Ik denk dat McLaren nog heel wat meer te leren heeft.
Want hoeveel keer hebben ze het nu al weggegooid in de laatste races?
Als Norris op mediums was gezet, dan had hij waarschijnlijk gewonnen.
RBR laat zien dat ze nog veel meer hebben dan een zeer goede auto. Andere teams laten dat niet zien.
En dat heb je ook nodig.
*George has left the chatHari-Bo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:45:
Pracht overwinning, eindelijk een Silber Pfeil op het podium waar het heurt.
Geen idee, gok van niet. Maar hij heeft wel vertrouwen in het team dat ze vaak de goede keuze maken.
Ik zag de bui al hangen bij hem. Maar hij had gewoon een gat moeten laten vallen. Misschien zelfs iemand door moeten laten ipv een hele ronde door te gaan.JB schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:44:
PIA dan… wat een klote zooi voor hem ook weer. Kregen beide de zak
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ach joh, ik heb mooie herinneringen aan dat jaar!fredgroes schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:46:
[...]
het blijft diep zitten met dit soort opmerkingen hier...
Ik denk dat Lando best blij was geweest met een tweede plek vandaag, ja.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:45:
Lando mag echt blij zijn met tweede plek, al had hij ook geluk dat RUS ook uitviel.
Met een eerste ook, trouwens.
Maar da's allebei niet gelukt.
De bekers zijn... Creatief, zullen we het maar noemen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou ik moet zeggen dat alle lof naar strategie gaat, op eigenlijk alle fronten... Natuurlijk heeft Max z'n werk gedaan maar op pure pace zat het er vandaag absoluut niet in en moesten ze misschien wel vrezen voor Ferrari als er geen regen was gevallen.dglavimans schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:45:
Bizar ook gereden vandaag Max. Redbull blijft toch zo consistent (of naja, de Max box dan) als je het vergelijkt met zo Mclaren vandaag
ik doe het wel ze zijn lelijkRichh schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:48:
Best mooie dingen, die turbo spoel bovenop had weggelaten mogen wordenRichh schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:48:
En zichzelf.sten123 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:38:
een treffende spreuk
Prachtige overwinning voor Hamilton. Mooie race gezien, tis hem gegund. Alle emoties na afloop allemaal wel wat overdreven voor mij als liefhebber van nuchterheid, maar das een kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik.
Ik heb nu alweer zin in woensdag, de nieuwe Lollipopman F1.
Ik dacht even dat het een carnavalshoed was. Misschien is deze trofee gemaakt van carbon fiber dat ze op de track gevonden hebben?Wognummer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:48:
[...]
ik doe het wel ze zijn lelijkcarbon van een auto van afgelopen weken?
Misschien nog van de auto van Verstappen uit 2021...sjaool schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:50:
[...]
Ik dacht even dat het een carnavalshoed was. Misschien is deze trofee gemaakt van carbon fiber dat ze op de track gevonden hebben?
nog erger ik dacht die van NOR vorige weekRogerSch schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:51:
[...]
Misschien nog van de auto van Verstappen uit 2021...
Poeh, Perez bijna ingehaald door Russel en Hamilton.
Kunnen we hem nu Perez noemen?albino71 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:52:
Ploeg, Perez bijna ingehaald door Russel en Hamilton.
Ook leuk, Sargeant nu niet langer P21 in een kampioenschap met 20 deelnemers, hij heeft met zijn 11e plek Bottas ingehaald.
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2024 18:20 ]
En Max loopt weer wat uit in het kampioenschap. De strijd tussen McLaren, Ferrari en Mercedes is alleen maar gunstig voor hem.
Van alle coureurs is Max toch wel de meest consistente en betrouwbaarste. Hij levert altijd.
Van alle coureurs is Max toch wel de meest consistente en betrouwbaarste. Hij levert altijd.
Maar er is wel iets nodig vanuit RBR.sjaool schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:53:
En Max loopt weer wat uit in het kampioenschap. De strijd tussen McLaren, Ferrari en Mercedes is alleen maar gunstig voor hem.
Mijn boefje is liev!
Als ik zo de sfeer lees;MisteRMeesteR schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:42:
Aparte sfeer daar bij de podcast
Hamilton die toch nog behoorlijk wat respect afdwingt met deze overwinning.
Verstappen die wellicht het gevoel heeft dat hij dit keer niet op het podium zou komen.
Norris die ze eigenlijk achter zich had kunnen houden vandaag.
Absoluut. Het strategieteam van Red Bull is top maar die updates voor volgende race moeten echt gaan werken. Het kan niet alleen van Max komen. Aan Checo hebben ze namelijk zeer weinig op dit moment.
Absoluut met deze pace staat - zelfs met deze voorsprong- het kampioenschap behoorlijk onder druk gezien de hoeveelheid races die nog komen. Als die updates niet thuisgeven zie ik Lando WC worden.
Ham boven verwachtingHippocampus schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:55:
[...]
Als ik zo de sfeer lees;
Hamilton die toch nog behoorlijk wat respect afdwingt met deze overwinning.
Verstappen die wellicht het gevoel heeft dat hij dit keer niet op het podium zou komen.
Norris die ze eigenlijk achter zich had kunnen houden vandaag.
Ver boven verwachting
Nor niet happy
Hulkenberg op P6! Er netjes. Perez wederom kansloos, niet alleen de te vroege wissel naar Intermediates heeft 'm de nek omgedaan, hij was wederom gewoon te slecht. Van Leclerc is het nu ook wel duidelijk dat hij het niet in zich heeft om een kampioen te worden. Dikke pech voor Russell, erg jammer voor hem.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |