Sainz gaat voor FL.
Op Belgische tv hetzelfde, maar dat is dan ook een bejaarde Franstalige commentator die altijd wel dramatisch doet. Je moet iets doen om de kijkers te behouden.sNielz123 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:23:
Dit is echt zo irritant van Viaplay. Die gasten doen alsof het nog spannend is.
Maar je ziet toch dat Max dit normaliter nooit gaat halen
Had t zelfde, moest de stream opnieuw starten.DutchCrownNL schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:23:
Anders klapte F1 er ff uit hier.. lekker moment ook
Brian May voor finish. Prachtmens
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Abu Dhabi 2021 was ook al “klaar” na 10 rondes, maar een wat een conclusie was dat.sNielz123 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:23:
Dit is echt zo irritant van Viaplay. Die gasten doen alsof het nog spannend is.
Maar je ziet toch dat Max dit normaliter nooit gaat halen
P2 met mogelijk FL als die niet naar Sainz gaat.
Loopt toch weer uit. Al met al een degelijk weekend dan voor het klassement
Loopt toch weer uit. Al met al een degelijk weekend dan voor het klassement
Sowieso schrijf je zo!
ik had liever Max zien winnen om die zure engelsen en Zak en Stella te pesten, maar helaas
Dus toch.SadisticPanda schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:24:
"When you grow up your heart dies"
We will rock youSadisticPanda schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:24:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Rondetijden voor ronde 51
1 | HAM | 1:29.743 |
2 | VER | 1:29.443 |
3 | NOR | 1:30.769 |
PIA heeft ook nog veel goedgemaakt trouwens.
Om eerlijk te zijn heb ik gewoon echte circuit mensen daar, of het nu prachtige mensen zijn of niet.SadisticPanda schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:24:
WTF F1 TV…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ach ja, nog even genieten van een podium. Met de pace van Ferrari zit hij volgend jaar echt niet beter...desalniettemin schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:24:
ik had liever Max zien winnen om die zure engelsen en Zak en Stella te pesten, maar helaas
Het is hem gegund Hamilton! Leuk dat dit nog kan in ze laatste jaar bij Mercedes
ik hoef dat niet te horen get in there Lewis
Perez weer sterk
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Oké, Hamilton wint, maar Max zet wéér een stap richting de titel.
Een fantastische Hamilton en Mercedes wat een keer uitstekende keuzes maakte. Echt super! Het is hem gegund om zo van Verstappen te kunnen winnen.
Ik ben geen Hamilton fan maar dit kan ik wel waarderen
.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
1.5, twee rondjes te kort.. jammer, maar maximaal gereden.
Precies, het groter plaatje is veel belangrijker. HAM P8 voor deze race. Nou nou, poe poe.Wertha schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:25:
Oké, Hamilton wint, maar Max zet wéér een stap richting de titel.
Verdiend applaus voor ham en DOT....geen idee hoe hij leven in die softs kon houden.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Had geen rondje langer moeten duren voor Ham.
Die van F1TV ook verre van neutraal. Heb niet zo heel veel met al dat geschreeuw.cy-gor25 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:24:
[...]
Op Belgische tv hetzelfde, maar dat is dan ook een bejaarde Franstalige commentator die altijd wel dramatisch doet. Je moet iets doen om de kijkers te behouden.
Olaf was ook enthousiast, maar niet op deze manier.
Max: "Well, I mean, we were not the quickest, but we did everything right today with the strategy and tyre control, so we can be very pleased with that. Great job for that. Yeah, well done, Max. Great last in there. You were hunting him down, so big points. Well done."
Het gat is maar 1.7s naar Max. Niet echt een overtuigende overwinning van Lewis.
/s
/s
"When you grow up your heart dies"
Mooie race. Jammer voor Leclerc en Perez dat ze voor een complete brainfart-tactiek gingen. Verder mooi om te zien wat de kleine verschillen in tactiek deden voor de stand.
Dat Verstappen nog 2e is geworden is een klein wonder.
Dat Verstappen nog 2e is geworden is een klein wonder.
Flickr PSN ID= cheironnl
een van de weinige keren dat ik het wel leuk vind dat HAM wint
erg mooie overwinning
Elke race fan moet dit gewoon kunnen waarderenChefbierrr schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:26:
Ik ben geen Hamilton fan maar dit kan ik wel waarderen.

Sainz haalt nog even fastest lap
Rondetijden voor ronde 52
Rondetijden voor ronde 52
1 | HAM | 1:30.146 |
2 | VER | 1:29.089 |
3 | NOR | 1:30.913 |
4 | PIA | 1:29.928 |
5 | SAI | 1:28.293 |
Max bouwt verder uit, maar tot over 2 weken
Verstappen weer mooi uitgelopen in de stand om het WK.
Netjes van Hamilton
Netjes van Hamilton
Prachtige race gezien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou de laatste ronde niet gezien.. stream klapte er weer uit
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Jeetje, al bingo voor de interviews. Woepsiedoepsie!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een vieze regie weer. Max gaat er naast rijden maar wordt niet in beeld gebracht. Vervolgens. Lando feliciteert Lewis.
Mijn boefje is liev!
Max zal wel weer uitgefloten worden
Net niet genoeg, maar dat was weer eens een strategische meester klasse van RBR en Verstappen.
Gewoon weer perfect gedaan ondanks dat hij zeker niet de snelste was. En zet dat eens af tegen McLaren en Norris, waar ze het weer verprutst hebben.
Gewoon weer perfect gedaan ondanks dat hij zeker niet de snelste was. En zet dat eens af tegen McLaren en Norris, waar ze het weer verprutst hebben.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dit keer stoppen we hem weg hoor deze mag hij van genieten
Mclaren grootste verliezer dit weekend!
Red bull super strak gedaan! ( Behalve perez wtf goos p17...)
Merc met hami super gedaan! Kan echt niks.meer zeggen! Respect op die rode band gast respect! Pech voor russel.
Merc met hami super gedaan! Kan echt niks.meer zeggen! Respect op die rode band gast respect! Pech voor russel.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat gun ik het lewis zeg.... Dat ik dit ooit zou zeggen had ik nooit bedacht overigens... WoW!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mooi MAX toch voor Dorris.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
We moeten nu allemaal fan zijn? Of mag je ook gewoon niet zoveel met sommige hebben?sjaool schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:26:
Het gat is maar 1.7s naar Max. Niet echt een overtuigende overwinning van Lewis.
/s
Helaas niet hier op Tweakers, dan ben je meteen een zeur en wordt je reactie verwijderd.
Wat een geweldige race! Wat zijn we verwend vandaag....
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Red Bull heeft echt heel veel huiswerk te doen!
Ze komen terug op strategie, maar hiermee gaan ze het jaar niet halen.
Het is Lewis gegund hoor. Heeft verdiend gewonnenHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:28:
[...]
We moeten nu allemaal fan zijn? Of mag je ook gewoon niet zoveel met sommige hebben?
Helaas niet hier op Tweakers, dan ben je meteen een zeur en wordt je reactie verwijderd.
Die softs zien er nog prima uit trouwens
Fantastisch gereden @ Hamilton.
Dat is de eerste keer in jaren dat ik problemen met de F1 TV stream had… en dat net aan het einde van de race…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
HAM is emotioneel écht geraakt nu
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Heeft hij nu zijn gordels weer los gemaakt om te juichen zo vanuit de auto? Hij komt vrij hoog namelijk uit de auto met zijn arm en hoofd.
In before "boooooooo" bij de P2. Of zouden ze het applaus bandje weer instarten? 😜
Maar congrats voor Ham!
Maar congrats voor Ham!
[ Voor 13% gewijzigd door Animal_X op 07-07-2024 17:30 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Als het zo doorgaat met PER...dan zie ik LEC in een red bull verschijnenv8power67 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:28:
Mclaren grootste verliezer dit weekend!
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Upgrade afwachten over 2 weken in HongarijeTheBrut3 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:29:
Steward op de baan, minimaal een boete voor circuit. Daarbij hadden ze met vlaggen moeten zwaaien
Er is iets goed mis met 1 van hun auto's. Ergens tussen de stoel en het stuur.TheBrut3 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:29:
Naja wel fijn mclaren kan alle kampioens aspiraties weg gooien. En focussen op gewoon weer eens een race winnen ten eerste.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je hoeft geen fan te zijn, maar je kan als je beetje nadenkt wel snappen wat dit betekend voor Hamilton, het team en voor de mensen daar.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:28:
[...]
We moeten nu allemaal fan zijn? Of mag je ook gewoon niet zoveel met sommige hebben?
Sommige dingen gaan rivaliteit te boven en dan zijn we gewoon racefan, sommige althans.
In de simulator denk ik…
Dat zou wel leuk zijn.Zewatanejo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:30:
[...]
Als het zo doorgaat met PER...dan zie ik LEC in een red bull verschijnen
Het was geen regen vandaag maar tranen van Perez
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oh, dat zeg ik niet.desalniettemin schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:29:
[...]
Het is Lewis gegund hoor. Heeft verdiend gewonnen
Hij is gewoon erg goed en deze is verdiend. Maar ben gewoon niet zijn grootste fan. Heb hetzelfde met Spanje bij het voetbal.
Dat ik dit nog eens zou zeggen maar mooi voor Hamilton.
Toch knap dat Perez in deze omstandigheden Zhou heeft weten in te halen.
Was ik al bang voor.
* SuBBaSS Heeft mooi op tijd weggeschakelt.
Er is bij mij nu ook een stuk meer gunfactor. Ze hebben het ook gewoon goed gedaan.Robbie T schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:31:
Dat ik dit nog eens zou zeggen maar mooi voor Hamilton.
Nou deze mag Ham hebben. Woensdag zijn wij weer aan de beurt
Felicitaties voor Lewis… ben geen fan van hem, maar goed gereden en verdiende overwinning.
Helemaal mee eens.dglavimans schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:30:
[...]
Je hoeft geen fan te zijn, maar je kan als je beetje nadenkt wel snappen wat dit betekend voor Hamilton, het team en voor de mensen daar.
Sommige dingen gaan rivaliteit te boven en dan zijn we gewoon racefan, sommige althans.
Maar sommige doen nu net alsof we alles maar moeten vergeten en zijn grootste fan moeten worden. Daar heb ik gewoon minder mee.
Laat dit gewoon. Nergens voor nodig.
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2024 17:34 ]
Ik zou het doen!
Ik ook niet. Ik vind hem niet echt.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:31:
[...]
Oh, dat zeg ik niet.
Hij is gewoon erg goed en deze is verdiend. Maar ben gewoon niet zijn grootste fan. Heb hetzelfde met Spanje bij het voetbal.
Ik denk dat McLaren nog heel wat meer te leren heeft.TheBrut3 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:29:
Want hoeveel keer hebben ze het nu al weggegooid in de laatste races?
Als Norris op mediums was gezet, dan had hij waarschijnlijk gewonnen.
RBR laat zien dat ze nog veel meer hebben dan een zeer goede auto. Andere teams laten dat niet zien.
En dat heb je ook nodig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alle Lewis fans gefeliciteerd.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verdiend gewonnen door Ham, en was ook wel weer eens tijd dat ie wat won
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Perez voor Driver of the daytalkatoo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:31:
Toch knap dat Perez in deze omstandigheden Zhou heeft weten in te halen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |