[F1 2024] Race 11 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste
Acties:
  • 80.147 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:54
PjotrStroganov schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:30:
[...]

Kromme banaan recht praten is een vak.
Norris hoort niet voor eigen rechter te spelen. Als jou en mijn auto elkaar raken ga ik jou ook niet alsnog aanrijden. Wat mij betreft krijgt Norris daar alsnog ook een straf voor.

Edit: Norris hoeft niet nog extra straf te krijgen, want de band ging met de eerste aanrijding al kapot. Ik snap niet waarom max de straf heeft gekregen. Hij rijdt bij nader inzien gewoon zonder richting te veranderen op de bocht af. Misschien is er wat weinig ruimte op het eerste gezicht maar norris kan nog wat verder naar links. T had net zo goed een race incident kunnen zijn want ze raakten elkaar heel minimaal. Ik vind het jammer dat de stewards niet eerder wat hebben gezegd, misschien had het dan wel anders gelopen.

[ Voor 43% gewijzigd door AMD1800 op 30-06-2024 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:58

DarkSide

theres no place like ::1

Hoop op silverstone weer een mooie battle te zien.
tough but fair.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Chevy454 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:39:
[...]

Hij stuurt tegen Norris omdat zijn auto niet meer roteerde. Waarom? Hij had al een lek door de duw van Norris.
Even kijken voordat ie de bocht in gaat, niet tijdens de bocht.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wontcachme schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:44:
Wow. Op reddit/X is Max gelijk weer de reïncarnatie van Hitler en zou hij eigenlijke gevierendeeld moeten worden.
De Britten zijn ontwaakt uit hun 2021 rouwperiode.
Jarenlang monddood gemaakt door een niet te ontkennen dominantie, nu gaan ze weer los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:46
DarkSide schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:45:
tough but fair.
Een Brit die ongeveer even snel is op Silverstone.. what could possibly go wrong? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Jammer dat we de racisme kaart niet meer kunnen spelen. :P ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05
BernardV schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
[...]

Haha RUS “Oh we shouldn’t laugh”
"Once is not enough"

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-08 23:03
dglavimans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
[...]

Ik zit hier op de tribune en George wordt gewoon keihard uitgejouwd

Goes both ways ;)
Gemiddelde Jumbo Verstappen fan :r voor Verstappen de F1 betrad had je deze onzin minimaal.Tegenwoordig kan je op Oostenrijk geeneens drank kopen om dit type 'fans'.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Ik snap niet dat iedereen denkt dat lando de snellere was. Dat heeft ie dan de hele wedstrijd goed weten te verbergen. Op het laatste had hij de tracklimits en de DRS hard nodig. Ik denk dat max hem prima achter zichtafstand kunnen houden.

Het enigste wat max te verwijten valt is dat de wagen naar links toe loopt, echte Lando had nooit zo hard moeten dive bomben buitenom. Nu reed hij miste zin echtverbintenis tegen die van max aan. Zo hard dat deze van de veld afliep. Daarna kunnen ze beiden niet meer goed sturen en klossen ze steeds tegen elkaar aan….

Maargoed, de stewards hebben het laatste woord en daarmee de beslissende stem. Ik vond het allemaal wel gaaf 😀

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:41:
Leuke aflevering van de podcast. Ze hadden er wel plezier in.
ja, dankzij dat incidentje staan er nu 2 op het podium die het anders zonder champagne moesten stellen,, snap wel dat die 2 blij en opgelucht zijn door dit presentje van NOR en VER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 16:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Supervedette schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:45:
[...]

Doordat Nor op Ver instuurd
Dat was nadat max al (minimaal) naar links was gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Dit soort momenten heb je nodig om wat vuur in een seizoen te krijgen.

Alleen maar mooi voor de fans.

Max was dit weekend de snelste
Team laat een steekje vallen that's all.

Weer op het einde is de McLaren goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

DarkSide schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:45:
tough but fair.
Gezellig samen vol gas door Copse. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
Voor wie het nogmaals willen zien, hier de beelden:

[Streamable: unnamed]
Ik vraag mij echt af of Max hem wel gezien heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wontcachme schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:44:
Wow. Op reddit/X is Max gelijk weer de reïncarnatie van Hitler en zou hij eigenlijke gevierendeeld moeten worden.
Soms, heel soms gewoon even sociaal media mijden.

De botjes en andere trollen hebben er baat bij als het om hun draait en zullen er alles aan doen om controversiële en flame bait reacties te plaatsen.

Ik scroll straks Reddit af als eea opgeruimd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:58

DarkSide

theres no place like ::1

dawg schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:47:
[...]

Gezellig samen vol gas door Cops. >:)
Prima
Zolang ze er samen ook maar uit komen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-08 11:55
Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:45:
[...]

_O- misschien een les oorzaak gevolg volgen?
Dit heeft totaal niks met elkaar te maken.
Ik denk dat we het over verschillende dingen hebben. Ik heb het over de ronde voor dat het contact plaatsvond. Vergelijkbare situatie met een paar jaar terug.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:01
Norris DotD, seriously? _O-

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Ben benieuwd nu Norris is uitgevallen en zijn 5 seconden tijdstraf niet heeft uitgediend of dat nog een gridstraf gaat worden?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:04
vhal schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:38:
Mooi verrassend eind, je moet er maar staan als lachende derde :D Langzamerhand beginnen er haarscheurtjes te komen bij Verstappen en Red Bull en zien we de smerig moves van weleer weer terug bij Verstappen. Bij Perez noem ik het haarscheurtje een flinke breuklijn want wat hij weet te presteren slaat nergens meer op...
Je mag je afkeer jegens Max best iets minder laten spreken hoor, dit komt zo kinderachtig over.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 21:46

Dentist

Next patient please...

Mr Pingu schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:46:
[...]

Even kijken voordat ie de bocht in gaat, niet tijdens de bocht.
Hij rijdt een defensieve lijn, van binnen naar buiten, maar er was nog ruimte voor Norris.

Blijf erbij: racing incident, maar het lijkt me meer op een optelsom van eerder harde defense (move under braking)..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 01:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Lando was de hele race al opgefokt en aan het jagen op Max. En Max baalde flink dat hij niet los kwam van de hazen. Plus het akkefietje met de pitstop en verkeer in de fast lane. Het was allemaal een opbouw naar deze climax waar Max met mazzel als winnaar uitkomt. Ten opzichte van Lando dan.

Volgende week gaan we weer vuurwerk zien denk ik zo. Eens zien of de aangekondigde grote updates van Red Bull een beetje gaan werken.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:47:
[...]

Die ziet alles, hoef je niet aan te twijfelen. De beweging naar links was heel subtiel, maar net genoeg. Of teveel eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supervedette
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:27
MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:47:
[...]

Dat was nadat max al (minimaal) naar links was gekomen.
Bocht 2 up the Hill zit Nor achter Ver die toch echt z'n auto tegen Ver stuurt...zou je hetzelfde met je eigen auto doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:48:
Ben benieuwd nu Norris is uitgevallen en zijn 5 seconden tijdstraf niet heeft uitgediend ofdat nog een gridstraf gaat worden?
Goede vraag, zou wel karma zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-08 11:17
Wat een geweldige race,geen tijd om hier een reactie te kunnen plaatsen, eindenlijk spanning in de F1. ☺️
Beide coureurs tot het maximale,in mijn ogen beide die schuld hebben op naar Great Britain. :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Absoluut de schuld van VER, terechte straf.
Dat hij daarna er alsnog voor zorgde dat NOR hem nog niet voorbij kon was exemplarisch.

Niet dat NOR vrijuit ging, die had het ook wel een beetje aan zijn eigen gedrag en rijstijl te wijten.

Uiteindelijk was VER wel de slimste met p5 en NOR helemaal niets.
RUS uiteraard de lachende derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is er al een interview met Max ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:23
Perez inmiddels bijna 7e in het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-08 11:47
Hari-Bo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:46:
[...]

Gemiddelde Jumbo Verstappen fan :r voor Verstappen de F1 betrad had je deze onzin minimaal.Tegenwoordig kan je op Oostenrijk geeneens drank kopen om dit type 'fans'.
Je merkt ook wel echt verschil wie er wat langer kijkt en wie niet! Sommige gaan wel gwn netjes staan voor Russel erna en klappen

Maar ik ben zelf meer voor Lando dan Max, zit alleen niet uitgebreid te vieren hoor op deze tribune bwhaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Laatst online: 12:04
[...]

Onder welke rots heb jij gezeten voordat Max de F1 in kwam?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:49:
[..]

RUS uiteraard de lachende derdeeerste.
Fixed it. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Supervedette schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:48:
[...]

Bocht 2 up the Hill zit Nor achter Ver die toch echt z'n auto tegen Ver stuurt...zou je hetzelfde met je eigen auto doen?
Ik zou het nog eens nakijken als ik jou was.

Bocht 2 zit Norris er nog ruim achter.
Bocht 3 stuurt max minimaal naar links en Norris wijkt niet uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:33
wowly schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:46:
Ik snap niet dat iedereen denkt dat lando de snellere was. Dat heeft ie dan de hele wedstrijd goed weten te verbergen. Op het laatste had hij de tracklimits en de DRS hard nodig. Ik denk dat max hem prima achter zichtafstand kunnen houden.
Voor de liefhebbers, alle laptimes vanuit Multiviewer for F1.

Verstappen begon pas echt in te leveren toen zijn pitsstop slecht was en hij op 3 rondes oudere mediums stond ten opzichte van Norris. Daarna hebben ze heel lang dezelfde pace gehad tot het moment dat het fout ging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSh_d90gE6Kx6vLa2jk0U6rH-Wk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1dSFGhyDWbjuA9MS4JkTbRqb.jpg?f=fotoalbum_large
(klik voor groot)

[ Voor 9% gewijzigd door StefanVerkerk op 30-06-2024 16:52 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 22-08 09:26
Overigens tikt Norris hem nog eens bewust aan nadat ze elkaar voor het eerst raken. Stuurt bewust op hem in om meer schade te veroorzaken.

Norris mag even terug naar het bankje en volgende keer nog eens proberen. Dure les en 0 punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Gaat het jou om de drank dan? Dan kun je net zo goed thuis de race kijken. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:33
Heerlijke race. Jammer van de straffen links en rechts. Laat ze maar lekker vechten. Ze straffen zichzelf wel door buiten de baan te gaan en tijd te verliezen of schade te rijden. Twee coureurs die van harde wheel to wheel gevechten houden. Laat de rest van het seizoen maar komen!! :9~ oOo

Edit: en iedereen die meteen een schuldige aan wil wijzen. Besteed je tijd nuttig. Dit is wat F1 mooi maakt en /care wie er schuld heeft, als er een schuldige is.

[ Voor 22% gewijzigd door Aardappelbakker op 30-06-2024 16:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Justevo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:52:
Overigens tikt Norris hem nog eens bewust aan nadat ze elkaar voor het eerst raken. Stuurt bewust op hem in om meer schade te veroorzaken.

Norris mag even terug naar het bankje en volgende keer nog eens proberen. Dure les en 0 punten.
Uiteraard wordt daar niks mee gedaan....
Max krijgt bijna direct een straf. Zelfs voor de overduidelijke track limits van Norris hadden ze enorm lang nodig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hari-Bo
D.deJong schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:50:
[...]

Onder welke rots heb jij gezeten voordat Max de F1 in kwam?
Ik volg F1 al sinds 1998 oa met Hakkinen etc, maar sinds de intrede van Verstappen in de F1 is er een totaal ander soort F1 fan onstaan (lees asociaal) waarom denk je anders dat er op Oostenrijk geen drank meer geschonken wordt? Daarvoor was het altijd een gentlemen sport waarbij je de tegenstander in zijn waarde liet ipv kansloos boehoe te roepen. :')

[ Voor 13% gewijzigd door Hari-Bo op 30-06-2024 16:54 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 20:36
BlazeMuis schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:45:
[...]

Alle Max haters en Hamilton fanboyz zijn weer opgestaan uit de dood.

Ik kijk neutraal, boeit me niet wie er wint. Maar dit was geen fout van Max.
Nou ja de stewards denken er anders over. Uiteindelijk is dat denk ik de meest objectieve graadmeter is van wie wel of niet fout zitten. Maargoed, Norris had gewoon twee penalty’s moeten krijgen; track limits en forcing another driver off track. Dat ze crashen is Max aan te rekenen in dit geval, dat ze op dit punt komen Lando. Lando was nou ook weer niet het toonbeeld van clean & fair racing deze race.

Slotsom is geen overwinning voor Max, maar wel gewoon een win voor het kampioenschap. Weer een race minder om meer punten goed te rijden voor Lando.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-08 13:46
Veel had voorkomen kunnen worden als de wedstrijdleiding een waarschuwingsvlag had gegeven bij het eerste incident. Daar deed Max toch beroemde Verstappen move, aanremmen onder een hoek.

Norris had eigenlijk ook niet de topsnelheid om zonder divebomb naast Verstappen te komen, dat zag je ook op het volgende stuk naar bocht 4. Hij neemt daarmee ook veel risico. De McLaren had niet echt de setup om Red Bull aan te vallen op de rechte stukken. Het is dat DRS zo krachtig is. Maar zelfs dan was het met de grootste moeite.

Je leest nu veel dat het onmogelijk is om voorbij Verstappen te komen als hij zich zo gedraagd, maar Norris heeft het ook over zich afgeroepen met deze setup, daarmee geef je Verstappen de ruimte om zo hard te verdedigen.

Overigens vond ik de eerste actie, de Verstappen move, over het randje. Daarna heb ik weinig gezien wat over het randje was van Verstappen. Ook bij de aanrijding niet. Verstappen wil de volgende rechterbocht iets openen en Norris probeert zich op het laatste moment er toch tussen te wringen. Ik snap niet zo goed wat hij daar probeerde, want met Verstappen ertussen zou zijn exit niet best zijn geweest, hij had een perfecte exit van 2 nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

[...]

Persoonlijk blijf ik er bij. Dit is een van de weinig acties van Max die geen penalty verdiende. Changing direction 2x ja, an sich. Maar dit? Dit is vrij normaal race gedrag. Norris rijdt in een vedwijnend gat en is dan te koppig om dan iets naar links te rijden. Het scheelde echt niks. En hoe vaak is velg tegen velg een platte band? Geen idee waar Max dan geeindigd was, maar dit heeft niks met een oranje bril te maken. Dit is stewards die een beslissing nemen op het racebeeld en niet de actie. Norris duwt Max tweemaal wijd is geen punt, te lang duren over een technische penalty (track limits voor Norris) en Max keer op keer laten weggaan voor 'moving under braking'. De actie an sich was meer Norris fout dan Max, maar in het gehele plaatje was het gewoon wachten op een penalty voor Max. Dit was de druppel. Zo voelt de beslising van de stewards. Wat gewoon jammer is. Norris had daar niet eens mogen zitten en had die shit niet gedaan met een penalty. Het was compleet onzinnig valle alle kanten.

Helaas had Max weer trekjes van bijna 10 jaar geleden, en ik denk dat dat nog wel het meeste opzienbarend is. Dit voelt een beetje als, ik denk, Schumacher Hongarije 2006 vs Heidfeld....... nooit, noooit opgeven. Dit was weer een 'never too far'.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 22:52
StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:52:
[...]

Voor de liefhebbers, alle laptimes vanuit Multiviewer for F1.

Verstappen begon pas echt in te leveren toen zijn pitsstop slecht was en hij op 3 rondes oudere mediums stond ten opzichte van Norris. Daarna hebben ze heel lang dezelfde pace gehad tot het moment dat het fout ging.

[Afbeelding]
(klik voor groot)
Daar heb je dat overzichtje niet voor nodig toch? Dat was tijdens de race al vrij duidelijk. En ook niet zo gek dat ze dezelfde pace hadden na die pitstop als Norris vastzit achter Max. Als die er voorbij was gekomen, dan was die pace van Norris wel een stukkie hoger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-08 16:40
sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:49:
Dat hij daarna er alsnog voor zorgde dat NOR hem nog niet voorbij kon was exemplarisch.
Dat was inderdaad wel heel sneu, tenzij hij hem niet zag en gewoon van de racelijn probeerde te gaan, maar daar twijfel ik een beetje aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 13:35
Chocoball schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:48:
Ben benieuwd nu Norris is uitgevallen en zijn 5 seconden tijdstraf niet heeft uitgediend of dat nog een gridstraf gaat worden?
Heb het even nagekeken. Ze hebben 5 seconden gewacht voordat ze aan de wagen begonnen te werken. Daarna is er pas besloten om te stoppen.

Misschien geldt dat als inlossen van de straf.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50

JB

Cédric roelt!

Afwezig schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:53:
[...]

Nou ja de stewards denken er anders over. Uiteindelijk is dat denk ik de meest objectieve graadmeter is van wie wel of niet fout zitten. Maargoed, Norris had gewoon twee penalty’s moeten krijgen; track limits en forcing another driver off track. Dat ze crashen is Max aan te rekenen in dit geval, dat ze op dit punt komen Lando. Lando was nou ook weer niet het toonbeeld van clean & fair racing deze race.

Slotsom is geen overwinning voor Max, maar wel gewoon een win voor het kampioenschap. Weer een race minder om meer punten goed te rijden voor Lando.
Nee das gewoon een oorzaak gevolg strafje.

Max was vaak het bokje toen hij “Lando” was. Er ging veel aan vooraf. Daar had ook iets mee gedaan moeten worden.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-08 11:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVgo4gtEvYEk0jRHCMy6NBNKdcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kPCvKKurjbU24rRPyXFqRDNl.jpg?f=fotoalbum_large

Bizar eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-08 11:55
Ik vond Norris trouwens niet overtuigend waar het ging om kansen creëren. Hij was overduidelijk sneller, en probeerde nooit andere keuzes te maken.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
alexbl69 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:54:
[...]

Heb het even nagekeken. Ze hebben 5 seconden gewacht voordat ze aan de wagen begonnen te werken. Daarna is er pas besloten om te stoppen.

Je zou dan zeggen dat die is ingelost net als met Perez in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alexbl69 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:54:
[...]

Is die straf in beeld geweest?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:55:
[...]

Je zou dan zeggen dat die is ingelost net als met Perez in Japan.
Wel scherp van McLaren dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:17
renegrunn schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:48:
[...]

Die ziet alles, hoef je niet aan te twijfelen. De beweging naar links was heel subtiel, maar net genoeg. Of teveel eigenlijk.
Hij wilde inderdaad wat meer naar de binnenbocht, en stuurt dan terug. Dat deed ie echter te laat waardoor hij hier wel fout in zit. Het was alleen dom van Norris dat ie zijn auto liet staan.
Ondanks dat ik het Max zijn fout vind, ben ik het niet eens met de penalty. Norris had verschillende soortgelijke akties waarbij er geen eens een UI was.

[removed]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Waar ik wel heel blij om ben is dat we tijdens de race geen ticker met race recap hebben gezien. :)

Of ik heb even zitten slapen en is het mij niet opgevallen. :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 22-08 09:26
Dit is na de eerste touché, hier stuurt Norris nog een keer naar rechts en raakt links achter bij Verstappen. Je hebt elkaar net geraakt dus onzin dat je niet weet dat hij er zit. Dit is gewoon bewust om meer schade te veroorzaken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0qMOFM2bcoSfehphb6g5mh3a0Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HJMkhByp8DzAd0f3gwPCpLCk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
En gelijk die Britse pers weer stoken bij NOR met een vraag of hij nog wel BFF is met Max na dit incident :r

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 17:10
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/u8gzz6us1q9d1.jpeg?width=560&auto=webp&s=460f340d8354c9647a0a9af0c67c169ea65b81b8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:52:
[...]

Gaat het jou om de drank dan? Dan kun je net zo goed thuis de race kijken. ;)
Het gaat erom dat die tokkies zich niet kunnen gedragen en daarom deze maatregelen getroffen zijn. Dat is het trieste van dit verhaal, heeft niets te maken of ik persoonlijk wel of geen drank kan nuttigen op een circuit. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Hari-Bo op 30-06-2024 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supervedette
MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:51:
[...]

Ik zou het nog eens nakijken als ik jou was.

Bocht 2 zit Norris er nog ruim achter.
Bocht 3 stuurt max minimaal naar links en Norris wijkt niet uit.
Amen bocht 2 gebeurde dit alles toch? Bocht 3 heeft er helemaal niks meer mee te maken?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Haha, bij SkyF1 gaat ze al lekker stoken, vragen NOR over de vriendschap of die wel blijft. "Als Verstappen zegt dat hij niet fout zat dan verlies ik veel respect voor hem"

Oh jeeeeee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Hari-Bo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:53:
[...]

Ik volg F1 al sinds 1998 oa met Hakkinen etc, maar sinds de intrede van Verstappen in de F1 is er een totaal ander soort F1 fan onstaan (lees asociaal) waarom denk je anders dat er op Oostenrijk geen drank meer geschonken wordt? Daarvoor was het altijd een gentlemen sport waarbij je de tegenstander in zijn waarde liet ipv kansloos boehoe te roepen. :')
Ik kijk vanaf 96 toen Hill kampioen werd en herken je sentiment. Het is bijzonder hoe de fans aan het veranderen zijn. Ik reageerde al eerder in dit topic dat het soms op voetbal begint te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-08 10:41
Tja. Ik denk dat VER hier fout zit door een 'moving under braking', en NOR er alsnog voor kiest om in te sturen en de bocht te halen ipv rechtdoor op de run-off te gaan (en VER ging al aardig diep de bocht in). Een andere keuze was er niet. NOR weet nu in ieder geval wel dat VER ellebogen heeft en dat hij het niet cadeau krijgt, vriendschap of niet. Bij sommige rijders zorgt dit toch voor voorzichtigheid bij een volgende gelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34
Als PER paar weken terug een Gris Penalty kreeg voor doorrijden in Canada, unsafe, dan krijgt Norris die nu ook zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:57:
Haha, bij SkyF1 gaat ze al lekker stoken, vragen NOR over de vriendschap of die wel blijft. "Als Verstappen zegt dat hij niet fout zat dan verlies ik veel respect voor hem"

Oh jeeeeee.
Norris roept dat in de heat of the moment, als ie even rustig de race gaat terugkijken, zal ie zien dat hij ook van alles fout heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

Oh jeeeeee.
^^
... great minds.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Haha, ze gaan echt los bij SkyF1: "Try not to smile when you say that" zegt ze al lachend tegen Toto. 8)7

Dit wordt nog wat dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 13:35
JB schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:55:
[...]

Is die straf in beeld geweest?
Ja, direct na de aanrijding.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als het moving under braking zou zijn, waarom zien we daar dan geen onderzoek van door de wedstrijdleiding?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Oh jeeeeee.
Ik verheug mij nu al op Lollipopman F1. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:23
Justevo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:56:
Dit is na de eerste touché, hier stuurt Norris nog een keer naar rechts en raakt links achter bij Verstappen. Je hebt elkaar net geraakt dus onzin dat je niet weet dat hij er zit. Dit is gewoon bewust om meer schade te veroorzaken.

[Afbeelding]
McLaren heeft sinds deze race ook scherpe mesjes op de voorvleugel, die wilde Norris even gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lando is wel heel duidelijk. Het is Max zijn schuld dus die moet wat zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Miki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:57:
[...]

Ik kijk vanaf 96 toen Hill kampioen werd en herken je sentiment. Het is bijzonder hoe de fans aan het veranderen zijn. Ik reageerde al eerder in dit topic dat het soms op voetbal begint te lijken.
Nou, je bent overduidelijk nooit op de oude Veronica F1 forums geweest :+ Of de forums op Verstappen.nl :+

Nee serieus, het is nu zoveel massaler, en ja dan krijg je meer fans van individuen dan van de sport. Niet dat ik me er niet zijdelings schuldig aan maakt, maar het is nu zo polariserend, met 2021 het ultieme hoogtepunt.....

Maar goed, Lando zegt dat hij helemaal niks fout deed..... Einde vriendschap dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hari-Bo
Miki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:57:
[...]

De voetbal 'fans' zijn inderdaad doorgetrokken naar F1 sinds 2015. En ook icm de USA inversteerders die het meer een weekend event maakt met DJ meuk etc trekt het ook een bepaald publiek aan.
Was Bernie perfect? Hell no, maar toen was het wel een sport enkel van en voor de fans ipv meer 'entertainment'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
BasvanS schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:57:
Als PER paar weken terug een Gris Penalty kreeg voor doorrijden in Canada, unsafe, dan krijgt Norris die nu ook zeker.
In de pitstraat vloog er bijna nog een stuk band af.

Dat was met al die mensen zeker gevaarlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max, we gaan er natuurlijk over praten maar op dit moment is het beter om daar even mee te wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Supervedette schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:57:
[...]

Amen bocht 2 gebeurde dit alles toch? Bocht 3 heeft er helemaal niks meer mee te maken?
Ehh?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5v4CZIfwTfLqI7SO8ji1cZuOf_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j3CkMAG6RdnYWzuQ2jjvOmKc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:59:
Dat gaat Max nooit doen natuurlijk. En terecht.
Norris moet duidelijk nog wennen aan het strijden voor de overwinning, verliest echt veel te vaak zijn geduld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:59:
Ja, wel bijzonder. Het voelt een beetje contra-Norris. Hij is klaar met verliezen, dat is duidelijk. Maar totaal niet willen inzien dat hij betere dingen had kunnen doen? Nog niet eens zijn eigen dive bombs? Meh....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:58:
McLaren heeft sinds deze race ook scherpe mesjes op de voorvleugel, die wilde Norris even gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3FkNZCibE2sN8Bfh8UOLrntr8JFiFOVn4p7DnM5x4pazounppycLcDhyphenhyphennNOyY9TEVP0oFsn-X_BaadZCXqWxi-wy9fP8iTxU0vZbj6SiCD6gXyIoOaDGhpDVvVx3FF4btp7Go/s1600/BH-8.jpg
Uit de film Ben-Hur ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:08
Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:58:
[...]

Norris roept dat in de heat of the moment, als ie even rustig de race gaat terugkijken, zal ie zien dat hij ook van alles fout heeft gedaan
Verstappen is er bij F1 TV nabeschouwing duidelijk over, hij zegt er nu niets over en laat het even afkoelen, en daarna wel gaat praten met Norris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supervedette
Kijk jij dan wel goed? In bocht 3 zit Nor er toch ook nog achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
siggy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:01:
[...]

Ja, wel bijzonder. Het voelt een beetje contra-Norris. Hij is klaar met verliezen, dat is duidelijk. Maar totaal niet willen inzien dat hij betere dingen had kunnen doen? Nog niet eens zijn eigen dive bombs? Meh....
Toont zich echt een slechte verliezer de laatste wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hari-Bo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:00:
[...]

De voetbal 'fans' zijn inderdaad doorgetrokken naar F1 sinds 2015. En ook icm de USA inversteerders die het meer een weekend event maakt met DJ meuk etc trekt het ook een bepaald publiek aan.
Was Bernie perfect? Hell no, maar toen was het wel een sport enkel van en voor de fans ipv meer 'entertainment'.
Dus voor sufkutten? Entertainment is toch mooi? De sport was dood.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hari-Bo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:53:
[...]

Helemaal mee eens
Ik volg het vanaf 88/89 met de hete strijd tussen Senna en Prost.
Iedereen vond het geweldig en had respect voor al het racen.

Tegenwoordig is het publiek zo anders in negatieve zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:58:
Haha, ze gaan echt los bij SkyF1: "Try not to smile when you say that" zegt ze al lachend tegen Toto. 8)7

Dit wordt nog wat dit seizoen.
Ze moeten toch wat doen om Silverstone een beetje uit te vekopen, beetje stories maken, rivaliteit aanzetten en een beetje exta spanning erbij fantaseren, die Britse pulppers verloochend zijn afkomst nooit.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Will Buxton: Lando was gefrusteerd en begon Max te dive bomben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-08 10:41
sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:00:
Max, we gaan er natuurlijk over praten maar op dit moment is het beter om daar even mee te wachten. :P
Mooi diplomatiek antwoord. In dat gesprek zou ik ook gewoon zeggen dat het mijn fout was. Vriendschap gered, en je bent toch 10 punten uitgelopen. Dat is meer dan wanneer hij op een normale manier NOR achter zich gelaten had. Tel je zegeningen, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Supervedette schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:02:
[...]

Kijk jij dan wel goed? In bocht 3 zit Nor er toch ook nog achter?
Bocht 3 is de bocht waar ze crashten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

autje schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:02:
[...]

Mooi diplomatiek antwoord. In dat gesprek zou ik ook gewoon zeggen dat het mijn fout was. Vriendschap gered, en je bent toch 10 punten uitgelopen. Dat is meer dan wanneer hij op een normale manier NOR achter zich gelaten had. Tel je zegeningen, zou ik zeggen.
Uh nee. Dat heet stront eigenwijs. Gaat ie echt niet doen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-08 02:37
Sky is weer bezig met het professioneel vermoorden van Max zijn karakter door de vergelijkingen te maken met Max zijn "dive bombs".

Erg vreemd aangezien ze toen allemaal schreeuwden dat Max tever ging maar nu is het schijnbaar toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:02:
Will Buxton: Lando was gefrusteerd en begon Max te dive bomben.
Dat heeft iedereen gezien ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:31
Gaat leuk worden in Siverstone volgende week :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik kan niet geloven maar ik ben het eens met Davide :?
Lando was gewoon te laat met zijn divebombs. Hij kan het doen maar te laat.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supervedette
MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:03:
[...]

Bocht 3 is de bocht waar ze crashten.
Daar zit Nor toch nog achter/naast maar erachter? Dan stuur je toch niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Chevy454 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:03:
Ik kan niet geloven maar ik ben het eens met Davide :?
Lando was gewoon te laat met zijn divebombs. Hij kan het doen maar te laat.
Maar waarom is dit niet onderzocht? Twee keer zo een actie waarbij je nooit de bocht kan halen en de ander van de baan rijdt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
JB schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:02:
[...]

Dus voor sufkutten? Entertainment is toch mooi? De sport was dood.
Ziehier de bevestiging. :')
Sport was niet dood, enkel de USA investeerders willen maximaal rendement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:09
Ik denk dat ik deze ook wel aan Max toeschrijf. Max is wat dat betreft gewoon een hele harde. Hij heeft Lando vandaag de les geleerd dat je hem niet zomaar voorbij gaat, en ik denk echt dat dit er bij Max echt diep zit ingeprent.
Maar slim gespeeld. Uiteindelijk komt Max hier het beste mee weg, want een DNF voor nr2 in het kampioenschap, en Max toch nog even wat punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
Transportman schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:02:
[...]

Verstappen is er bij F1 TV nabeschouwing duidelijk over, hij zegt er nu niets over en laat het even afkoelen, en daarna wel gaat praten met Norris.
Eigenlijk de beste keus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Jawel. Dit doen coureurs al jaren opzettelijk. Je mag niet bewegen tijdens het remmen. Daarvoor hebben we de "Verstappen regel". Maar niemand verplicht je om recht voor een bocht aan te remmen. Immers is dat de regenlijn: eerst naast het baanrubber remmen, maar tegelijk de ingaande lijn weer ruimer maken voordat je echt de bocht instuurt.

Je kan dit ook als een verdedigingslijn zien, en dat zien we de laatste jaren wel vaker. Maar IMO enkel bij de jongere coureurs: Leclerc doet het ook, Norris ook en Verstappen staat er om bekend met zijn "Verstappen regel". In het begin was het erg opzichtig, maar sindsdien is het bewegen tijdens remmen iets subtieler geworden als 1 vloeiende beweging, die net voor het remmen wordt opgezet. Maar het neigt IMO wel haast naar blocking, vooral als ze last-moment reactief deze actie inzetten op wat de auto achter doet.

De "oudere generatie" zoals Hamilton en Alonso zie ik dit lang niet zo aggressief doen, maar die hebben hun eigen vieze truukjes. Ze hebben nog wel het fatsoen om beide recht een bocht in te remmen, maar diegene die voor is mag "de deur sluiten", of de racelijn 'blind' aanhouden om zodoende iemand van de baan te forceren. Dat normaliseren we al jaren.. Maar goed bij lijnen sturen en tractiezones heb je veel meer (ontwijkende) keuze dan tijdens het remmen. Dat maakt dit soort gedrag zo gevaarlijk.

Ik vind de straf voor Max dan ook wel terecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Supervedette schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:04:
[...]

Daar zit Nor toch nog achter/naast maar erachter? Dan stuur je toch niet in?
Hij stuurde pas in na het contact.
Hij had weg kunnen sturen, want er was genoeg ruimte. Maar max was degene die als eerste bewoog.

Jolyon is normaal gesproken wel redelijk neutraal. Maar gaat nu vol op het orgel over max. Dat ie de plek had moeten geven toen Norris hem van de baan af duwde. Die was toch echt Norris aan te rekenen.

Buxton helemaal zum kotzen :r

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 30-06-2024 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 13:00

dr.lowtune

Deugt niet

Ja, ondanks dat Norris alle blaam bij hem legt en F1TV Pro bashed Max en laat geen kans onbenut. Zeker laagvlieger Jolyon Palmer zorgt er nog even voor dat Max volgende week z’n leven niet zeker is op dat fijne eiland. Oh en alle Max fans die zeggen dat Lando iets fout deed zijn idioten volgens hem.
Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord