Das ook weer wat overdreven. Ze hadden niet hoeven crashen.G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
Was ook een smerige actie van Verstappen vind ik
Was het de schuld van Max? Volgens mij leek het eerder van beide - een race incident.
Helaas gemist geen viaplay meer helaasJasphur schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
Heerlijk dit! Spijtig om NOR niet op het podium te zien staan maar het was een vermakelijk einde

Elect a clown, expect a circus.
Mooi. Weer een nieuw podium. Jammer dat Norris geen punten scoort. Zou nog mooier zijn voor het kampioenschap.
En voor degenen die het Russel niet gunnen: op deze manier won Max in 2016 ook. Je moet er maar net staan.
En voor degenen die de tv uitzetten omdat Max niet wint: ga een andere sport zoeken.
En voor degenen die het Russel niet gunnen: op deze manier won Max in 2016 ook. Je moet er maar net staan.
En voor degenen die de tv uitzetten omdat Max niet wint: ga een andere sport zoeken.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Verstappen verdedigde ook discutabel door van de lijn af te wijken. Met dat betreft was dit een shit show in the making.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
Norris doet twee keer een compleet kansloze divebomb en drukt Max van de baan en krijgt geen straf. Onvoorstelbaar
Dit einde heerlijk, jammer voor Max en Lando, maar ach het is racen. En door naar de UK.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit kon je zien aankomen vanaf het moment dat de pitsstop van Max fout ging.Miki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:34:
[...] Met dat betreft was dit een shit show in the making.
Andersom werkt huilie huilie ook zo met Verstappen fans...Chocovla schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:33:
[...]
Volgende week Silverstone. En een Britse golden boy kapot gereden. De tabloids en nationalistische Britjes gaan weer vol op het Little Britain orgel volgende week tegen Max.
Maar mooi dat Russel zijn 2e GP heeft binnen gehaald, nu hopen dat Benz op eigen kracht dit seizoen weer langzamerhand mee kan komen en vanaf volgend seizoen om de kikkers mee kan doen.
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Die ramde Zhou gewoon. Ook dom en onnodigStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:33:
[...]
Aldus ALO die vandaag een 10 sec tijdstraf heeft gekregen omdat hij geen ruimte liet. Haha.
Denk toch dat max zich wel een beetje te veel heeft laten opfokken.
Hij heeft eerder laten zien dat hij wel netjes kan verdedigen.
Dit keer vind ik wel dat hij een paar keer in grijs gebied zat.
En dan nor die ook iets te gretig wil.
Mooie battles zijn top om te zien.
Maar denk dat max toch meer een choose your battle had moeten kiezen en voor P2 gaan.
deze "winst" voelt toch raar.
Hij heeft eerder laten zien dat hij wel netjes kan verdedigen.
Dit keer vind ik wel dat hij een paar keer in grijs gebied zat.
En dan nor die ook iets te gretig wil.
Mooie battles zijn top om te zien.
Maar denk dat max toch meer een choose your battle had moeten kiezen en voor P2 gaan.
deze "winst" voelt toch raar.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
12TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:30:
Lekker, Max loopt weer 11 punten uit in het WK.
Penalty voor NOR kon wellicht niet eerder komen want hij was nog under investigation. Uitzoeken waar hij precies de track limits verbrak gaat denk ik langzamer dan uitzoeken wie er fout was bij het NOR/VER incident.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die deed wat Norris iets voor dit deed, te laat remmen
Gamertag: timmie271
Jongens, er is weer actie. Vorig seizoen was record breaking maar enige rivaliteit omtrent het WDC lijkt me wel gewenst. Laten we ervan genieten en hopen dat het niet zo ontzettend venijnig wordt als met Lewis in 2021.

Ze achterband ging kapot, stuurde niet express in.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het gras in?
Kijken hoe ze reageren in cool down room op beelden van Lando en Max.
De witte lijnen geven toch de racebaan aan, je hoeft maar 1 band binen de witte lijnen te houden, dus Norris had nog een dikke 1,5m om naar links te gaan? Het is ook een vrij natuurlijke reactie, iemand sluit een gat en dan stuur je automatisch mee. Norris doet dit niet.
Is Max dom bezig? Ja, 100%, dit is weer Crashtappen of old, leek het. Onnodig om diverse externe redenen. Het team had hem allang moeten informeren dat Norris een slam-dunk 5s penalty zou krijgen. Ik snap niet dat dat niet gebeurde, danwel dat niemand daar zit om dat te checken.
Maar om Max hier weer heel snel 100% de schuld van te geven? Dit voelt weer als een stewards beslissing die alle voorgaande rondes ook meeneemt. Verstappen is en blijft de enige coureur die het voor elkaar krijgt om als voorligger de penalties te krijgen als er iemand achterop knalt
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Kom op mensen. Dit zat er toch gewoon aan te komen. Twee haantjes die willen winnen en dan krijg je dit soort uitspattingen. Dit zal heus niet de laatste keer zijn dat dit gebeurd. Dit gaat net zolang door tot een van de twee er moe van wordt of te bang is om een penalty te krijgen. Zo simpel is het.
"When you grow up your heart dies"
Helemaal vergeten voor DotD te stemmen, maar Piastri of Hulkenberg verdienen hem.
- straf voor track limits voor noris duurde lang (fia wou het gevecht levend houden direct na de crash werd de straf wel uitgedeeld)
- de 2 rondes voor de crash zoals max zei noris kon de bocht niet halen en blokeerde elke keer en zo pushde hij max van de baan (pushing a other dirver off track nooit onderzocht zo ver ik weet)
- en dan de crash ja denk dat max de schuldige is 10 seconden weet ik niet maar max wel schuldig denk ikdoor een beetje naar links te sturen
- de 2 rondes voor de crash zoals max zei noris kon de bocht niet halen en blokeerde elke keer en zo pushde hij max van de baan (pushing a other dirver off track nooit onderzocht zo ver ik weet)
- en dan de crash ja denk dat max de schuldige is 10 seconden weet ik niet maar max wel schuldig denk ikdoor een beetje naar links te sturen
Ik zit hier op de tribune en George wordt gewoon keihard uitgejouwdChocovla schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:33:
[...]
Volgende week Silverstone. En een Britse golden boy kapot gereden. De tabloids en nationalistische Britjes gaan weer vol op het Little Britain orgel volgende week tegen Max.
Goes both ways
Eens. Max gaat iets naar links om de bocht te openen voor hemzelf. Per ongeluk contact. Geen straf waardig, bovendien zijn beide coureurs al genoeg gestraft met het afleggen van driekwart vd baan met een lekke band.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:34:
Was het de schuld van Max? Volgens mij leek het eerder van beide - een race incident.
tenzij max de straf kreeg voor het in het gras duwen van Norris erna, want dat vond ik wat gefrustreerd.
Voor wie het nogmaals willen zien, hier de beelden:
Toestemming nodig voor bekijken van Streamable
Op deze plek staat ingesloten content die van Streamable afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat Streamable persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op Streamableunnamed
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer dat er zo weinig te zien was in de uitzending van Perez die voorbij Hulk (
) probeerde te komen. Hulk heeft hem echt een hele tijd achter hem gehad.
Iedereen is de actie van Max op Charles vergeten een paar jaar terug die erin resulteerde dat Charles van de baan werd geduwd en Max deed winnen?Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
Norris doet twee keer een compleet kansloze divebomb en drukt Max van de baan en krijgt geen straf. Onvoorstelbaar
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Slechte beurt voor de mensen aan 'de muur' bij Red Bull. Vanaf het moment dat Norris 'under investigation' kwam voor track limits kon je er op wachten dat hij 5s zou krijgen. Dit hadden ze tegen Verstappen moeten zeggen. Die had het gevecht helemaal niet aan moeten gaan. Laat Norris maar passeren, en blijf lekker in z'n DRS hangen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ach, Max en Lando gaan zo even bij elkaar zitten en beelden kijken. Dan knikken ze en zegt Max, had je meer ruimte kunnen geven en Lando, had iets minder divebombs kunnen doen en gaan daarna samen in een vliegtuig naar Engeland. Poep gebeurt, door naar de volgende
Mooi verrassend eind, je moet er maar staan als lachende derde
Langzamerhand beginnen er haarscheurtjes te komen bij Verstappen en Red Bull en zien we de smerig moves van weleer weer terug bij Verstappen. Bij Perez noem ik het haarscheurtje een flinke breuklijn want wat hij weet te presteren slaat nergens meer op...
Wordt het dan toch nog een mooi seizoen zo. Dat gezellige gekeuvel na de race moet ook maar eens afgelopen zijn. Spektakel willen we!
Hoe kunnen mensen zeggen norris stuurt in op max. Je ziet norris kaars recht rijden. En max stuurt richting norris. Dit is echt zo overduidelijk max Zn schuld.G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
[Streamable: unnamed]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Geluk dwing je af. Max heeft geluk gehad door rustig door te rijden en zijn wagen niet aan gort te rijden. Maar de stewards hadden veel beter kunnen reageren door die 5 seconden te geven.
Ze willen spanning maar dit stond in de sterren geschreven.
Ze willen spanning maar dit stond in de sterren geschreven.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Max wist dat Lando op het punt stond om een penalty te krijgen. Het probleem is alleen dat Lando zo snel was dat hij op zich redelijk eenvoudig 5s weg zou kunnen rijden wat Max dus de overwinning zou kosten.siggy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:36:
[...]
De witte lijnen geven toch de racebaan aan, je hoeft maar 1 band binen de witte lijnen te houden, dus Norris had nog een dikke 1,5m om naar links te gaan? Het is ook een vrij natuurlijke reactie, iemand sluit een gat en dan stuur je automatisch mee. Norris doet dit niet.
Is Max dom bezig? Ja, 100%, dit is weer Crashtappen of old, leek het. Onnodig om diverse externe redenen. Het team had hem allang moeten informeren dat Norris een slam-dunk 5s penalty zou krijgen. Ik snap niet dat dat niet gebeurde, danwel dat niemand daar zit om dat te checken.
Maar om Max hier weer heel snel 100% de schuld van te geven? Dit voelt weer als een stewards beslissing die alle voorgaande rondes ook meeneemt. Verstappen is en blijft de enige coureur die het voor elkaar krijgt om als voorligger de penalties te krijgen als er iemand achterop knalt
Wat heeft dit er mee te maken?PjotrStroganov schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
[...]
Iedereen is de actie van Max op Charles vergeten een paar jaar terug die erin resulteerde dat Charles van de baan werd geduwd en Max deed winnen?
Waarom is Norris niet UI geweest, niet eens noted.
Vergelijkbare acties in de race werden wel onderzocht
En dan loopt Lando 5 seconden weg. De McLaren was veel sneller en dat had Max echt niet bij kunnen houden die 7, 8 rondenalexbl69 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:38:
Slechte beurt voor de mensen aan 'de muur' bij Red Bull. Vanaf het moment dat Norris 'under investigation' kwam voor track limits kon je er op wachten dat hij 5s zou krijgen. Dit hadden ze tegen Verstappen moeten zeggen. Die had het gevecht helemaal niet aan moeten gaan. Laat Norris maar passeren, en blijf lekker in z'n DRS hangen.
Denk dat lando toch zelf vervoer mag gaan regelen…..Holk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:38:
Ach, Max en Lando gaan zo even bij elkaar zitten en beelden kijken. Dan knikken ze en zegt Max, had je meer ruimte kunnen geven en Lando, had iets minder divebombs kunnen doen en gaan daarna samen in een vliegtuig naar Engeland. Poep gebeurt, door naar de volgende
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Kijken of er meer van die 'McLaren' voorvleugels met een scherp uiteinde in het veld gaan komen, beetje Romeinse tijden doen herleven
Discussie werd ook in 2021 gevoerd. Grote verschil blijft dat de heren Britten meerderheid media achter zich hebben voor de beeldvorming.dglavimans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
[...]
Ik zit hier op de tribune en George wordt gewoon keihard uitgejouwd
Goes both ways
Dus dit both sides argument gaat echt mank.
"Better ask questions before you shoot"
Volgens mij zit er in die bocht een hele brede uitloop?
Als ik het van achter zie, dan is dit echt geen fout van Verstappen...G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
[Streamable: unnamed]
Zucht
10 punten voor plek 5, geen snelste ronde want die had Alonso en 2 punten voor het verschil gisteren in de sprint
Hij stuurt tegen Norris omdat zijn auto niet meer roteerde. Waarom? Hij had al een lek door de duw van Norris.v8power67 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:38:
Hoe kunnen mensen zeggen norris stuurt in op max. Je ziet norris kaars recht rijden. En max stuurt richting norris. Dit is echt zo overduidelijk max Zn schuld.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik heb het over het stukje nig voordat de bocht komt. In de bocht zelf zit inderdaad een giga uitloop.Supervedette schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:39:
[...]
Volgens mij zit er in die bocht een hele brede uitloop?
Ik volg heaas niet de teamradio van Max, maar mag ik aannemen van jou dat je dat gehoord hebt? If yes, dan is het nog 10x dommer van Max. Het waren nog maar een paar rondjes, Norris zou echt niet zonder drs 1 sec per rondje sneller zijn geweest.sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:38:
[...]
Max wist dat Lando op het punt stond om een penalty te krijgen. Het probleem is alleen dat Lando zo snel was dat hij op zich redelijk eenvoudig 5s weg zou kunnen rijden wat Max dus de overwinning zou kosten.
Persoonlijk vind ik dat jammer, het begint steeds meer op voetbal te lijken.dglavimans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
[...]
Goes both ways
Tussen de chaos door:
Hulkenberg P6!
Hulkenberg P6!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ook kansloos.dglavimans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:37:
[...]
Goes both ways
Nah don’t dish if you can’t take it.Chocovla schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:39:
[...]
Discussie werd ook in 2021 gevoerd. Grote verschil blijft dat de heren Britten meerderheid media achter zich hebben voor de beeldvorming.
Dus dit both sides argument gaat echt mank.
Wij zijn klein en hun zijn groot?

Kijk even goedv8power67 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:38:
[...]
Hoe kunnen mensen zeggen norris stuurt in op max. Je ziet norris kaars recht rijden. En max stuurt richting norris. Dit is echt zo overduidelijk max Zn schuld.
Ik denk dat iedereen het te groot maaktZeRoC00L schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:39:
[...]
Denk dat lando toch zelf vervoer mag gaan regelen…..
Gezet op de softs
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Same. Meeste publiek was andere races gewoon super positief. En gelukkig wat mensen in het vak ook gwn klappen, dat is wel netjesMiki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:40:
[...]
Persoonlijk vind ik dat jammer, het begint steeds meer op voetbal te lijken.
Gouden cool down room dit
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leuke aflevering van de podcast. Ze hadden er wel plezier in.
Hij wist dat Lando UI was voor de track limits. Maar Lando was ook flink sneller als hij maar vrije lucht had gehad.siggy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:40:
[...]
Ik volg heaas niet de teamradio van Max, maar mag ik aannemen van jou dat je dat gehoord hebt? If yes, dan is het nog 10x dommer van Max. Het waren nog maar een paar rondjes, Norris zou echt niet zonder drs 1 sec per rondje sneller zijn geweest.
Wat een lol om Lando en Max in de cool down room.
Wel leuk voor Sainz. Die verdient toch een stoeltje bij een goed team volgend seizoen
Max en Lando worden uitgelachen in de green room.
En K-Mag P8, belangrijke puntjes voor ze - staan ze weer 7e in constructors met 10 punten voorsprong op Alpine op 8e.
En door ALO weer weggehaald.
ALO heeft FL maar buiten de Top10 dus niemand krijgt de punt voor FL
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Stand WK coureurs F1toon volledige bericht
1. Max Verstappen 238
2. Lando Norris 156
3. Charles Leclerc 150
4. Carlos Sainz 135
5. Sergio Perez 120
6. Oscar Piastri 112
7. George Russell 111
8. Lewis Hamilton 85
9. Fernando Alonso 41
10. Yuki Tsunoda 19
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En afgepakt door Alonso in de laatste ronde. Dat punt wordt dus helemaal niet vergeven vandaag.Pjottski schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:41:
Gezet op de softs
Dit. Het 1e contact geeft een puncture en daardoor schiet max rechtdoor.Chevy454 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:39:
[...]
Hij stuurt tegen Norris omdat zijn auto niet meer roteerde. Waarom? Hij had al een lek door de duw van Norris.
Racing incident.
En toch hè, met die herhalingen in de cooldown room zie je Norris al 2x Verstappen eraf drukken omdat ie de bocht niet haalt. Maar daar horen we helemaal niks over

Gamertag: timmie271
Ik dacht dat Max de snelste ronde had. Slechte zaak dat hij dat op softs blijkbaar niet kon. Dan loopt hij vandaag inderdaad maar 10 punten uit.renegrunn schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:40:
Welke snelste ronde
Ik zie Max alleen maar positioneren voor de bocht, dan kom iedere coureur weer naar buiten voor de apex, Max doet dit minimaal. Als ie al 10 sec moest krijgen was dat voor Norris het gras in te duwen na de botsing. Hier is echt zeer weinig aan de hand.
Alonso pakte hem nog afTheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
[...]
Ik dacht dat Max de snelste ronde had. Slechte zaak dat hij dat op softs blijkbaar niet kon. Dan loopt hij vandaag inderdaad maar 10 punten uit.
Het heeft ermee te maken omdat iedereen toen met zn oranje bril Max toejuigde om die actie en nu kreeg ie een uno reverse card onder zn neus en plotseling is Norris de boosdoener.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:39:
[...]
Wat heeft dit er mee te maken?
Waarom is Norris niet UI geweest, niet eens noted.
Vergelijkbare acties in de race werden wel onderzocht
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Norris was allang fout en hadden ze eerder moeten straffen.timmie271 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
En toch hè, met die herhalingen in de cooldown room zie je Norris al 2x Verstappen eraf drukken omdat ie de bocht niet haalt. Maar daar horen we helemaal niks over
Jammer voor jouw want dat was niet het geval, wel even iets anders aan het doen
Misschien kan je je zure reactie op een ander forum plaatsen.
[ Voor 13% gewijzigd door Pjottski op 30-06-2024 17:11 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ho meneer de speaker, nog een volkslied.
Ha die ie ook. Maar als Max de finish overkomt is de race nog niet klaar. Er komen nog meer over de finish somsTheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
[...]
Ik dacht dat Max de snelste ronde had. Slechte zaak dat hij dat op softs blijkbaar niet kon. Dan loopt hij vandaag inderdaad maar 10 punten uit.
Heb je gezien dat z'n halve vloer aan gort lag na die aanrijding?TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
[...]
Ik dacht dat Max de snelste ronde had. Slechte zaak dat hij dat op softs blijkbaar niet kon.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En hoe ontstaat dat eerste contact?Dentist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
[...]
Dit. Het 1e contact geeft een puncture en daardoor schiet max rechtdoor.
Racing incident.
Ik hoop dat hier nog wel naar gevraagd gaat worden bij de stewards, waarom bekijken ze dat niet?timmie271 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
Als ze niet zo lang hadden gewacht met die track limits penalty voor Norris was het niet gebeurd. Maar ze willen natuurlijk meer actie zien. Deels op het conto van de raceleiding dit.
En Norris leert een dure les.
En Norris leert een dure les.
Grote kans dat hij schade aan zijn vloer had.TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
[...]
Race control was eten aan het bestellen….Amaze86 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:43:
[...]
Norris was allang fout en hadden ze eerder moeten straffen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wow. Op reddit/X is Max gelijk weer de reïncarnatie van Hitler en zou hij eigenlijke gevierendeeld moeten worden.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Maar?TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
[...]
als Max P1 had en nor p2 was hij 7 punten uitgelopen.
Hij heeft echt mazzel wat dat betreft.
2021 op herhaling.wontcachme schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:44:
Wow. Op reddit/X is Max gelijk weer de reïncarnatie van Hitler en zou hij eigenlijke gevierendeeld moeten worden.

Het gaat nog een leuk seizoen worden dit.
Auf der Heide Blueht eine kleines ToooootoootjeStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:43:
Ho meneer de speaker, nog een volkslied.
There is sweat inside my helmet podcast with your host George Russel.:+StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:41:
Leuke aflevering van de podcast. Ze hadden er wel plezier in.
PjotrStroganov schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:43:
[...]
Het heeft ermee te maken omdat iedereen toen met zn oranje bril Max toejuigde om die actie en nu kreeg ie een uno reverse card onder zn neus en plotseling is Norris de boosdoener.

Dit heeft totaal niks met elkaar te maken.
Ik luister naar Sky Sports en daar doen ze het nog iets subtieler. Word leuk volgende week!wontcachme schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:44:
Beeldvorming is key. Was in 2021 hetzelfde. Heeft niets met on-track te maken. Britse pers is oververtegenwoordigd in de paddock. Historisch gezien logisch, maar doe nou niet of het een equal playing field is op mediagebied.dglavimans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:40:
[...]
Nah don’t dish if you can’t take it.
Wij zijn klein en hun zijn groot?gebeurd gewoon van beide kanten
"Better ask questions before you shoot"
Alle Max haters en Hamilton fanboyz zijn weer opgestaan uit de dood.timmie271 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:42:
Ik kijk neutraal, boeit me niet wie er wint. Maar dit was geen fout van Max.
Die bagger moet je dan ook niet opzoeken.wontcachme schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:44:
Maakt niet uit wat er gebeurd is. Het is altijd dramatisch.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |