Begrijp ik niets van, dit was geen herhaling van Silverstone waar Max er met 250km/h eraf getikt werd.Deruxian schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:25:
Zoals wij naar Hamilton keken kijkt de wereld nu naar Max
Dat gat dat nu al 19 seconden is tussen HUL en VER?sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:24:
PER moet HUL voorbij en het gat met VER vervolgens consolideren tot boven de 10 seconden

De stewards hadden eerder die 5 seconden voor track limits moeten geven. Dan hadden ze ten minste nog punten gehad. Nu heeft Lando niks. Niet slim niet slim.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Knap gedaan van Max weer extra punten en snelste ronde.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Snap niet dat hier uitleg voor nodig is. Max stuurt iets te ver naar links, Norris kon nergens heen. Ik juich ook voor Max, maar dit was wel echt zijn fout.
Norris had ook al een penalty gehad voor een eerdere fout, dus prima toch?
Tegelijk, Norris had een paar ronden ervoor al de tijdstraf voor de TL moeten krijgen. Geef je die gewoon meteen zoals het hoort dan stopt het gevecht meteen.
Mwah, die kan 'm de laatste bocht nog in de muur parkeren hoortimmie271 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:26:
Uiteindelijk is Russel de lachende 3e met de winst
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Norris Dotd
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Max was net zo erg… misschien nog wel erger…Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:26:
Alle sympathie voor Norris is wel weg, moet echt nog leren hoe je voor de overwinning strijd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jawel, hij was onder onderzoek. Dan kan je er gewoon vanuit gaat dat ie m krijgt.
Hoezo? Er is geen enkele reden voor om dat te doen.sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:24:
PER moet HUL voorbij en het gat met VER vervolgens consolideren tot boven de 10 seconden
"When you grow up your heart dies"
Ach, wat VER nu mist aan punten heeft hij al gecompenseerd met de sprint race.Amaze86 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:27:
Knap gedaan van Max weer extra punten en snelste ronde.

Druk op RUS.
Kijken of wonder boy koel blijft.
Kijken of wonder boy koel blijft.
Franko P. schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:27:
Norris Dotd

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
TV stream stopt, volgende week weet je hoe het gaat aflopen. Cliffhanger.Harry Nak schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:26:
[...]
Hoop ik ook, ik wil geen GTST kijken voor de vriendschappen! 😪
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh oh wat een dure pitstop was dit voor Max.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
winnenrammes schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:01:
Eens kijken wat Russel gaat doen.

Ik zou het doen!
Het ergste van dit verhaal is dat Russell en Mercedes/Toto nu winnen…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kadootje voor Russell
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
FOECUS George; FOECUS
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
10 seconden is erg veel. Maar inhalen Noris was niet nodig, hij had toch 5 seconden straf.
Nou, in ieder geval een fraai podium.
Zie jullie volgende week weer, hier zal het nog wel ff doorgaan gok ik.
Zie jullie volgende week weer, hier zal het nog wel ff doorgaan gok ik.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lekke band, extra pitsstop, 10 seconden penalty. En dan nog eindig je 20 seconden voor je teamgenoot.
HUL zet hem toch nog voor PER. Nnice
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verstappen moet overstappen naar Mercedes, die winnen tenminste.
Poh vertel mij wat, heb 10 meter voor de streep de tv uitgezetPatrickC schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:28:
Wel leuk voor Russel toch. En max loopt weer uit 🫣
Norris rijdt in een sluitend gat en had nog helemaal prima een meter naar links kunnen gaan. Hij houdt zijn stuur gewoon strak met de hoop dat Max zichzelf piepelt. Niet echt een normale reactie van Norris. Stuurt gewoon aan op een botsing terwijl hij erachter ligt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Oh mijn excuus. In alle chaos mistte ik wat er precies allemaal gebeurde.Sito schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:27:
[...]
Snap niet dat hier uitleg voor nodig is. Max stuurt iets te ver naar links, Norris kon nergens heen. Ik juich ook voor Max, naar dit was wel echt zijn fout.
ALO pakt de FL punt af van VER (maar heeft er zelf niks aan)
Rondetijden voor ronde 70
Rondetijden voor ronde 70
18 | ALO | 1:07.694 |
Toen nog niet bekendWoudloper schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:28:
10 seconden is erg veel. Maar inhalen Noris was niet nodig, hij had toch 5 seconden straf.
Volg je bankbiljetten
Wel grappig dat die Penal voor Max in 1 minuut bepaald word, en dat met Norris, die al een Black & White heeft, 5 rondes nodig hebben om een 5 seconden te geven voor Tracklimits. Dan ben je gewoon bewust de spanning in de race aan het houden!
Was ook een smerige actie van Verstappen vind ik
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee vandaag ook
Ik verzin dat ook niet he, dat zie ik zojuist staan
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Kunnen ze het weer vieren alsof ze WDC zijn geworden. Typisch.PatrickC schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:28:
Tja, Perez waar ben je dan om te strijden voor de overwinning?
Dit. Niet meer, niet minder.siggy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
[...]
Norris rijdt in een sluitend gat en had nog helemaal prima een meter naar links kunnen gaan. Hij houdt zijn stuur gewoon strak met de hoop dat Max zichzelf piepelt. Niet echt een normale reactie van Norris. Stuurt gewoon aan op een botsing terwijl hij erachter ligt.
Heerlijk dit! Spijtig om NOR niet op het podium te zien staan maar het was een vermakelijk einde
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Stewards moesten na de black&white gewoon gelijk 5 sec uitdelen, waarom moet dat zolang duren. Duidelijkheid geven en dan was dit ook nooit gebeurd.
Perez niet voorbij HUL….
Volg je bankbiljetten
Max: yeah sure... over die 10 seconden penalty.
"When you grow up your heart dies"
Kromme banaan recht praten is een vak.siggy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
[...]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Bizar geluk voor max gewoon punten had ook anders kunnen aflopen. Had war mij betreft higere straf mogen zijn maar doe is er niet. Loopt nu uit na directe concurrent uit te schakelen. Heel jammer. Had Norris gegund.
Deze actie was echt vies. Zeker dat erna met lekke band norris de baan afdrukken. Niet wat je verwacht van een 3 voudig kampioen.
Deze actie was echt vies. Zeker dat erna met lekke band norris de baan afdrukken. Niet wat je verwacht van een 3 voudig kampioen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Of het nou de fout van Verstappen is of niet.. een lesje pick your battles voor Norris.
Oké, kleine rectificatie.nadroJ schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:25:
Ach Max heeft 19s naar Hul
Max heeft FL
Lec geen punten
Lando out
Max heeft sprinterace gewonnen
Max loopt uit in de WDC
Sowieso schrijf je zo!
Hoezo dan? Kijk je F1 of alleen de Max Verstappen show?Vinniedh schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
[...]
Poh vertel mij wat, heb 10 meter voor de streep de tv uitgezet
Max en Norris waren beiden niet echt netjes bezig. Uiteindelijk Norris de grote verliezer, die had het echt slimmer kunnen uitspelen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De britse bias bij de stewardssjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
Max: yeah sure... over die 10 seconden penalty.
Zolang dit topic nog open is:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Zouden Norris/Verstappen nu de nieuwe Hamilton/Rosberg worden?
Lekker, Max loopt weer 11 punten uit in het WK.
Ik vind het gewoon een slimmigheid om hem daarna niet er langs te laten. Dat maakt je kampioen.v8power67 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:30:
Bizar geluk voor max gewoon punten had ook anders kunnen aflopen. Had war mij betreft higere straf mogen zijn maar doe is er niet. Loopt nu uit na directe concurrent uit te schakelen. Heel jammer. Had Norris gegund.
Kijken we dezelfde race? Hoe was dit aan Verstappen toe te schrijvenv8power67 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:30:
Toch heeft Max hier de mazzel die Hamilton ook altijd had vroeger. Kampioenen trekken dit aan.
Heerlijk seizoen zo.
Heerlijk seizoen zo.
+ een mislukte pitstopKlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:28:
Lekke band, extra pitsstop, 10 seconden penalty. En dan nog eindig je 20 seconden voor je teamgenoot.
Max en Lando strijden ronde na ronde voor plek 1.
De een na de andere ging soms over het randje. Beide straf gekregen terecht.
Zo vaak dit soort battles gezien, toch mooi dat het nu weer gebeurt en van mij mag je dan soms net over het randje gaan anders kun je net zo goed inpakken en thuis gaan klaverjassen.
De een na de andere ging soms over het randje. Beide straf gekregen terecht.
Zo vaak dit soort battles gezien, toch mooi dat het nu weer gebeurt en van mij mag je dan soms net over het randje gaan anders kun je net zo goed inpakken en thuis gaan klaverjassen.
Ik ben zo vooral benieuwd hoe stoïcijns Piastra gaat reageren bij het interview.v

Je mag best je oranje bril afzetten, Max zit hier fout, punt. Gebeurd niet vaak, maar is wel wat het is. Anders had hij ook geen 10 seconde straf gekregen.siggy schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
[...]
Dat zou best kunnen.TinusXIII schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:30:
Dit was toch gewoon typisch Max '21?
Alleen nu is Ham veranderd in Nor

Mwah. Heel blij dat Norris hier een gevecht aanging want hij had Max kunnen pakkenJustevo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:30:
Of het nou de fout van Verstappen is of niet.. een lesje pick your battles voor Norris.
Ik kan hier alleen maar van genieten, beetje sensatie op het eind
couldn't care less als Max hem wel of niet wint.
Nee, want ze zitten toch niet in hetzelfde team?TinusXIII schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:30:
Volg je bankbiljetten
Norris doet twee keer een compleet kansloze divebomb en drukt Max van de baan en krijgt geen straf. OnvoorstelbaarSito schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:31:
[...]
Je mag best je oranje bril afzetten, Max zit hier fout, punt. Gebeurd niet vaak, maar is wel wat het is. Anders had hij ook geen 10 seconde straf gekregen.
Meer aan max dan aan Lando. Max bewoog. Nu had Norris nog wel wat ruimte, maar ik zeg 70% max zn schuld.loewie1984 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:31:
[...]
Kijken we dezelfde race? Hoe was dit aan Verstappen toe te schrijven
Die 5 sec penalty had Norris veel eerder moeten krijgen, tja stewards en de engelse op en top.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Toch gek hoe het hier kan lopen. NOR wint een race dit seizoen en iedereen vind het geweldig hier. NOR en VER zijn hard aan het vechten en het gaat fout en NOR is opeens de boeman?Luapper schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:31:
Dit was toch gewoon typisch Max '21?

Leuk einde van de race! Zo, ik zei het.
Nor zit er toch achter, die beslist om in te sturen niet Max toch?Sito schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:31:
[...]
Je mag best je oranje bril afzetten, Max zit hier fout, punt. Gebeurd niet vaak, maar is wel wat het is. Anders had hij ook geen 10 seconde straf gekregen.
"Always you have to leave tha space!' aldus ene Alonso.
Je kan niet zomaar de deur sluiten, al helemaal niet als Norris er al naast zit. Dom en onnodig van Max.
Yesstreamnl schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
Zijn 2de winst, toch?
Qua vriendschap…ZeRoC00L schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
Nee, want ze zitten toch niet in hetzelfde team?
Eens. Maar dat staat los van de touche.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
Norris doet twee keer een compleet kansloze divebomb en drukt Max van de baan en krijgt geen straf. Onvoorstelbaar
Klopt, straf voor Max was er een stuk sneller.Amaze86 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
Die 5 sec penalty had Norris veel eerder moeten krijgen, tja stewards en de engelse op en top.
Volg je bankbiljetten
Eens. Begrijp ook niet waarom ze elkaar in vorige races wel voorbij lieten en het nu zo'n smerig gevecht wordt.G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:29:
Was ook een smerige actie van Verstappen vind ik
Of RB had die pitstop niet moeten verklotenAmaze86 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
Alles is hier fantastisch voor het gros van de mensen, mits almighty Max maar niets overkomtStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
Toch gek hoe het hier kan lopen. NOR wint een race dit seizoen en iedereen vind het geweldig hier. NOR en VER zijn hard aan het vechten en het gaat fout en NOR is opeens de boeman?![]()
PSN: xMaurice93
Aldus ALO die vandaag een 10 sec tijdstraf heeft gekregen omdat hij geen ruimte liet. Haha.soulcrusher schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
"Always you have to leave tha space!' aldus ene Alonso.
Je kan niet zomaar de deur sluiten, al helemaal niet als Norris er al naast zit. Dom en onnodig van Max.

Max komt naar links toch?Supervedette schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
Nor zit er toch achter, die beslist om in te sturen niet Max toch?
Je haalt de woorden uit mijn mondStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:32:
[...]
Toch gek hoe het hier kan lopen. NOR wint een race dit seizoen en iedereen vind het geweldig hier. NOR en VER zijn hard aan het vechten en het gaat fout en NOR is opeens de boeman?![]()
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgende week Silverstone. En een Britse golden boy kapot gereden. De tabloids en nationalistische Britjes gaan weer vol op het Little Britain orgel volgende week tegen Max.
"Better ask questions before you shoot"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |