[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.570 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:40

Quad

Doof

Hmm blij met 16 punten zijn voor de poule of hopen dat Ajax de 3 punten pakt en zelf 10 punten inleveren..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Vos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:40:
[...]

Houdt het ff op niveau aub.
Sorry, maar het hele relaas slaat nergens op en gaat dan om zich heen meppen met LOI cursussen. Dan kun je ze ook terug krijgen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Quad schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:40:
Hmm blij met 16 punten zijn voor de poule of hopen dat Ajax de 3 punten pakt en zelf 10 punten inleveren..
;(

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
The Realone schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:39:
[...]

Hoe precies kleineer je een team als het bij rust gewoon 1-1 staat? Dat mag je gerust zeggen als Ajax aan het einde van de wedstrijd op 5-1 staat, maar met 1-1 kun je moeilijk spreken van kleineren, want als je echt zo zoveel beter was het je er wel een paar meer ingelegd, niet?
Nee, er komt veel meer bij kijken. Als je alleen teletekst volgt, dan ja.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vantevoren: PSV is veel te goed, Ajax is kansloos.
Ajax is beter: ze spelen helemaal niet goed, PSV is gewoon slecht.

Kennelijk is het lastig toegeven dat Ajax het gewoon goed doet. Zeker met een selectie die vorig jaar nog laatste stond.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:13
Al deze hitte in het topic alsof we niet veel punten los staan :p

Love it

Ajax is beter ja, spelen goed weer laatste tijd

[ Voor 25% gewijzigd door dglavimans op 02-11-2024 19:42 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Het is bij Ajax gewoon veel dynamischer dan de afgelopen maanden/jaar. Snel doorspelen, positie wisselingen, meer drang naar voren. Daar tegenover staat dat PSV er misschien iets te makkelijk over dacht.

Flickr PSN ID= cheironnl

• OMX2000
  • Laatst online: 19-01 17:19

OMX2000

By any means necessary...

Kist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 18:51:
[...]

Ach het is relatief vergeleken met Schip en Steijn is het net Guardiola.
Daar heb je serieus gelijk in. En achteraf bizar hoe Steijn steeds verdedigd is. Maar goed da’s verleden tijd. Knap van Farioli wat hij presteert.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

dglavimans schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:42:

Love it

Daarom moet Ajax ook winnen, voor nog enige vorm van spanning ;)

• Exocet
  • Niet online

Love it

Haal er inderdaad even niet gerelateerde feiten bij.
Uiteraard is PSV nog de duidelijke favoriet voor de titel, maar vandaag is Ajax is beter

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:26
cheiron schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:42:
Het is bij Ajax gewoon veel dynamischer dan de afgelopen maanden/jaar. Snel doorspelen, positie wisselingen, meer drang naar voren. Daar tegenover staat dat PSV er misschien iets te makkelijk over dacht.
Als ik Bosz voor de wedstrijd hoorde hebben ze bij psv wel echt de pot van Ajax tegen Feyenoord meegenomen in de voorbereiding.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Maar toch moet ik eerst nog allemaal zien. Want één, twee of drie zwaluwen maken nog geen zomer. Al is het al stuk beter dan ik verwacht had.

• OMX2000
  • Laatst online: 19-01 17:19

OMX2000

By any means necessary...

Ik denk niet dat Bosz er makkelijk over dacht. Maar veel spelers zit niet lekker in hun vel. Met name het middenveld. Tilman en Saibari presteren echt ondermaats.

Nu missen ze Schouten en Veerman toch wel.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Dingdong
Ach ja, Ajax veel beter eerste helft. 2e helft hetzelfde niveau halen en je wint hier wel. Haal je het niveau niet, dan heeft PSV nog een kansje.

• cheiron
  • Nu online
Vos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:44:
[...]

Maar toch moet ik eerst nog allemaal zien. Want één, twee of drie zwaluwen maken nog geen zomer. Al is het al stuk beter dan ik verwacht had.
Zeker, maar als fan van Ajax is een helft als dit alsof je een flesje water in de woestijn hebt gevonden. Allang blij ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:50

Hupske

AFCA

carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:
[...]

WTF, kan hier niemand lezen?
Zet die Ajax bril eens af mensen.
Heeft toch niks met een Ajax bril te maken? Je stelt dat Ajax slecht speelt. En dat PSV nog slechter is, want zelfs FC Bal op het dak zal er nog van winnen vandaag.

En ik ben het daar niet mee eens. Ajax speelt goed. Speelt zich goed onder de druk uit. Heeft er paar mooie kansen en mogelijkheden gehad. Het enigste wat ze vergeten is de kansen afmaken. Dat is het enigste wat ze te verwijten valt.

Verder vind ik PSV niet zo slecht spelen dat FC Bal op het dak er van zal winnen.
PSV is zo slecht omdat Ajax ze uitstekend vast zet.

En het lijkt inmiddels een tendens te zijn dat de tegenstander slecht lijkt tegen Ajax.
Willem 2 leek niet vooruit te branden, Feyenoord leek niet vooruit te branden en nu PSV wederom.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Holk
  • Nu online
Exocet schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:44:
[...]

Haal er inderdaad even niet gerelateerde feiten bij.
Uiteraard is PSV nog de duidelijke favoriet voor de titel, maar vandaag is Ajax is beter
Jup. Ajax kan blijkbaar dit soort potjes goed voorbereiden en spelen. Beetje alsof we een lukraak gekozen team FC Utrecht zijn geworden die naar Amsterdam moet. PSV wint ook van de clubs waar je het kampioenschap kan verliezen, Almere, NEC etc.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

Superkiwi

Hoi doei

Doelpuntenmaker van Ajax én PSV goed, die punten pakt niemand me meer af. Laat die voorspelde 1-3 maar 2-1 worden oOo

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Hupske schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:45:
[...]

Heeft toch niks met een Ajax bril te maken? Je stelt dat Ajax slecht speelt. En dat PSV nog slechter is, want zelfs FC Bal op het dak zal er nog van winnen vandaag.

En ik ben het daar niet mee eens. Ajax speelt goed. Speelt zich goed onder de druk uit. Heeft er paar mooie kansen en mogelijkheden gehad. Het enigste wat ze vergeten is de kansen afmaken. Dat is het enigste wat ze te verwijten valt.

Verder vind ik PSV niet zo slecht spelen dat FC Bal op het dak er van zal winnen.
PSV is zo slecht omdat Ajax ze uitstekend vast zet.

En het lijkt inmiddels een tendens te zijn dat de tegenstander slecht lijkt tegen Ajax.
Willem 2 leek niet vooruit te branden, Feyenoord leek niet vooruit te branden en nu PSV wederom.
Oké quote eens waar ik zeg dat Ajax slecht speelt!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Hupske

Hupske

AFCA

carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:47:
[...]

Oké quote eens waar ik zeg dat Ajax slecht speelt!
Daar heb ik al op gereageerd.

‘Ik vind Ajax echt niet goed spelen’

Echt niet goed is ‘slecht’.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:10
In de herhaling is het wat mij betreft toch een duidelijke overtreding van Karsdorp op Hato.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53
Vos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:43:
[...]

Daarom moet Ajax ook winnen, voor nog enige vorm van spanning ;)
Ik ben voor PSV vandaag. Het gaat om de tweede plek.

Hoelang ligt Schouten er uit? Zul je zien dat hij er tegen Feyenoord weer bij us

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 02-11-2024 19:52 ]

• carpebios
  • Nu online
Hupske schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:49:
[...]

Daar heb ik al op gereageerd.

Niet zo goed als hier mensen beweren. Alsof het Barcelona is. Ik heb nooit gezegd slecht. Dat is je Ajax brilletje. En nog plusjes krijgen ook…

Nee dit is geen Ajax topic!
Hup Feyenoord!

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 02-11-2024 19:51 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-01 20:56
Niveau in dit topic is net het spel van PSV vandaag.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:44:
[...]
Eens. Al vind ik het wel positief opvallend dat we tegen twee vooraf als favoriet bestempelde tegenstanders prima ons mannetje staan en zelfs (licht) overwicht hebben. Ik wil het nog niet hardop zeggen maar je zou bijna denken dat Farioli de boel op de rails heeft gekregen.

Ongeacht het het resultaat van vanavond (PSV blijft een ploeg waar je punten tegen kunt verspelen) is er in elk geval weer goede hoop en is het weer leuk om Ajax te kijken.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:51

Typhone

Who Dares Wins

Love it

Hoezo speelt Ajax goed de laatste tijd? Tegen Feyenoord en een helft tegen PSV. Ik hoor de kritieken van afgelopen zondag en de keer ervoor nog.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:55
Ik denk dat het je verwoording is @carpebios , ik zeg eigenlijk hetzelfde, Ajax voetbalt niet per se goed maar Farioli lijkt het tactisch wel goed te hebben staan. Dus Psv heeft het moeilijk.
I.m.o. speelt psv niet goed, maar dat komt ook door de manier van spelen van Ajax.

De reacties op de post waar ik dat aanhaal krijgen echt niet van die heftige reacties. (En ben mede Feyenoorder, dus daar kan het ook niet helemaal aan liggen).

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hupske schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:49:
[...]

Tussen 'echt niet goed' en 'slecht' zitten nog een hele hoop gradaties. Het is niet zo zwart-wit als je hier stelt ;)

Kiwi vindt ze overigens echt wel goed spelen :P

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Typhone schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:54:
[...]

Hoezo speelt Ajax goed de laatste tijd? Tegen Feyenoord en een helft tegen PSV. Ik hoor de kritieken van afgelopen zondag en de keer ervoor nog.
Zo simpel is het. Die tijd ik heb gespendeerd aan Willen 2 thuis krijg ik nooit weer terug :'(

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
gewoon winst van Ajax poolen dan hoef je niet te "kiezen" (nu ook niet, 10 punten inleveren jij! ;) )

• carpebios
  • Nu online
jbdeiman schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:56:
Ik denk dat het je verwoording is @carpebios , ik zeg eigenlijk hetzelfde, Ajax voetbalt niet per se goed maar Farioli lijkt het tactisch wel goed te hebben staan. Dus Psv heeft het moeilijk.
I.m.o. speelt psv niet goed, maar dat komt ook door de manier van spelen van Ajax.

De reacties op de post waar ik dat aanhaal krijgen echt niet van die heftige reacties. (En ben mede Feyenoorder, dus daar kan het ook niet helemaal aan liggen).
Ik ben voor PSV! Hahaha
Het is hoe mensen het lezen. Ik heb nooit slecht gezegd. Maar PSV vind ik wel kansloos voetballen de 1ste helft. Zoveel fouten naar eigen ploeggenoten.

• carpebios
  • Nu online
Die moest zitten

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De Jong moest met het voetje, dan weet je al dat je rustig kunt blijven zitten.

• cheiron
  • Nu online
Oef, enorme kans voor PSV, dat sowieso goed begint aan de tweede helft.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Hupske

Hupske

AFCA

carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:50:
[...]

Niet zo goed als hier mensen beweren. Alsof het Barcelona is. Ik heb nooit gezegd slecht. Dat is je Ajax brilletje. En nog plusjes krijgen ook…

Nee dit is geen Ajax topic!
Hup Feyenoord!
Beetje jammer om naar een Ajax brilletje te wijzen. Dat doet de discussie geen goed. En LIO cursus en verbolgen zijn over de plusjes.

En nee ze zijn Barcelona. En ja hoe je het hebt gezegd was echt op meerder manieren te lezen. Gezien de vele reacties ben je daar ook wel achter :+

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53
Typhone schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:54:
[...]

Het is allemaal zo logisch als wat. Ajax heeft geen creatieve toppers, wel mannetjesputters als Klaassen, Weghorst en Brobbey die fysiek sterk zijn. En ze hebben een coach die een goed strijdplan kan bedenken en defensief sterk is. Dat maakt dat je goed weerwoord kan geven tegen ploegen die willen voetballen maar het tegelijk heel moeilijk kunt hebben tegen mindere ploegen die zich op jou instellen.

• joostmakaay
Haha wat is dit voor een sandwich dan?

• carpebios
  • Nu online
Hupske schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:59:
[...]

Beetje jammer om naar een Ajax brilletje te wijzen. Dat doet de discussie geen goed. En LIO cursus en verbolgen zijn over de plusjes.

En nee ze zijn Barcelona. En ja hoe je het hebt gezegd was echt op meerder manieren te lezen. Gezien de vele reacties ben je daar ook wel achter :+
Njah LOI was uitgelokt door de beschuldigen. Maar ik vind nog steeds dat wat ik zei niet slecht betekend.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

PSV komt stuk beter uit de kleedkamer.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:59:
[...]

Het is allemaal zo logisch als wat. Ajax heeft geen creatieve toppers, wel mannetjesputters als Klaassen, Weghorst en Brobbey die fysiek sterk zijn. En ze hebben een coach die een goed strijdplan kan bedenken en defensief sterk is. Dat maakt dat je goed weerwoord kan geven tegen ploegen die willen voetballen maar het tegelijk heel moeilijk kunt hebben tegen mindere ploegen die zich op jou instellen.
Wat dat betreft wordt het ook wel tijd dat Berghuis weer kan spelen

• cheiron
  • Nu online
Zo dan, wat een knal!

Flickr PSN ID= cheironnl

• joostmakaay
KOEKOEK

• carpebios
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:13
Lekka hoor

• Holk
  • Nu online
iemand nog een rechtsback te koop/huur/leen die wel normaal kan voetballen? Rensch is echt zo slecht

kak
1-2

• ephymerous
  • Nu online
Sjonge jonge wat ontzettend onverdiend zeg :/

XXXVI

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Pff, alle middenvelders staan in de 16.

• toolkist
  • Niet online
Dat doet ie ook maar 1x in zn leven

• carpebios
  • Nu online
ephymerous schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:01:
Sjonge jonge wat ontzettend onverdiend zeg :/
Niet zo zuur

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:16

Agent47

I always close my contracts.

Zo dan wat een zuiver schot

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Poh, heel lekker ingeschoten hoor! :D

• Quad

Quad

Doof

Dekken? Wat is dat?

nggyu nglyd

• Trishul
  • Nu online
Hato laat hem ook gewoon vrij schieten, Tja

• cheiron
  • Nu online
Rensch ook een goede ingreep maar gaat daarna op 2 meter afwachten. Suf

Flickr PSN ID= cheironnl

• ephymerous
  • Nu online
Daar ben ik zuur van je. Ajax vergeet zich te belonen en de eerste halve kans vliegt er direct in.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Volgens bij staat Brobbey deze geldt nu al 3x te slapen ipv dat ie op tijd in de bal komt

• Dingdong
Compleet tegen de verhouding in, maar ja..

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43
Balen, maar dit was een onhoudbaar schot voor Pasveer. Hopelijk gaat Ajax zo wisselen om weer er vol op te kunnen gaan. Traore lijkt al helemaal leeg te zijn en het beste is er ook af bij Brobbey.

• carpebios
  • Nu online
ephymerous schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:02:
[...]

Daar ben ik zuur van je. Ajax vergeet zich te belonen en de eerste halve kans vliegt er direct in.
Ja klopt hoor. Maar die 2e helft en dat schot waren gewoon goed toch?

• ephymerous
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:02:
Volgens bij staat Brobbey deze geldt nu al 3x te slapen ipv dat ie op tijd in de bal komt
Rijp voor een wissel. Paar aardige acties vandaag maar bovenal toch matig.

XXXVI

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:18

ST10©DE

Dus.............

Tillman is de zwakke schakel. Veel te laconiek.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Malfunctions
Dingdong schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:03:
Compleet tegen de verhouding in, maar ja..
Mwah, vind PSV tot nu toe de gevaarlijkere ploeg in de 2e helft.

• carpebios
  • Nu online
Nu Ajax weer sterker.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:02:
Ik zei het in de appgroep net precies hetzelfde. Die is weer compleet op. Schande voor het Ajax shirt als je de geschiedenis meeneemt.

• Malfunctions
Ik vind de scheidsrechter wel echt te lief vandaag, met name voor PSV. Een paar kaarten hadden niet misstaan.

• jbdeiman
carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:57:
[...]

Ik ben voor PSV! Hahaha
Het is hoe mensen het lezen. Ik heb nooit slecht gezegd. Maar PSV vind ik wel kansloos voetballen de 1ste helft. Zoveel fouten naar eigen ploeggenoten.
Haha, sorry. Zal me er niet weer zo in vergissen. Psv was ook echt slecht, maar dat komt i.m.o. toch ook echt door de spelopvatting van Ajax.

• jbdeiman
Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:06:
Ik vind de scheidsrechter wel echt te lief vandaag, met name voor PSV. Een paar kaarten hadden niet misstaan.
Tot nog toe in de tweede helft vooral voor Ajax.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ongeacht de tussenstand is dit wel een vermakelijk potje :)

• carpebios
  • Nu online
Oei godts. Dat is geen verzwakking.

• Miki
Interessant, hij haalt Akpom eraf. Gaat Berghuis dan toch komen voor Traore?

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Traore heeft heel veel de bal, maar er komt weinig bruikbaars uit voort.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 02-11-2024 20:08 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/56JNgvdDrvYbDpwg4DSE6vuijnc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XMDi8u2XcIy0sEYMxaaKbgu2.jpg?f=fotoalbum_large

Ik hoop dat Ajax er nog twee maakt. Anders heb ik @Gonadan en @toolkist op mn dak :'(

• toolkist
  • Niet online
6 seconden regel telt ook al niet meer tegenwoordig?

• jbdeiman
Miki schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:08:
Interessant, hij haalt Akpom eraf. Gaat Berghuis dan toch komen voor Traore?
Nee, het is wel een keer tijd dat Traore 90 minuten maakt. :+

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:08:
[Afbeelding]

Ik hoop dat Ajax er nog twee maakt. Anders heb ik @Gonadan en @toolkist op mn dak :'(
we weten allang dat jij voor alles behalve Ajax bent

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:08:
Is daar ooit voor gefloten? Eén van de makkelijkste regels om na te leven maar gebeurt nooit.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 02-11-2024 20:09 ]

• carpebios
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:08:
Was het niet 5, maar dan is je eten sowieso vies hoor!

• carpebios
  • Nu online
Ajax wel weer beter nu. Psv kakt weer in.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:06:
Ongeacht de tussenstand is dit wel een vermakelijk potje :)
Ik ben voor Ajax. Vermaak me prima, gezien huidig PSV en de staat van Ajax calculeer je al een verlies in. Doet me vooral deugd dat er langzamerhand wat lijnen in het spel gaat zien. Dus mij best. Het is zonde.

Schakel wel net in en heb wat terug gekeken.. had Karsdorp niet rood moeten hebben? Waarbij hij een (half doorgebroken Hato tackelde ?? .. en zijn tweede ggeel niet kreeg ?

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:45
carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:10:
Ajax wel weer beter nu. Psv kakt weer in.
Klassieke Ajax - PSV dus.

• carpebios
  • Nu online
Wisselen!!!!!

• cheiron
  • Nu online
Oei, Saibari. Wat een kans man

Flickr PSN ID= cheironnl

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Euh Ajax waar was de linkerkant?

• toolkist
  • Niet online
Millie-ano schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:10:
[...]

Ik ben voor Ajax. Vermaak me prima, gezien huidig PSV en de staat van Ajax calculeer je al een verlies in. Doet me vooral deugd dat er langzamerhand wat lijnen in het spel gaat zien. Dus mij best. Het is zonde.

Schakel wel net in en heb wat terug gekeken.. had Karsdorp niet rood moeten hebben? Waarbij hij een (half doorgebroken Hato tackelde ?? .. en zijn tweede ggeel niet kreeg ?
hij heeft zn eerste niet eens gehad, ondanks dat ie daar meerdere keren voor solliciteerde.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Taylor en Weghorst, geen halve maatregelen.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Saibari iets te vaak Suikerfeest gevierd.. die is toch gewoon dikkig?? (Zeg ik met mijn men-pouch... )

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gooaaaaalll!!!

• toolkist
  • Niet online
doet ie toch nog iets goed vandaag

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Happaaa

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:26
Bamm

• Malfunctions
Goede actie, goede goal.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

GOLLLLLLLLLL

• Miki
Hoppa! 2-2 heerlijk hoor!

• ephymerous
  • Nu online
Hoppa!

XXXVI

• carpebios
  • Nu online
Pfffff Ajax veel feller

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXub8Ocnw8UjBZ94YGVHB7cujDI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large

Goede actie van Traoré toch wel.

nggyu nglyd

• cheiron
  • Nu online
Traoré weer belangrijk!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Helaas valt ie net niet voor Brobbey.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ja en nu door!

• Trishul
  • Nu online
Maak er nog 3-2 van en dan wil ik die kop van Bosz wel eens zien haha
Pagina: 1 ... 100 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken