XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nee, ik ben een Feyenoorder. Winnen ze dan is de kans weer kleiner om 2e te worden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het is niet het Emmen stadioncarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:12:
Die bal ligt op het dak.
Ik vind het maar dubbel dat ie speelt. Samen met Traore toch niet echt in vorm.Megupe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:10:
Dit was een goede actie van Brobbey. Ff los komen van je tegenstander en dan de actie maken.
XXXVI
Twee gevaarlijke momenten in de eerste 10 minuten. Speelt prima.
Flickr PSN ID= cheironnl
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Geelcarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:13:
Elleboog in je gezicht.
Mja, hij wisselt sterke momenten af met geklungel. Ik ben geen fan van hem.cheiron schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:12:
[...]
Twee gevaarlijke momenten in de eerste 10 minuten. Speelt prima.
Jack in the box.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:13:
Elleboog in je gezicht.
nggyu nglyd
Stift!
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Zolang Karsdorp overal mee wegkomt heeft PSV niks te klagencarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:17:
Wissel die flamingo maar en geel voor de bank van ajax
Ja treurig, het Zuid Europese temperament van Farioli zit er goed in wat dat betreft.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:17:
Wissel die flamingo maar en geel voor de bank van ajax
Neu, gaat prima.cheiron schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:17:
Flamingo moet wel op gaan passen zo.
Ja dat is wel minder, Gozubuyuk mag idd wel steviger optreden.toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:17:
Bal wegtrappen, vasthouden, klagen bij de scheids, het mag vandaag allemaal van Gozubuyuk....
nggyu nglyd
Dat gaat ie niet doen. Hij heeft een historie met PSV..Quad schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:19:
[...]
Neu, gaat prima.
[...]
Ja dat is wel minder, Gozubuyuk mag idd wel steviger optreden.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Is dat Stevie Wonder?toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:10:
[...]
volgens mij hebben ze een coach specifiek voor de dode spel momenten
In ieder geval niet iemand met veel voetbal logica, toch?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
XXXVI
Je opmerkingen zijn wel een podium waard *klap klap*nocalimero schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:26:
[...]
Is dat Stevie Wonder?
In ieder geval niet iemand met veel voetbal logica, toch?
nggyu nglyd
Thanks.bazzemans schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 09:14:
@FreakNL Mooie toelichting en inkijk in waar Sparta staat. Aan het eind van je verhaal is er één gevoel die beklijft: het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen met Steijn.
Sinds zijn vertrek is er in de beeldvorming van de persoon Steijn een hoop veranderd. Voor een deel terecht, voor een deel onterecht. Hierdoor ligt zijn instappen bij Sparta ineens onder een vergrootglas. Media gaat er bovenop springen. Bovendien is het verwachtingspatroon zoals je het zelf stelt nu anders. Dat creëert mogelijk een situatie waarin het een stuk moeilijker werken is dan in de relatieve luwte van een paar jaar geleden.
Ik vergeet in het hele verhaal overigens nog te melden dat Rijsdijk de 5e keus was na het vertrek van Steijn. Want Sparta polste eerst Berhalter, Blind, Rutte en Jans alvorens ze bij Rijsdijk uitkwamen. Ook dat is achteraf een teken aan de wand.
Ik ben zeer benieuwd wie de nieuwe trainer wordt.
Eerste heb je weinig aan als je geen doelpunten maakt. Tweede klopt helaas.Dingdong schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:28:
Ajax zoveel beter, niet normaal. Scheids is waardeloos
XXXVI
Eens, maar Ajax moet wel ff scherper zijn in de afronding. Alle ballen zijn recht op de keeper of 2e ring.Dingdong schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:28:
Ajax zoveel beter, niet normaal. Scheids is waardeloos
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 46% gewijzigd door ephymerous op 02-11-2024 19:31 ]
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb de doelpuntenmakers alvast juisttoolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:09:
[...]
Blijkbaar heel blij dat PSV in een seizoen een keer een hogere omzet heeft dan Ajax. Nou, wauw.
Ajax speelt best aardig, maar kan voorin geen vuist maken. Ik zag Brobbey aan het begin veel vuile meters maken, maar stopt er nu geen energie meer in.
En weer Davey. Dat is echt geen toeval. Misschien niet de allerbeste voetballer, maar wel een uniek gevoel voor positie. Goede bal van Hato ook!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Maar serieus denk ik dat Farioli de analyse goed heeft gedaan en ook hier de zwakke punten enorm uitbuit.
Kom op zeg, niet zo zuurcarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Ik vind Ajax echt niet goed spelen zoals iedereen beweert. Iedereen zou goed spelen tegen dit PSV. Zelfs de ploeg van ons dorp.
De complimenten mogen echt ook naar farioli en de werklust van Ajax
Benieuwd of Bosz de boel kan omdraaien.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ajax speelt PSV compleet van de mat. PSV weet niet waar ze het zoeken moeten.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Ik vind Ajax echt niet goed spelen zoals iedereen beweert. Iedereen zou goed spelen tegen dit PSV. Zelfs de ploeg van ons dorp.
Doet het zoveel pijn om te zeggen dat PSV niets in te brengen heeft vandaag?carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Juist die vuile meters is waarom Brobbey ongeschikt is voor de speelstijl van Farioli.Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Ik wil die sprint van Hato net nog wel eens zien. Leek sterk op een overtreding.
Ajax speelt best aardig, maar kan voorin geen vuist maken. Ik zag Brobbey aan het begin veel vuile meters maken, maar stopt er nu geen energie meer in.
En weer Davey. Dat is echt geen toeval. Misschien niet de allerbeste voetballer, maar wel een uniek gevoel voor positie. Goede bal van Hato ook!
Dat zeiden ze van de week tegen Feyenoord toch ook? Denk vooral tactisch erg goed geanalyseerd en neergezet. Het is Ajax dat psv op de juiste punten en momenten vast zet.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Denk vooral tactisch vernuft, niet per se dat het voetballend allemaal goed is, maar er lijkt wel echt een lijn in te zitten.
Lol. Wel heel toevallig dat al paar wedstrijden op rij de tegenstander dramatisch is.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Wellicht speelt Ajax gewoon echt goed wat de tegenstander doet lijken dat slecht spelen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik weet dat er veel blessures op middenveld zijn, maar om met eigenlijk 3 aanvallende middenvelders te gaan spelen kan toch niet tegen grotere clubs?!? Prima om dat te doen tegen kleinere clubs met mindere verdedigingen die niet tegen de druk kunnen, maar nu mis je duidelijk een speler die het overzicht en rust kan bewaren op het middenveld.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Klopt. PSV zak door de ondergrens van de ondergrens. Bizar slecht. Er kloppen heel veel dingen niet. Dan ben je aangeschoten wild.nocalimero schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:33:
Vreemd dat PSV zo door de ondergrens zakt. Dat had toch niemand verwacht.
Benieuwd of Bosz de boel kan omdraaien.
Flickr PSN ID= cheironnl
Staat nu 1-5 voor niet gegeven gele kaarten?carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:33:
Schwalbe is geel!
XXXVI
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 02-11-2024 19:35 ]
Dat zeg ik juist. Misschien een cursus begrijpend lezen bij de LOI?Holk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:33:
[...]
Doet het zoveel pijn om te zeggen dat PSV niets in te brengen heeft vandaag?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
yup, dan was het nu minimaal 3-1 voor PSV geweest qua kaarten, als ie consequent geel had gegevencarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:33:
Schwalbe is geel!
Je laat je wel echt kennen zeg. Ajax is gewoon zoveel beter vandaag. PSV wordt echt gekleineerd en daarom reageer je zocarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:35:
[...]
Dat zeg ik juist. Misschien een cursus begrijpend lezen bij de LOI?
Grapjas. Je krijgt het gewoon niet over je hart dat Ajax de betere is en gaat wat verzinnen. PSV speelt slecht omdat Ajax gewoon erg goed speelt.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:35:
[...]
hij bedoelt door Ajax, wat jij juist stelt van nietcarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:35:
[...]
Tja, opeens was Feyenoord ook slecht tegen Ajax en nu dan PSV. Dan lijkt mij dat toch aan het goede spel, in ieder geval tactisch, van Ajax te liggen.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Clownesk inderdaadDingdong schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:36:
[...]
Je laat je wel echt kennen zeg. Ajax is gewoon zoveel beter vandaag. PSV wordt echt gekleineerd en daarom reageer je zo
Zijn grote issue, al zijn acties eindigen vaak met op de grond liggen.toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:34:
Kom Brobbey niet zo makkelijk duikelen dat heb je niet nodig
WTF, kan hier niemand lezen?Hupske schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:34:
[...]
Lol. Wel heel toevallig dat al paar wedstrijden op rij de tegenstander dramatisch is.
Wellicht speelt Ajax gewoon echt goed wat de tegenstander doet lijken dat slecht spelen.
Zet die Ajax bril eens af mensen.
Aja. Jij vindt PSV dus goed spelen 🤣gws24 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:
[...]
Tja, opeens was Feyenoord ook slecht tegen Ajax en nu dan PSV. Dan lijkt mij dat toch aan het goede spel, in ieder geval tactisch, van Ajax te liggen.
Misschien moet je zelf even de cursus volgen en je Feyenoord brilletje afdoen grapjascarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:
[...]
WTF, kan hier niemand lezen?
Zet die Ajax bril eens af mensen.
Feyenoord! Hahaha.Holk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:38:
[...]
Misschien moet je zelf even de cursus volgen en je Feyenoord brilletje afdoen grapjas
Goed dit was het weer voor vandaag.
Als het zoooo slecht was dan stond het 4-0carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:34:
[...]
Klopt. PSV zak door de ondergrens van de ondergrens. Bizar slecht. Er kloppen heel veel dingen niet. Dan ben je aangeschoten wild.
Hoe precies kleineer je een team als het bij rust gewoon 1-1 staat? Dat mag je gerust zeggen als Ajax aan het einde van de wedstrijd op 5-1 staat, maar met 1-1 kun je moeilijk spreken van kleineren, want als je echt zo zoveel beter was het je er wel een paar meer ingelegd, niet?Dingdong schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:36:
[...]
Je laat je wel echt kennen zeg. Ajax is gewoon zoveel beter vandaag. PSV wordt echt gekleineerd en daarom reageer je zo
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 02-11-2024 20:28 . Reden: En carpebios is een psv'er ]
Ah Feyenoord, ik wist het welcarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:39:
[...]
Feyenoord! Hahaha.
Nee dat komt omdat Ajax ook niet super speelt. Als in kansen afmaken, want dan stond het dat wel.
Yes, we zien je graag een volgende keer weer terug.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:39:
[...]
Feyenoord! Hahaha.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken