Fitz al de hele wedstrijd lekker fel, mooie beloning.
[ Voor 32% gewijzigd door AntraXxX op 02-11-2024 20:14 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Wil je je post nog aanpassen?Megupe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 17:45:
Gefeliciteerd alvast psvers , wij spelen met Fitz-Jim...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat moet toch verschrikkelijk frustrerend voor hem zijn..Vos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:13:
Helaas valt ie net niet voor Brobbey.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat zou ook wel mooi zijn eigenlijk hehe.Trishul schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:14:
Maak er nog 3-2 van en dan wil ik die kop van Bosz wel eens zien haha
Of een kwaliteit. Inzaghi had hem meteen erin getikt, 1000%.Quad schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:14:
[...]
Dat moet toch verschrikkelijk frustrerend voor hem zijn..
nggyu nglyd
Inzaghi speelde met een magneet zodat elke afvallende bal bij hem kwam, die heeft Brobbey nietTyphone schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:15:
[...]
Of een kwaliteit. Inzaghi had hem meteen erin getikt, 1000%.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Flickr PSN ID= cheironnl
Weghorst erin als hij scoort en ik heb dubbele poule punten in scorito. Hij staat basis en aanvoerder, dus bij een invalbeurt ook nog een pinchhitter punten.Quad schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:16:
Nou de poulepunten mogen wel door het afvoerputje. Winst voor Ajax zal veel fijner voelen. Hup Ajax.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
nu karsdorp nog. en Flamingo moet ook uitkijken met hoeveel overtredinkjes ie al gemaakt heeftcarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:17:
Eindelijk geel voor hem
Ja dat wordt er niet beter op voor Flamingo.toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:18:
[...]
nu karsdorp nog. en Flamingo moet ook uitkijken met hoeveel overtredinkjes ie al gemaakt heeft
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lang is de dorpsgek, maar heeft bij Ajax wel zijn best gedaan, hadden ze mogen waarderen
Ik denk dat de meningen daarover verschillen.Megupe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:19:
Jammer dat het publiek lang uitfluit.
Lang is de dorpsgek, maar heeft bij Ajax wel zijn best gedaan, hadden ze mogen waarderen
Ik denk daar iig anders over.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Heerlijk!!!
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
XXXVI
Haha je zult het altijd zien he. Maar zo zie ik graag ons ongelijk bewezentoolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:14:
we worden wel 'gepakt' he @Kist ... jouw Traore met de 'voorassist', mijn Fitz Jim met de goal 😇
Doet die al heel de wedstrijd. Maar die Tillman. Kom op zeg, bij de F-jes doe je dat nog niet.Vos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:21:
Keeper moet hem ook nooit inspelen.
Dat was echt wel slechtcarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:20:
Ja daaaaaag, hoe kan je zo een cadeau weggeven.
Ja klopt, soms ook zelfs wat achter de man. En zulke slechte ballen van Tillman kennen we bij Ajax ook hoor de laatste jarencarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:21:
[...]
Doet die al heel de wedstrijd. Maar die Tillman. Kom op zeg, bij de F-jes doe je dat nog niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 02-11-2024 20:22 ]
Nu vind ik het uiteraard prima
Weer lompe overtreding van Karsdorp
Dat zal waarschijnlijk weinig worden benoemd, maar daar begint het absoluut. Kansloos om daar zo de bal te krijgen.Vos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:21:
Keeper moet hem ook nooit inspelen.
Karsdorp ontsnapt hier aan rood omdat hij in de eerste helft geen geel heeft gehad. Die hij zeker had verdiend.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het deed pijn 18e staan en geen kampioenschap? Goeiedag zeg.Trishul schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:23:
Oke de winst behouden, uitbreiden naar 4-2. Kom op, ik wil die arrogante kop van Bosz zien!
Weer lompe overtreding van Karsdorp
En in balbezit ook. Telkens aanwezig in het driehoekje en elke pass is dan ook strak en goed. Zo belangrijk om onder de druk uit te komen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja doen ze wel echt goed, en dan ook nog woensdag pas een topper gespeeld. Heel knap dit.gws24 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:23:
Deze week verloopt als Ajax fan wel heel erg anders dan verwacht
Hoezo, wat had je nog meer gehoopt dan?gws24 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:23:
Deze week verloopt als Ajax fan wel heel erg anders dan verwacht
De neutrale kijker is de verdiende winnaar.hoevenpe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:23:
Leuke pot zo
doe maar niet, PSV voetbalt altijd op zijn Duits, tm het laatste fluitsignaal. Post dit over 26 minuten nog eens dan klopt hetcarpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:24:
[...]
Ja doen ze wel echt goed, en dan ook nog woensdag pas een topper gespeeld. Heel knap dit.
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 02-11-2024 21:18 ]
Heb het gepost met IE, komt over 26 aan!Typhone schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:25:
[...]
Hou je bek eens, PSV voetbalt altijd op zijn Duits, tm het laatste fluitsignaal. Post dit over 26 minuten nog eens dan klopt het
En je vergis je met Feyenoord.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 02-11-2024 20:26 ]
Nee. Ik ben niet zo'n fan meer van Bosz sinds hij zo openlijk klaagt over van alles en nog wat. Zijn ziekenboeg, het veld, dan de scheids, noem maar op.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:23:
[...]
Het deed pijn 18e staan en geen kampioenschap? Goeiedag zeg.
Zijn die er hier ?? Ik weet een verdwaalde Groningen fan en wat klutje twente supporters... Maar over het algemeen is dan vooral tegen Ajax haha.Malfunctions schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:25:
[...]
De neutrale kijker is de verdiende winnaar. :
Ik al niet meer sinds hij geen plan B had.Trishul schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:26:
[...]
Nee. Ik ben niet zo'n fan meer van Bosz sinds hij zo openlijk klaagt over van alles en nog wat. Zijn ziekenboeg, het veld, dan de scheids, noem maar op.
En @Superkiwi de AZ-supporter.Millie-ano schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:26:
[...]
Zijn die er hier ?? Ik weet een verdwaalde Groningen fan en wat klutje twente supporters... Maar over het algemeen is dan vooral tegen Ajax haha.
dat Twente vanmiddag had verloren
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
De meeste mensen hebben sympathie, maar zo'n gelijkwaardige kraker is altijd leuker dan 0-6 voor de één of de ander.Millie-ano schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:26:
Zijn die er hier ??
Hoop op 3-3, gewoon omdat het kan.
En geen angstige Denen meer in de ploeg.jbdeiman schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:29:
En zo zie je maar wat vertrouwen doet met een team/ groep spelers. Het begint wat meer te lopen en je ziet ook de spelers niet meer zo stijf staan van spanning.
Iedereen die Utrecht, Fey, AZ en Feyenoord aanhangt zal voor PSV zijn vanavond, want: Ajax is een concurrent.Millie-ano schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:26:
[...]
Zijn die er hier ?? Ik weet een verdwaalde Groningen fan en wat klutje twente supporters... Maar over het algemeen is dan vooral tegen Ajax haha.
De rest is sowieso tegen Ajax, want: Ajax. Tenminste, daar lijkt het altijd op
En dan hebben we nog de LZ's van deze wereld, die vanavond niet weten of ze nou voor Ajax of PSV moeten zijn...
Hahaha, was dat een dingetje ja?
Als, PSV heeft 5 mensen in de ziekenboeg.D-e-n schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:30:
Dit is wel zeer kut voor Feyenoord. Als het straks weer een zeperd wordt dan is de tweede plek serieus een probleem. En als Schouten en Veerman weer terug zijn gaat PSV gewoon winnen van ale andere ploegen
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 02-11-2024 20:31 ]
Zitten ook een paar keer overtredingen tussen die wel heel waard zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die zijn zo timide als de neten en speelden dito vond ik.
Echt een wereld van verschil met vorig seizoen waar het leek dat hij zelfs dat niveau niet meer aan kon.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja relativeren is niet makkelijk voor sommigen haha.carpebios schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:23:
[...]
Het deed pijn 18e staan en geen kampioenschap? Goeiedag zeg.
Ajax kan in het rijtje Juve en Sporting
Ja inderdaad, gewoon voetballen en niet zo mekkeren alsmaar. Met zijn cadeau voor Ajax.jbdeiman schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:34:
Tilman staat wel steeds met zijn handen omhoog, maar is niet altijd een overtreding. Zaten alleen ook wel momenten tussen dat dat wel zo was, maar dat die niet gegeven wordt, komt toch ook echt wel door zijn gevraag steeds.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Flickr PSN ID= cheironnl
Gelukkig was hij zo sportief.Hupske schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:35:
Als Pepi dat ging liggen had je een penalty tegen gehad.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken