Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Fraai goaltje inderdaadOuterspace schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:24:
Deze mag dan wel ingelijst worden. Poe poe
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Brobbey moet zichzelf wel aan het opvreten zijn nu; iedereen scoort behalve hij.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wel terecht, wat een lompe overtreding zeg
[ Voor 55% gewijzigd door Trishul op 24-10-2024 20:27 ]
Straks Berghuis op rechts, Godts op links en Akpom spits, prima aanval met Rasmussen, Weghorst en nog eens Brobbey achter de hand.
nggyu nglyd
Brbbbey is gewoon een gast die zo ver is gekomen omdat ie iedereen met zijn kracht overpowerde , maar nu komt hij er al enkele jaren niet meer mee weg en valt ie keer op keer op keer keihard door de mand. Hij heeft gewoon geen gevoel voor de goal zoals een echt spits moet hebben. Veel meer dan de beuk erin gooien zit er niet in. Kunnen ze hem niet omscholen voor een andere positie zoals keeper of uitsmijter ofzo?gws24 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:25:
Lekker!
Brobbey moet zichzelf wel aan het opvreten zijn nu; iedereen scoort behalve hij.
Akpom is het meest geschikt voor het spel dat Farioli wil spelen. Stond begin van het seizoen prima met hem in de spits. Geen echte topspits maar dat zijn die andere twee ook niet.Quad schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:26:
Ik vind persoonlijk Akpom eerder basismateriaal dan Weghorst. Akpom is veel completer..
Straks Berghuis op rechts, Godts op links en Akpom spits, prima aanval met Rasmussen, Weghorst en nog eens Brobbey achter de hand.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Gewoon een spits zoals je die vroeger in de eerste divisie verwachtte. Even weinig talent ook.Grindtegel schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:29:
[...]
Brbbbey is gewoon een gast die zo ver is gekomen omdat ie iedereen met zijn kracht overpowerde , maar nu komt hij er al enkele jaren niet meer mee weg en valt ie keer op keer op keer keihard door de mand. Hij heeft gewoon geen gevoel voor de goal zoals een echt spits moet hebben. Veel meer dan de beuk erin gooien zit er niet in. Kunnen ze hem niet omscholen voor een andere positie zoals keeper of uitsmijter ofzo?
Hij is veruit de meest dynamische spits met snelheid en afrondingskwaliteiten. Ook nuttig omdat hij ook achter de spits of vleugel kan spelen.Kist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:29:
[...]
Akpom is het meest geschikt voor het spel dat Farioli wil spelen. Stond begin van het seizoen prima met hem in de spits. Geen echte topspits maar dat zijn die andere twee ook niet.
nggyu nglyd
Geen idee, leek me never nooit een penaltyJoteW schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:20:
Hoe kan je 'm hier nou voor op de stip leggen?
Dus wel een penalty?toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:32:
[...]
Geen idee, leek me never nooit een penalty
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kijken of AZ en Twente ook nog punten kunnen pakken, dat gaat lastig worden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
zul je zien dat twente en az het laten liggenAgent47 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:35:
Hé we gaan prima met de coëfficiënt zo
Heeft TwenteAZ waarschijnlijk wel een mooie pot gespeeld en AZTwente onderuit tegen zuigende Italianen.Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:36:
[...]
zul je zien dat twente en az het laten liggen
Edit: Andersom.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 24-10-2024 20:37 ]
nggyu nglyd
Zou ook niet heel raar zijn als Twente vanavond zou verliezen van Lazio..Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:36:
[...]
Twente komt eraan!
Wow, een LX 5090, echte parel! Hoop dat je er nog lang van kan genieten. Hoort toch wel in de lijst legendary electronicsHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:30:
Vraag me af wat het slechste is vanavond. Ajax, de Scheids of de streaming 'kwaliteit' van ziggo go die het voor mekaar krijgt om op mijn trouwe lx 5090 er soms nog slecht uit te zien
ja maar ze gaan dit doen met goed voetbal waardoor we vinden dat ze ons in de steek hebben gelatenJoteW schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:38:
[...]
Zou ook niet heel raar zijn als Twente vanavond zou verliezen van Lazio..
Nou tot nu loopt deze Nederlandse week best lekker... Wie weetDeadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:36:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Haha kan het me na die topwedstrijd tegen RKC niet voorstellen, maar met goed voetbal verliezen teken ik al bijna voorDeadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:40:
[...]
ja maar ze gaan dit doen met goed voetbal waardoor we vinden dat ze ons in de steek hebben gelaten
Twente komt eraan!
Ik hoor en lees overal 10 puntenPompi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:42:
Iemand toevallig een idee hoeveel punten je statistisch gezien nodig zou moeten hebben om door te gaan? Zowel met als zonder play-off ronde.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zweepslag, anders loop je niet van het veldHolk schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:11:
Zweepslag of achillespees?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
nggyu nglyd
Ik snap niet dat Van Bergen eruit is gehaald. Die heeft geen techniek, maar is wel snel. Goed voor in de counter.
Lammers zou mijn keuze zijn. Dat is een spits voor in de zestien, daar gaat FC Twente niet veel komen deze wedstrijd....
Het vat Ajax dit seizoen wel samen.cheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:43:
Zo slecht spelen (ook tegen 10 man, ook tegen 9) en toch 3-0 winnen. Je kunt het slechter treffen. Maar om naar te kijken is het geen genot.
Slecht spel en eigenlijk verdienen ze puntverlies. Maar toch sprokkelen ze die punten bij elkaar.
Een vieze overwinning is ook een overwinning.
Waar Feyenoord echt wel op gelijkspel blijft hangen lukt het Ajax wel om de 3 punten te pakken.
Kijk z'n stats eens...nocalimero schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:27:
Twente speelt erg slap en ongeconcentreerd.
Ik snap niet dat Van Bergen eruit is gehaald.
2 jaar geen goal gescoord meen ik.
Dat klopt, maar is met zijn snelheid wel handig in de counter. Dat is Lammers veel minder.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:33:
[...]
Kijk z'n stats eens...
2 jaar geen goal gescoord meen ik.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas niet, in plaats daarvan mag de keeper de nemer niet meer afleidenGonadan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:14:
Wanneer gaan ze dit soort aanlopen toch eens affluiten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Al dat geduikel en aan naaien.
[ Voor 8% gewijzigd door Agent47 op 24-10-2024 22:54 ]
Een scheidsrechter uit Montenegro helpt ook niet....Agent47 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:54:
Zullen we het er ook op houden dat alles onder Frankrijk en daar een grens trekkend, enorm kut is om tegen te spelen? Italiaanse, Portugese, Spaanse, Argentijnse, Braziliaanse spelers?
Hm, eigenlijk dus op z'n ItaliaansLZ86 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:30:
[...]
Het vat Ajax dit seizoen wel samen.
Slecht spel en eigenlijk verdienen ze puntverlies. Maar toch sprokkelen ze die punten bij elkaar.
Waar Feyenoord echt wel op gelijkspel blijft hangen lukt het Ajax wel om de 3 punten te pakken.
Inderdaad helaas, alle aanpassingen op regels (of toepassingen van regels) zijn erop gestoeld het de penaltynemer zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dat supporters meer goals (zouden) willen zien, kan ik inkomen, maar toch niet op deze manier.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:17:
[...]
Helaas niet, in plaats daarvan mag de keeper de nemer niet meer afleiden
Unnerstall heeft wel een paar foutjes gemaakt de laatste weken. Blijft een fantastische lijnkeeper met een bijbehorende reflex. Maar als er meer verwacht wordt valt hij vaak als eerste door de mand. En dat is jammer. Vind ik bij Feyenoord ook wel jammer met Wellenreuter, die maakt voetballend nog wel eens de verkeerde keuze, om maar een vergelijking tussen 2 Duitse keepers in de Nederlandse competitie te maken.
Is een beetje het lot van Nederlandse ploegen, arbisters zijn blijkbaar nogal onder de indruk van bepaalde spelers / coaches of teams, omdat die een grote naam hebbben en die clubs willen ze zeker NIET benadelen natuurlijk, want dergelijke clubs wil je uiteraard vaker fluitenPlayer1S schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:20:
Los van de rode kaart is deze scheids wel heel erg op de hand van Lazio zeg.... nondeju
Dat was vond ik bij Feyenoord de grootste winst van de week, de Benficanen (is dat een woord?) probeerden het ook, maar gelukkig stond Feyenoord voor (dat scheelt al een hoop) en trokken ze zich er niet zoveel van aan.nocalimero schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:32:
De scheidsrechter heeft het nu helemaal niet meer in de hand. En Twente laat zich opnaaien door de Italianen. Dat gaat zo niet bij 1 rode kaart blijven.
Meedoen is altijd een slechte keuze, of er op reageren zeg maar ook. Beste is gewoon stug je eigen ding blijven doen en op je eigen spel blijven focussen, hoe moeilijk dat ook is.
Ik denk echt met weemoed terug aan Collina (niet dat die altijd alles goed deed) maar dat is de enige arbiter die een speler (zijn volgens mij tweede) gele kaart gaf die ook deed alsof die geblesseerd was, aan de zijlijn aangekomen direct opsprong om weer mee te doen.Agent47 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:54:
Zullen we het er ook op houden dat alles onder Frankrijk en daar een grens trekkend, enorm kut is om tegen te spelen? Italiaanse, Portugese, Spaanse, Argentijnse, Braziliaanse spelers?
Gewoon consequent toepassen, dan laten ze het wel. Als het écht zeer doet spring je niet zo op aan de zijlijn en sprint je fris als een hoentje overal weer achteraan.
[ Voor 4% gewijzigd door jbdeiman op 25-10-2024 09:04 ]
Je merkt gewoon echt hoe erg je een aanjager als Klaassen of Berghuis mist in de groep als die er niet zijn. Gelukkig zitten we in de poule op goede koers maar het is echt een aderlating zo.
Daarnaast zie je nu wel dat bepaalde speler een duidelijk plafond hebben wat gewoonweg niet goed genoeg is. Daar moet je gewoon langzamerhand echt over vervanging na gaan denken want anders gaat die stijgende lijn ook niet meer terug komen in de groep.
In aanloop naar een zwaar rijtje wedstrijden waar we echt kunnen zien waar we staan hebben de laatste paar wedstrijden het vertrouwen niet echt gesterkt, integendeel. En de eerste uit het rijtje lijkt nu juist wel weer een stijgende lijn gevonden te hebben dus dat wordt billen knijpen woensdag. Gelukkig is dat wel de enige uit het rijtje met een stijgende lijn, maar er is geen wedstrijd waar je zeker gaat zijn dat je punten gaat halen.
Laten we maar hopen dat het een meesterlijke voorbereiding is van Farioli om de beste spelers écht topfit te krijgen in aanloop naar de klassieker. En met dit soort wedstrijden kan het niet anders dan dat Feyenoord de boel gaat onderschatten dus dat is een mooie kans om de teleurstelling op Zuid eens goed te laten voelen.
/wishful-thinking
@jbdeiman Collina.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De wonder van moderne techniek, wedstrijd gepauzeerd, even wat anders gaan doen en daarna al 30 seconden per keer skippend door de wedstrijd heengegaan.cheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:43:
Zo slecht spelen (ook tegen 10 man, ook tegen 9) en toch 3-0 winnen. Je kunt het slechter treffen. Maar om naar te kijken is het geen genot.
Maar dit soort teams en deze locaties zijn bijna altijd nare wedstrijden. Dus ja punten zijn binnen en door naar de volgende.
We moeten de vlag niet te vroeg uithangen, maar de laatste 3-4 potten van Feyenoord ben ik zeker wel vrolijk van geworden! Verdediging staat als een huis. Trauner en zijn geen 2 wedstrijden per week, kan natuurlijk een dingetje worden nu Beelen even uit vorm is, en Bueno gaat denk ik nog wel wat kaarten pakken...Smal tot nu toe niet overtuigend.LZ86 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:30:
[...]
Het vat Ajax dit seizoen wel samen.
Midden veld timber hwang milambo lijkt ook op zijn plaats gevallen te zijn, ook bij Hwang vrees ik nog wel voor wat kaarten en hij lijkt wel moeite te hebben om wedstrijden vol te maken qua uithouding vermogen
voorhoede lijkt het grootste zorgen kindje, Paxiao uit vorm en Ueda......tsja al eerder gezegd hij scoort nu in ieder geval, voor de rest houdt het (nog?) niet echt over. Osman lijkt wel elke week beter te worden maar mogelijk ook problemen om wedstrijd vol te maken?
TLDR: denk wel dat op dit moment minder tegen stomme gelijk spelletjes zullen aanlopen. Maar het kan natuurlijk nog steeds zo maar omslaan.
10 second ninja DONE
Zou Lazio per ongeluk z'n eigen supporters nu een keer gehoord hebben? Als er nou ergens vaak racistisch gedrag op de tribunes plaatsvindt is het daar wel.Lazio meldt racisme door fans FC Twente en verwacht actie van UEFA
Absoluut niet meer, die vent zit in de IFAB die enorm veel regelgeving verkloot de laatste jaren. Daar is hij dus mede verantwoordelijk voor. Juist van hem zou je beter verwachten.jbdeiman schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:46:
Ik denk echt met weemoed terug aan Collina (niet dat die altijd alles goed deed)
Echt te zot voor woorden dit, inderdaad.toolkist schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:38:
[...]
Zou Lazio per ongelukbz'n eigen supporters nu een keer gehoord hebben? Als er nou ergens vaak racistisch gedrag op de tribunes plaatsvindt is het daar wel.
Bijne geen club heeft zo'n door en door-racistische aanhang als een aanzienlijk deel van de tribunebevolking van Lazio.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik doel ook gewoon op de manier waarop hij dat aanpakte toen hij nog scheidsrechter was hoortoolkist schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:41:
[...]
Absoluut niet meer, die vent zit in de IFAB die enorm veel regelgeving verkloot de laatste jaren. Daar is hij dus mede verantwoordelijk voor. Juist van hem zou je beter verwachten.
De UEFA ook met haar 'RESPECT' marketing, terwijl er eigenlijk nergens respect voor is (behalve voor de dollartekens)
Och och och, om een voorvalletje met een snotjong van 16 die een keer wat geroepen heeft tegen Brobbey?Trishul schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:19:
Lazio is zeker berucht op dit onderwerp, maar goed, Twente heeft ook wel wat ervaring op dit gebied.
[ Voor 13% gewijzigd door JoteW op 25-10-2024 17:12 ]
Twente komt eraan!
Dat is hoe jij het wil lezen misschien? Iets met begrijpend lezenJoteW schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:12:
[...]
Och och och, om een voorvalletje met een snotjong van 16 die een keer wat geroepen heeft tegen Brobbey?Nou poeh poeh wat een ervaring. Je brengt 't alsof we er wekelijks/maandelijks bij betrokken zijn
Ook druppelen er langzaam berichten binnen dat het nog nijpend is daar en de beoogde eigenaar niet door de keuring komt.
Zaterdag
1845u PSV-PEC2100u Heerenveen-Sparta
Zondag
1430u Twente-Heracles2000u AZ-Go Ahead
Edit: en rood zal de wedstrijd op slot gooien.
[ Voor 29% gewijzigd door aicaramba op 26-10-2024 19:29 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:13
Psv is zo dominant in balbezit.
Zitten er bel-Chinezen op de tribune?ParaDroid2 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:36:
Volkomen idioot, bij het strafschopgebied van PSV. Wat wil je daarmee bereiken?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hopelijk blijft Saibari heel
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Geluk voor ze dat de penalty mis is.
[ Voor 28% gewijzigd door aicaramba op 26-10-2024 20:25 ]
Dat zijn er 7 die het probeerden met 11, technisch gezien heb je dan meer kans met 10 als er al 7 hebben gefaald met 11toolkist schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:07:
In 10 competitie wedstrijden nu al 3 tegenstanders die denken dat ze een betere kans maken met 10 dan met 11.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Technisch gezien is het beide een 0% succes rate.Maarten_E schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:25:
[...]
Dat zijn er 7 die het probeerden met 11, technisch gezien heb je dan meer kans met 10 als er al 7 hebben gefaald met 11
Yep. Het gaat nergens meer over.Agent47 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:00:
Give the cup 2 PSV already:P
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Utrecht staat 2 verliespunten achter, dus ja die zitten er bovenop.carpebios schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:36:
Zoveel punten staat Utrecht toch niet achter psv? Die moeten nog twee wedstrijden.
nggyu nglyd
Vast wel, Feyenoord is geen Ajax, dus Utrecht zal het allemaal worst wezenDutchOwnage schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:16:
Nou, eens kijken of Feyenoord de positieve vibe weet vast te houden straks in de Domstad. 3 punten zijn een must....
Ff serieus, Kowet kreeg Feyenoord kado, tegen Besiktas enorm knap gewonnen, maar vind Feyenoord nog niet zo stabiel dat ze zomaar ff van Utrecht winnen. Al heb ik in mijn poule wel winst voor feyenoord. Utrecht wint veel met maar weinig verschil, dat kan ze vandaag weer opbreken.
Oftewel, kan een onvoorspelbare pot worden
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)