Zwaar viel ook nog wel mee. Ze waren gewoon al hun energie aan het verbruiken, dus die zouden snel kapot zijn. Gewoon een tactische keuze die goed uit kan pakken, maar waar je ook veel risico mee neemt.cheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Mazzel omdat je het enorm zwaar hebt in de eerste 15 minuten en dit de kans vergroot dat je de wedstrijd gaat winnen.
Los van of dit rood of geel hoort te zijn. Geen mening over.
Lijnen trekken voor buitenspelwel ja, maar dingen als hands en andere overtredingen kunnen veel meer afgedekt worden door speler die in camera lijn staat. Terwijl met hogere hoek je makkelijker over spelers heen kijkt.Holk schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:56:
[...]
Maakt toch niet zo heel veel uit. Lijnen trekken doet de computer op basis van vooraf ingestelde waarden. De kans dat iemand achter een ander staat is misschien ietsjes groter maar niet dat de VAR nu half blind is
Nergens voor nodigcheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Mazzel omdat je het enorm zwaar hebt in de eerste 15 minuten en dit de kans vergroot dat je de wedstrijd gaat winnen.
Los van of dit rood of geel hoort te zijn. Geen mening over.
[...]
Onnodig dit.
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 24-10-2024 19:12 ]
Wat een vijandigheid hier zeg. Ik mag toch hopen dat we hier met zijn alle hopen dat Ajax wint en vooral beter gaat spelen vanaf nu? Alles lijkt zo negatief geïnterpreteerd te worden. Dat ligt vaker aan de lezer dan aan de poster.
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 24-10-2024 19:07 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ook dat is kwaliteit. Of gebrek aan.carpebios schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Mazzel heeft toch niets met onrecht te maken?
Toch mazzel dat ze zo dom zijn om deze overtreding te maken?
XXXVI
Precies, mazzel dat de andere een gebrek aan heeft! Prima toch?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Speelt Ajax tegen een tweede elftal ofzo gebaseerd op de hoge rugnummers bij de tegenstander?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Val mij nu pas op inderdaad! Hopelijk hoeveel % energie ze nog hebbenBossie schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:09:
Speelt Ajax tegen een tweede elftal ofzo gebaseerd op de hoge rugnummers bij de tegenstander?
Ja Ajax speelt met een tweede elftal. Het eerste elftal wordt komende winter hopelijk gecontracteerdBossie schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:09:
XXXVI
Haal a.u.b. die Rasmussen er af en zet Traore op die plek.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tweede elftal? In de winter halen we het derde elftal. Van bv Kroes met het bord op schoot.ephymerous schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:10:
[...]
Ja Ajax speelt met een tweede elftal. Het eerste elftal wordt komende winter hopelijk gecontracteerd
Pffff wat speelt Ajax slecht zeg. Kom op, snel die 0-1 erin.
Man man man, dat je met een man meer nog steeds niet de controle kan pakken en Qarabag het betere van het spel heeft is best slecht.
Komop Rensch, er ligt ZO veel ruimte en dan los je het zo op?! Die wil om naar voren te voetballen is echt compleet verdwenen het afgelopen anderhalf jaar.
Flickr PSN ID= cheironnl
Rustaaggghhh, die lui lopen zich compleet dood.
Ik vond dit geen serieuze doelpoging eigenlijk.
Rensch is gewoon ontzettend matigcheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:13:
Komop Rensch, er ligt ZO veel ruimte en dan los je het zo op?! Die wil om naar voren te voetballen is echt compleet verdwenen het afgelopen anderhalf jaar.
Ben benieuwd of qarabag dit de hele wedstrijd vol kan houden met 10 man die gooien er wel een partij energie in.
Dat kan alleen gebeuren als je snel en nauwkeurig de bal rond laat gaan, niet zoals nu vooral gehaast en daardoor onnauwkeurig.Dingdong schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:14:
Rustaaggghhh, die lui lopen zich compleet dood.
Ik zie liever Rugani's vriendin dan dit spel tot nu toe
Ajax in de aanval... tot 3x toe een bal achter de speler ipv in de loop...
Ik zocht even snel, maar ik zie de pluspuntenHarribo schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:17:
Ik zie liever Rugani's vriendin dan dit spel tot nu toe
Het zou fijn zijn als Hato dan op links wel de weg naar voren kan vinden, maar die is ook onwijs angstig om de bal vooruit te spelen.
En QAR blijft met 10 man maar gevaarlijk worden. Niet te geloven.
Flickr PSN ID= cheironnl
Eindelijk wat hoge ballen op weghorst dat lijkt me de manier
En meteen naar Jong Ajax en daar houden.Han schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:11:
Haal a.u.b. die Rasmussen er af en zet Traore op die plek.
BAM
ok de ziggogo stream loopt echt een seconde of 5 achter
Nou, 45 momenten terug te kijken door de VAR
Ik wacht de VAR even af..
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Mooi zo! Snel gespeeld, prima aanval.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die lazers, daar moeten ze voor beboeten. De KNVB had daarvoor 50 jaar celstraf gegeven, maar de UEFA doet hier 0,0 aan lijkt het.
Uitzoeken wat Jade Anna in 'm ziet.Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:22:
wat wilde hij tussen de benen van taylor?
nggyu nglyd
Lekker gecombineerd en simpel binnen getikt.
Jeuj, doelpuntQuad schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:22:
Ik wacht de VAR even af..
Eindelijk van de 0 af, dat had eerder gemogen natuurlijk.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Intikker kan Taylor nog wel maken, zie hem blij zijn
Edit : hij deed dat duel wel goed
Edit : hij deed dat duel wel goed
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 24-10-2024 19:24 ]
Bam hij staat.
nggyu nglyd
Hahah, ja die lijst niet nee. Helaas, maar we nemen hier maar even genoegen mee.
Haha, verkeerde poule
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
die linksback gaat een slechte 2e helft krijgen als ze in de rust gaan wisselen
Eigenlijk zou je nu toch wel Brobbey kunnen gebruiken. Maar ja, die jongen mist gewoon teveel waardoor de stress in het elftal alleen maar toeneemt. Bv tegen Heracles, in het eerste kwartier een supergrote kans missen, 2 meter voor het doel.
Ros die bal weg zeg, straks een ongelukkig moment en je staat weer gelijk.
Ja, anders help je hem er ook nog even aan herinneren. Hij leest hier nu mee...Trishul schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:28:
Eigenlijk zou je nu toch wel Brobbey kunnen gebruiken. Maar ja, die jongen mist gewoon teveel waardoor de stress in het elftal alleen maar toeneemt. Bv tegen Heracles, in het eerste kwartier een supergrote kans missen, 2 meter voor het doel.
Daar had voordeel wel gekund.
Hmm die had Godts moeten voorgeven..
nggyu nglyd
Niets?
ik vind die rode strepen vanuit de broek naar het shirt maar niks
Het is niet best, maar ze staan voor, dat telt. Hopelijk komen ze wat beter de kleedkamer uit en de thuisploeg vermoeid.
Wat een scheids joh. Ik ben voor Ajax, maar gewoon affluiten 6 seconden over tijd en de corner niet toekennen aan Qarabag is wel next level autoritair...
Begrijp echt niet waarom Ajax als een veredelde counterploeg steeds zo gehaast zo snel mogelijk naar het doel van tegenstander wil. Je staat met man meer en al voor, speel lekker op balbezit en laat de bal rondgaan terwijl je bouwt aan grote kans. Op de huidige manier geef je hun alleen maar kansen in de counter, terwijl je helemaal niet meer zo snel hoeft door de voorsprong.
Nee joh, die zit op de bank met zijn Dingdong te spelen.Dingdong schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:29:
[...]
Ja, anders help je hem er ook nog even aan herinneren. Hij leest hier nu mee...
wilde gaan vragen welke hans worst ze als analist hebben.
Moet toch echt leuk zijn om puur vanwege je achternaam baantjes te kunnen krijgen
Moet toch echt leuk zijn om puur vanwege je achternaam baantjes te kunnen krijgen
Ik weet niet of @Dingdong dat wel leuk vindTrishul schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:37:
[...]
Nee joh, die zit op de bank met zijn Dingdong te spelen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Daar had Woutje of Rasmussen wel meer mee moeten doen.
nggyu nglyd
Niet echt...Ben niet van alle markten thuis...gws24 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:52:
[...]
Ik weet niet of @Dingdong dat wel leuk vind
Die Jankovic doet zijn naam wel aan met hoe vaak die op het veld ligt te janken en kort er na weer normaal over het veld huppelt.
Schwalbe is gewoon geel, maar niemand geeft het ooit.
lekkere balaanname Fitz Jim... je kunt em ook goed aannemen zodat je in 1x kunt schieten hartje 16
[edit]en opzij kijken is ook een vak apart, he Godts?
[edit]en opzij kijken is ook een vak apart, he Godts?
[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 24-10-2024 20:04 ]
Lekker Rensch!!! Wat een slappe zak is het toch ook.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
'Sutalo' en 'nuttig' in één zin; het komt wel goed met die jongen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ten hag zou toch moeten weten dat je alleen het beste uit Anthony kunt krijgen door ook Rensch in het team te hebben
Helaas zijn er nu geruchten dat ze Anthony willen verhuren, o.a. aan Ajax.Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:05:
Ten hag zou toch moeten weten dat je alleen het beste uit Anthony kunt krijgen door ook Rensch in het team te hebben
ja ik hoorde het en kan niet begrijpen waarom.gws24 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:06:
[...]
Helaas zijn er nu geruchten dat ze Anthony willen verhuren, o.a. aan Ajax.
Het laatste half jaar bij Ajax was hij al waardeloos
Wat een ontiegelijke zwakke hap zeg. Het lijkt PSV wel in de ED. Ik hoop dat ze winnen, maar ga wat doen met m'n tijd.
Rensch is al jaren hooguit niveau Eredivisie middenmoot, meestal lager.
Gaat Ajax nooit doen. Plus blijkbaar genoeg interesse uit de PL dus zal ie zelf ook niet snel willen.gws24 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:06:
[...]
Helaas zijn er nu geruchten dat ze Anthony willen verhuren, o.a. aan Ajax.
Wat een negativiteit hier
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoho Man Utd wil dat, wil niet zeggen dat er andersom interesse is?Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:07:
[...]
ja ik hoorde het en kan niet begrijpen waarom.
Het laatste half jaar bij Ajax was hij al waardeloos
Tis ook niet om aan te gluren. 3 punten (tot nu toe) maar daar is ook alles mee gezegd.Agent47 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:13:
Wat een negativiteit hier
Snap je nu waarom ik nauwelijks nog wedstrijden kijk?toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:15:
[...]
Tis ook niet om aan te gluren. 3 punten (tot nu toe) maar daar is ook alles mee gezegd.
Ja je kijkt liever PSV en FeyenoordSuperkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:16:
[...]
Snap je nu waarom ik nauwelijks nog wedstrijden kijk?
Henderson en Akpom die elkaar over 3 meter 4 keer de bal aanspelen. Ze hebben werkelijk geen idee wat ze aan het doen zijn (het hele team heb ik het dan over)
Man man man wat slecht allemaal
Gewoon 0-1 winnen en snel wegwezen maar
Gewoon 0-1 winnen en snel wegwezen maar
Dat is toch geen strafschop? Een flinke schouderduw dat wel, maar komop.
nggyu nglyd
Sssst, dat zouden we niet doorvertellen.
is het ook niet, maar ik klaag nietHolk schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:19:
Dat is toch geen pingel?
Enige dat ik kan bedenken waarom het een penalty is omdat het geen schouderduw is eigenlijk maar vooral een duw met de arm/elleboog.
Hoe dan
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maar we klagen er niet meer over verder.
nggyu nglyd
Daar ga ik dan ook maar vanuit. Ik had 'm niet gegeven.gws24 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:20:
Enige dat ik kan bedenken waarom het geen penalty is omdat het geen schouderduw is eigenlijk maar vooral een duw met de arm/elleboog is.
Ik vind het maar... een rare wedstrijd.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik dacht ook klein tikje op de enkel te zien, tijdens de schouderduw van Medina. Al zou het heel knap zijn geweest als de scheids dat met blote oog gezien had en ik het pas tijdens de zoomed-in herhaling van achter.gws24 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:20:
Enige dat ik kan bedenken waarom het geen penalty is omdat het geen schouderduw is eigenlijk maar vooral een duw met de arm/elleboog is.
Dat wordt leuk volgende week: Feyenoord heeft de scheids altijd tegen en wij hebben 'm altijd lekker mee. Ik vul alvast 4-2 Ajax in
Nu nog even zonder blessures terug het vliegtuig in en dan is het een geslaagde dag
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken