O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat speelt die goed zeg
Weinig kansen nodig, gewoon on-Nederlands
Hallo internet explorer!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze leken wel een beetje de tegenstander te onderschatten.DutchOwnage schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:54:
Maar was dit nou het grote Benfica wat zo in vorm zou zijn? Vond ze zwaar tegenvallen hoor.
De wissel van Priske maar weer vergeven. Wat een tactische meesterzet!!
Tja. Ze hebben Atletico opgerold. Maar dit is een redelijke stunt!DutchOwnage schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:54:
Maar was dit nou het grote Benfica wat zo in vorm zou zijn? Vond ze zwaar tegenvallen hoor.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
[ Voor 12% gewijzigd door aaaido op 23-10-2024 22:57 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Doet me denken aan een stadion elders in NederlandLAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:55:
De tandjes, dat stadion is al bijna leeg?!
Dat zien we in januari wel.aaaido schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:57:
Willen we Gimenez terug in de basis wanneer weer fit?
Het is beter, zo. Die staat niet in de basis als hij terugkomt. Maar gaat wel gretig zijn omdat hij na dit seizoen echt weg wil.aaaido schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:57:
Willen we Gimenez terug in de basis wanneer weer fit?
Hopelijk een beetje ongeschonden gebleven, wat we hebben nog een zware reeks te gaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSN: Finally_Chris
Het is puur psychologisch omdat je weet dat ze gaan duikelen, treiteren, tijdrekken, galbakken, noem het maar op. En daar zijn we in het noorden van Europa over het algemeen allergisch voor.CR1691 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:05:
Heerlijk om als Nederlandse club een keer te winnen bij die Portguzen. Gevoelsmatig toch altijd een angstgegner terwijl we helemaal niet bang hoeven te zijn voor die gasten.
Kom op, we gaan gewoon voor groepswinst nu.DutchOwnage schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:03:
Thuis winnen van Salzburg straks en je bent er zowat.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Als het millimeter werk is, geloof ik niet dat het buitenspel was.
Huub Huub Barbatruc!
Ook bijzonder weinig beelden van gezien maar het was wel vlug beslist.DNA_Saint schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:10:
Is er al iets gepost over de buitenspel goal?
Als het millimeter werk is, geloof ik niet dat het buitenspel was.
Tuut tuut tuut?Tristan schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:52:
Vuurwerk gaat af hier buiten op Rotterdam Zuid
Ik help het je hopenph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:07:
[...]
Kom op, we gaan gewoon voor groepswinst nu.![]()
per aspera ad astra
Mja, op zich is het wel een (lichte) overtreding natuurlijk dus strikt genomen zou je hem daarvoor kunnen afkeuren. Wat ik aparter vind is dat de bal een halve seconde daarna door een Benfica-speler wordt weggekopt en Feyenoord moet een nieuwe aanval opzetten, volgens mij is het dan gewoon een nieuwe situatie dus mag de VAR niet eens meer een oordeel vellen.Agent47 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:12:
Die 0-2 die afgekeurd werd, die “ overtreding” waar er tevens 30 van gemaakt worden in een wedstrijd, had niks met het doelpunt te maken.
Timber weten we dat hij goed is, maar Milambo is echt aan een gigantische doorbraak bezig.wokkelz schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:13:
Vooral Timer is echt heel goed aan het worden.
Timmer pakt zijn rol heel goed op!ph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:19:
[...]
Timber weten we dat hij goed is, maar Milambo is echt aan een gigantische doorbraak bezig.
Wat vinden jullie van Hwang en Lotomba?
En wat nou zo leuk is aan die jongen, hij is gewoon lekker normaal. Down to earth, geen nare trekjes. Die gun ik het ook echt.ph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:19:
[...]
Timber weten we dat hij goed is, maar Milambo is echt aan een gigantische doorbraak bezig.
Hwang was voor mij al bekend. Die heeft echt wonderen verricht voor dit elftal met zijn komst.Jeffrey1908 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:24:
[...]
Timmer pakt zijn rol heel goed op!
Wat vinden jullie van Hwang en Lotomba?
Lotomba heb ik vandaag voor het eerst dingen zien doen waarvan ik denk dat het wel goed komt met hem. Bij lange na geen Geertruida natuurlijk, maar oké.
Lotomba is een stuk meer rechtsback dan Geertruida. Niet per se beter, maar Geertruida eindigde vaak op het middenveld of verder. Ging goed.DutchOwnage schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:44:
[...]
Hwang was voor mij al bekend. Die heeft echt wonderen verricht voor dit elftal met zijn komst.
Lotomba heb ik vandaag voor het eerst dingen zien doen waarvan ik denk dat het wel goed komt met hem. Bij lange na geen Geertruida natuurlijk, maar oké.
Het was nog wel zo dat er een paar situaties waren waarbij ze elkaar niet begrepen. Dus over het algemeen. Maar ze combineren echt wel goed. Alleen Paixao kiest net iets te vaak voor eigen geluk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Wilden we hier niet meer zwart/wit en minder grijstinten?Gonadan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 00:18:
Tjongejonge, ik zie nu het afgekeurde doelpunt van Aké. Dat is er wel zo een die ik snap dat het misschien klopt volgens de regels maar er klopt gewoon geen hol van.
Veel duidelijker kan je het niet krijgen.
scoort in het doel van de tegenstander onmiddellijk nadat de bal zijn hand / arm heeft geraakt, zelfs als dit onopzettelijk gebeurt
Hele (basis) verdediging dikke voldoende, midden veld prima, en zelfs Ueda (waar ik genoeg over gezeurd heb de afgelopen tijd) eigenlijk gewoon 2 doelpunten. Vond wel dat hij duidelijk een bal naar achter speelde terwijl breed veel logischer was.....en dat soort acties heb ik hem in het verleden wel vaker zien maken, dus zelfs als ik hem niet beoordeel op puur scoren vond ik hem dus ook voetballend matig......wat ik jammer vind, maar (en ook dit gezegd
Om het enthousiasme nog iets te temperen.
- Wissel Osman.....geen interviews achteraf gezien, dus mja mogelijk was hij inderdaad op en moest die wissel komen,
Maar ik snap nog steeds niet dat je de erg succesvolle tacties dan aanpast, andere aanvallers zijn inderdaad stapje terug maar denk nog steeds dat het een betere keuze was om aanvaller voor een aanvaller te wisselen.
- Kracht benfica....was bang het te jinxen, maar vond benfica niet heel sterk overkomen de eerste 10-15 mins. Het is nog steeds een prima overwinning natuurlijk, maar denk ook niet dat we onszelf moeten gaan overschatten na dit resultaat.
Maar de TLDR versie is dat je grote gedeelten van de wedstrijd gewoon de baas was, heel mooi voetbal speelde, met leuke en mooie acties. Dus ja, het goede gevoel van de laatste jaren is bij mij redelijk terug! En dat was paar weken terug zeker niet het geval!
10 second ninja DONE
Niet dat ik weet, ik heb de laatste dagen juist gesteld dat het probleem meer zit in de sportcultuur dan dat nog meer proberen het zwart/wit te maken de oplossing zou zijn. Dus wie is 'we'?Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 05:52:
Wilden we hier niet meer zwart/wit en minder grijstinten?
Veel duidelijker kan je het niet krijgen.
scoort in het doel van de tegenstander onmiddellijk nadat de bal zijn hand / arm heeft geraakt, zelfs als dit onopzettelijk gebeurt
Ik ben al jaren van mening dat de visie op hands de verkeerde kant op gaat in het voetbal. De regels worden geschreven met de gedachte om de discussies te voorkomen, niet met de gedachte dat het sportief gezien het meest logische is. Dat laatste is veel moeilijker, dat geef ik toen, en met de sportcultuur binnen voetbal mogelijk onhaalbaar, maar wel de meest sportieve optie.
Die bal van Aké was daar gewoon een verdiend doelpunt. Als je zo loopt te schutteren moet je niet weg kunnen komen omdat die bal toevallig wat tegen een hand caramboleert. Maar dat is mijn mening.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vond bij..Vitesse zijn acties erg leuk om te zien. Zelfs als het niet direct resultaat opleverd is het iemand die een of zelfs meerdere verdedigers gaat bezig houden. En gezien hij voor voetbal begrippen vrij goedkoop is vond ik het ook helemaal geen gek idee om de gok met hem te nemen. Maar verwachtingen niet te hoog hebben. Zijn type spelers zijn gewoon grillig, dus kan 1 wedstrijd fantastisch zijn, en de volgende keer helemaal niets.Agent47 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:16:
Wat me wel opvalt. Hadj Moussa is nu 3 maal ingevallen, 3x een assist of een voor assist, meteen gevaarlijk.
Hij was mij niet in deze mate opgevallen, maar het lijkt erop dat het team begint te klikken dus als iedereen zich dan beter voelt en optimaal gaat presteren, dan kan dit natuurlijk ook zo maar! Ben wel benieuwd of ik hem onderschat heb en hij meer gaat laten zien.
Met daarbij dan wel de voetnoot dat indien hij zichzelf in de basis speelt en er komt een betere club, dan maak ik me ook geen illusies en dan is hij natuurlijk ook per direct weg. Zie hoe het ging bij Vitesse.
10 second ninja DONE
Wat mij verbaast is dat hij ook verdedigend zijn werk goed doet. Hij valt heel gedisciplineerd in en doet geen gekke dingen. Aanvallend is het wat grillig maar dat mag ook op zijn positie en leeftijd, maar hij oogt een stuk volwassener dan dat ik vooraf had verwacht.Sagat schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:44:
Vond bij..Vitesse zijn acties erg leuk om te zien. Zelfs als het niet direct resultaat opleverd is het iemand die een of zelfs meerdere verdedigers gaat bezig houden. En gezien hij voor voetbal begrippen vrij goedkoop is vond ik het ook helemaal geen gek idee om de gok met hem te nemen. Maar verwachtingen niet te hoog hebben. Zijn type spelers zijn gewoon grillig, dus kan 1 wedstrijd fantastisch zijn, en de volgende keer helemaal niets.
Benfica kwam niet sterk over omdat Feyenoord steeds heel goed onder de druk uit voetbalde. De achterhoede en middenvelders deden dat echt super goed. Wat een rust brengt Trauner daar trouwens mee.Sagat schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:55:
Ook hier trots, echt heel veel goed voetbal gezien.
Hele (basis) verdediging dikke voldoende, midden veld prima, en zelfs Ueda (waar ik genoeg over gezeurd heb de afgelopen tijd) eigenlijk gewoon 2 doelpunten. Vond wel dat hij duidelijk een bal naar achter speelde terwijl breed veel logischer was.....en dat soort acties heb ik hem in het verleden wel vaker zien maken, dus zelfs als ik hem niet beoordeel op puur scoren vond ik hem dus ook voetballend matig......wat ik jammer vind, maar (en ook dit gezegd) zolang hij ze erin schopt ben ik tevreden en deze wedstrijd ook paar andere goede acties gezien van hem. Dus ja met vertrouwen en scorend vermogen lijkt zelfs dit een prima speler te worden voor ons.
Om het enthousiasme nog iets te temperen.
- Wissel Osman.....geen interviews achteraf gezien, dus mja mogelijk was hij inderdaad op en moest die wissel komen,
Maar ik snap nog steeds niet dat je de erg succesvolle tacties dan aanpast, andere aanvallers zijn inderdaad stapje terug maar denk nog steeds dat het een betere keuze was om aanvaller voor een aanvaller te wisselen.
- Kracht benfica....was bang het te jinxen, maar vond benfica niet heel sterk overkomen de eerste 10-15 mins. Het is nog steeds een prima overwinning natuurlijk, maar denk ook niet dat we onszelf moeten gaan overschatten na dit resultaat.
Maar de TLDR versie is dat je grote gedeelten van de wedstrijd gewoon de baas was, heel mooi voetbal speelde, met leuke en mooie acties. Dus ja, het goede gevoel van de laatste jaren is bij mij redelijk terug! En dat was paar weken terug zeker niet het geval!
En dan met Hwang en Timber die steeds de bal verleggen of opendraaien, Benfica had daar geen antwoord op.
Haha, nogalGonadan schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:34:
[...]
Het is Europees, we doen het met z'n allen, maar dit wordt wel spierpijn in de billetjes morgen.
In theorie inderdaad, want het is ook heel vaak niets, strafschoppen worden hier vaak helemaal niet voor gegeven, dus waarom dan de goal wel afkeuren.Napo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
En elke van die 600 keer per week is een overtreding met ofwel een aanvallende fout ofwel een verdedigende fout en dus in theorie een strafschop. Waarom zou dit dan nu wel oke zijn?
Ook alleen omdat flink wat trainers dat tegenwoordig doen nadat Guardiola er succes mee hadOMX2000 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 00:02:
[...]
Lotomba is een stuk meer rechtsback dan Geertruida. Niet per se beter, maar Geertruida eindigde vaak op het middenveld of verder. Ging goed.
Komt nog bij dat men nog een onderscheid maakt tussen aanvallend en verdedigend handsGonadan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Niet dat ik weet, ik heb de laatste dagen juist gesteld dat het probleem meer zit in de sportcultuur dan dat nog meer proberen het zwart/wit te maken de oplossing zou zijn. Dus wie is 'we'?
Ik ben al jaren van mening dat de visie op hands de verkeerde kant op gaat in het voetbal. De regels worden geschreven met de gedachte om de discussies te voorkomen, niet met de gedachte dat het sportief gezien het meest logische is. Dat laatste is veel moeilijker, dat geef ik toen, en met de sportcultuur binnen voetbal mogelijk onhaalbaar, maar wel de meest sportieve optie.
Die bal van Aké was daar gewoon een verdiend doelpunt. Als je zo loopt te schutteren moet je niet weg kunnen komen omdat die bal toevallig wat tegen een hand caramboleert. Maar dat is mijn mening.
Ik kan het echt niet verder oneens zijn met je, echt elke regel die ze de laatste tijd wijzigen of invoeren zorgt voor meer onduidelijkheid want grijs gebied.Gonadan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Niet dat ik weet, ik heb de laatste dagen juist gesteld dat het probleem meer zit in de sportcultuur dan dat nog meer proberen het zwart/wit te maken de oplossing zou zijn. Dus wie is 'we'?
Ik ben al jaren van mening dat de visie op hands de verkeerde kant op gaat in het voetbal. De regels worden geschreven met de gedachte om de discussies te voorkomen, niet met de gedachte dat het sportief gezien het meest logische is.
Buitenspel? "bewust" de bal spelen = nieuwe situatie, staat er iemand nou wel of niet in de weg voor de keeper, is het nou wel of niet 2cm buitenspel, etc etc
Penalty +rood, geel of geen kaart? geen touw aan vast te knopen
Hands, ja behalve mits want als dan.
Natrappen? Geel mits tenzij rood want als dan maar misschien toch niet als de wind uit het Oosten komt
Het mooiste vind ik dat je tegenwoordig een doorgebroken man door midden kan schoppen maar dat je dan geen rood krijgt omdat je een poging doet de bal te spelen, terwijl licht aan het shirtje trekken wel per definitie rood is want geen poging de bal te spelen.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:13:
[...]
Ik kan het echt niet verder oneens zijn met je, echt elke regel die ze de laatste tijd wijzigen of invoeren zorgt voor meer onduidelijkheid want grijs gebied.
Buitenspel? "bewust" de bal spelen = nieuwe situatie, staat er iemand nou wel of niet in de weg voor de keeper, is het nou wel of niet 2cm buitenspel, etc etc
Natrappen? Geel mits tenzij rood want als dan maar misschien toch niet als de wind uit het Oosten komt
Volgens mij zijn we het helemaal eens hoor. Alleen heb ik het over intentie en jij over uitvoering. Ze willen het wel duidelijker maken, maar maken er duidelijk een potje van.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:13:
[...]
Ik kan het echt niet verder oneens zijn met je, echt elke regel die ze de laatste tijd wijzigen of invoeren zorgt voor meer onduidelijkheid want grijs gebied.
En dan ben ik voorstander van simpel houden met sport in het achterhoofd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij hebben we het over hetzelfde, de intenties zijn zo onduidelijk dat de correcte uitvoering onmogelijk gemaakt wordt.Gonadan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:31:
[...]
Volgens mij zijn we het helemaal eens hoor. Alleen heb ik het over intentie en jij over uitvoering. Ze willen het wel duidelijker maken, maar maken er duidelijk een potje van.
En dan ben ik voorstander van simpel houden met sport in het achterhoofd.
Alles is interpretabel, dus onderhevig aan de waan van de dag/welke scheids/stand van de maan/richting van de wind/stand van de wedstrijd dus geen touw aan vast te knopen en consequentheid is ver te zoeken.
Het gaat er bij mij echt niet in wat er nou zo enorm belangrijk was dat buitenspel niet meer buitenspel is, maar alleen als je actief meedoet/in de weg staat/etc.
Waarom natrappen nu tegenwoordig 'ernstig gemeen' moet zijn en niet gewoon altijd rood. Wat er mis is aan 'doorgebroken speler in de 16 is altijd rood'. En ga zo maar door.
Maak het nou gewoon zwart/wit. "ja maar dan gaat de charme weg van het klagen over beslissingen in het voetbal" hoor je dan als weerwoord (niet specifiek van jou).. BOEIEND. Alsof dat het doel is, ik wil gewoon een leuke pot voetbal zien met een scheids die elke beslissing juist neemt. Die met z'n beslissingen dus niet direct invloed op het resultaat heeft.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Of TwenteMartinusz schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:06:
Nou PSV goed resultaat (had ik niet verwacht), Feyenoord heel goed resultaat (had ik ook niet verwacht), dan zal Ajax er wel vanaf gaan vanavond
Denk dat Lazio misschien wel één van de lastigste tegenstanders was die die Twente kon loten. Maar goed, ManU uit en Fener thuis op zich prima gespeeld en dito resultaten. Ik laat mij graag verrassen vanavond
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Lazio en Tottenham zijn anders best pittige tegenstanders. Ik verwacht 1x winst en 2x verlies vanavond.Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:23:
Zou best wel eens een goede week kunnen worden.
Zwart/wit werkt soms goed (slaan, schoffelen) maar soms ook niet. Buitenspel niet minuten met lijntjes spelen maar bij twijfel gewoon doorspelen, tempo erin houden. Hands gewoon weer lekker het aangeschoten terug brengen, minder duidelijk, wel veel logischer.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:00:
[...]
Volgens mij hebben we het over hetzelfde, de intenties zijn zo onduidelijk dat de correcte uitvoering onmogelijk gemaakt wordt.
Alles is interpretabel, dus onderhevig aan de waan van de dag/welke scheids/stand van de maan/richting van de wind/stand van de wedstrijd dus geen touw aan vast te knopen en consequentheid is ver te zoeken.
Het gaat er bij mij echt niet in wat er nou zo enorm belangrijk was dat buitenspel niet meer buitenspel is, maar alleen als je actief meedoet/in de weg staat/etc.
Waarom natrappen nu tegenwoordig 'ernstig gemeen' moet zijn en niet gewoon altijd rood. Wat er mis is aan 'doorgebroken speler in de 16 is altijd rood'. En ga zo maar door.
Maak het nou gewoon zwart/wit. "ja maar dan gaat de charme weg van het klagen over beslissingen in het voetbal" hoor je dan als weerwoord (niet specifiek van jou).. BOEIEND. Alsof dat het doel is, ik wil gewoon een leuke pot voetbal zien met een scheids die elke beslissing juist neemt. Die met z'n beslissingen dus niet direct invloed op het resultaat heeft.
Het zwart witte moet zitten in de hiërarchie. De scheidsrechter heeft altijd gelijk, punt, geen discussie. Wie dat niet eens is krijgt geel, en als je daar niet tegen kunt gaan je maar dammen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Fitz Jim, Rasmussen, Taylor, ook voor Pec Zwolle niet goed genoeg. Echt veel te veel middelmaat.ParaDroid2 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:49:
Wat begint Ajax ontzettend zwak...
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 24-10-2024 18:50 ]
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Maakt toch niet zo heel veel uit. Lijnen trekken doet de computer op basis van vooraf ingestelde waarden. De kans dat iemand achter een ander staat is misschien ietsjes groter maar niet dat de VAR nu half blind isPompi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:49:
Met deze lage camera's ga je toch nooit een goede VAR overzicht hebben? Voor de kijkers is het overzicht er al niet echt en dat is nog maar mee te dealen, maar voor VAR hadden ze de camera toch gewoon een aantal rijen hoger moeten plaatsen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Mazzel? Je bedoelt gewoon goed gespeeld en een terechte rode kaart.cheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:01:
Zo, wat een mazzel dit.
“In het eerste kwartier geeft hij wel rood”Holk schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:47:
“In de eerste minuut geeft hij toch geen geel”
Want de kaart is onterecht?cheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:01:
Zo, wat een mazzel dit.
XXXVI
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Tell me you’re not an Ajacied without telling me you’re not an Ajacied, you may go firstcheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:01:
Zo, wat een mazzel dit.
/s
Mazzel heeft toch niets met onrecht te maken?
Toch mazzel dat ze zo dom zijn om deze overtreding te maken?
Mazzel omdat je het enorm zwaar hebt in de eerste 15 minuten en dit de kans vergroot dat je de wedstrijd gaat winnen.Dingdong schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:01:
[...]
Mazzel? Je bedoelt gewoon goed gespeeld en een terechte rode kaart.
Los van of dit rood of geel hoort te zijn. Geen mening over.
Onnodig dit.Holk schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Tell me you’re not an Ajacied without telling me you’re not an Ajacied, you may go first
/s
[ Voor 24% gewijzigd door cheiron op 24-10-2024 19:04 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Eens. Qarabag was vele malen dreigender en Ajax heeft nog geen fatsoenlijke bal in de 16 gehad.cheiron schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Mazzel omdat je het enorm zwaar hebt in de eerste 15 minuten en dit de kans vergroot dat je de wedstrijd gaat winnen.
Los van of dit rood of geel hoort te zijn. Geen mening over.
(Misschien de volgende keer wat langer uitschrijven, je geeft ruimte voor interpreteren).
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken