per aspera ad astra
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
10 second ninja DONE
Beetje Robben-Bosvelt vibes.Rubman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:22:
Feyenoord moet wel behoorlijk inzakken, gaan nog een lastige 30 minuten worden
Dat krijg je dus nu met die veranderde tactiekRubman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:22:
Feyenoord moet wel behoorlijk inzakken, gaan nog een lastige 30 minuten worden
Vragen om problemen in minuut 60 al
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSN: Finally_Chris
Billen knijpen dus toch weer. Hoort natuurlijk ook bij Feyenoord, dat was vroeger ook al zo.Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:24:
[...]
Dat krijg je dus nu met die veranderde tactiek
Vragen om problemen in minuut 60 al
Verwijderd
Feyenoord maakt nog wel 1. Of die telt durf ik niet te zeggen.jbdeiman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:26:
[...]
Billen knijpen dus toch weer. Hoort natuurlijk ook bij Feyenoord, dat was vroeger ook al zo.
10 second ninja DONE
Pakt het ooit goed uit? Je maakt een ploeg onzeker. Je bent snelheid kwijtBurnsMM schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:22:
[...]
Ik vind het anders behoorlijk risicovol om nu al te gaan verdedigen. Maar goed ik ben geen trainer. Je gaat geen bal voorin vasthouden ben ik bang.
Misschien was er iets met Osman en zijn er geen alternatieven.D-e-n schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:28:
[...]
Pakt het ooit goed uit? Je maakt een ploeg onzeker. Je bent snelheid kwijt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat kan heel goed.Russel88 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:30:
Osman kon vorige wedstrijd met moeite de 90 minuten volmaken. Waarschijnlijk zat hij erdoorheen?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
10 second ninja DONE
Dat zijn die spelers die Nederlandse clubs toch altijd missen? Het is nooit goedpiotr123 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:22:
[...]
Ben het met je eens naar dat mag je hier niet zeggen, ik zei dat over een ex ajaxied die nu in Turkije speelt . En kreeg veel commentaar.
Good old times....LAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:32:
Man, dit wordt weer flink billenknijpen
Het is Europees, we doen het met z'n allen, maar dit wordt wel spierpijn in de billetjes morgen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
10 second ninja DONE
Terug naar 4-3-3. Beelen op rechtback en weer een rechtsbuiten er in gok ik.
Wellenreuter maakt wel foutjesGrudgie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:35:
Jeetje.. keeper. Kom op man. Mag echt wel wat beter.. pff
Jammer dat Bijlow steeds geblesseerd is
En ook gewoon lekker op doel blijven schieten van zulk soort afstanden. Kansloos.
[ Voor 48% gewijzigd door LAD93 op 23-10-2024 22:37 ]
per aspera ad astra
Kijk naar z'n selectie. Zn opties zijn beperkt. Er komen nu 2 spelers in die (nog) niks te zoeken hebben op dit niveau.Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:35:
Achterlijke Priske met zijn tactische verandering... Spelers worden onzeker en lam
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij ging opeens verdedigend spelen met dezelfde spelers . Dat moet je niet doen als het goed loopt.ph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:36:
[...]
Kijk naar z'n selectie. Zn opties zijn beperkt. Er komen nu 2 spelers in die (nog) niks te zoeken hebben op dit niveau.
Al wekenLAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:36:
Paixao ook wel echt de minste bij Feyenoord nu.
En ook gewoon lekker op doel blijven schieten van zulk soort afstanden. Kansloos.
Dit! Had dan Hadj-Moussa voor Osman gedaan...Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:38:
[...]
Hij ging opeens verdedigend spelen met dezelfde spelers . Dat moet je niet doen als het goed loopt.
10 second ninja DONE
Tja, aan de ene kant mee eens hoor, maar Beelen is wel het juiste niveau, Moussa niet.Sagat schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:38:
[...]
Dit! Had dan Hadj-Moussa voor Osman gedaan...
Beelen kan het juiste niveau wel halen, maar dit seizoen toch nog wel wat onzeker.ph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:41:
[...]
Tja, aan de ene kant mee eens hoor, maar Beelen is wel het juiste niveau, Moussa niet.
Geloof namelijk niet dat het buitenspel was.
Huub Huub Barbatruc!
Osman lag dit weekend nog met kramp in twee benen op de grond. Heeft nog nooit meerdere wedstrijden per week gespeeld. Die was op joh.wokkelz schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:44:
Ja onbegrijpelijke wissel, hij had Paxioa eraf moeten halen
Maar ja, die scheids....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Niet zo Calimero! Feyenoord gaat dit gewoon winnen!nocalimero schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:45:
Het beste is er bij Benfica ook vanaf. Daar is het spel ook erg onzuiver.
Maar ja, die scheids....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou dat hoop ik toch niet. Ik heb geen nagel meer over.Agent47 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:48:
Komen sws 10min bij
Geel scheidsrechter.. Enfin
Moeten spelers altijd wat aan wennen, zo twee maal in de week. Spelers zijn dat nog niet gewend, dat komt wel.aaaido schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:47:
Dat redelijk wat spelers nu al helemaal kapot zijn is wel een dingetje voor rest van het seizoen. Hopen dat dit beter gaat
Het is ongelofelijk...Agent47 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:48:
Nee dat is ook geen geel
Nee, het was ongelofelijk wanneer er wel eens geel wrd gegeven. Jij hebt er zeker ook niets van gezien.
Nu hij denkt de thuisploeg kan ik toch niet meer helpen
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 5% gewijzigd door Han op 23-10-2024 22:52 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQ3E9epSIhAilPFlQNoSvhUZ.jpg?f=user_large)