10 second ninja DONE
Dan krijg je alleen maar kaarten tegen want zo werkt dat schijnbaar.Dingdong schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:36:
Ik heb 0,0 met Feyenoord, maar als ik hun was zou ik non stop irritant gaan doen nu. Gewoon het domme gedrag van die Portugezen kopiëren.
Portugezen & Italianen mogen dit doen, maar zodra een Nederlandse club het doet is het direct kaart waardig vaak lijkt het
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ajax deed anders best een goede poging laatst.LAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:37:
[...]
Als er iets is dat Nederlandse clubs niet kunnen, is het dat wel. Getuige alle Europese wedstrijden van de afgelopen jaren.
(Weet niet meer tegen welke ploeg dat toen was)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Geel voor Timber, das balen
Jep. En die landen hebben blijkbaar ook een uitzonderingspositie op de regel van niet praten tegen de scheids, tenzij je aanvoerder bent. Dat smerige, zuigende gedrag is nog veel te veel aanwezig hier.Rubman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:39:
[...]
Dan krijg je alleen maar kaarten tegen want zo werkt dat schijnbaar.
Portugezen & Italianen mogen dit doen, maar zodra een Nederlandse club het doet is het direct kaart waardig vaak lijkt het
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSN: Finally_Chris
per aspera ad astra
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik kreeg dat gevoel al na 10 minuten
Labiele thuisfluiter
In 44 minuten is 1x geel gegeven, dat valt toch wel mee dan?dr.lowtune schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:44:
Scheids geeft wel heel makkelijk vrije trappen en geel.
Correctie, 2x
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 23-10-2024 21:46 ]
Ja geel voor Feyenoord he? Niet voor Benficadr.lowtune schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:44:
Scheids geeft wel heel makkelijk vrije trappen en geel.
2 waarvan beiden onterecht waar Benfica in het begin wel een paar had moeten hebbenNapo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:45:
[...]
In 44 minuten is 1x geel gegeven, dat valt toch wel mee dan?
Maar enfin je doet er weinig aan maar gewoon een derde proberen te maken
En dan ook twee keer voor dingen die niet eens overtredingen waren..Napo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:45:
[...]
In 44 minuten is 1x geel gegeven, dat valt toch wel mee dan?
Correctie, 2x
per aspera ad astra
Nee hoor geen geel
Tis wel grappig dat Ueda, Wang en Priske niets goed konden een week of 8 geleden maar dat ze ongekend indruk maken nu.Trishul schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:40:
Die Hwang is wel een echte dirigent op het middenveld he?
Dit bedoelde ik inderdaad. Die man is teveel onder de indruk van de thuisploeg.Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:46:
[...]
2 waarvan beiden onterecht waar Benfica in het begin wel een paar had moeten hebben
Maar enfin je doet er weinig aan maar gewoon een derde proberen te maken
Nja Hwang valt mee, die heeft welgeteld een helft moeten wennen en was daarna direct sterk in alle wedstrijden.Miki schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:47:
[...]
Tis wel grappig dat Ueda, Wang en Priske niets goed konden een week of 8 geleden maar dat ze ongekend indruk maken nu.
per aspera ad astra
Ueda heeft inderdaad langer de tijd nodig gehad maar nu mis je Giminez niet eens. Die gast doet het nu hartstikke goed en is rendabel als spits.LAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:49:
[...]
Nja Hwang valt mee, die heeft welgeteld een helft moeten wennen en was daarna direct sterk in alle wedstrijden.
Priske leek een miskoop maar wat Feyenoord de afgelopen weken laat zien is wel ongekend en oogt soms nog beter dan het Feyenoord onder Slot. Het snelle veldspel vind ik erg prettig om naar te kijken.
Ueda en Priske eens, maar Hwang, maakte goed debuut en na 2e wedstrijd al zo goed als onbetwist basis speler.Miki schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:47:
[...]
Tis wel grappig dat Ueda, Wang en Priske niets goed konden een week of 8 geleden maar dat ze ongekend indruk maken nu.
(vooraf kenden niet veel hem, toen was er inderdaad wel twijfel, als je dat bedoelde heb je gewoon gelijk).
edit:
Wat @LAD93 dus al aangaf
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 23-10-2024 21:54 ]
10 second ninja DONE
Das de enige die nog roet in het eten kan gooien, zo lijkt het.aaaido schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:44:
Scheids is echt de zwakste schakel van de wedstrijd zeg
Je krijgt de zenuwen van die vent. Hij is ook heel druk.Soulizer schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:50:
Scheids is thuisfluiter. Verder een puike eerste helft van Feyenoord!
Maar die Milambo! Leuk dat de eigen jeugd het ook goed doet!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
10x beter dan bakayoko
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 21:55 ]
Wellenreuther: “Hold my beer”Advizor schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:54:
[...]
Das de enige die nog roet in het eten kan gooien, zo lijkt het.
Hwang kan je echt niet in dat rijtje zetten. Die was al vanaf de eerste wedstrijd 1 van de belangrijkste spelers.Miki schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:47:
[...]
Het is te hopen dat Benfica hem na de rust niet gaat opfokken. Ik weet dat Wellenreuther namelijk nogal een eh.. temperament heeft haha.
Sowieso uitkijken hoe ze uit de kleedkamer straks komen, blijft een Portugese club natuurlijk.
Eerst bal dan speler wel geel, struikelen wel geel.
Duidelijk weten we dat ook weer
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 23-10-2024 22:07 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat wordt nog meer vallen, gillen, rollen en met z'n allen naar de scheidsrechter.Trishul schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:57:
[...]
Het is te hopen dat Benfica hem na de rust niet gaat opfokken. Ik weet dat Wellenreuther namelijk nogal een eh.. temperament heeft haha.
Sowieso uitkijken hoe ze uit de kleedkamer straks komen, blijft een Portugese club natuurlijk.
Feyenoord en PSV hebben tenminste buitenspelersHarribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:55:
Wat heeft Feyenoord toch heerlijke vleugelspitsen, lopen gewoon een man voorbij
10x beter dan bakayoko
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat dergelijke arbiters steeds weer wedstrijden op het hoogste niveau krijgen is ook echt te bizar voor woorden. Maargoed anders heb je blijkbaar geen scheidsrechter, of eentje die (nog) minder is.donleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:10:
Ja hoor. Echt absurd hoe makkelijk de scheids een kant op fluit. Kan mij nog een wedstrijd tegen Wolfsberger herinneren waarin het nog veel erger was maar dat trauma zit diep.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit is donkergeel man.LAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:13:
Het gebrek aan gele kaarten voor Benfica begint nu wel echt op te vallen.
3 penalties tegen idddonleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:10:
Ja hoor. Echt absurd hoe makkelijk de scheids een kant op fluit. Kan mij nog een wedstrijd tegen Wolfsberger herinneren waarin het nog veel erger was maar dat trauma zit diep.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Slaat nergens op, schopt gewoon de man doormidden geen bal in de buurt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Misschien kan je Hancko ook nog geel geven voor hoog geheven been of zo
10 second ninja DONE
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit gaat toch prima?
Nu al consolideren is vragen om problemen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Klein beetje vertrouwen. Kom opHarribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:19:
Waarom een andere tactiek Priske??
Dit gaat tochten prima?
Nu al consolideren is vragen om problemen
Maar ieder, offensieve opties nemen af. Nu niet te veel terug gaan lopen.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 23-10-2024 22:21 ]
Deze kan ik nog begrijpen, al vind ik de regels stom. De eerste afgekeurde goal vond ik echt veel te makkelijk afgekeurd, had ook weinig met het doelpunt van doen. Daarnaast is de scheids wel wat scherper op de overtredingen van de ploeg met de groene shirts die uit speelt.dr.lowtune schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:18:
Omgekocht, kan niet anders dit.
Tot nu toe neutraliseert Feyenoord de scheidsrexhter prima door fantastisch te voetballen.
Vaak is angstig verdedigen de slechtste keuze, zeker als het goed loopt toch?
Je hebt mensen voorin nodig anders sta je alleen maar tegen te houden
Het is nog maar minuut 60...als het nu minuut 80 was..
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 22:22 ]
Ben het met je eens naar dat mag je hier niet zeggen, ik zei dat over een ex ajaxied die nu in Turkije speelt . En kreeg veel commentaar.LAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:20:
Di Maria, wat een engnek ben jij zeg!
Ik vind het anders behoorlijk risicovol om nu al te gaan verdedigen. Maar goed ik ben geen trainer. Je gaat geen bal voorin vasthouden ben ik bang.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQ3E9epSIhAilPFlQNoSvhUZ.jpg?f=user_large)