Werkt prima hier via Ziggo app op de TVdonleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:04:
Iemand anders problemen met de gratis Ziggo? Ik krijg geen verbinding.
Als Ueda nou elke wedstrijd gaat scoren worden we gewoon kampioen!
10 second ninja DONE
Lekkkerr.
Doe maar een Athletico Madridje van 2 jaar terug, maar dan wel ff aan het goede eind vd score.
Doe maar een Athletico Madridje van 2 jaar terug, maar dan wel ff aan het goede eind vd score.
10 10 10?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Priskeball
PSN: Finally_Chris
Hoop dat Feyenoord zo blijft voetballen... Met lef en druk.. Wie weet
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 21:16 ]
Wow...ff onder druk voetballend de oplossing zoeken met bijna een prachtig doelpunt.......wtf
10 second ninja DONE
Middenveld staat wel goed hoor. Achterin ook trouwens.
Waarom krijgt Benfica hier geen kaart?
Net als dat liggen en hands maken?
Ik heb het gevoel dat als een Feyenoorder zoiets doet het meteen geel zal zijn... Onder invloed van het thuispubliek
Maar misschien heb ik ongelijk
Net als dat liggen en hands maken?
Ik heb het gevoel dat als een Feyenoorder zoiets doet het meteen geel zal zijn... Onder invloed van het thuispubliek
Maar misschien heb ik ongelijk
[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 21:20 ]
Die had ik niet aan zien komen.
Gelukkig net op tijd terug met de hond uitlaten.
Moet zeggen wat ik nu zie en ook de laatste eredivisie wedstrijd lijkt er opeens een heel ander team te staan, veel vrijer en strakker op elkaar.
Verwacht nog steeds niet dat Feyenoord hier met punten weg gaat maar de ploeg lijkt te vormen. Misschien is die Priske toch zo gek niet, was met Slavia Praag ook het geval slecht beginnen en daarna heel goed draaien.
Gelukkig net op tijd terug met de hond uitlaten.
Moet zeggen wat ik nu zie en ook de laatste eredivisie wedstrijd lijkt er opeens een heel ander team te staan, veel vrijer en strakker op elkaar.
Verwacht nog steeds niet dat Feyenoord hier met punten weg gaat maar de ploeg lijkt te vormen. Misschien is die Priske toch zo gek niet, was met Slavia Praag ook het geval slecht beginnen en daarna heel goed draaien.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[sarcasm]Gelukkig pas zijn eerste dit seizoen![/sarcasm]
Pffff. Hou op hoor.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
BAM!
Als je fel speelt en druk zet, dan wankelt dit Benfica
Ongelooflijk, wat spelen de boys goed zeg! Enorm trots op mijn cluppie.
Nu nog niet worden afgekeurd
Rare wedstrijd, ze leken de kluts helemaal kwijt... en nu 0-2......but i'll take it!
10 second ninja DONE
Schandalige beslissing dit
Haha dan kan je nooit scoren
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Aan-fluiting.
UEFA maffia
En weer maakt de VAR het spel kapot.
Waarom ga je in de 16 zo lopen knuffelen met de tegenstander? Dat is ook gewoon dom.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat ik al vermoedde, een echte thuisfluiter
Dat zag je al met het uitblijven van kaarten voor Benfica
Dat zag je al met het uitblijven van kaarten voor Benfica
Knoppie om en doorgaan op de ingeslagen weg.
Hoe jammer ook, met deze Var beslissing kan je het moeilijk oneens zijn..
Let de bam gewoon staan voor mij is dit een doelpunt
Exact dit, de actie op zichzelf is ontzettend onhandig waardoor je de kans geeft om het af te keuren. Lotomba had dat niet moeten doen en mag dit zichzelf aanrekenen.Superkiwi schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:27:
Waarom ga je in de 16 zo lopen knuffelen met de tegenstander? Dat is ook gewoon dom.
Die verdediger ging spontaan naar de grond.
Handig is het niet om iemand zo te omhelzen maar oneens zijn zeker wel
Handig is het niet om iemand zo te omhelzen maar oneens zijn zeker wel
Gaat ie als het andersom is op de stip? Kijk naar wat er in de rest van de 16 gebeurt. Dit momentje had niks met de goal te maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hou toch op man. Dit heeft nul invloed op de goal. Schandalige beslissing dit.Bao_mi1 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:28:
Hoe jammer ook, met deze Var beslissing kan je het moeilijk oneens zijn..
Spoiler alert: Feyenoord laat zich kennen en we verliezen 3-1
Heeeeel erg makkelijk afgefloten ditph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:29:
Gaat ie als het andersom is op de stip? Kijk naar wat er in de rest van de 16 gebeurt. Dit momentje had niks met de goal te maken.
Te makkelijk mi
Ja het is een domme overtreding maar je ziet zelf ook wel dat de beweging van de verdediger niet overeenkomt met de actie van Lotomba… hij laat zich vooral vallen.
per aspera ad astra
Wat is dat voor negativisme?Agent47 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:29:
Niet zo angstig hoor
Je kunt ook zeggen, 3-0 voor Feyenoord toch
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 21:30 ]
Handig zeker niet, maar dit gebeurt 600 keer per week en een strafschop mee krijg je er ook niet meer voor tegenwoordig. Die verdediger kon er nooit bij en deed eigenlijk niet mee in het gehele moment.Napo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:28:
[...]
Exact dit, de actie op zichzelf is ontzettend onhandig waardoor je de kans geeft om het af te keuren. Lotomba had dat niet moeten doen en mag dit zichzelf aanrekenen.
Dat is toch ook niet zo relevant. Er gaat een overtreding aan de goal vooraf, dus is de goal ongeldig. Het feit dat de situatie van de overtreding niks met de goal te maken heeft maakt het ontzettend zuur, dat wel..donleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Hou toch op man. Dit heeft nul invloed op de goal. Schandalige beslissing dit.
Pre Slot tijdperk wel ja. En al helemaal tegen Portugezen.Agent47 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:29:
Hoofd koel houden, het zijn natuurlijk allemaal temperamentvolle spelers, mix van Argentijnen, Turken enz...
Wel heel knap hoe Feyenoord steeds maar de vrije man kan vinden
Onzin. Overduidelijke valpartij van de verdediger.Bao_mi1 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:30:
[...]
Dat is toch ook niet zo relevant. Er gaat een overtreding aan de goal vooraf, dus is de goal ongeldig. Het feit dat de situatie van de overtreding niks met de goal te maken heeft maakt het ontzettend zuur, dat wel..
En elke van die 600 keer per week is een overtreding met ofwel een aanvallende fout ofwel een verdedigende fout en dus in theorie een strafschop. Waarom zou dit dan nu wel oke zijn?jbdeiman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:30:
[...]
Handig zeker niet, maar dit gebeurt 600 keer per week en een strafschop mee krijg je er ook niet meer voor tegenwoordig. Die verdediger kon er nooit bij en deed eigenlijk niet mee in het gehele moment.
Hoop echt dat ze dit 90 minuten kunnen volhouden...
Dat zekerLAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:30:
Wat een verademing om Trauner weer achterin te hebben.
Als Feyenoord gewoon lef en inzet toont, blijft dit wel goed gaan
Die Lotomba is ook een fijne speler
Ik had al een hekel aan Argentijnen na het WK hè, maar pfffffff
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Duikelen kunnen ze wel
Je hebt de beelden niet gezien of?donleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
Onzin. Overduidelijke valpartij van de verdediger.
Pfeww ik hou mijn hart vast met deze scheidsrechter in zo'n situatie
Geel voor schooien om een kaart?
Di Maria is ook wel een enorme engen zeg. Gadverdamme. Als die Portugezen niet kunnen winnen krijg je dit enge gedrag.
Kut Di Maria met ze VAR gebaarde
En goalllllll
En goalllllll
Kijk, dit is nou een duikeling.
Had die keeper hem nou echt niet zien staan? Je kunt een bal toch niet zomaar tegen hem aan rollen?
Had die keeper hem nou echt niet zien staan? Je kunt een bal toch niet zomaar tegen hem aan rollen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lekker 0-3.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
JAAAAAAA
Milaaambooooooo. Koeman let je op!?
Da’s toch geel Di-arrea
Haaaaaaa lekker hoor. Weg met die Portugezen
Wat een gatenkaas achterin bij Benfica, bijna elke aanval snijdt er als een warm mes door de boter heen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zo is het helaas welCR1691 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:33:
Di Maria is ook wel een enorme engen zeg. Gadverdamme. Als die Portugezen niet kunnen winnen krijg je dit enge gedrag.
Karma die panna voor de WK finale
Heerlijk dit. Wat een goede pot speelt Feyenoord. Genieten!
Kwestie van continu bewegen ookaaaido schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:31:
Wel heel knap hoe Feyenoord steeds maar de vrije man kan vinden
Gewoon ook de inzet
Doen ze goed
Oke nu doordrukken, had het niet verwacht, maar als Feyenoord de derde ook nog maakt (Oke derde die telt) dan is Benfica rijp voor de slacht.
Gerechtigheid!
Graag. Portugese voetbalclubs zijn de as van het kwaad.aaaido schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:34:
Haaaaaaa lekker hoor. Weg met die Portugezen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik heb 0,0 met Feyenoord, maar als ik hun was zou ik non stop irritant gaan doen nu. Gewoon het domme gedrag van die Portugezen kopiëren.
Voor de zekerheid zie ik liefst nog een derde
Als er iets is dat Nederlandse clubs niet kunnen, is het dat wel. Getuige alle Europese wedstrijden van de afgelopen jaren.Dingdong schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:36:
Ik heb 0,0 met Feyenoord, maar als ik hun was zou ik non stop irritant gaan doen nu. Gewoon het domme gedrag van die Portugezen kopiëren.
per aspera ad astra
Maar ff hoor. Wat een enorm verschil met 3 maanden terug. De hand van Priske?
De wedstrijd is nog lang, maar dit geeft de burger moed. Maar wat bevestigen die zuid Europese ploegen toch weer dat het vrijwel allemaal onsportieve schijtploegen zijn.
Wat een prachtige aanval jammer dat Osman hem niet afgeeft op Ueda
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken