Dortmund heeft real ertoe gedwongen om volle back te moeten spelenTrishul schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:48:
Btw, wtf is er gebeurd bij een andere CL wedstrijd Real tegen Dortmund... In een helft scoort Real even 4 keer en is het compleet omgedraaid wtf
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 42% gewijzigd door Gonadan op 22-10-2024 22:52 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
En een kaart, die schwalbes worden nooit bestraft.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
InderdaadJeroenvde89 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:53:
Dat duiken heeft ie in Madrid geleerd uiteraard.
La Liga irritante competitie wat dat betreft
Kweenie hoor, maar er werd wel gewoon geschoffeld dus vallen mag dan.carpebios schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:52:
Alsmaar naar de grond die Fransen! De bal gewoon!
En aangezien Luuk met z'n wonderspray het grote voorbeeld gaf zou ik daar niet te veel op afgeven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die extra tijd duurde echt…
Lang
Ja en toch... Vreselijk dat je zo slecht speelt de tweede helftcarpebios schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:56:
jAAAAAAA, OVERLEEFD!
Je schaamt je gewoon dat je een punt haalt
Tegen dit psg
Geen seconde hoor 😏Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:57:
[...]
Ja en toch... Vreselijk dat je zo slecht speelt de tweede helft
Ja maar dat ben je al snel weer vergeten, en dan heb je gewoon een punt uit het vuur gesleept en dat is gewoon een mooi resultaat. De punten blijven tellen.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:57:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vreselijk? Je haalt een punt in Parijs, prima resultaat, boeiend hoe je dat haalt.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:57:
[...]
Klop geven?aaaido schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:58:
Gefeliciteerd PSV. Echt geweldig om die Fransen zo klop te geven.
Ja, hij werd vrij duidelijk geraakt. Ik vind het echt een fifty-fifty, de bal wordt gespeeld maar wel nadat de speler geraakt wordt. Maar in ieder geval een mooi bonus punt, zoals ik al zei PSV zit goed in elkaar en dus niet kansloos.Gonadan schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:54:
Kweenie hoor, maar er werd wel gewoon geschoffeld dus vallen mag dan.
En aangezien Luuk met z'n wonderspray het grote voorbeeld gaf zou ik daar niet te veel op afgeven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja die heeft z'n fout wel goed gemaakt. Niet dat dat nodig was verder, hij heeft sowieso een prima pot gekeept, voor die fout ook al.carpebios schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:54:
Wow, wat een redding! HELD!
Heerlijk om hier een punt uit te slepen!
Welnee, als je zo lang zonder publiek moet spelen, MET BAKA!!!!!!!!!! en zonder schouten en veerman. Prima resultaat. We stonden met de rug tegen de muur.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:57:
[...]
Tegen dit psg
Ziet er gewoon vies uit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou ja punt is punt
Beter 1 dan geen
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 22-10-2024 23:00 ]
Toch prachtig als een eredivisie club uit het kleine Nederland zo'n club thuis tot gelijkspel weet te bedwingen.
Haha ik denk inderdaad dat er vrij weinig (lees: geen) PSVers zijn die zich hier schamen. Dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere speler een voldoende gescoord. Bakayoko en Til misschien de minste en Flamingo, Dams, Boscagli en Tillman de absolute uitblinkers.toolkist schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:58:
[...]
Vreselijk? Je haalt een punt in Parijs, prima resultaat, boeiend hoe je dat haalt.
Dat kun je toch niet menen? Iedereen een voldoende?Bao_mi1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Haha ik denk inderdaad dat er vrij weinig (lees: geen) PSVers zijn die zich hier schamen. Dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere speler een voldoende gescoord. Bakayoko en Til misschien de minste en Flamingo, Dams, Boscagli en Tillman de absolute uitblinkers.
Knap gestreden, maar zeker niet goed
Niet als je ziet hoe kwetsbaar psg achterin was.Trishul schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:00:
Netjes, nu nog veilig wegkomen uit Parijs...
Toch prachtig als een eredivisie club uit het kleine Nederland zo'n club thuis tot gelijkspel weet te bedwingen.
Zo goed waren die niet. Het is geen Liverpool.
Dan verwacht ik een Psv wat beter speelt
Maar wrs verwacht ik dan teveel
Absoluut. Bakayoko een 5,5, Til misschien ook. De Jong een 6, en verder iedereen daarboven. Wie vond jij onvoldoende dan?Exocet schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:02:
[...]
Dat kun je toch niet menen? Iedereen een voldoende?
Die laatste invallers waren anders ook niet bestBao_mi1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:04:
[...]
Absoluut. Bakayoko een 5,5, Til misschien ook. De Jong een 6, en verder iedereen daarboven. Wie vond jij onvoldoende dan?
Die speelde te kort mee om een beoordeling te krijgensNielz123 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:05:
[...]
Die laatste invallers waren anders ook niet best
Zonder de westrijd gezien te hebben: vergeet niet dat PSV Veerman en Schouten mist, die zijn behoorlijk belangrijk in dit team. PSV was nu ook kwetsbaar.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:02:
[...]
Niet als je ziet hoe kwetsbaar psg achterin was.
Die kan je in de korte tijd dat ze speelden in de fase van de wedstrijd toch amper tot niet beoordelen?sNielz123 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:05:
[...]
Die laatste invallers waren anders ook niet best
Ik vind het vooral een prima resultaat van PSV
XXXVI
Haha je snapt wat ik bedoel
Voor wat het waard is, Voetbalzone is het meer met jou eens dan met mij. 3 onvoldoendes voor Til, Boscagli en Mauro.Exocet schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:02:
[...]
Dat kun je toch niet menen? Iedereen een voldoende?
https://www.voetbalzone.n...terin/blt2537297979cafcb1
U vergeet onze keeper!!!!Bao_mi1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Haha ik denk inderdaad dat er vrij weinig (lees: geen) PSVers zijn die zich hier schamen. Dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere speler een voldoende gescoord. Bakayoko en Til misschien de minste en Flamingo, Dams, Boscagli en Tillman de absolute uitblinkers.
Dat is dan wel erg streng. Boscagli was vooral de eerste helft positioneel wel zwak vandaagBao_mi1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:08:
[...]
Voor wat het waard is, Voetbalzone is het meer met jou eens dan met mij. 3 onvoldoendes voor Til, Boscagli en Mauro.
En niet voor Bakayoko?Bao_mi1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:08:
[...]
Voor wat het waard is, Voetbalzone is het meer met jou eens dan met mij. 3 onvoldoendes voor Til, Boscagli en Mauro.
Dat is zeker waar, ik ben nooit onder de indruk geweest van hun achterhoede. Een Marquinhos bv, hoe lang speelt ie al bij PSG? Ook bij zijn nationale elftal is het geen bijzondere verdediger. Hakimi is altijd wel een hele goede back geweest.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:02:
[...]
Niet als je ziet hoe kwetsbaar psg achterin was.
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat Mbappe PSG gedragen heeft van 2018 tot 2024. Zonder absolute topspeler zakken ze gewoon weg. Wat een wanbeleid met zo'n dikke begroting.
Als je hem nog 5 keer speelt, verlies je hem 6 keer.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Only fools are enslaved by time and space.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Eens dat hij in een flinke dip zit, en er zouden wel wat meer vraagtekens bij zijn basisplaatsen mogen komen. Maar een dip vlak na de doorbraak is eerder regel dan uitzondering, en zaak is volgens mij om daar goed mee om te gaan. Sommige spelers komen daar niet meer goed overheen, maar heel veel andere wel. Als dingen weer goed vallen en het in z'n kop goed zit, zie ik hem het spel van vorig seizoen wel evenaren (en verbeteren), hij heeft genoeg talent.LoneRanger schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:23:
Ik vraag mij inmiddels serieus af of Bakayoko niet gewoon al over zijn hoogtepunt heen is. Hij wordt niet beter, sterker nog hij is dit seizoen [nog?] minder dan vorig seizoen. Zet die jongen bij Heerenveen en het is nog steeds geen versterking. Dat hij die bal kreeg met 60 meter vrije ruimte voor zich en dan nog te langzaam handelen en gewoon tegen 2 man aanlopen en de bal kwijt. Echt ook gewoon 0 dreiging maar eerder vertraging. 0 keer binnendoor 1 keer succesvol buitenom [zowaar]. Ik neem aan dat hij daar flink mee aan het werk is maar je ziet 0 progressie, ook niet in de eredivisie dan houdt het toch gewoon op? Ik vond Ledezma 10x beter in die 10 minuten dat hij daar stond. Flamingo daarentegen maakt wel een enorme indruk, had ik niet direct verwacht.
Nice, om dit te vieren ga ik vandaag in trainingsbroek van TemuZingo schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:39:
Even wat anders: Helmond Sport staat een competitie lager nu gewoon aan kop…..oké haha
Psg zoals verwacht best wel sterker, en punten toch wel te danken aan Walter Benitez. Flamingo vond ik heel sterk spelen verdedigend, Psg vond ik de eerste helft best goed voetballen eerst tot de eindfase, maar wat kan die Dembele een kansen missen zeg. Na de voorsprong van Psv en naarmate de tijd verstrek (en dus de urgentie toenam bij Psg) zag je enorme gaten vallen op het veld, waardoor Psv er bij vlagen gevaarlijk uit kom komen en daaruit zelfs kansen had op 3 punten.
Klopt, van mij mogen ze het ook zo doen als bij hockey (tijden en kaartkleuren daargelaten):Gonadan schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:47:
[...]
Als je consequent die tweede durft te geven wanneer die ter sprake komt gaat geel ook wel werken. Maar daar komt weer een valkuil van de scheidsrechter, bij de tweede geel gaan zitten meewegen of hij wel rood waardig is. Nee, het is geel, als je die verdient krijg je hem gewoon, punt, klaar.
- Groene kaart, 5 minuten;
- 3e maal groen = geel (dus dan is het ook gelijk 10 minuten);
- Gele kaart, 10 minuten;
- Daarna nogmaals geel, gewoon rood;
- Rode kaart, gelijk klaar;
Maar dit valt of staat volledig met het consequent toepassen van regels, hetgeen in het voetbal nog wel eens een sprookje lijkt te zijn door interprataties en steeds wisslende toepassing van de afgesproken regels.
Zeker waar. Dat zal wat gescheeld hebben.ElPaco schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:06:
[...]
Zonder de westrijd gezien te hebben: vergeet niet dat PSV Veerman en Schouten mist, die zijn behoorlijk belangrijk in dit team. PSV was nu ook kwetsbaar.
Want nu was Psv steeds snel de bal kwijt in de opbouw.
Maar toch.. Beetje meer energie in het aanvallen mocht wel mi. Ik zag in de tweede helft meerdere keren dat Psv de bal had en 3 medespelers gewoon toe keken ipv goed vrij te lopen naar voren. Is het mentaal en/of conditie? Ik weet het niet. Maar het maakt verschil.
Terwijl de spelers van psg de volle 90 minuten wel continu gaan.
Mooi resultaat dan maar normaal gesproken had psg er meerdere goals moeten maken.
Ongelooflijk dat dat team zo weinig killers heeft en geen echte spits.
Psg is zeker niet meer wat het was.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 09:01 ]
Dat PSV niet kansloos was hebben we inderdaad kunnen zien gisteren, maar Psg is ook geen schim meer van wat het was, al lijkt de focus daar nu ook compleet anders te liggen dan het ophalen van allemaal sterren bij elkaar. Ben ergens wel benieuwd of het dan wel lukt om er verder mee te komen.ph4ge schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:38:
[...]
Ik heb stiekem best wel vertrouwen in Feyenoord. Ik heb het gevoel dat het team in elkaar aan het klikken is. Nou zou zelfs het team van vorig jaar rond deze tijd niet makkelijk winnen van Benfica, maar kansloos ben je zeker niet.
En PSV zit ook gewoon goed in elkaar, zij zullen ook niet even de punten ophalen maar ook niet kansloos zijn.
Ik heb ook het idee dat het in elkaar aan het klikken is bij Feyenoord, maar dat deze wedstrijd daarvoor nog net te vroeg is. Een paar weken verder (mits de klik echt is gevonden) zou wat dat betreft echt optimaal zijn. Ook omdat Benfica gewoon in goede doen is.
Helemaal mee enes, tijdstraffen (zie ook hierboven) lijken mij een passende straf, want dan pas benadeel je je team echt met bepaalde acties. Maar alleen als het consequent wordt toegepast, voor dezelfde vergrijpen, ongeacht club of status van spelers, tijdstraf. Het is echt niet lekker om (even) met minder spelers op het veld te lopen en spelers zullen elkaar daardoor ook eerder op dat gedrag aanspreken.Gonadan schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:34:
[...]
Er zat ook wel een zweem van cynisme in want ik vind dat ook zeker geen mooi aspect van het voetbal moet ik eerlijk zeggen.
Er is zoveel discussie als dat je als sport en bijbehorende cultuur toelaat. Je hebt sporten zoals Hockey waarin ze het heel zwart/wit proberen te maken om discussie te voorkomen, en dat werkt. Je hebt ook sporten waarin het totaal niet zo zwart/wit is maar waar respect voor de arbitrage gewoon hoger ligt (Rugby, Handbal, eigenlijk bijna alle sporten).
Eigenlijk is voetbal maar de enige sport die ik ken waarin het volstrekt normaal is werkelijk waar élke arbitrale beslissing in twijfel te trekken, en ook de enige waarin het volstrekt normaal is om enig verschil in mening of bijbehorend ongenoegen verbaal en non-verbaal te uiten alsof net je huis in de fik gestoken is.
Het heeft weinig te maken met hoe duidelijk regels zijn of hoe strikt ze gehanteerd worden, op dat vlak heeft voetbal gewoon een totaal verrotte sportcultuur en die ga je echt niet zomaar veranderen door een VAR of wat regels beter uit proberen te schrijven.
Dat kost inzet als iedereen die zijn mond onredelijk open trekt geel geven, iedereen, geen uitzondering, op alle niveaus, minimaal een generatie lang. Pas dan zal voetbal enige kans hebben een fatsoenlijke sport te worden.
Desnoods introduceer je tijdstraffen voor praten, werkt in andere sporten ook heel goed.
Again, zonder het gezien te hebben kan het ook de opdracht vanuit Bosz zijn geweest om niet naar voren te voetballen (nu ik dit type weet ik hoe gek dat klinkt, Bosz die wil inhouden), maar hey, you never know.Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 08:59:
[...]
Zeker waar. Dat zal wat gescheeld hebben.
Want nu was Psv steeds snel de bal kwijt in de opbouw.
Maar toch.. Beetje meer energie in het aanvallen mocht wel mi. Ik zag in de tweede helft meerdere keren dat Psv de bal had en 3 medespelers gewoon toe keken ipv goed vrij te lopen naar voren. Is het mentaal en/of conditie? Ik weet het niet. Maar het maakt verschil.
Terwijl de spelers van psg de volle 90 minuten wel continu gaan.
Als je middenveld niet goed staat waardoor iedereen veel extra meters moet maken kan het zomaar wel een conditie ding zijn. Heb het idee dat PSV in de Eredivisie vaak niet super diep hoeft te gaan (op conditioneel vlak).
Mmm lijkt me sterk, je wilt toch ook proberen te scoren en aan te vallen ?ElPaco schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 09:46:
[...]
Again, zonder het gezien te hebben kan het ook de opdracht vanuit Bosz zijn geweest om niet naar voren te voetballen (nu ik dit type weet ik hoe gek dat klinkt, Bosz die wil inhouden), maar hey, you never know.
Wat ik wel begreep is dat psg hele snelle spitsen heeft waardoor je niet te hoog moet willen staan.
Nou kijk, dit bedoel ik dus. Hier wordt conditie gevraagd.Als je middenveld niet goed staat waardoor iedereen veel extra meters moet maken kan het zomaar wel een conditie ding zijn. Heb het idee dat PSV in de Eredivisie vaak niet super diep hoeft te gaan (op conditioneel vlak).
Maar dan vind ik ook dat je als trainer moet gaan wisselen als spelers het niet volhouden. Til en bakayoko stonden er mi te lang in. Hoewel ik niet precies weet waar daar de reden van was.
Vanavond Feyenoord. Als Feyenoord compleet en fit is, geef ik ze best een kans.
Benfica staat in de Portugese competitie derde met doelsaldo +12. Sporting staat eerste met doelsaldo +25. En werden die niet aardig zoek gespeeld door Psv?
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 10:14 ]
Als ik de posts hier mag geloven stond Bakayoko er sowieso te lang in, hij startte namelijkHarribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:10:
[...]
Nou kijk, dit bedoel ik dus. Hier wordt conditie gevraagd.
Maar dan vind ik ook dat je als trainer moet gaan wisselen als spelers het niet volhouden. Til en bakayoko stonden er mi te lang in. Hoewel ik niet precies weet waar daar de reden van was.
De tegengoal kun je Bosz iig wel verwijten. Lang mocht Hakimi laten gaan, tja, dat is vragen om problemen.ElPaco schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 09:46:
[...]
Again, zonder het gezien te hebben kan het ook de opdracht vanuit Bosz zijn geweest om niet naar voren te voetballen (nu ik dit type weet ik hoe gek dat klinkt, Bosz die wil inhouden), maar hey, you never know.
Die plek is best wel vertekend denk ik hoor, Benfica heeft in het begin van de competitie wat punten verspeeld, maar is nu al 6 wedstrijden op rij zonder punten verlies. Heeft gewonnen van Rode ster (net aan) maar ook met 4-0 (2 oktober) van Atletico Madrid.Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:10:
[...]
Vanavond Feyenoord. Als Feyenoord compleet en fit is, geef ik ze best een kans.
Benfica staat in de Portugese competitie derde met doelsaldo +12. Sporting staat eerste met doelsaldo +25. En werden die niet aardig zoek gespeeld door Psv?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gelijkspelen tegen Benfica zou al geweldig zijn.Superkiwi schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:49:
Dan gooi ik er maar weer een compleet nutteloze voorspelling in: 2-2!
Probleem is dat Benfica echt een taaie ploeg is met veel ervaring (Otamendi, Di Maria) en gewoon veel kwaliteit (Pavlidis, Prestianni, Kokcu enz). Het zijn ook nog hele gretige spelers die zich graag willen laten zien, paar weken terug versloegen ze Athletico Madrid met 4-0...
Grillige ploeg qua resultaten denk ik dan.jbdeiman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:43:
[...]
Die plek is best wel vertekend denk ik hoor, Benfica heeft in het begin van de competitie wat punten verspeeld, maar is nu al 6 wedstrijden op rij zonder punten verlies. Heeft gewonnen van Rode ster (net aan) maar ook met 4-0 (2 oktober) van Atletico Madrid.
Nou ja wie weet...
Een Feyenoord in fitte en goede doen geef ik op voorhand wel kans op een resultaat.
Ach en anders pakt Feyenoord maar later punten tegen city en Bayern
Natuurlijk is het een mooi resultaat behaald tegen een semitopper uit de franse competitie. Er had ook zeker meer ingezeten. PSG is allang niet meer wat het wil zijn, een europese topper. Europees gezien een middenmotor totaal niet te vergelijken met het PSG van Messi, Neymar, Ramos en nog meer van die groten die ze hebben gehad.jbdeiman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 08:14:
Wat een geweldig resultaat voor Psv, had ik niet verwacht (hopen wel, want ben voor alle Nederlandse clubs in Europees verband.
Samengevat en wat genuanceerder een lekker gelijkspel tegen een matige tegenstander.
Verwijderd
Bij matige tegenstanders behoor je te winnen.RCBL schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:04:
Samengevat en wat genuanceerder een lekker gelijkspel tegen een matige tegenstander.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2024 15:18 ]
PSG is misschien 'maar europese middenmoot' maar ze staan gewoon op 1 in Frankrijk, en hebben en veel grotere begroting dan PSV dus ik vind het een prima resultaat! Mogelijk had er meer ingezetten, maar vooral op basis kansen 1e helft had het ook heel veel slechter kunnen aflopen.
Gefeliciteerd aan alle PSV fans en de rest die nationale trots hebben en/of de punten kunnen waarderen!
10 second ninja DONE
Het zal vooral thuis tegen Salzburg en Sparta Praag moeten gebeuren denk ik.Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:17:
[...]
Grillige ploeg qua resultaten denk ik dan.
Nou ja wie weet...
Een Feyenoord in fitte en goede doen geef ik op voorhand wel kans op een resultaat.
Ach en anders pakt Feyenoord maar later punten tegen city en Bayern![]()
Maar goed, vanavond een puntje zou geweldig zijn.
Ze hebben nog nooit van Go Ahead Eagles gewonnen en Feyenoord wel. Dus ja....Trishul schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:56:
[...]
Het zijn ook nog hele gretige spelers die zich graag willen laten zien, paar weken terug versloegen ze Athletico Madrid met 4-0...
[ Voor 107% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 20:06 ]
Ik denk, 3-2..... helaas.
Maar ik hoop, 2-4!
Vrees dat elk punt meegenomen is ja.DutchOwnage schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:27:
Ik hoop op een 2-2. Zou een prima resultaat zijn denk ik.
De poll werkt nog steeds niet helaas.Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:37:
😁Weer een poll:
Eind vorig seizoen heb ik contact gezocht met de beheerder en die wist het ook niet op te lossen.
Ah ik dacht alSuperkiwi schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:45:
[...]
De poll werkt nog steeds niet helaas.
Eind vorig seizoen heb ik contactvgezocht met de beheerder en die wist het ook niet op te lossen.
Dank voor de info zal het verwijderen
Prima liedje ook!
[ Voor 17% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 23-10-2024 20:59 ]
Ondanks dat ze Portugees zijn
Hoop dat de wedstrijd spannend wordt
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 23-10-2024 20:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken