On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 5% gewijzigd door Agent47 op 27-10-2024 10:53 ]
Trauner geen basis is wel een flinke aderlating.
Waarom Trauner niet in de basis? Lotomba start ook niet, Read voor hem in zijn plaats.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Wel een echte test voor de derde spits nu.
Klopt hoor, aan investeringen heeft het niet gelegen. Zat even in de historie van FC Utrecht te kijken, één keer derde in 80-81, twee keer vierde en een handvol vijfde plaatsen. De laatste jaren stabiel rond plaats 6/7. Voor de stad en supporters zou het mooi zijn als ze dit volhouden.chim0 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:26:
@Maarten_E Mag ook wel een keer na alles wat Seumeren erin heeft gepompt. Mijn hemel..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Echt de slechtste wedstrijd die ik in tijden heb gezien, van beide kanten.
Als je deze wedstrijd gezien hebt, dan vraag je je werkelijk af of dit prof voetbal was.
Het tempo lag ook extreem laag.
Bacuna was zo aardig voor Fortuna om hem er zelf in te schieten aangezien er anders toch geen doelpunt was gevallen.
Echt verschrikkelijk, wilde bijna mijn geld terugvragen bij espn
Mijn amateurteam om de hoek was aantrekkelijker om naar te kijken
Trauner kan geen 3 wedstrijden per week. Lotomba is minimaal een maand geblesseerd, hamstring.Mog schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:44:
[...]
Waarom Trauner niet in de basis? Lotomba start ook niet, Read voor hem in zijn plaats.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waar ik echt heel erg mijn twijfels had bij aankopen en de trainer gaat het toch steeds meer en meer lopen.
Enige die imho nog steeds naar de tribune van een andere ploeg mag is Zerrouki.
Dit was wel een lekker doelpuntje voor de 3e spits
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zeker, maar misschien maar niet gedaan omdat de handbal van Wellenreuther ook kiele kiele was.ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:43:
Volgens mij was dit gewoon een forse overtreding van Vd Hoorn op Carranza terwijl de bal al weg is, daar moet op zn minst gewoon voor gefloten worden.
Dat zou wel heel gek zijn, voor een overtreding niet fluiten vanwege een twijfelachtig moment daarvoor. Maar zal me met de arbitrage op zichzelf ook niets verbazen.Rubman schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:46:
[...]
Zeker, maar misschien maar niet gedaan omdat de handbal van Wellenreuther ook kiele kiele was.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:39
Feyenoord leunt wel heel makkelijk achterover na de eerste goal. Tis dat Utrecht niet gevaarlijk is voor de goal, maar niet goed voor het kijkplezier.
Beetje blijven voetballen en niet alleen hangen.
Het is dat Utrecht niets voor elkaar speelt.
Dat achterover leunen moeten ze echt niet doen tegen dit Utrecht. Natuurlijk was het tegen Benfica zwaar, maar deze pot is net zo belangrijk. Het helpt natuurlijk niet dat we een aantal sterkhouders missen.tweakduke schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:58:
Was geen bewuste schop op Wellenreuther
Feyenoord leunt wel heel makkelijk achterover na de eerste goal. Tis dat Utrecht niet gevaarlijk is voor de goal, maar niet goed voor het kijkplezier.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is idd een typische zondagmiddag lunchwedstrijd tot nu toe. Denk niet dat Feyenoord daar rouwig om is. Minimale inspanning, maximaal resultaat. Woensdag de Klassieker alweer.tweakduke schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:58:
Was geen bewuste schop op Wellenreuther
Maar ik denk dat Utrecht nog wel de mouwen zal opstropen zo. Als ze daar de gelegenheid voor krijgen tenminste.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gewoon domineren. Denk dat Utrecht er niet veel aan kan doen.
Het gaat eindelijk een beetje lopen.
Zerrouki nog verkopen aan de hoogste bieder en het gaat nog wat worden.
Gadverredamme.Agent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:45:
Nu is het klaar. Ivanusec en Zerrouki. FC Traag
Waarom toch die Zerrouki.......
Priske wil de spanning terug.LZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Gadverredamme.
Omdat priske bij een voorsprong altijd ineens met 5 achter gaat spelen..LZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Gadverredamme.
Laten we het daar dan maar op gooien.
Hoop dat we Zechiel ook weer eens gaan zien, als ie hersteld is. Genoeg potentie met Milambo, Read, Zechiel. Allemaal pas 19.
Die schreeuw was ook wel wat overdreven zegAgent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:52:
Zwaar te laat , geluk met geel voor hem.
XXXVI
Frustratie bij Utrecht. Hopelijk houden ze onze spelers heel.Agent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:52:
Zwaar te laat , geluk met geel voor hem.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:39
Rustig vals alarmLZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:03:
Gadverdamme. Zwaar onterecht.
Lekker verdedigd ook weer
0-2 voor? Zerrouki erin en met 5 verdedigen.
Ergens snap ik wel dat je de wedstrijd dood wil maken, maar keer op keer bereik je het tegenovergestelde als je Zerrouki inbrengt.Agent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:06:
Tactiek priske:
Timber geblesseerd is wel zorgelijk, die kan je echt niet missen.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2024 14:08 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gelukkig kon hij nog lopen, maar 3 dagen wordt krap.
Paixao weer. Die gozer is ook aan het kutten geslagen. Zo naait ie de club best hard.Advizor schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:13:
Gaat weer heel dom balverlies vooraf aan die kaart en blessure voor Timber.
Gelukkig kon hij nog lopen, maar 3 dagen wordt krap.
Read in alle opzichten wel Nieuwkoop voorbij.
Rechtsback positie is dus niet een probleem.LZ86 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:14:
[...]
Paixao weer. Die gozer is ook aan het kutten geslagen. Zo naait ie de club best hard.
Read in alle opzichten wel Nieuwkoop voorbij.
En ja Paixao kan goed zijn maar doet ook veel twijfelachtige dingen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Paixao is een beetje alles of niets voetballer met zn acties, maar wel het type die ook als het niet loopt wel zn werk doet en nog een 6je scoort.OMX2000 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:20:
En ja Paixao kan goed zijn maar doet ook veel twijfelachtige dingen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Druk programma dus logisch toch?Agent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:06:
Tactiek priske:
Zerrouki is nooit logisch
Ja vraag ik me ook af, maar ik denk dat de afspraak is dat je nooit richting goal terugpasst en de keeper dus aan die kant blijft omdat hij nooit op tijd aan de andere kant staattoolkist schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:10:
Nou krijgt ongetwijfeld alleen die verdediger de schuld van de eigen goal, maar waarom blijft die keeper daar naast de goal staan?
Verwijderd
Een middenveld met Tahirovic, Van den Boomen, Klaassen en Wijndal als linksbuiten. Dat wordt genieten.Gynnad schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:33:
Bij Ajax wordt het elftal weer volledig omgegooid..
Opstelling Ajax: Ramaj; Gaaei, Rugani, Kaplan, Baas; Tahirovic, Van den Boomen, Klaassen; Traoré, Brobbey, Wijndal.
Op 10 plekken een andere speler vergeleken met het elftal tegen Qarabag. Waarom? Met oog op de klassieker?Gynnad schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:33:
Bij Ajax wordt het elftal weer volledig omgegooid..
Opstelling Ajax: Ramaj; Gaaei, Rugani, Kaplan, Baas; Tahirovic, Van den Boomen, Klaassen; Traoré, Brobbey, Wijndal.
[Afbeelding]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Zie dit Ajax niet van Feyenoord winnen. Alleen weken terug ten tijde van de staking
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 27-10-2024 15:56 ]
Plek 2 kan nog prima richting Ajax hoor. Seizoen is nog lang en Feyenoord krijgt steeds meer blessures.Vos schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:56:
Bizar, 10 plekken. Feyenoord is nu ook wel duidelijk dat die plek 2 minimaal pakken.
Zie dit Ajax niet van Feyenoord winnen. Alleen weken terug ten tijde van de staking
Natuurlijk kan het, maar met wat ik zie geloof ik er niet in.Agent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:00:
[...]
Plek 2 kan nog prima richting Ajax hoor. Seizoen is nog lang en Feyenoord krijgt steeds meer blessures.
Natuurlijk prima als je 'gewoon' wint vandaag.
Valt wel mee toch? Hartman, Gimenez en Stengs komen ook nog terug.Agent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:00:
[...]
Plek 2 kan nog prima richting Ajax hoor. Seizoen is nog lang en Feyenoord krijgt steeds meer blessures.
En anders zetten ze Wout Weghorst het laatste kwartier in om alsnog te winnen.Advizor schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:22:
Farioli stelt in principe een B elftal op.
Natuurlijk prima als je 'gewoon' wint vandaag.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Mwoah dit was niet heel makkelijk te zien toch?Agent47 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:51:
Elke blinde ziet dat dit een penalty is maar Nijhuis voert z’n show weer hoor
Deze geef je als scheidsrechter en dan kan de VAR je corrigeren. Nijhuis heeft er een handje van om alles maar weg te wuiven en dan naar het scherm moetentoolkist schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:52:
[...]
Mwoah dit was niet heel makkelijk te zien toch?
Je loopt een stuk voor. Hier zit ik nog in spanning
Edit: Hier nu ook 1-0
[ Voor 5% gewijzigd door Dingdong op 27-10-2024 16:54 ]
Maar ondanks dat dit weer veel andere namen zijn vind ik dit wel een Ajax dat makkelijk moet kunnen winnen.
Mooi dat Ramaj weer speelt.
En mr 1-0, prachtig.
[ Voor 12% gewijzigd door Megupe op 27-10-2024 16:54 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/Sho5ISeJZcWafVkjApJlRWN5.jpg?f=fotoalbum_large)