Graag gedaan meneer toolkist
Italiaanse passie. Dat mag ook wel eens.Trishul schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:15:
Wow zo'n feest bij de staf van Ajax na een goal heb ik heel lang niet gezien haha
Snel die 2-0 erin pompen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mooi gewonnen, dat Voivojdina weet ook weer waar het staat
haha, jouw seizoen is ook weer begonnen dus. De 1e bam van't jaar
Heerlijk idd. Volgens mij was dat naast Farioli ook die Spaanse assistent. Ben wel blij met dit jaar meer buitenlandse coaches in de eredivisie.
Mooi dat sfeertje in het stadion, maar sjonge jonge wat wordt het toch spannend gemaakt zeg..
Verdiende overwinning, maar een 2/3-0 was toch ook wel wenselijk geweest.
Publiek en staf +1!
Verdiende overwinning, maar een 2/3-0 was toch ook wel wenselijk geweest.
Publiek en staf +1!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Lekker opportuun maar het mag na zo’n seizoen vorig jaar. Je mist de kwaliteit op het veld nog, maar ziet er qua spel wel een stukje beter uit.
Fc Groningen had hiervan 3-0 gewonnen
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-07-2024 22:22 ]
Wil best een rood/witte maken, te gebruiken voor zowat de complete top 5Quad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Bah, wat een vieze bam.
Ik moet voor dit seizoen nog een nieuwe ontwikkelen, maar Ajax speelt al zo vroeg.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Banel hoeft echt niet hoor.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik gebruik denk ik het uitshirt van Ajax, vind het wel een frisse look hebben.Maarten_E schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:22:
[...]
Wil best een rood/witte maken, te gebruiken voor zowat de complete top 5
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor groen wit is primaMaarten_E schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:22:
[...]
+ utrecht, sparta en almereMaarten_E schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:22:
[...]
Opportuun? Nee hoor helemaal niet!Holk schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:21:
Lekker opportuun maar het mag na zo’n seizoen vorig jaar. Je mist de kwaliteit op het veld nog, maar ziet er qua spel wel een stukje beter uit.
WZAWZDB!!!!11
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Farioli vindt aandacht voor supporters heel belangrijk zie ik, wel mooi.
⏩ PVOutput☀️
Een win is een win. Maar best was het niet.
Als Ajax echt 3e wil worden minimaal, mogen ze nog wel wat stappen zetten.
Kunnen we alsjeblieft weer analisten gaan gebruiken die niet voor de betreffende club hebben gespeeld? Je kan de persoonlijke voorkeur voor spelers en bestuurders die RdB kent gewoon proeven/ruiken/etc. en alles van buiten valt niet mee.
1e officiële wedstrijd van het seizoen met dezelfde selectie als vorig jaar minus de belangrijkste speler. Wat had je verwacht?LZ86 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:29:
Een win is een win. Maar best was het niet.
De "Slap lullen award" gaat naar...Ronald de Boer.
"Shitwijn"
"Shitwijn"
Flickr PSN ID= cheironnl
Merci!Quad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:23:
Ik gebruik de rust even om @Ramzzz van harte te feliciteren met zijn verjaardag. Nog vele jaren! 🎉
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Daarom. Prima gedaan.toolkist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:38:
[...]
1e officiële wedstrijd van het seizoen met dezelfde selectie als vorig jaar minus de belangrijkste speler. Wat had je verwacht?
Nieuw systeem, spelers moeten wennen.
En ik moet nog maar zien dat Feyenoord in de top 2 gaat eindigen.
Ben heel erg benieuwd hoe Priske het gaat doen.
Iedereen vergeet dat we nog veel verkocht en gekocht gaat worden. Teams moeten nog op elkaar in gespeeld worden. Laten we wachten tot oktober met oordelen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik heb me ook helemaal geel geërgerd aan die commentator. Alles in het voordeel van Ajax lullen, genant. En ik ben ook nog eens een Ajacied.
We hebben toch ook maar 1 club? De rest wordt gebruikt als opvulling
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ajax bij vlagen best ok, maar bij vlagen ook best weggetikt. Zeker in de tweede helft. Maar goed, nieuwe speelstijl (al vond ik het nog lastig om echt de hand van Farioli te zien, zeker verdedigend was het bij vlagen net zo’n gatenkaas als vorig seizoen), er zullen nog versterkingen komen, dus het spel zal heus beter worden.
Ik denk wel dat Vojvodina beter oogde dan ze zijn, wat ook aan t spel van Ajax lag. Die buitenspelers kunnen nog geen pylon omspelen, maar ze leken gister opeens heel degelijk. Op t middenveld hadden ze wel een enkele goede spelers, misschien interessant voor Ajax? Vast goedkoper dan Henderson en die kwam op twee ballen na weer niet verder dan tikkie breed of tikkie terug.
Wat zou t echte niveau van Vojvodina zijn? Zwolle, Heracles? Of net iets beter?
Ik denk wel dat Vojvodina beter oogde dan ze zijn, wat ook aan t spel van Ajax lag. Die buitenspelers kunnen nog geen pylon omspelen, maar ze leken gister opeens heel degelijk. Op t middenveld hadden ze wel een enkele goede spelers, misschien interessant voor Ajax? Vast goedkoper dan Henderson en die kwam op twee ballen na weer niet verder dan tikkie breed of tikkie terug.
Wat zou t echte niveau van Vojvodina zijn? Zwolle, Heracles? Of net iets beter?
Vojvodina is KKD niveau, maximaal. Jong Ajax had hierook gewoon met 3-0 moeten winnen.
Het Ajax van gisteren viel me tegen. Niet zozeer het spel en de opvatting, daar zie ik heel duidelijk verbetering en hoop dat dat door Farioli komt, maar de wedstrijd van gisteren onderstreept wel dat een deel van de selectie er gewoon echt geen kloot van kan.
Forbs kan lekker hard rennen, maar dan is ook maar 25% van de voorzetten überhaupt in de goede richting, laat staan dat ze aan komen. Akpom speelt leuk maar ontbeert de scherpte, rendement gewoon te laag. Taylor kan niet scoren, dat weten we al. Rensch, tja, ik had nog liever Gaaei gehad gisteren.
Hato op links is op zich geen vreemd idee maar nog wat onwennig, Baas was oké maar dat mag ook wel tegen ene club als deze en Rasmussen vond ik wel verfrissend, al heeft die gewoon nog lange weg te gaan.
Wat je overigens ook van Berghuis vindt, hij staat qua techniek en spel mijlenver boven een groot deel van de selectie. Schokkend eigenlijk.
Al met al niet ontevreden over het resultaat. We weten dat het een lange weg naar boven is dus laten we blij zijn dat we met dit soort oefenpotjes om het echie mogen beginnen. Geeft je de kans om er wat in te groeien, er is een weg omhoog, nu kijken of je die kunt pakken en versnellen.
Het Ajax van gisteren viel me tegen. Niet zozeer het spel en de opvatting, daar zie ik heel duidelijk verbetering en hoop dat dat door Farioli komt, maar de wedstrijd van gisteren onderstreept wel dat een deel van de selectie er gewoon echt geen kloot van kan.
Forbs kan lekker hard rennen, maar dan is ook maar 25% van de voorzetten überhaupt in de goede richting, laat staan dat ze aan komen. Akpom speelt leuk maar ontbeert de scherpte, rendement gewoon te laag. Taylor kan niet scoren, dat weten we al. Rensch, tja, ik had nog liever Gaaei gehad gisteren.
Hato op links is op zich geen vreemd idee maar nog wat onwennig, Baas was oké maar dat mag ook wel tegen ene club als deze en Rasmussen vond ik wel verfrissend, al heeft die gewoon nog lange weg te gaan.
Wat je overigens ook van Berghuis vindt, hij staat qua techniek en spel mijlenver boven een groot deel van de selectie. Schokkend eigenlijk.
Al met al niet ontevreden over het resultaat. We weten dat het een lange weg naar boven is dus laten we blij zijn dat we met dit soort oefenpotjes om het echie mogen beginnen. Geeft je de kans om er wat in te groeien, er is een weg omhoog, nu kijken of je die kunt pakken en versnellen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vojvodina is volgens de commentator gisteren eigenlijk de derde club van Servië, achter o.a. de bekende Red Star Belgrado. Weet niet of dat max. KKD niveau is. Ik denk dat we onze eigen competities een beetje overschatten.Gonadan schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 09:14:
Vojvodina is KKD niveau, maximaal. Jong Ajax had hierook gewoon met 3-0 moeten winnen.
Daarnaast brengen de Balkan ploegen altijd wat extra fysiek en strijd mee.
Eens, juist doordat er nu wel een idee achter het spel lijkt te zitten en de spelers fit zijn, lijken de spelers gewoon nóg slechter dan eerder.Gonadan schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 09:14:
Eigenlijk stonden er aan Ajax kant maar drie, misschien vier Ajax waardige spelers op het veld. Hato, Godts en Berghuis. Misschien dat Baas nog kan aanhaken. Maar dan ben je er wel denk ik.
Pasveer, Rensch, Sutalo, Fitz - Jim, Henderson, Taylor, Rasmussen, Akpom, Forbs, Rijkhof, zou je in normale tijden direct de uitgang van de Arena moeten laten zien. Of omscholing moeten geven tot materiaal man. Iets, maar niet meer op het veld.
Achja, er staat ook al een heel ander team als je Bergwijn, Brobbey, Traore, Kaplan bijvoorbeeld erin zou zetten. Maar we weten, er moeten nog mensen weg, erbij zal er niet veel komen verwacht ik. Een Godts, Forbs zijn leuke invallers, maar nog geen basismateriaal.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 26-07-2024 10:22 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik baseer mij op wat ik gisteren op het veld zag gebeuren, en dat was niet best. De commentator zag zo'n beetje alles verkeerd gisteravond, dus die geloof ik sowieso niet.Trishul schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 09:39:
Vojvodina is volgens de commentator gisteren eigenlijk de derde club van Servië, achter o.a. de bekende Red Star Belgrado. Weet niet of dat max. KKD niveau is. Ik denk dat we onze eigen competities een beetje overschatten.
Daarnaast brengen de Balkan ploegen altijd wat extra fysiek en strijd mee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is ook wel weer wat overdreven, maar je kunt je nu wel minder gaan verschuilen aan een gebrek aan intensiteit of visie. Het is nog voorbereiding dus het is te vroeg voor conclusies, maar ik had wel wat meer verwacht van bepaalde spelers. Wellicht speelt de druk ook nog mee.Kist schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:04:
[...]
Eens, juist doordat er nu wel een idee achter het spel lijkt te zitten en de spelers fit zijn, lijken de spelers gewoon nóg slechter dan eerder.
Eigenlijk stonden er aan Ajax kant maar drie, misschien vier Ajax waardige spelers op het veld. Hato, Godts en Berghuis. Misschien dat Baas nog kan aanhaken. Maar dan ben je er wel denk ik.
Pasveer, Rensch, Sutalo, Fitz - Jim, Henderson, Taylor, Rasmussen, Akpom, Forbs, Rijkhof, zou je in normale tijden direct de uitgang van de Arena moeten laten zien. Of omscholing moeten geven tot materiaal man. Iets, maar niet meer op het veld.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens, zeker Taylor is in de basis (goed gebruikt en goede spelers om hem heen) echt een prima speler.
Met KKD niveau doe je Vojvodina wel iets te kort, kijkend naar de Servische competitie of bijv transfermarkt.de. Onderin de middenmoot Eredivisie zou ik zeggen.
Met KKD niveau doe je Vojvodina wel iets te kort, kijkend naar de Servische competitie of bijv transfermarkt.de. Onderin de middenmoot Eredivisie zou ik zeggen.
Twente lijkt Lammers binnen te hebben. Dan zat ik er met Weghorst dus naast, maar goed, op meerdere paarden wedden is ook een teken van goed beleid en Lammers kan wat opleveren over bijv 2 jaar. Heeft t bij Utrecht goed gedaan, nu dus niveautje hoger.
Taylor liep 3 keer in de ruimte die Sutalo had moeten zien. De reactie van Farioli op de vraag die gesteld werd na afloop vond ik ook wel mooi.ZieMaar! schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:04:
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens, zeker Taylor is in de basis (goed gebruikt en goede spelers om hem heen) echt een prima speler.
Hoewel het spel het nog niet laat zien, zit er tenminste weer een verhaal en gedachte achter het voetbal van Farioli. Hoe sneller dat wordt beantwoord met goed resultaat, des te sneller ze in een flow komen.
Ik denk dat het stukje fitheid die er vorig jaar niet was (en waar Bosz en Slot veel meer aandacht voor hadden) er nu wel in gaat komen.
[ Voor 6% gewijzigd door KillaZ op 26-07-2024 14:11 ]
K to the KillaZ
Ja die jaQuad schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:12:
@KillaZ je doelt erop dat Farioli vond dat Valentijn beter als analist te werk kon gaan? Maar het niet op dergelijke inhoud bij de persco wilde bespreken?
[ Voor 17% gewijzigd door KillaZ op 26-07-2024 14:14 ]
K to the KillaZ
Ja deed hij netjes. Valentijn mag sowieso niet klagen, Farioli geeft hele uitgebreide, vriendelijke antwoorden op vragen. Interne zaken die hij logischerwijs niet kan beantwoorden op vragen van media pareert hij goed.
Zit goede uitstraling in iig, als de pers een beetje normaal ermee omgaat heb je prettige persco's.
Je merkt sowieso aan alles dat er een enorme voetbaldrive in hem zit. Ging heel ver in tactische verhalen bij de aanloop naar de wedstrijd toe, langs de lijn uitgebreid meeleven en begrijpt enorm goed hoe belangrijk supporters zijn. Hoe hij aanspoorde dat de spelers bij de supporters even langs moesten, zie je niet vaak.
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 26-07-2024 14:18 ]
⏩ PVOutput☀️
Gaan we maar eens kijken naar het clubbie
Commentator van Ziggo: die speelt niet meer dit seizoen
Die man vertelt altijd alsof het meteen einde verhaal is. Laten we niet te snel conclusies trekken.
Die man vertelt altijd alsof het meteen einde verhaal is. Laten we niet te snel conclusies trekken.
Hoop dat Lang mij stil krijgt dit seizoen. Maar deze wedstrijd is het weer helemaal niks
Gelukkig vind hij zichzelf wel heel erg goed.dglavimans schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:11:
Hoop dat Lang mij stil krijgt dit seizoen. Maar deze wedstrijd is het weer helemaal niks
Ze lieten bij een analyse wel zien dat ie die ballen naar Taylor niet gaf, maar niet waar ie de bal dan wel heen speelde. Vaak stond Rasmussen ook enorm vrij met een stuk minder risicovolle pass, dus als hij steeds voor die optie koos was dat ook prima begrijpelijk.KillaZ schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:11:
[...]
Taylor liep 3 keer in de ruimte die Sutalo had moeten zien. De reactie van Farioli op de vraag die gesteld werd na afloop vond ik ook wel mooi.Worden die ballen gewoon gegeven, loopt Taylor 3 keer 1-op-1. Prima acties stuk voor stuk van Taylor wat dat betreft.
Hoewel het spel het nog niet laat zien, zit er tenminste weer een verhaal en gedachte achter het voetbal van Farioli. Hoe sneller dat wordt beantwoord met goed resultaat, des te sneller ze in een flow komen.
Ik denk dat het stukje fitheid die er vorig jaar niet was (en waar Bosz en Slot veel meer aandacht voor hadden) er nu wel in gaat komen.
En sowieso, die loopacties van Taylor waren nog zo ver van de goal dat stellen dat het elke keer direct een 1 op 1 zou worden wel erg enthousiast is.
Kijkend naar de selectie denk ik dat PSV komend jaar weer fluitend kampioen gaat worden, leuk elftal!
Twente komt eraan!
Ik kijk er ook met vertouwen naar. Geen goede voorbereiding gehad, maar dat zegt niet alles. Wel heb ik, zoals ondertussen traditie is bij PSV, mijn zorgen over de achterhoede. Van de Berg zou een mooie aankoop zijn, maar daar moet echt ff haast gemaakt worden. De Johan Cruyff Schaal staat voor de deur, en de seizoenstart ook. En achterin is er echt een probleem zodra er een blessure of 2 zijn.JoteW schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:31:
Kijkend naar de selectie denk ik dat PSV komend jaar weer fluitend kampioen gaat worden, leuk elftal!
Edit: PSV doet wel echt VEEL te weinig met de ruimtes in de counter vanavond.
[ Voor 6% gewijzigd door Bao_mi1 op 27-07-2024 19:36 ]
De rest van de top 5 mag nog wel wat aankopen gaan doen inderdaad. Anders denk ik dat PSV weer met een puntje of 20 verschil kampioen wordt.JoteW schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:31:
Zo veel lag Feyenoord niet achter hoor op PSV.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu wel verwacht ik, wordt weer jaar of 3-4 PSV kampioen.carpebios schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:43:
Zo veel lag Feyenoord niet achter hoor op PSV.
Gezien de oefenwedstrijden doet Az het ook goed
Bookmarked!Martinusz schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:48:
[...]
Nu wel verwacht ik, wordt weer jaar of 3-4 PSV kampioen.
3-4? Ik denk wel 10 jaarMartinusz schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:48:
[...]
Zonder gekkigheid, een paar blessures op belangrijke posities (keeper, nr. 6 of nr. 8 bv) en de kwaliteit wordt direct flink minder.
Verwijderd
Het Bayern van NL.Martinusz schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:48:
Overschatte Bakayoko... Inefficiënte Lang... Mwah...moet zeggen dat de rest wel goed staat inderdaad
Toch... Ben benieuwd hoe Feyenoord en Az het dit seizoen gaan doen.
Ajax zie ik vooralsnog geen bedreiging vormen voor de top. (sorry)
Toch... Ben benieuwd hoe Feyenoord en Az het dit seizoen gaan doen.
Ajax zie ik vooralsnog geen bedreiging vormen voor de top. (sorry)
Lieve help...
Ajax werd 3 seizoenen geleden ook toegedicht de komende 10 jaar kampioen te worden, kijk hoe het nu staat.
PSV is wel de favoriet, maar een langdurige dominantie zie ik niet gebeuren.
Ajax werd 3 seizoenen geleden ook toegedicht de komende 10 jaar kampioen te worden, kijk hoe het nu staat.
PSV is wel de favoriet, maar een langdurige dominantie zie ik niet gebeuren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mwah, Luuk de Jong stopt een keer, spelers worden verkocht, Bosz gaat weg.Martinusz schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:48:
[...]
Geen garantie dat je dat allemaal kunt vasthouden op hetzelfde niveau.
Én niet te vergeten, Ernest Stewart stuurt iemand een keer een dickpic...dutchgio schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 21:49:
[...]
Mwah, Luuk de Jong stopt een keer, spelers worden verkocht, Bosz gaat weg.
Geen garantie dat je dat allemaal kunt vasthouden op hetzelfde niveau.
Compleet ruk dat de hele voorbereiding van Feyenoord achter Feyenoord One zit. Heb je Ziggo, ESPN en Viaplay kan je ze NOG niet tegen Benfica zien

Welnee. Voor die tijd is Ajax allang weer een keer kampioen. Toch?Martinusz schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:48:
[...]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat je er niet veel aan mist. Feyenoord komt er niet aan te pas. Wel duidelijk dat er nog (erg) veel werk aan de winkel is.DutchOwnage schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:50:
Compleet ruk dat de hele voorbereiding van Feyenoord achter Feyenoord One zit. Heb je Ziggo, ESPN en Viaplay kan je ze NOG niet tegen Benfica zien
Het lijkt net AZ - Feyenoord.
⏩ PVOutput☀️
De verslaggever bij Feyenoord one probeert er nog wat van te maken. Dat het allemaal een soort van geluk is de doelpunten tegen maar het is tennenkrommend slecht wat Feyenoord laat zien.
Wieffer was de belangrijkste man. Met hem pakt Feyenoord gemiddeld een punt meer dan zonder hem. Je kan niet je beste middenvelder weg doen en niet vervangen en dan ook nog eens zo'n nieuw systeem spelen.
Geen reden voor paniek maar er is nog wel werk aan de winkel.
Geen reden voor paniek maar er is nog wel werk aan de winkel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Naja kijk beetje naar de historie, er zijn regelmatig cycli van 4 jaar waarin Ajax/PSV kampioen werden, denk dat PSV nu weer in zo’n reeks gaat zitten, elftal wat redelijk stabiel blijft en gewoon goed is, met niet al te veel wijzigingen per jaar.Gonadan schreef op zondag 28 juli 2024 @ 19:51:
[...]
Welnee. Voor die tijd is Ajax allang weer een keer kampioen. Toch?
Welnee, Bosz, Lang etc. Het gaat al langer goed dan verwacht.Martinusz schreef op zondag 28 juli 2024 @ 21:46:
[...]
Naja kijk beetje naar de historie, er zijn regelmatig cycli van 4 jaar waarin Ajax/PSV kampioen werden, denk dat PSV nu weer in zo’n reeks gaat zitten, elftal wat redelijk stabiel blijft en gewoon goed is, met niet al te veel wijzigingen per jaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo. Feyenoord al 4-0 achter zie ik.
Dit lijkt weer op de Feyenoord pre Slot tijdperk.
Hopelijk komt het nog goed, maar dit belooft niet veel goeds.
Beetje vroeg voor dit soort conclusies. De opstelling is niet zoals je eigenlijk zou willen spelen, en men is nog in training om aan de speelwijze te werken. Komt vast goed al denk ik dat psv nog niet haalbaar is.Russel88 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 21:57:
Hoopvolle berichten
Nb. Voorbereiding zegt echt werkelijk niets
XXXVI
Ajax leek vorig seizoen een prima tot goede voorbereiding te hebben, het seizoen verliep desastreus. N=1 maar het zegt idd niets.
⏩ PVOutput☀️
Nou lekker is het niet. Heb er gelukkig niets van gezien. Straks nog Monaco en dan PSV. Geen zin in een afgang in Eindhoven. JC schaal is gewoon een prijs die je wil winnen.
Dit 3-4-3 zoals Priske wil spelen is gedoemd te mislukken zonder aankopen.
Lopez speelde nooit basis, Nieuwkoop zijn overlap is leuk, maar is echt een mietje qua durven, geldt ook voor Pedersen. Zerrouki en Ueda is 18 miljoen ( bij elkaar) weg gegooid)
Dit 3-4-3 is leuk tegen maximaal Utrecht / Twente. Tegen de top 3 word je gewoon weggespeeld met de huidige selectie.
Ik ging er al vanuit dat dit een tussenjaar gaat worden. Nu is het een oefenpartij tegen een goede tegenstander, dat dan weer wel. Hopen op wat verkopen en inkopen nog, maarja, die moeten ook weer een tijdje wennen...
Lopez speelde nooit basis, Nieuwkoop zijn overlap is leuk, maar is echt een mietje qua durven, geldt ook voor Pedersen. Zerrouki en Ueda is 18 miljoen ( bij elkaar) weg gegooid)
Dit 3-4-3 is leuk tegen maximaal Utrecht / Twente. Tegen de top 3 word je gewoon weggespeeld met de huidige selectie.
Ik ging er al vanuit dat dit een tussenjaar gaat worden. Nu is het een oefenpartij tegen een goede tegenstander, dat dan weer wel. Hopen op wat verkopen en inkopen nog, maarja, die moeten ook weer een tijdje wennen...
4-0 achter na 18 minuten voetbal is wel pijnlijk, ook al is het maar een vriendschappelijke wedstrijd.Russel88 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 21:57:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De JC schaal is imo niet een prijs die je perse wil winnen, maar de wedstrijd wil je niet verliezen. Ondanks dat ik het altijd beschouw als een veredelde oefenwedstrijd is het er wel eentje "om het echie".Lekkerboeie86 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 06:54:
Nou lekker is het niet. Heb er gelukkig niets van gezien. Straks nog Monaco en dan PSV. Geen zin in een afgang in Eindhoven. JC schaal is gewoon een prijs die je wil winnen.
Ik had vorig jaar het idee dat het PSV best wel een boost richting de competitie gaf.
Op andere sites zag ik de Copium rijkelijk vloeien met mensen die zich vast probeerden te houden aan de dikke nederlaag onder Slot in de voorbereiding tegen Kopenhagen
Zo vlak voor de start van het nieuwe seizoen en met de CL op het oog had je je als Feyenoord toch wel even serieus willen meten met een Benfica, denk ik. Dan is dit best een pijnlijke uitslag.
Het is wel de meest simpele manier om een prijs te winnen in het seizoen. Maar 1 wedstrijdJEightyFive schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:15:
[...]
De JC schaal is imo niet een prijs die je perse wil winnen, maar de wedstrijd wil je niet verliezen. Ondanks dat ik het altijd beschouw als een veredelde oefenwedstrijd is het er wel eentje "om het echie".
Ik had vorig jaar het idee dat het PSV best wel een boost richting de competitie gaf.
Gedoemd te mislukken weet ik niet, maar ligt dus heel erg aan de invulling. Vorig jaar was de basis 4-3-3 en schoof Geertruida vanaf rechtsachter in aanvallende momenten steeds het middenveld in en wat heb je dan op die momenten? Juist 3-4-3.Agent47 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:08:
Dit 3-4-3 zoals Priske wil spelen is gedoemd te mislukken zonder aankopen.
De invulling is in elk geval momenteel nog niet goed én ik denk inderdaad dat je de juiste samenstelling (en spelers) nog niet zo beschikbaar hebt.
Pijnlijk is het zeker, wel was in die fase ook alles raak wat werd aangeraakt door Benfica, Bijlow vond ik er overigens ook een paar keer minder goed uit zien bij die momenten.Gynnad schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:14:
[...]
4-0 achter na 18 minuten voetbal is wel pijnlijk, ook al is het maar een vriendschappelijke wedstrijd.
En een trainer die dan nog dit durft te beweren: 'We hebben goede kansen gekregen en weinig kansen tegen gehad.'Gynnad schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:14:
[...]
4-0 achter na 18 minuten voetbal is wel pijnlijk, ook al is het maar een vriendschappelijke wedstrijd.
Ik begin Steijn vibes te krijgen
Dat is wel vreemd inderdaad. Ik dacht dat Priske behoorlijk gelijk stond aan Slot zijn spelidee? Lijkt weinig van over nu al.
Steam ID = Ackerfiets
Dit seizoen zal te vroeg komen maar het wordt tijd dat Ajax in Rotterdam en thuis iets gaat rechtzetten tegen de heren uit Rotterdam. Ik ben natuurlijk koning Jinx (graag gedaan heren Feyenoorders) dus Ajax zal wel weer 2x ongenadig hard op zijn falie krijgen.ephymerous schreef op zondag 28 juli 2024 @ 23:10:
[...]
Hoopvolle berichten![]()
Nb. Voorbereiding zegt echt werkelijk niets
Zo lang je maar niet trots gaat zijn als je tegen Ajax poolt en het goed hebtTyphone schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:03:
[...]
Dit seizoen zal te vroeg komen maar het wordt tijd dat Ajax in Rotterdam en thuis iets gaat rechtzetten tegen de heren uit Rotterdam. Ik ben natuurlijk koning Jinx (graag gedaan heren Feyenoorders) dus Ajax zal wel weer 2x ongenadig hard op zijn falie krijgen.
Als ik daarmee met 10 punten win van @toolkist hoor je mij niet klagentoolkist schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:04:
[...]
Zo lang je maar niet trots gaat zijn als je tegen Ajax poolt en het goed hebt
Maar ik voorspel in de lijn van hoe Ajax speelt. Als Ajax onverwacht boven zichzelf uitstijgt dan ben jij de lachende en huil ik
Ik krijg het idee dat Priske een systeem heeft dat heilig is en dat hij daarin de spelers probeert te passen.Family Guy schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:57:
Dat is wel vreemd inderdaad. Ik dacht dat Priske behoorlijk gelijk stond aan Slot zijn spelidee? Lijkt weinig van over nu al.
Ik denk dat dit een selectieve quote is (niet per se van jou, maar wellicht vanuit de media). Vanaf de eerste goal tegen was het even helemaal mis, en ging ook alles mis wat er mis kon gaan zo'n beetje. Was een periode lang heel zenuwachtig.toolkist schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:49:
[...]
En een trainer die dan nog dit durft te beweren: 'We hebben goede kansen gekregen en weinig kansen tegen gehad.'
Ik begin Steijn vibes te krijgen
Wat ik opving is dat Priske zelf dat hijin de rust heeft aangegeven dat ze rustig moesten blijven. Omdat ze nog in voorbereiding zijn en hier nog aan moeten wennen. In die fase (gaf hij ook wel aan) was het echt niet goed en heeft Benfica veel kansen gekregen. (wel was het even zo dat ieder schot ook gewoon tussen de palen / in de goal ging, incl. een directe vrije trap, dit gebeurt ook niet zo heel vaak).
Hij heeft wel aangegeven dat ze in de 2e helft wel goede kansen kregen én weinig tegen (geloof 1 schot tegen op goal, die er ook direct weer in ging), in die zin net zo als zijn voorganger
Zeker in de opbouwfase gebeuren dit soort zaken gewoon, iedereen moet nog wennen en dan komt zo'n wedstrijd best wel vroeg tegen een Benfica dat de eerste helft ook gewoon goed speelde en Feyenoord vol onder druk zette.
Vooralsnog waren de zorgen van @D-e-n dus nog terecht. Priske heeft het nog niet echt voor elkaar en heeft blijkbaar nog niet iets gezien wat wij niet gezien hebben.jbdeiman schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:30:
[...]
Gedoemd te mislukken weet ik niet, maar ligt dus heel erg aan de invulling. Vorig jaar was de basis 4-3-3 en schoof Geertruida vanaf rechtsachter in aanvallende momenten steeds het middenveld in en wat heb je dan op die momenten? Juist 3-4-3.
De invulling is in elk geval momenteel nog niet goed én ik denk inderdaad dat je de juiste samenstelling (en spelers) nog niet zo beschikbaar hebt.
Sowieso is Priske geen slot. Als mensen geroepen hebben dat die precies hetzelfde werkt is dat wel een stevige dosis wensdenken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat sowieso, Slot (en ook het gemis van Wieffer nu al, en wat er nog meer gaat eventueel) vang je niet direct op. Ik probeer alleen wat tegengeluid te geven aan al die 'systeem mensen' dat het suïcide is met 3-4-3 te spelen, terwijl dat de naam van het systeem is, maar heel erg ligt aan de invulling die gegeven wordt.Gonadan schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:46:
[...]
Vooralsnog waren de zorgen van @D-e-n dus nog terecht. Priske heeft het nog niet echt voor elkaar en heeft blijkbaar nog niets iets gezien wat wij niet gezien hebben.
Sowieso is Priske geen slot. Als mensen geroepen hebben dat die precies hetzelfde werkt is dat wel een stevige dosis wensdenken.
Helaas voorzie ik dat PSV dit jaar wel kampioen wordt, want Ajax acht ik zeker nog niet in staat daarin mee te gaan en Feyenoord voorzie ik een soort tussenjaar, in die zin dat ze PSV niet echt kunnen uitdagen, maar om plekje 2-4 zullen strijden zeg maar.
Tussenjaar suggereert dat je even van het niveau slot weg bent. Ik vrees dat je je mentaal voor moet bereiden op dat Slot gewoon een absolute piek was waarin alles op zijn plek viel en dat zo'n fase wel weer even gaat duren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch geloof ik niet dat je met Wellenreuther op doel 4-0 achter zou staan binnen 20 minuten tegen Benfica.
Misschien ben ik biased, maar afgelopen jaren heeft Wellenreuther meer laten zien dan Bijlow.
Misschien ben ik biased, maar afgelopen jaren heeft Wellenreuther meer laten zien dan Bijlow.
Ik las wat geruchten dat er ook interesse is in Wellenreuther. Nu heeft ie onlangs nog verlengd dus ik weet niet of hij echt vertrekt, maar dat zou voor Feyenoord ook nog wel eens heel vervelend kunnen zijn.Trishul schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:41:
Toch geloof ik niet dat je met Wellenreuther op doel 4-0 achter zou staan binnen 20 minuten tegen Benfica.
Van Bijlow kan je zelden een heel seizoen op aan.
Vond Wellenreuther bij Willem 2 al een goede keeper. Jammer dat Ajax hem nooit gehaald heeft i.p.v. een Gorter.
Als Bijlow een basisplaats krijgt verwacht ik eigenlijk dat Wellenreuther net als Ramaj meteen (tijdelijk) weg wilJEightyFive schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:24:
[...]
Ik las wat geruchten dat er ook interesse is in Wellenreuther. Nu heeft ie onlangs nog verlengd dus ik weet niet of hij echt vertrekt, maar dat zou voor Feyenoord ook nog wel eens heel vervelend kunnen zijn.
Vond Wellenreuther bij Willem 2 al een goede keeper. Jammer dat Ajax hem nooit gehaald heeft i.p.v. een Gorter.
Dat ook nog ja, zijn contract is onlangs verlengd. Ik hoop dat Priske hem dan gewoon eerste keeper maakt. Ja het is sneu voor Bijlow als jongen van Varkenoord, maar resultaten moeten tellen i.p.v. emotie. Telkens als Feyenoord veel tegengoals krijgt, is het Bijlow die de keeper is. Kijk bijvoorbeeld ook naar de beruchte 0-7 tegen Kopenhagen.JEightyFive schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:24:
[...]
Ik las wat geruchten dat er ook interesse is in Wellenreuther. Nu heeft ie onlangs nog verlengd dus ik weet niet of hij echt vertrekt, maar dat zou voor Feyenoord ook nog wel eens heel vervelend kunnen zijn.
Als Priske verzuimt om Wellenreuther eerste keeper te maken, voorspel ik een ontevreden gezicht en op den duur muiterij.
Ik ga al van een tussenjaar uit. Feyenoord heeft in het eerste seizoen wat mazzeltjes gehad in de conference league, mede door Dessers die alles erin schoot op welke manier dan ook. Tweede seizoen zwaar gedomineerd en het derde seizoen ook goed maar een PSV dat iedereen overtrof.Gonadan schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:19:
Tussenjaar suggereert dat je even van het niveau slot weg bent. Ik vrees dat je je mentaal voor moet bereiden op dat Slot gewoon een absolute piek was waarin alles op zijn plek viel en dat zo'n fase wel weer even gaat duren.
Slot gaat heel lang niet meer ingehaald worden qua beste trainer van Feyenoord. Sterker nog, in de 30 jaar dat ik nu ben, heb ik nog nooit zo'n goede trainer meegemaakt. Van Marwijk op plek 2.
Ja eens, maar klopt de term tussenjaar dan wel? Dat is een beetje mijn punt.Agent47 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:29:
[...]
Ik ga al van een tussenjaar uit. Feyenoord heeft in het eerste seizoen wat mazzeltjes gehad in de conference league, mede door Dessers die alles erin schoot op welke manier dan ook. Tweede seizoen zwaar gedomineerd en het derde seizoen ook goed maar een PSV dat iedereen overtrof.
Slot gaat heel lang niet meer ingehaald worden qua beste trainer van Feyenoord. Sterker nog, in de 30 jaar dat ik nu ben, heb ik nog nooit zo'n goede trainer meegemaakt. Van Marwijk op plek 2.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV neemt geen supporters mee uit angst voor spreekkoren. Dan kun je ze net goed altijd thuis laten.
Waar naartoe?
⏩ PVOutput☀️
Naar Ajax / Amsterdam.Quad schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:43:
Waar naartoe?
Oh dacht de JC schaal, maar dat zou gek zijn aangezien het in Eindhoven zelf is.
Ajax PSV, over een paar maanden dus.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat er een hoop burgemeesters zijn die dit helemaal niet zo erg zouden vinden, en ondanks de sfeer die uit supporters bij een wedstrijd brengen begrijp ik ze ergens ook wel.Typhone schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:42:
Dan kun je ze net goed altijd thuis laten.
Ik begrijp het statement wat PSV wil maken ook wel, maar, ga je voor PSV - Ajax de thuisvakken leeg houden dan? Want je weet dat er dan net zo goed van alles geroepen gaat worden. Zo bekeken snap ik het dan weer niet helemaal om dan geen supporters mee naar Amsterdam te nemen. Je mist toch de steun van je aanhang in een lastige uitwedstrijd.
Misschien had PSV met de supporters kunnen zitten om ze op te roepen tot positieve steun aan de eigen ploeg, i.p.v. spreekkoren richting de ander. Beetje naïef, weet ik, maar toch. Dit is ook wel vrij rigoureus.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken