Echt, ik zou het veld aflopen. Weer een overtreding die er niet is...
Die kansen gaan 9/10 keer er normaal wel in. Soms moet het dubbeltje net de goede kant op vallen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat weten ze nu hoop ik. Kijken welke domme sliding zometeen weer nutteloos ingezet wordt met een gele kaart tot gevolg.Terranova schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:38:
Echt, ik zou het veld aflopen. Weer een overtreding die er niet is...
Was ook wel een gele kaart waard voor de beuk op Taylor.
⏩ PVOutput☀️
Wat een kluns van een scheidsrechter zeg… twee belachelijke gele kaarten en vervolgens een charge van achteren onbestraft laten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Scheids is duidelijk van de school "doe maar wat".
Flickr PSN ID= cheironnl
Taylor heeft de laatste 1,5 maand niks mee gekregen van dat ze weer strenger zijn op de regel dat alleen de aanvoerder mag klagen?!?
Doe maar wat 1 kant op ja. Want nu ook weer, Taylor krijgt geel voor licht vast houden, maar daarvoor toen hij getorperdeerd werd was het niet eens een overtredingcheiron schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:41:
Scheids is duidelijk van de school "doe maar wat".
Scheids heeft in de rust even een afleveringetje Oprah gekeken denk ik. You never know when inspiration strikes.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Was voor het eindeloos mekkeren en de gebaartjes, niet voor vast houden.Terranova schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Doe maar wat 1 kant op ja. Want nu ook weer, Taylor krijgt geel voor licht vast houden, maar daarvoor toen hij getorperdeerd werd was het niet eens een overtreding
Ik denk dat Taylor geel voor praten kreeg.Terranova schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Doe maar wat 1 kant op ja. Want nu ook weer, Taylor krijgt geel voor licht vast houden, maar daarvoor toen hij getorperdeerd werd was het niet eens een overtreding
⏩ PVOutput☀️
Dat kan, maar Taylor heeft gewoon gelijk.
Het erge is nog, dit is niet een of andere scheids uit een minder land. Dit is 1 van de "betere" spaanse scheidsrechters. Het is niet te zien iig
Echt. Hij fluit alles tegen, echt alles.
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 25-07-2024 21:46 ]
Haha, Henderson in een sprintduel. Doe maar niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Daar gebeurde dus niets..
⏩ PVOutput☀️
Misschien moet Farioli eens beginnen met trainen dat iedereen z'n handen achter z'n rug vastgebonden heeft.
Of zweepslagen voor elke keer dat ze iemand even vasthouden.
Of zweepslagen voor elke keer dat ze iemand even vasthouden.
Hij wisselt tenminste redelijk op tijd.
⏩ PVOutput☀️
Hoe kan Ajax nog niet gescoord hebben tegen deze 4e divisie ploeg?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Henderson laat iemand anders maar effe corners nemen joh.
Jammer dat Ajax niet zo iemand heeft als Depay!Typhone schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:49:
Henderson laat iemand anders maar effe corners nemen joh.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De ruimtes op het middenveld worden veel te groot, je hebt bijna alleen een verdedigende lijn en aanvallende lijn.
Logische en tijdige wissels, dat is al een sensatie op zich in de Arena. Dat is al wat seizoenen niet voorgekomen.
Jawel die hebben we nog een paar maar die zitten op de bank nogcarpebios schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:49:
[...]
Jammer dat Ajax niet zo iemand heeft als Depay!
Past natuurlijk ook niet bij Ajax, is geen Jungle-tiger, heel misschien een jungle-lion op basis van zijn tattoo.carpebios schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:49:
[...]
Jammer dat Ajax niet zo iemand heeft als Depay!
Oei vanuit de 2e lijn moet dat op z'n minst tussen de palen.
⏩ PVOutput☀️
Ongelooflijk hoeveel kansen Taylor weer mist..
Hmm ik ben niet zo positief als sommigen hier. Ik zie nog steeds een Ajax dat gewoon k*t speelt tegen fc bal-op-het-dak en op deze manier in de ED weer een seizoen gaat vechten om überhaupt een Europees plaatsje te halen volgend jaar.
Potver Forbs, ga liggen en je had de strafschop.
⏩ PVOutput☀️
In de regel wel, maar bij deze scheids weet je het niet..Quad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:52:
Potver Forbs, ga liggen en je had de strafschop.
Ik vraag mij toch af wat er nou bij bv een Taylor door zijn hoofd gaat bij een schietkans. Na tig keer over geschoten te hebben zou je toch denken dat iemand met een beetje techniek de volgende keer de bal zou drukken. Maar ja, dat is blijkbaar veel te moeilijk.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tja ik vind het niet ongelooflijk. Je weet wat je krijgt met Taylor. Beter dan dit wordt het niet.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:52:
Ongelooflijk hoeveel kansen Taylor weer mist..
Echt geweldig hoe mijn Ziggo Go stream tot nog toe alleen aan het begin van de tweede helft en in de rust goede kwaliteit had.
Ik moet de commentator maar geloven met wie de bal heeft
Ik moet de commentator maar geloven met wie de bal heeft
Haha Akpom, blunder maken en dan naar hamstring grijpen. Deed ik ook in de D3 vroeger
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Nee, kijk maar terug. Hij werd tegen z'n reet/bovenbeen getrapt. De commentator mist het ook, vandaar dat hij nu weer redelijk rond loopt.DirtyBird schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:55:
Haha Akpom, blunder maken en dan naar hamstring grijpen. Deed ik ook in de D3 vroeger
Ik begin bijna te verlangen naar een aanspeelpunt ala Wout, met al die snelle spelers eromheen.
⏩ PVOutput☀️
Heel mooi dat vleugelspel... Naar de achterlijn en voorzetten. Gaat ook hardstikke goed.
Probleem is alleen dat er geen spits is die erbij zit en ze afmaakt.
Kan je beter door het midden tikken
Probleem is alleen dat er geen spits is die erbij zit en ze afmaakt.
Kan je beter door het midden tikken
Inderdaad zo'n spits bijvoorbeeldQuad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:56:
Ik begin bijna te verlangen naar een aanspeelpunt ala Wout, met al die snelle spelers eromheen.
Nou, ze hebben hun kans ook gehad, dus Ajax vol druk vooruit!
-schot vanaf 17 meter-
Commentator:"100% kans"
Commentator:"100% kans"
Flickr PSN ID= cheironnl
Je mag toch verwachten dat die jongen zich ontwikkeld en zoiets verbeterd?Kist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:54:
[...]
Tja ik vind het niet ongelooflijk. Je weet wat je krijgt met Taylor. Beter dan dit wordt het niet.
Man, dit is toch Ajax?
Verwachten we teveel zeker
Haha ja, gewoon recht op hem afNapo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:59:
[...]
Vergeet de wereldredding van Pasveer niet![]()
Lichtelijk overdreven dat moment.
Totale minachting voor de kijker om deze commentator naar voren te schuiven.
Rijkhof komt erin.
⏩ PVOutput☀️
Wat een geluk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Van de nummer 5! Bijna op achterstand tegen een nietszeggende ploeg.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:59:
[...]
Je mag toch verwachten dat die jongen zich ontwikkeld en zoiets verbeterd?
Man, dit is toch Ajax?
Wat een geluk, wat zijn ze toch aan het klote
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik snap je, maar Taylor ontwikkeld zich al 2 jaar niet. Dit is gewoon de maximale potentie die die jongen heeft. Er is een reden waarom hij op zijn leeftijd nog geen internationale clubs achter zich aan heeft. Zelfde geldt voor Rensch. Gewoon matig getalenteerde jongens.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:59:
[...]
Je mag toch verwachten dat die jongen zich ontwikkeld en zoiets verbeterd?
Man, dit is toch Ajax?
Sutalo weer voortreffelijk. Ga toch gauw weg.
Dat die rebound ook compleet over het hoofd wordt gezien door een Serviër, wat een mazzel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Mag je maar 2 spelers per keer wisselen?
Mmm dat zijn tenminste logische wissels van Farioli
pfff, new season same shit!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Sutalo is niks en wordt niks. Zodra hij weg kan voor een aardig bedrag... heeeel snel wegdoencheiron schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:01:
Dat die rebound ook compleet over het hoofd wordt gezien door een Serviër, wat een mazzel.
Taylor is eruit nu gaat Ajax winnen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Er schijnt interesse geweest te zijn, maar hij weigert te vertrekken.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:02:
[...]
Sutalo is niks en wordt niks. Zodra hij weg kan voor een aardig bedrag... heeeel snel wegdoen
Met Bergwijn en Brobbey speel je denk ik wel een andere wedstrijd.gws24 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:02:
pfff, new season same shit!
Verder zal er wel ergens een lening moeten worden gesloten want dit team heeft wel een kwaliteitsinjectie nodig.
Het verval is groot. Werk aan de winkel voor Farioli.
XXXVI
Mensen zullen wel weer denken dat we negatief zijn maar terecht toch? Dit Ajax speelt zo matig tegen een matige ploeg?
Normaal gesproken had je al 3-0 voor moeten staan
Met 9 schoten op doel hadden er wel 1 of 2 in gemoeten. De tweede helft is in ieder geval waardeloos tot nu toe.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:04:
Mensen zullen wel weer denken dat we negatief zijn maar terecht toch? Dit Ajax speelt zo matig tegen een matige ploeg?
Flickr PSN ID= cheironnl
Die bejaarde man zit gewoon helemaal niet op te letten
Ik ben het 100% met je eens. Er wordt 7x gepassed door Ajax en opeens is het lek te boven.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:04:
Snap ook niet waarom de oranje internationals van PSV, je weet wel die wel minuten maakten op het EK, wel al in training zijn en die van Ajax niet.Miki schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:04:
[...]
Met Bergwijn en Brobbey speel je denk ik wel een andere wedstrijd.
Verder zal er wel ergens een lening moeten worden gesloten want dit team heeft wel een kwaliteitsinjectie nodig.
En Pasveer met een blessure, je verwacht het niet.
⏩ PVOutput☀️
Ben ik het helemaal mee eens hoor. Je ziet daarnaast onder deze trainer ook meer lijn in het spel dus het gaat wel iets beter maar toch zie je nog steeds dezelfde onzekerheid/foute passes/defensieve fouten als vorige seizoen alleen minder vaak. Misschien is het gewoon ook niet anders met dezelfde spelers maar je hoopt als fan gewoon op meer.Miki schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:04:
[...]
Met Bergwijn en Brobbey speel je denk ik wel een andere wedstrijd.
Zomaar een gok.. "blub"?gws24 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:53:
Ik vraag mij toch af wat er nou bij bv een Taylor door zijn hoofd gaat bij een schietkans. Na tig keer over geschoten te hebben zou je toch denken dat iemand met een beetje techniek de volgende keer de bal zou drukken. Maar ja, dat is blijkbaar veel te moeilijk.
En dan zit daar nog een verschil dat Ajax wel direct ergens om speelt en PSV nog wat meer tijd heeft tot de eerste officiele wedstrijd.Kist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:06:
[...]
Snap ook niet waarom de oranje internationals van PSV, je weet wel die wel minuten maakten op het EK, wel al in training zijn en die van Ajax niet.
Spelers verdienen vakantie, en de kalender zit al zo vol met wedstrijden maar het zou wel bijzonder spijtig zijn als je als club hierdoor onverhoopt averij oploopt.
Ja stel dat er 2 ingerold waren, speelde je een hele andere wedstrijd. Nu gaan die Serviërs vanaf de rust de angel eruit proberen te halen door irritaties neer te leggen.cheiron schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:06:
[...]
Met 9 schoten op doel hadden er wel 1 of 2 in gemoeten. De tweede helft is in ieder geval waardeloos tot nu toe.
⏩ PVOutput☀️
Alleen maar goed als ze nu ff rust krijgen. Of iig Brobbey, Bergwijn wordt toch verkocht.Kist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:06:
[...]
Snap ook niet waarom de oranje internationals van PSV, je weet wel die wel minuten maakten op het EK, wel al in training zijn en die van Ajax niet.
Wat een schande die Servier. Je ziet hem gewoon wachten tot de bal is ingegooid. Gewoon geel geven, dit is bewust tijdrekken
Echt wat een fopscheids. Hiervoor fluiten. Je ziet de speler tot 3x toe faken dat ie gaat liggen
Dat praten duurt langer dan hem gewoon een hand geven en door gaan.
Die scheids moet zelf een kaart krijgen, dat ie hierin trapt.Terranova schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:09:
Wat een schande die Servier. Je ziet hem gewoon wachten tot de bal is ingegooid. Gewoon geel geven, dit is bewust tijdrekken
Moest even denken, wat bedoeld hij nou weer maar
Dat is niet nieuw dat dergelijke landen dat doen toch?
Rood gewoon, nooit meer fluiten. Ik had zoiets verwacht van een scheids uit een Albanie ofzo, niet van een "topscheids" uit Spanje.toolkist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:09:
[...]
Die scheids moet zelf een kaart krijgen, dat ie hierin trapt.
Ze wisselen er een nieuw elftal in bij Ajax.
Leuk al die voorzetten alleen niemand voorin die kopduels wint en hem erin kan koppen..
Stop maar met die voorzetten... Tussen de linies over de grond moet je eigenlijk proberen nu
Stop maar met die voorzetten... Tussen de linies over de grond moet je eigenlijk proberen nu
Jemig de pemig. Dat was nodig ook.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou nou
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
lol, vd Boomen voor spits!!!!
Ja joh trap lekker die microfoon naar de klote... Doe ff normaal man

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
HahaHarribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:13:
Leuk al die voorzetten alleen niemand voorin die kopduels wint en hem erin kan koppen..
Flickr PSN ID= cheironnl
Branco is dus de kopspits. Zo doe je dat.
Goed gedaan
Goed gedaan
Was niet echt een kopduel maar hij zit er wel in!!Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:13:
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Wow zo'n feest bij de staf van Ajax na een goal heb ik heel lang niet gezien haha
Ik vind mijzelf een negatief denkend persoon, maar deze commentator kan er ook wat van zeg.
Tegen dit soort tegenstanders is het nooit leuk spelen. Maar ze doen het al beter dan vorig jaar, die eerste helft was nog wel goed.
Tegen dit soort tegenstanders is het nooit leuk spelen. Maar ze doen het al beter dan vorig jaar, die eerste helft was nog wel goed.
Aged als een Vat 69 whiskeyHarribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:13:
Dank voor de jinx Heer HarriboHarribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:15:
Branco is dus de kopspits. Zo doe je dat.
Goed gedaan
Ben al lang blij als een Ajacied hem naar een hoek kan knikkenmarcovandam schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Was niet echt een kopduel maar hij zit er wel in!!
Even naar de wc en eindelijk! BAM
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken